"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-11-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پرسپوليس، تيم استقلال را شکست داد، خبرگزاری ها

ايرنا - تيم پرسپوليس تهران در هفته هشتم رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاههای ايران موفق شد حريف ديرينه خود تيم استقلال را شکست دهد.

در اين ديدار که امروز جمعه باحضور بيش از ‪ ۹۰‬هزار تماشاگر در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار شد و تيم پرسپوليس ميزبان بود، در شصت و يکمين ديدار تيم‌های فوتبال پيروزی و استقلال تهران با نتيجه ‪ ۲‬بر يک به سود تيم قرمزپوش به پايان رسيد.

گلهای تيم پرسپوليس را در دقيقه ‪ ،۲۳‬مهرزاد معدنچی روی اشتباه مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال و مهرداد اولادی در دقيقه ‪ ۷۱‬به ثمر رساندند و تنها گل تيم استقلال را امير حسين صادقی در دقيقه ‪ ۱۷‬وارد دروازه تيم پرسپوليس کرد.

پرسپوليس با اين پيروزی، به رده سوم جدول صعود کرد و استقلال در مکان چهارم قرار گرفت .

"آلفونسو پرز" به همراه "خسوس کالوو" و " ويکتوريا دياز" اسپانيايی قضاوت اين ديدار را برعهده دارند.

در نيمه نخست، تيم پيروزی بيش از حريف صاحب توپ و ميدان بود اما اين نيمه در نهايت با تساوی ‪ ۱ - ۱‬به پايان رسيد.

***
مرفاوی ماتِ دنيزلی
پرسپوليس به مکان سوم جدول رده‌بندی صعود کرد ، ايسنا

تيم فوتبال پرسپوليس تهران با پيروزی دو بر يک مقابل استقلال به شانزدهمين پيروزی مقابل رقيب سنتی خود دست يافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در پايان داربی ۶۱ که به قضاوت "آلفونسو پرز" از اسپانيا برگزار شد، پرسپوليس با گل‌های معدنچی و اولادی در مقابل گل امير حسين صادقی موفق به شکست حريف خود شد.

برای تيم فوتبال پرسپوليس، فرشيد کريمی، ابوالفضل حاجی‌زاده، شيث رضايی، رابرت ساها، فرزاد آشوبی، الونگ الونگ، کريم باقری، مهرزاد معدنچی( مهرداد اولادی )، پژمان نوری، حسين بادامکی(داوود سيد عباسی)، علی واحدی نيکبخت(ابراهيم اسدی) و برای تيم فوتبال استقلال، مهدی رحمتی، علی انصاريان، محمود فکری، پيروز قربانی، امير حسين صادقی، مهدی اميرآبادی، محمد نوازی(فرزاد مجيدی)، محسن يوسفی(طالب نسب)، حسين کاظمی، علی منصوريان(علی عليزاده) و سياوش اکبرپور بازی کردند.

داربی ۶۱ در حالی با حملات پرسپوليس آغاز شد که در دقيقه‌ی ۳ نخستين موقعيت اين ديدار با شوت از راه دور نيکبخت واحدی به دست آمد. اما، بازيکنان پرسپوليس که دقايق ابتدايی بازی را هجومی شروع کرده بودند در دقيقه‌ی هشت صاحب موقعيت ديگر شده که شوت از راه دور پژمان نوری از کنار دروازه‌ی استقلال به بيرون رفت. نخستين حمله‌ی استقلال نيز در دقيقه‌ی ۱۵ بازی شکل گرفت که ضربه‌ی خطای سياوش اکبرپور با برخورد به مدافعان پرسپوليس به کرنر رفت. يک دقيقه بعد بازيکنان استقلال با ضربه‌ی سر اميرحسين صادقی که بر روی ارسال توپ از سوی نوازی از روی نقطه‌ی کرنر به دست آمد صاحب گل شدند. اما، تنها هفت دقيقه پس از اين گل و در دقيقه‌ی ۲۳ تيم پرسپوليس با ضربه‌ی مهرزاد معدنچی از پشت منطقه‌ی جريمه موفق به به ثمر رساندن گل تساوی شد.

پرسپوليس پس از اين گل نيز به حملات خود ادامه داده و در دقايق ۳۰ و ۳۵ موقعيت‌های اين تيم توسط نيکبخت واحدی و حسين بادامکی از دست رفت. در دقيقه‌ی ۳۸ نيز ضربه‌ی سر خطرناک اميرحسين صادقی توسط فرشيد کريمی دروازه‌بان پرسپوليس دفع شد. آخرين موقعيت نيمه‌ی نخست اين ديدار نيز با ضربه‌ی بادامکی شکل گرفت که اين ضربه نيز راهی به دروازه‌ی استقلال پيدا نکرد.

اين درحالی بود که بازيکنان پرسپوليس ۵۴ درصد و بازيکنان استقلال ۴۶ درصد مالکيت توپ را در نيمه‌ی نخست در اختيار داشتند.

نيمه‌ی دوم اين ديدار در حالی آغاز شد که بازيکنان پرسپوليس همانند نيمه‌ی اول بازی را هجومی آغاز کرده و در دقيقه‌ی ۴۹ بازی مهرزاد معدنچی در مصافی تک به تک با مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال توپ را به بيرون فرستاد. در دقيقه‌ی ۶۰ و ۶۱ نيز بازيکنان پرسپوليس صاحب موقعيت‌های بسيار خوبی بر روی دروازه‌ی استقلال شدند که ضربه‌های بادامکی و معدنچی راهی به دروازه نيافت.

اما در دقيقه‌ی ۶۲ شوت از راه دور اميرآبادی از کنار دروازه‌ی پرسپوليس به بيرون رفت. در دقيقه‌ی ۷۱ بازی و تنها سه دقيقه پس از ورود مهرداد اولادی به زمين اين بازيکن در مصافی تک به تک با مهدی رحمتی، توپ را از بالای دستان دروازه‌بان استقلال به درون دروازه جای داد و گل دوم پرسپوليس را به ثمر رساند.

استقلال که با ورود عليزاده به زمين به دنبال استفاده از پرتاب‌های بلند اوت او بود، در دقيقه‌ی ۷۶ از اين طريق به گل رسيد که به دليل ورود مستقيم توپ به دروازه داور اين گل را مردود دانست.

در دقيقه‌ی ۷۹ بازی نيز حسين بادامکی نيز صاحب موقعيت ديگری شد که ضربه‌ی شوت از راه دور اين بازيکن به کرنر رفت. اما، بهترين موقعيت تيم استقلال در دقيقه‌ی ۸۶ به دست آمد که ضربه‌ی اميرحسين صادقی توسط فرشيد کريمی به کرنر فرستاده شد.

استقلالی‌ها که به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی بودند در آخرين دقيقه‌ی اين بازی نيز صاحب موقعيت مناسبی شده و ضربه‌ی علی انصاريان با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه پرسپوليس به بيرون رفت.

با اين پيروزی تيم پرسپوليس با ۱۵ امتياز جانشين استقلال در مکان سوم جدول رده‌بندی ليگ برتر شد.

***

دنيزلی: می‌دانستيم از استقلال برتريم، تاکنون بايد سی تا سی و پنج گل می‌زديم

برای ماراتن ليگ برتر شگفتی‌های زيادی داريم

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزی تيمش در داربی ۶۱ گفت: بازی‌های استقلال و پرسپوليس هميشه جذاب و ويژه بوده است اما، ما می‌دانستيم که در اين ديدار برتر از استقلال هستيم و بازی زيباتری نسبت به استقلال انجام داديم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مصطفی دنيزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استقلال از آن چيزی که فکر می‌کرديم بهتر کار کرد و در برابر حملات تيم ما مقاومت بيشتری از خود نشان داد. در نيمه‌ی دوم کنترل بازی در اختيار ما بود و می‌توانستيم به گل‌های بيشتری دست يابيم.

دنيزلی تصريح کرد: اگر می‌توانستيم از موقعيت‌های پرسپوليس به خوبی استفاده کنيم قطعا تاکنون سی الی سی و پنج گل زده بوديم.

دنيزلی در اعتراض خبرنگاران به اين گفته‌ی خود خاطر نشان کرد: چيز اشتباهی نگفته‌ام، شما هم بازی‌های پرسپوليس را ديده‌ايد.

سرمربی تيم پرسپوليس خاطر نشان کرد: پرسپوليس در اين بازی وظيفه‌ای که بر دوشش بود به خوبی انجام داد و توانست سه امتياز اين بازی را کسب کند. اگر اختلاف به دو گل می رسيد می‌توانستيم بازی جذاب‌تر و روان‌تری انجام دهيم.

دنيزلی خاطر نشان کرد: استقلال و پرسپوليس در بازی امروز جدا از نتيجه، بازی خوبی را انجام دادند که در حد و اندازه‌ی يک داربی بود. فارسی را کم می‌دانم اما، به همان مقداری که به زبان فارسی آشنا هستم می‌دانم که اين داربی بدون کمترين حاشيه‌ای برگزار شد و جو حاکم بر استاديوم نيز بسيار قابل قبول بود و اتفاق خاصی نيفتاد.

دنيزلی تاکيد کرد: حسن اين برد آن است که پرسپوليس خود را در جدول رده‌بندی به استقلال رساند و با تفاضل گل بهتر بالای سر اين تيم قرار گرفته است.

وی همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد برنامه‌های وی برای قهرمانی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هدفم قهرمانی است، ما تمام توان خود را در اين بازی گذاشتيم و بازی خوبی را انجام داديم. برای ماراتن ليگ برتر نيز شگفتی‌های ويژه‌ای داريم تا بتوانيم به هدفمان که همان قهرمانی است دست يابيم.

دنيزلی در پاسخ به پرسشی در مورد حضور تماشاگران پرسپوليس در داربی ۶۱ و توصيه‌ی وی به هواداران اين تيم گفت: ما ليگ را با حضور خوب تماشاگران آغاز کرديم و بازی‌های خوبی را انجام داديم. تماشاگران مشتاق به استاديوم‌ها آمدند و در شرايط خوب توانستيم هواداران زيادی را به استاديوم‌ها بکشانيم. قطعا از اين پس نيز طرفداران زيادی به استاديوم‌ها خواهند آمد، ما هم برنامه‌های زيادی برای خوشحالی هواداران داريم. طرفداران پرسپوليس شايسته خوشحالی هستند و مطمئنا به اين خوشحالی نيز ادامه خواهند داد.

دنيزلی همچنين در پاسخ به سوال تکراری برخی از خبرنگاران مبنی بر استفاده‌ی وی از تجربيات علی پروين گفت: علی پروين دوست خوب من است، اگر امکان صحبت می‌داشتم قطعا با او صحبت می‌کردم اما، بايد بدانيد از روز اولی که مربيگری را پذيرفتم تاکنون کليه‌ی تصميمات فنی را خودم گرفته‌ام. اما اگر يک روزی لازم شود قطعا از پروين کمک خواهم گرفت.

دنيزلی همچنين از ديدار خود با علی پروين در روزهای آينده خبر داد و اظهار داشت: اميدوارم بتوانيم آنچه که شايسته‌ی پرسپوليس است را محقق کنيم.

خبرنگاری از دنيزلی در مورد ادعای او مبنی بر زدن سی و پنج گل در اين بازی به استقلال پرسيد که دنيزلی نيز در پاسخ گفت: منظورم استفاده از کل موقعيت‌های پرسپوليس در جريان مسابقات ليگ برتر بوده است. قطعا می‌توانستيم گل‌های زيادی در طول بازی‌های پرسپوليس بزنيم. هر چند معتقدم در اين بازی نيز می‌توانستيم بيشتر از دو گل بزنيم.

***

مرفاوی در کنفرانس خبری حاضر نشد
اقبالی:
بازيکنان استقلال خواسته‌های ما را برآورده نکردند
منصوريان بازيکن ۹۰ دقيقه نيست؛ نوازی کم کاری نکرد

مربی تيم فوتبال استقلال تهران پس از شکست اين تيم در ديدار مقابل پرسپوليس گفت: بازيکنان استقلال در اين ديدار به هيچ عنوان در حد و اندازه‌های خود نبودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مسعود اقبالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در طول هفته‌ی گذشته بررسی‌ها و تجزيه و تحليل‌های خود را نسبت به اين بازی انجام داديم و دستورات لازم را به بازيکنان داده بوديم و لازم بود که بازيکنان اين دستورات را اجرا کنند. اما، بازيکنان استقلال امروز در سطح واقعی خود نبودند که بتوانند اين خواسته‌ها را عملی سازند.

وی ادامه داد:‌ اطمينان دارم که در طول رقابت‌های ليگ برتر و مسابقاتی که در ليگ قهرمانان آسيا پيش رو داريم شرايط بهتر می‌شود.

اقبالی در مورد ضعف خط هافبک استقلال نيز خاطر نشان کرد: ما بر روی نقاط ضعف و قوت پرسپوليس در ميانه‌ی ميدان کار کرده بوديم و بازيکنان بايد با تمرکز کافی کار خود را انجام می‌دادند. اما چيزی که واضح بود اين بود که بازيکنان ما در اين مساله‌ی مهم ضعف داشتند و برای تاکتيک‌پذيری يک تيم تمامی بازيکنان بايد مانند يک زنجيره عمل کنند و زمانی که اين زنجيره گسسته شود ديگر نمی‌توان نتيجه گرفت.

مربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد نقطه‌ی ضعف بازيکنان تيم استقلال نيز گفت: به عنوان يک مربی درست نيست که بخواهم بازيکن خاصی را زير سوال ببرم.

اقبالی در مورد تعويض منصوريان نيز خاطر نشان کرد: از نظر ما منصوريان بازيکن نود دقيقه‌ای نيست و به همين دليل وی را از ابتدا به ميدان فرستاديم. اما، در نيمه‌ی دوم تشخيص داديم که وی ديگر توانايی بازی ندارد و به همين دليل منصوريان را تعويض کرديم. مطمئنم بازيکنی که جايگزين منصوريان شد نيز کمتر از اين بازيکن نبوده است.

اقبالی در ادامه تصريح کرد: بضاعت تيم استقلال همان چيزی بود که در بازی امروز مشاهده کرديم، البته من معتقدم برای ليگ قهرمانان آسيا بايد چند بازيکن ديگر نيز جذب کنيم.

خبرنگاری از اقبالی در مورد کم کاری نوازی سوال کرد که اقبالی پاسخ داد: از نظر من نوازی کم کاری نکرده است.

اقبالی همچنين در مورد دليل حضور پيدا نکردن صمد مرفاوی در کنفرانس خبری نيز تصريح کرد: اين بازی فشار روانی بسياری داشت و مرفاوی به همين دليل در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشد.

***

مهرداد اولادی:
می‌توانستيم داربی ۵۱ را تکرار کنيم
حق ما دو گل نبود


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزی تيمش برابر استقلال تهران گفت: بسيار خوشحالم که در اين شرايط و در دقايق اوليه‌ی ورودم به زمين توانستم برای پرسپوليس گل بزنم. اين گل بيشتر از هر چيزی برايم ارزش دارد.

به گزارش ايسنا، مهرداد اولادی پس از پايان بازی افزود: پرسپوليس در اين بازی از موقعيت‌ها استفاده کرد و توانست بازی خوب و منسجمی را ارايه کند اما، معتقدم که دو گل حق پرسپوليس نبود و ما می‌توانستيم بيشتر از اين گل بزنيم.

اولادی تاکيد کرد: می‌توانستيم داربی ۵۱ را تکرار کنيم، اگر هدفمندتر و با دقت بيشتری بازی می‌کرديم.

اولادی خاطر نشان کرد: حساب اين بازی از تمام بازی‌های جداست و خوشحالم که پس از مدتی دوری دوباره با حضور در ترکيب پرسپوليس حضور موفقی دارم، اين پيروزی را به تمام هواداران تبريک می‌گويم.

اولادی در مورد گل پيروزی بخش خود در برابر استقلال گفت: خيلی راضی‌ام و خوشحالم که اين اتفاق افتاده است. گلی که به ثمر رساندم حاصل تلاش تمام بازيکنان بود و اميدوارم که هواداران اين گل را از من بپذيرند.

***

مهرزاد معدنچی:
پرسپوليس می‌توانست تاريخ را تکرار کند


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: می‌توانستيم در بازی برابر استقلال با به ثمر رساندن گل‌های بيشتر تاريخ را تکرار کنيم.

مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با ايسنا اظهار کرد: ‌استقلالی‌ها از اين گفته‌ی من ناراحت نشوند، مطمئنا اگر پرسپوليس خوب بازی می‌کرد و از موقعيت‌ها استفاده‌ی بهتری می‌کرد می‌توانست تاريخ را تکرار کند.

وی تاکيد کرد: پرسپوليس به راحتی می‌توانست در اين ديدار بيش از پنج الی شش گل به استقلال بزند، ما از موقعيت‌ها استفاده نکرديم و در نهايت با دو گل حريف را شکست داديم.

معدنچی همچنين با تبريک پيروزی به هواداران گفت: بسيار خوشحالم که توانستيم پس از سه سال استقلال را شکست دهيم. اين پيروزی تقديم به تمام هواداران پرسپوليس و اميدوارم که در ادامه‌ی مسابقات نيز شرايط خوبی داشته باشيم.

***

نيکبخت واحدی: فقط به پيروزی اين ديدار فکر می‌کنم، هميشه برای تماشاگران احترام قائل بوده‌ام


بازيکن ميانی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پيروزی امروز را به هواداران اين تيم تقديم می‌کنم.

عليرضا نيکبخت واحدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: تمام‌ بازيکنان پرسپوليس هر چه در توان داشتند به نمايش گذاشتند، خوشحالم که توانستيم پاسخ لطف هواداران پرسپوليس را بدهيم و من اين پيروزی را به تمامی‌آن‌ها تقديم می‌کنم.

وی افزود: پرسپوليس در اين بازی نشان داد که از بهترين تيم‌های ليگ برتر است، خوشبختانه ما بسيار هماهنگ و تهاجمی ‌بازی می‌کنيم و اين همان چيزی است که مردم از پرسپوليس می‌خواهند. بی ترديد،‌ در ديدارهای گذشته نيز می‌توانستيم تيم برتر و پيروز باشيم و من اميدوارم که روند فعلی را تا پايان فصل ادامه دهيم.

نيکبخت واحدی در مورد شعارهای تماشاگران استقلال نيز، گفت: من در بازی به موفقيت تيم خود فکر می‌کنم، همواره برای تماشاگران احترام قائل بوده ام و به همين دليل پيش از آغاز بازی، از نيمکت نشنيان استقلال اجازه گرفتم و اکنون نيز به تنها چيزی که فکر می‌کنم پيروزی تيمم در اين ديدار است.

***

حميد استيلی: می‌توانستيم پيروزی پرگل‌تری را رقم بزنيم


مربی تيم پرسپوليس تهران گفت: اگر مهاجمان ما فرصت‌ها را از دست نمی‌دادند، می‌توانستيم با پيروزی پرگل زمين را ترک کنيم.

"حميد استيلی" روز جمعه پس از بازی تيمش که با برتری دو بر يک مقابل استقلال به پايان رسيد به خبرنگار ايرنا گفت: اين پيروزی حق ما بود و ما مزد برتر بودن خود را در اين ميدان گرفتيم.

وی افزود: مسابقه خوب و جوانمردانه‌ای را از سوی دو تيم شاهد بوديم که در پايان با توجه به حساسيتی که اين مسابقه داشت به سود قرمزها به پايان رسيد.

مربی تيم پرسپوليس ادامه داد: در نيمه دوم با وارد شدن اولادی زمينه گل پيروزی ما فراهم شد و اين بازيکن با توجه به سابقه گلزنی به استقلال، به راحتی دروازه تيم حريف را فرو ريخت .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

استيلی درباره تيم استقلال گفت : اين تيم هم بسيار خوب و جوانمردانه بازی کرد و بازيکنان آن تمام تلاش خود را بکار بستند ولی اين پرسپوليس بود که از موقعيت‌های خود و از نقاط ضعف حريف استفاده کرد و پيروز ميدان شد.

وی با اشاره به اينکه خط هافبک پرسپوليس روز پرباری را داشت، افزود:
در اين ديدار خط ميانی ما بسيار خوب عمل کرد و موقعيت‌های بی‌شمار گلزنی را برای مهاجمان مهيا نمود.

استيلی در پايان گفت: از خط دفاعی تيم و کريم باقری که روز پرفروغی را پشت سر گذاشت، بسيار راضی و ممنون هستيم.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-11-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» حاشيه های دربی امروز استقلال - پرسپوليس در سطح شهر و در استاديوم آزادی، خبرگزاری ها
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-11-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» تب دربى، فردا؛ استقلال - پرسپوليس ساعت ۱۴:۳۰، ايران ورزشی
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-11-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» شصت و يکمين دربی پايتخت، پرسپوليس در فکر شکستن طلسم، استقلال به دنبال شکست ناپذيری، ايلنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-10-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» موافقت تيم ملی فوتبال کامرون برای ديدار برابر پرسپوليس، فارس
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-10-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» دنيزلی و هشت بازيکن مراسم افطاری باشگاه را تحريم کردند! ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31944

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرسپوليس، تيم استقلال را شکست داد، خبرگزاری ها' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016