"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-11-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

شصت و يکمين دربی پايتخت، پرسپوليس در فکر شکستن طلسم، استقلال به دنبال شکست ناپذيری، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

تيمهای فوتبال استقلال و پرسپوليس روز جمعه دوازدهم آبان ماه جاری در ورزشگاه آزادی با قضاوت" آلفونسو" داور اسپانيايی-که هفته گذشته ديدار بارسلونا و رئال مادريد را قضاوت کرد- شصت و يکمين ديدار تاريخ خود را برگزار می‌‏کنند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری کار ايران(ايلنا) دو تيم در شرايطی به مصاف هم می روند که در شصت ديدار گذشته آبی پوشان ۲۰ بار و سرخپوشان ۱۵ بار مقابل حريف ديرينه خود صاحب برتری شده‌‏اند.
دربی شصت و يکم بدون ترديد تحت تاثير حضور عليرضا واحدی نيکبخت و علی انصاريان بازيکنان متعصب سابق استقلال و پرسپوليس است که در فصل جاری رنگ پيراهن خود را تغيير داده‌‏اند.
پرسپوليسی‌‏ها آخرين بار در بيست و سوم خرداد ۱۳۸۲ موفق به شکست حريف ديرينه خود شده‌‏اند؛ در اين ديدار پرسپوليس ۲ بر يک و با گلهای يحيی گل‌‏محمدی و بهنام ابوالقاسم پور در مقابل تک گل عليرضا اکبرپور صاحب برتری شد و اکنون پس از حدود ۴۰ ماه در انديشه شکست دادن رقيب ديرينه هستند.
اسامی داوران دربی شصت و يکم که راس ساعت۱۴:۳۰ مورخ ۱۲/۰۸/۱۳۸۵ برگزار می شود، به شرح زير است:
آلفونسو پرز (داور)، خسوس کالبو (کمک اول)، ويکتوريانو دياز (کمک دوم)، نويد مظفری (داور چهارم) و مسعود عنايت (ناظر).
اظهارات دست اندرکاران، بازيکنان، مربيان و پيشکسوتان دو تيم در گفت وگو با خبرنگاران گروه ورزش ايلنا و همچنين اخبار حاشيه‌‏ای اين ديدار به شرح زير است:
علی آبادی ۸۰۰ ميليون تومان به استقلال و پرسپوليس پرداخت می‌‏کند
معاون رئيس جمهوری و رئيس سازمان تربيت بدنی برای برطرف شدن بخشی از مشکلات مالی دو تيم محبوب و مردمی پيروزی واستقلال ، مبلغ ۸ ميليارد ريال به اين دو تيم اختصاص داد.
به گزارش ايلنا، کمک۸۰۰ ميليون تومانی علی آبادی در آستانه ديدار حساس دو تيم استقلال و پيروزی در روز جمعه ۱۲ آبان ماه صورت می گيرد .
امشب( چهارشنبه شب) نيز به ميزبانی سازمان تربيت بدنی وفدراسيون فوتبال و با حضور مسوولان دو باشگاه و سرپرستان ، کادر فنی و بازيکنان دو تيم پيروزی و استقلال ضيافت شامی برگزار می شود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ:
اقدامات مناسب راهنمايی و رانندگی انجام می شود
پليس سرعت ورود تماشاچيان به ورزشگاه را افزايش می‌‏دهد
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:يکی از مسائل مهم شهرتهران برگزاری مسابقات ورزشی است که دستگاههای مسئول دراين زمينه بايد دقت لازم را در برگزاری مناسب اين مسابقات داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، سردار احمد رادان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در آستان ديداری تيمهاس استقلال و پرسپوليس تهران تصريح کرد: مهم‌‏ترين نقص برگزاری مسابقات ورزشی خروج افراد از ورزشگاه است که معمولاً هواداران اين مسابقات به تخريب عوامل عمومی دولت دست می‌‏زنند.
رادان خاطرنشان‌‏کرد: در اين بخش بايد اطلاع‌‏رسانی و کارفرهنگی لازم صورت گيرد و اقداماتی در بحث انضباط اجتماعی و امنيت اخلاقی انجام شود.
رئيس پليس تهران، با اشاره به اينکه فروش بليت مسابقه فوتبال روز جمعه پيش فروش می شود، يادآور شد: فروش بليت مسابقه فوتبال در مکان‌‏های مختلفی صورت می‌‏گيرد تا از ازدحام تماشاچيان در روز برگزاری مسابقه در مقابل ورزشگاه جلوگيری شود.
به گفته وی در روز برگزاری مسابقه پليس با افزايش نيرو در مقابل دربهای ورودی، سرعت ورود تماشاچيان به ورزشگاه را افزايش می‌‏دهد.
رييس پليس تهران، افزود: با ارتباطی که با اتوبوسرانی برقرار کرده‌‏ايم، در روز برگزاری مسابقه فوتبال سرويس‌‏دهی مناسبی به تماشاچيان ارايه خواهد شد، همچنين اقدامات مناسب راهنمايی و رانندگی نيز در محل‌‏های منتهی به ورزشگاه انجام می‌‏شود.
عليرضا منصوريان :
با کمک تماشاگران پرسپوليس را شکست می‌‏دهيم
هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: برای پيروزی به ميدان می‌‏رويم هر چند که طی روزهای گذشته پرسپوليسی ها بد جوری برای استقلال کری خوانده‌‏اند.
" عليرضا منصوريان" اظهار داشت: اگر چه پرسپوليسی‌‏ها به گونه‌‏ای صحبت می‌‏کنند که انگار استقلال را به راحتی شکست خواهند داد، اما شرايط تيم ما برای کسب سه امتياز بهتر است.
وی افزود: در طول هفته تمرينات خيلی خوبی را برای بازی با پرسپوليس انجام داده‌‏ايم و بازيکنان استقلال از هر نظر برای دربی آماده هستند، اميدوار هستم بازی خوبی باشد و تماشاگران هم از آن راضی باشند.
منصوريان ادامه داد: شرايط بازی دربی متفاوت از ساير بازی‌‏هاست اين بازی هم برای بازيکنان و هم برای تماشاگران اهميت بسياری دارد و دو تيم استقلال و پرسپوليس تلاش می‌‏کنند که در اين بازی پيروز از ميدان خارج شوند.
هافبک تيم استقلال خاطرنشان کرد: در طول اين چند ساله استقلال هميشه مقابل پرسپوليس خوب کار کرده است و اميدوار هستيم اين بار هم با کمک تماشاگران پرسپوليس را شکست دهيم
محمد پنجعلی :
بازيکنان بايد آرامش خود را حفظ کنند
انگيزه پرسپوليسی ها برگ برنده دنيزلی است
کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: با توجه به بازی های اخير دو تيم پرسپوليس و استقلال فکر می‌‏کنم پرسپوليس از وضعيت بهتری برای دربی روز جمعه برخوردار است.
"محمد پنجعلی" تصريح کرد: متاسفانه حساسيت های کاذبی که برای اين ديدار ايجاد می شود اين مسابقه را با افت مواجه می‌‏کند و اين گونه است که در اکثر مواقع بازی قشنگی را از دو تيم نمی بينيم اميدوارم اين ديدار خارج از مسايل حاشيه‌‏ای بازی در حد توانايی بازيکنان دو تيم باشد تا طرفداران هر دو تيم از مسابقه لذت ببرند.
وی ادامه داد: پرسپوليس در چند ديدار اخير از نظر فنی واقعا متحول شده و از اين حيث از استقلال پيش است، دنيزلی به خوبی توانسته سير صعودی رادر پرسپوليس حاکم کند ، اگر اين پرسپوليس در بازی روز جمعه برابر استقلال هم بازی خود را انجام دهد فکر می‌‏کنم از شانس بيشتری برای پيروزی برخوردار باشد.
پنجعلی با اشاره به وضعيت بازيکنان پرسپوليس خاطرنشان کرد: گر چه گفته می شود که بازيکنان کنونی پرسپوليس کم تجربه هستند، اما به اعتقاد من انگيزه آنها برای اين مسابقه وزنه بزرگی برای دنيزلی است که از آن استفاده کند.
وی افزود: بازيکنان برای حفظ آرامش تماشاگران بايد آرامش خود را حفظ کنند و احترام يکديگر را نگه دارند تا به دور از حواشی بتوانند بازی خود را انجام دهند.
پنجعلی بازی را به نفع پرسپوليس پيش بينی کرد و گفت: هر تيمی که بتواند بر مسايل روانی اين ديدار غلبه کند پيروز ميدان است فکر می‌‏کنم اگر اتفاق خاصی نيفتد پرسپوليس يک بر صفر پيروز شود.
حميد درخشان :
پرسپوليس يک بر صفر پيروز می شود
کاپيتان پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: در دربی روز جمعه هر تيمی که با تفکر بهتری بازی کند و قدر موقعيت های به دست آمده را بداند پيروز ميدان خواهد بود
حميد درخشان" تصريح کرد: درست است که اين بازی سه امتياز بيشتر ندارد، اما حضور تماشاگران پر تعداد حساسيتی ايجاد می کند که حتی روی کيفيت بازی هم تاثير می‌‏گذارد .
وی ادامه داد: برای اينکه بازی قشنگی را تماشاگر شاهد باشد بازيکن و کادر فنی نبايد توجه ای به اين حساسيت ها داشته باشند قطعا تيمی که کمتر تحت تاثير حواشی باشد و با تفکر بيشتر بازی کند و موقعيت های به دست آمده را از دست ندهد می‌‏تواند پيروز ميدان باشد .
درخشان در خصوص وضعيت کنونی دو تيم خاطرنشان کرد: طی چند هفته اخير پرسپوليس نسبت به استقلال روند رو به رشدی داشته است هر چند که در جدول استقلال برتر از پرسپوليس است،اما برای اين ديدار فکر می‌‏کنم ترازو به نفع شاگردان دنيزلی سنگين تر است و از نظر فنی اين تيم بازی روانتری را به نمايش می‌‏گذارد .
وی در مورد مربيان دو تيم گفت: به هر حال مرفاوی در دربی های گذشته حضور داشته ودنيزلی هم مربی کار بلد ، بزرگ و ميدان ايده آلی است و فکر می کنم که بتوانند از پس اين مسابقه برآيند.
پيشکسوت پرسپوليس در خصوص نتيجه احتمالی اين ديدار گفت: فکر می‌‏کنم پرسپوليس در اين مسابقه يک بر صفر پيروز شود.
ناصر ابراهيمی:
پرسپوليس از نظر فنی خوب بازی کرده است
مربی سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: پرسپوليس از نظر فنی در چند ديدار اخير بازی های خوبی را به نمايش گذاشته است، اما خط دفاعی استقلال از پرسپوليس مستحکم‌‏تر است
ناصر ابراهيمی" تصريح کرد: استقلال در ديدارهای گذشته نتايج خوبی گرفته است، اما از نظر فوتبال به خوبی نتايج کار نکرده است در مقابل پرسپوليس در طول ۵،‌‏ ۶ بازی اخير سير صعودی داشته و از نظر فنی بازی های قابل توجه‌‏ای داشته است .
وی ادامه داد: دفاع استقلال مسحکم تر از پرسپوليس است، اما پرسپوليس از مهاجمان بهتر و کارآمدتری سود می برد که اين می‌‏تواند به جذابيت بازی بيفزايد.
ابراهيمی با اشاره به ديدار تيم ملی جوانان و کره شمالی تصريح کرد: در هر تيم مهم اين است که بازيکنان وظايف مربوط به خود را به خوبی انجام دهند، در همين بازی ديروز تيم ملی جوانان هيچ کس وظيفه خود را انجام نداد در بازی پرسپوليس و استقلال اگر بازيکنان بدون توجه به حساسيت ها به دور از احساسات بازی خود را انجام دهند بازی خوبی را شاهد خواهيم بود.
وی افزود: هر تيمی که برای به دست آمدن موقعيت تلاش کند و از آن به نحو احسن بهره ببرد پيروز ميدان است .
احسان خرسندی:
۳۰ دقيقه بازی کنم گل می‌‏زنم
مقابل استقلال دست و دلباز نيسيتم
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: اگر به اندازه به ثمر رساندن يک گل فرصت حضور در ميدان را به دست بياوريم، دروازه استقلال را باز می‌‏کنم .
"احسان خرسندی" افزود: پرسپوليس در بهترين شرايط ممکن به سر می برد و همه چيز برای پيروزی در ديدار روز جمعه مهياست، پرسپوليس از ابتدای ليگ همواره بازی های زيبا و تماشاگر پسندی به نمايش گذاشته و در هر بازی بيش از همه تيم های ليگ صاحب فرصت گلزنی شده است.
خرسندی ادامه داد: بازيکنان پرسپوليس حالا با تمرکز بيشتر به توپ ضربه می زنند و قصد نداريم در بازی مقابل استقلال دست و دلبازی کنيم .
وی افزود: خوشبختانه با رهايی از بند مصدوميت برای حضور در ميدان آماده‌‏ام، اميدوارم که فرصت حضور در ترکيب پرسپوليس را پيدا کنم چرا که بازی کردن در دربی بسيار شيرين است .
خرسندی تصريح کرد:در بازی با پاس تنها حدود پنج دقيقه فرصت حضور در ميدان را پيدا کردم و به طور طبيعی نبايد از يک مهاجم در اين زمان اندک انتظار گلزنی داشت، قول می دهم اگر در بازی استقلال ۳۰ دقيقه فرصت حضور در ميدان را به دست بياوريم برای پرسپوليس گلزنی کنم.
عباس سرخاب :
استقلال گل زودهنگام می زند
مهاجم پيشين تيم فوتبال استقلال تهران گفت:بر اين باورم استقلال می تواند خاطره گل‌‏های زود هنگام به پرسپوليس را در ديدار روز جمعه تکرار کند.
عباس سرخاب که در سال ۶۹ در جريان ديدار دو تيم تنها سی ثانيه پس از حضورش در ميدان موفق به گلزنی شده است، افزود: استقلال پتانسيل های لازم را برای دفاع از عنوان قهرمانی خود را دارد و اين نيروی نهفته در ديدار روز جمعه آشکار خواهد شد.
سرخاب تاکيد کرد : با تفکرات مثبتی که از کادر فنی استقلال سراغ دارم معتقدم در اين بازی تيم ما می تواند هوادارانش را شادمان به منازل بفرستد.
ناصر حجازی:
پرسپوليس از استقلال می ترسد
سرمربی پيشين تيم فوتبال استقلال تهران گفت:اين واقعيت قضيه است که پرسپوليس در اين بازی از استقلال می‌‏ترسد.
ناصر حجازی افزود: آنها احساس می‌‏کنند که بازی های زيباتری نسبت به استقلال انجام می دهند و توقعات را از خودشان بالا برده اند . همچنين هوادارن اين تيم نيز به شدت انتظار پيروزی از اين تيم دارند . همين نکته که پرسپوليس سه سال است نتوانسته استقلال را ببرد نيز يک عامل روانی منفی برای آنها ايجاد کرده است. به اعتقاد ناصر حجازی همه جوانب دست به دست هم داده تا پرسپوليس برای اين بازی به شدت از استقلال واهمه داشته باشد .
علی سامره:
پيروزی از آن استقلال می شود
مهاجم پيشين تيم فوتبال استقلال تهران گفت : برای موفقيت استقلال در ديدار جمعه دعا می‌‏کنم.
علی سامره افزود: هنوز احساس می کنم در استقلال بازی می کنم و قرار است روز جمعه مقابل پرسپوليس به ميدان بروم. وی که در سال ۸۲ در دقايق آغازين ديدار استقلال - پرسپوليس گلزنی کرد، ادامه داد: استقلال در فصل جاری در نتيجه گيری عالی عمل کرده است و من مطئنم با تفکرات آقای مرفاوی در ديدار روز جمعه پنجمين پيروزی خود را کسب خواهد کرد.
مقداد نجف نژاد:
بی ترديد استقلال پيروز می شود
مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: به موفقيت تيم استقلال در ديدار روز جمعه مقابل پرسپوليس خوشبين هستم.
مقداد نجف نژاد افزود : هدف استقلال در بازی مقابل پرسپوليس کسب سه امتياز است و سخت اميدواريم تا دل هواداران عزيزمان را شاد کنيم .
وی ادامه داد : برای مسابقه جمعه برنامه های خوبی داريم و البته معتقديم هر دو تيم با توجه به اينکه الگوی رفتاری مناسبی برای هوادارانشان هستند ، بتوانند در محيطی سالم به نمايش توانائيهايشان بپردازند .
نجف نژاد تصريح کرد : آقای مرفاوی به همراه همکاران مجربشان تلاش گسترده‌‏ای را آغاز کرده‌‏اند تا تيم در بازی با پرسپوليس به نتيجه مورد نظر دست يابد و بی‌‏ترديد با تلاش بازيکنان و همراهی هواداران اين مهم حاصل می شود.
وی درباره شايعات منتشر شده درباره تغيير در کادر فنی و سرپرستی تيم گفت : ما بار ديگر بر توانائيهای کادر فنی مجرب تيم تاکيد می کنيم و بر اين اساس لازم می دانيم حمايت قاطعی از ايشان داشته باشيم . درباره بحث سرپرستی هم که آقای نظری مجددا برگشت و خوشبختانه به اهواز رفت و در استقلال حضور خواهد داشت.
عليرضا واحدی نيکبخت:
من با کمال ميل در خدمت پرسپوليس هستم
مصمم هستم روز جمعه دروازه استقلال را باز کنم
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: برای آن دسته از حاشيه‌‏سازانی که عنوان می‌‏کردند" نيکبخت می‌‏خواست در بازی با پاس عمدا کارت زرد بگيرد تا دربی را از دست بدهد"، متاسفم.
"عليرضا واحدی نيکبخت"، اظهار داشت: متاسفانه شايعه کرده‌‏اند که در بازی با پاس من می‌‏خواستم کارت زرد دريافت کنم تا بازی با استقلال را از دست دهم، اما اين شايعات به هيچ عنوان صحت ندارد.
وی افزود: حتی اگر در بازی با پاس اخطار می‌‏گرفتم، بازی با استقلال را از دست نمی دادم زيرا هيچ کارت زردی دريافت نکرده‌‏ام و تنها کارت زردی که در مسابقات اين فصل از داوران گرفتم مربوط به فينال جام حذفی است.
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران تصريح کرد: شايعات مطرح شده ساخته ذهن حاشيه سازان است و من با کمال ميل در خدمت پرسپوليس هستم.
وی در خصوص مصدوميتی که اخيراّ با آن مواجهه شده است، اظهار داشت: در دقيقه يک بازی با پاس مصدوم شدم، اما در طول چند روز گذشته دکتر زرينه، پزشک تيم پرسپوليس، حداکثر کمک را به من کرد تا به شرايط ايده آل برسم و بر اين اساس هيچ مشکلی از بابت مصدوميت ندارم و مطمئنا اگر مربيان صلاح بدانند در مصاف با استقلال به ميدان می‌‏روم.
هافبک چپ پای پرسپوليس در خصوص دربی جمعه خاطر نشان کرد: اميدوارم بازی زيبايی شود، اين دربی آنقدرها هم که می‌‏گويند حساس نيست و مثل ساير بازيهاست و تنها سه امتياز دارد و اميدوارم برنده بازی جمعه تيم پرسپوليس باشد.
نيکبخت در خصوص آمادگی خود گفت: از لحاظ بندی مشکلی ندارم و در بازی حتی اگر موقعيت گلزنی نيز پيش آيد مصمم هستم دروازه استقلال را باز کنم. وی تصريح کرد: در بازی جمعه هر تيمی که از فرصتها بهتر استفاده کند پيروز ميدان است، اميدوارم بازيکنان پرسپوليس در صورت ايجاد شدن موقعيت گلزنی نهايت استفاده را از آن ببرند.
کريم باقری:
هواداران به انصاريان و عليزاده اهانت نکنند
شايد با يک شوت سنگين گلزن دربی لقب بگيرم
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: از هواداران پرسپوليس درخواست می‌‏کنم به انصاريان و عليزاده به هيچ عنوان اهانت نکنند.
کريم باقری افزود: نتيجه بازی استقلال و پرسپوليس هيچ گاه ارتباطی با وضعيت اين دو تيم پيش از بازی ندارد بلکه هر تيمی که تواند از نظر روحی و روانی بيش از حريف خود را آماده اين ديدار کند به پيروزی نزديک‌‏تر است.
وی افزود: البته کيفيت بازی پرسپوليس در اين فصل به مراتب بهتر از استقلال بوده و همين برتری کفه ترازو را به سود پرسپوليس سنگين تر می‌‏کند، اما اين نقطه قوت تضمينی برای کسب پيروزی نيست.
باقری تصريح کرد: ما طی سه بازی گذشته با وجود کسب فرصت‌‏های گلزنی متعدد خود را از پيروزی محروم کرديم، اما در بازی با استقلال با هوشياری بيشتر از تک تک فرصت ها بيشترين استفاده را می بريم شايد هم کريم باقری با يکی از آن شوتهای معروفش گلزن دربی لقب گرفت.
وی افزود: البته وظيفه نخست من جلوگيری از گلزنی حريف است، اما اگر فرصتی پيدا کنم تلاش خواهم کرد در پيروزی تيمم سهم داشته باشم .باقری در خصوص حواشی اين ديدار گفت: به هر حال انصاريان وعليزاده در يک اقدام حرفه‌‏ای تيم جديد خود را انتخاب کرده‌‏اند و هواداران بايد اين موضوع را درک کنند از هواداران پرسپوليس درخواست می کنم که شرايط اين دو بازيکن را در نظر بگيرند و به هيچ عنوان به آنها اهانت نکنند انتظاری که از هواداران استقلال در مورد نيکبخت ،فاطمی و سيد عباسی وجود دارد، به هر حال تماشاگران می توانند پيروز اصلی بازی جمعه باشند.
عبدالصمد مرفاوی:
مقابل پرسپوليس هجومی بازی می‌‏کنيم
سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی با پرسپوليس شرايط خاصی دارد، اما پيروزی از آن استقلال خواهد بود.
"عبدالصمد مرفاوی" اظهار داشت: شرايط تيم استقلال بسيار خوب است، در طول هفته تمرينات مرتبی را برگزار کرده‌‏ايم و از هر نظر برای بازی با پرسپوليس آماده هستيم.
وی افزود: ديدارهای دربی هميشه شرايط خاص خود را دارد و هر تيمی که از لحاظ روحی آمادگی مطلوب را داشته باشد کارش در زمين راحت تر است در طول هفته روی اين مساله با بازيکنان کار کرده‌‏ايم و اميدوار هستيم که در بازی مشکلی به وجود نيايد.
ادامه داد: هدف ما کسب پيروزی است و برای شکست دادن پرسپوليس قدم به ميدان می گذاريم و بازی هجومی را در دستور کارمان خواهيم داشت.
حسين بادامکی:
ديگر قرار نيست پرسپوليس پنالتی طلبکار شود
می خواهم بهترين بازی‌‏ام را برای پرسپوليس انجام دهم
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: برای بازی جمعه لحظه شماری می‌‏کنم چرا که می خواهم بهترين بازی‌‏ام را برای پرسپوليس به نمايش بگذارم.
"حسين بادامکی" افزود: پرسپوليس در آرامش کامل برای ديدار روز جمعه آماده می شود و دنيزلی هم با تدابير ويژه درصدد است پرسپوليس با تمام قدرت به ميدان برود، تمام بازيکنان پرسپوليس با اطمينان از پيروزی حرف می زنند که اين بيانگر روحيه بالای تيم برای شکست استقلال است .
وی افزود: من برای اولين بار است که دربی را تجربه می‌‏کنم و به همين دليل برای شروع بازی لحظه شماری می کنم چرا که می خواهم بهترين بازی‌‏ام را برای پرسپوليس انجام دهم.
بادامکی تصريح کرد: وظيفه من گلزنی است و تمام تلاشم را برای انجام اين وظيفه صرف می‌‏کنم، اما اگر قرار باشد بين گلزنی و پيروزی پرسپوليس يکی را انتخاب کنم به طور قطع موفقيت تيمم را ترجيح می دهم البته تلاش می‌‏کنم جمعه يک روز به ياد ماندنی برايم باشد .
بادامکی تصريح کرد: با وجود قضاوت داور اسپانيايی با خيال راحت به ميدان می رويم چرا که قرار نيست ديگر پرسپوليس از داوران پنالتی طلبکار شود حضور داور بازی رئال مادريد و اسپانيا بيش از همه به سود مهاجمان پرسپوليس است چرا که ما از اشتباهات داوری بسيار عذاب کشيده‌‏ايم .
پژمان نوری:
تمام شرايط برای موفقيت پرسپوليس مهياست
برای باز کردن دروازه استقلال نقشه هايی دارم
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: از هواداران پرسپوليس می‌‏خواهم که تا پايان بازی صبور باشند چرا که تيم پيروز تيم محبوب آنهاست.
"پژمان نوری" در افزود: تمام بازيکنان پرسپوليس برای آغاز بازی مقابل استقلال لحظه شماری می‌‏کنند چرا که در اوج آمادگی قرار دارند و تنها به کسب پيروزی می‌‏انديشند.
وی افزود: اگر چه نتيجه دربی به هيچ عنوان قابل پيش بينی نيست، اما تمام شرايط برای موفقيت پرسپوليس در اين ديدار مهياست و قصد نداريم اين بار اسير بد شانسی و اتفاقات بازی شويم اطمينان دارم که اگر قرار باشد عدالت رعايت شود و حق به حق دار برسد روز جمعه به کام پرسپوليس خواهد بود.
نوری تصريح کرد: سومين حضورم در دربی را تجربه می‌‏کنم و می‌‏خواهم با ارائه يک بازی قابل قبول در پيروزی پرسپوليس نقش داشته باشم به هواداران اطمينان می دهم که روز جمعه يک پژمان آماده را خواهند ديد البته اگر کادر فنی اجازه دهد دوست دارم در اين بازی به محوطه جريمه حريف نزديک شوم چرا که نقشه‌‏هايی در سر دارم.
وی در پايان گفت: هواداران پرسپوليس اطمينان داشته باشند که روز جمعه همان پرسپوليس را می بينند که انتظارش را دارند چرا که ما نمی خواهيم يک بار ديگر آنها را نا اميد کنيم .
فرزاد آشوبی:
همه چيز برای رقم خوردن يک روز باشکوه آماده است
بدون توجه به حواشی برای موفقيت پرسپوليس تلاش می‌‏کنم
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: اميدوارم اولين حضورم در دربی با پيروزی پرسپوليس همراه باشد.
محمد علی( فرزاد) آشوبی افزود: پرسپوليس در شرايط بسيار مناسبی قرار دارد و همه چيز برای رقم خوردن يک روز باشکوه آماده است، ما طی روزهای گذشته تمرينات خوبی را پشت سر گذاشته ايم و آقای دنيزلی تلاش کرده‌‏اند نقاط ضعف تيم را طی چند بازی گذشته مرتفع کنند.
وی افزود: اگر کادر فنی صلاح بداند و مرا در ترکيب پرسپوليس مقابل استقلال قرار دهد، قصد دارم همچون بازی های گذشته تمام تلاشم را برای موفقيت تيمم انجام دهم.
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد: پيروزی در اولين دربی با پيراهن پرسپوليس بسيار لذت بخش است و اميدوارم" پا قدمم" برای پرسپوليس خوب باشد.
آشوبی تصريح کرد: برخی معتقدند که من تحت تاثير جو اين بازی نمی توانم عملکرد قابل قبول ارائه دهم، اما من در بازی با سايپا و پاس تجربه حضور مقابل تماشاگران پر شمار را به دست آورده‌‏ام و از سوی ديگر به عنوان يک بازيکن حرفه ای با شرايط ويژه دربی آشنا هستم من تنها به بازی خودم می انديشم و بدون توجه به حواشی پر تعداد اين ديدار برای موفقيت پرسپوليس تلاش می‌‏کنم
مربی بدنساز استقلال:
بازيکنان ما در شرايط آرمانی هستند
مربی بدنساز تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بازيکنان ما در شرايط آرمانی هستند هر چند که اعتقادی به آمادگی صد در صد ندارم .
"محمد رضا بهمنی" اظهار داشت: با تمريناتی که برای بازيکنان در نظر گرفتيم آنها در آمادگی کامل هستند و مشکلی برای بازی با پرسپوليس ندارند.
وی افزود: بعد از بازی با فولاد برنامه خود را برای بازی با پرسپوليس تنظيم کرديم و به همين دليل بازيکنان استقلال به خوبی نقاط ضعف و قوت حريف آشنا شدند و برای کسب سه امتياز به مصاف پرسپوليس می روند.
مربی بدنساز استقلال ادامه داد: هدف ما در دربی کسب پيروزی است اميدواريم بازيکنان روز جمعه از فرصت هايی که به دست می آورند حداکثر استفاده را ببرند تا سه امتياز بازی را به دست آورند.
بهمنی خاطرنشان کرد: از هواداران می خواهم روز جمعه با حضور در ورزشگاه يار و ياور بازيکنان باشند تا بتوانيم بر رقيب سنتی خود غلبه کنيم
مسعود عنايت:
اگر داوران اسپانيايی نيايند داوران ايرانی قضاوت خواهند کرد
رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: اگر اتفاق غير منتظره‌‏ای رخ دهد و داوران اسپانيايی نتوانند به تهران بيايند، از داوران ايرانی در دربی استفاده می‌‏کنيم.
" مسعود عنايت" اظهار داشت: هيچ مشکلی برای حضور داوران اسپانيايی در تهران وجود ندارد، رواديد و بليت‌‏های آنها برای سفر به تهران تهيه شده است اما در صورتی که اتفاق غير منتظره ای رخ دهد و آنها در تهران حاضر نشوند از داور ايرانی استفاده خواهيم کرد.
وی افزود: در کشور خودمان داوران خوبی داريم و می توانند اين بازی حساس را قضاوت کنند.
عنايت ادامه داد: داوران اسپانيايی عصر روز پنج شنبه وارد تهران می شوند و قضاوت ديدار تيم های استقلال و پرسپوليس را برعهده داشته باشند ضمن اينکه خود من به عنوان ناظر در اين ديدار حاضر خواهم شد
ابراهيم اسدی:
هيچ چيز مانع شکست استقلال نمی شود
نيکبخت و بادامکی برای پرسپوليس گل می زنند
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: اطمينان دارم که پرسپوليس طلسم سه ساله را می‌‏شکند و استقلال را شکست می‌‏دهد.
" ابراهيم اسدی افزود: پرسپوليس در اوج آمادگی به سرمی‌‏برد و ما تنها به کسب پيروزی در ديدار جمعه فکر می‌‏کنيم اطمينان دارم که هيچ مانعی نمی‌‏تواند ما را از شکست استقلال باز دارد.
وی افزود: هواداران پرسپوليس با خيال راحت به ورزشگاه بيايند چرا که در اين ديدار بايد خيلی از نتايج را جبران کنيم تمام تلاش ما اين است که در پايان بازی هواداران با معرفت و پر شور پرسپوليس يک جشن تمام عيار و کامل را برپا کنند.
اسدی تصريح کرد: سياوش اکبر پور خطرناک‌‏ترين بازيکن استقلال است که با مهار وی استقلال هم خلع سلاح می شود، از سوی ديگر دلم روشن است که نيکبخت و بادامکی برای پرسپوليس گلزنی می‌‏کنند تا ما با دو گل آنها، پيروز شويم .
وی در پايان گفت: هواداران دو تيم بايد متانت و شخصيت بالای خود را يک بار ديگر به رخ بکشند و تنها به تشويق تيم خود بپردازند آنها بايد بازيکنان دو تيم را برای برگزاری يک ديدار تماشايی ، جوانمردانه و خاطره انگيز ياری کنند
ابوالفضل حاجی‌‏زاده:
برای کسب پيروزی جان می‌‏دهيم
اکبرپور را به يک بازيکن بی اثر تبديل می‌‏کنيم
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به استقلالی ها ثابت می‌‏کنيم که دفاع پرسپوليس چقدر قدرتمند است.
ابوالفضل حاجی‌‏زاده" افزود: ما برای جبران نتايج سه فصل گذشته از انگيزه بسيار بالايی برخوردار هستيم و اين ميل به شکست استقلال را نمی‌‏توانيم در مصاحبه هايمان نشان بدهيم .
وی افزود: استقلالی ها بايد از همين حالا از سه امتياز اين بازی چشم پوشی کنند چرا که ما برای کسب پيروزی جان می‌‏دهيم نزديک شدن به صدر جدول جبران نتايج اين پنج سال اخير و تلافی ديدارهای مقابل استقلال همه و همه ما را برای شکست حريف مشتاق تر می کند.
حاجی زاده تصريح کرد: استقلالی ها مدعی هستند که سياوش اکبرپور برگ برنده آنها در بازی جمعه است، اما همان طور که در بازی برگشت فصل گذشته رضا عنايتی را مهار کرديم اين بار اکبرپور را به يک بازيکن بی اثر تبديل خواهيم کرد.
وی ادامه داد: شايد استقلالی ها گمان می‌‏کنند که دفاع پرسپوليس مثل ابتدای فصل دست و دلباز است، اما ما نمی خواهيم در اين ديدار مرتکب حتی يک اشتباه شويم.
انصاری فرد و نجف نژاد در جلسه شورای تامين حضور يافتند
مديران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپوليس تهران امروز در جلسه شورای تامين استان تهران شرکت کردند.
مقداد نجف نژاد به همراه محمد حسن انصاری خود امروز در استانداری تهران حضور يافتند تا در جلسه شورای تامين استان تهران حاضر شوند.اين گزارش همواره پيش از از دربی پايتخت برگزار می شود.
همچنين برای اتحاد بيشتر تماشاگران دو تيم استقلال و پرسپوليس تهران عصر فردا هم ليدرهای اين دو باشگاه جلسه ای را با مسئولان حراست سازمان تربيت بدنی برگزار خواهند کرد .
ديدار تيم های استقلال و پرسپوليس ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
فرشيد کريمی :
بهترين بازی عمرم را به نمايش می گذارم
دربی خارج از قواعد ديدارهای ديگر است
دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: قصد دارم بهترين بازی عمرم را روز جمعه به نمايش بگذارم .
"فرشيد کريمی" افزود: معتقدم همه چيز برای برگزاری يک ديدار تماشايی و قابل قبولی مهياست هر دو تيم استقلال و پرسپوليس با انگيزه‌‏های دو چندان گام به ميدان می‌‏گذارند چرا که کسب پيروزی در اين ديدار حيثيتی هدف هر دو تيم است و از سوی ديگر صعود به صدر جدول برای هر دو تيم اهميت بسياری دارد .
وی افزود: همواره پيش از بازی بازيکنان هر دو تيم از پيروزی قاطع تيمشان حرف می‌‏زنند، اما اين بازی خارج از قواعد ديدارهای ديگر است و به طور کامل به شرايط خاص درون ميدان بستگی دارد چرا که بازيکنان هر دو تيم در هر بازی ديگری با توجه به شرايط حريف با شکست های احتمالی کنار می‌‏آيند، اما در اين دربی هيچ کس به شکست فکر هم نمی‌‏کند.
کريمی تصريح کرد: معتقدم پرسپوليس در اوج آمادگی قرار دارد و اهالی فوتبال از اين تيم بيش از استقلال انتظار پيروزی دارند اميدوارم بتوانيم به اين انتظار بحق پاسخ بدهيم .
وی ادامه داد: در صورتی که کادر فنی به من فرصت حضور در ميدان را بدهد قصد دارم بهترين بازی عمرم را انجام دهم تا خيال پرسپوليس از درون دروازه راحت باشد.
اصغر طالب نسب:
شرايط استقلال بهتر از پرسپوليس است
هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشبختانه مصدوميتم برطرف شده است و می‌‏توانم در بازی با پرسپوليس استقلال را همراهی کنم .
" اصغر طالب نسب" اظهار داشت: در تمرينات چند روز قبل استقلال مصدوم شد، اما با گرفتن عکس MRI از پای مصدومم مشخص شد که مشکل مصدوميتم مهم نيست و می توانم روز جمعه بازی کنم .
طالب نسب ادامه داد: بازی های استقلال و پرسپوليس هميشه برای هواداران اين دو تيم حساس بوده است با اين حال خوشبختانه تيم ما شرايط بسيار خوبی دارد و تمام بازيکنان مصمم هستند که مقابل پرسپوليس سه امتياز را به دست آوريم.
هافبک تيم استقلال تصريح کرد: شرايط استقلال بهتر از پرسپوليس است و تيم ما از لحاظ روحی کاملا برای بازی جمعه آماده است
مهدی واعظی:
انگاز از زندان آزاد شده‌‏ام
هواداران باز هم يار دوازدهم خواهند بود
دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: احساس کسی را دارم که از زندان آزاد شده است و قصد دارم پس از آن اتفاق تلخ، همه چيز را فراموش کنم .
" مهدی واعظی" تصريح کرد:اکنون پس از پايان آن محروميت لعنتی احساس کسی را دارم که از زندان آزاد شده است در اين مدت احساس می کردم که دست و پايم را بسته‌‏اند، اما از امروز سر فصل تازه‌‏ای در دوران فوتبالم آغاز شده است .
وی افزود: اگر کادر فنی به من فرصت حضور در ميدان را بدهد می‌‏خواهم ثابت کنم که در اوج آمادگی قرار دارم و توانايی هايم را به اثبات برسانم البته با وجود آنکه از نظر بدنی در وضعيت قابل قبولی به سر می‌‏برم، اما برای رسيدن به شرايط مناسب روحی فرصت می خواهم .
واعظی تصريح کرد:آرزو می‌‏کنم اولين حضورم در پرسپوليس با پيروزی تاريخی اين تيم همراه شود اطمينان دارم هواداران با حضور حتی پر شورتر از بازی مقابل پاس يار دوازدهم پرسپوليس خواهند بود تا ما را کسب يک پيروزی همراهی کنند.
محمود فکری:
آماده مصاف با پرسپوليس هستم
می‌‏توانيم پرسپوليس را شکست دهيم
کاپيتان تيم فوتبال استقلال تهران گفت: در صورتی که از فرصت هايمان به خوبی استفاده کنيم، می‌‏توانيم پرسپوليس را شکست دهيم.
محمود فکری جويباری اظهار داشت: خوشبختانه شرايط بسيار خوبی برای دربی داريم و اميدواريم که در بازی روز جمعه سه امتياز اين بازی را به هواداران خود هديه کنيم.
وی افزود: بعد از بازی فولاد تمرکزمان روی بازی با پرسپوليس بود با برنامه‌‏ای که مربيان طی چند روز گذشته برای بازيکنان در نظر گرفته‌‏اند از هر نظر برای بازی آماده هستيم.
فکری ادامه داد: پرسپوليس تيم خوبی است که اين فصل هم بازی های خوبی را به نمايش گذاشته است، اما شرايط استقلال بهتر از اين تيم است و ما در صورتی که کمی دقت داشته باشيم می‌‏توانيم اين تيم را شکست دهيم .
کاپيتان استقلال تصريح کرد: مشکلی از بابت مصدوميت ندارم و تمرينات گروهی خودم را نيز با ساير بازيکنان آغاز کرده ام و از هر جهت آماده بازی با پرسپوليس هستم
باقر احمدی:
هدف ما شاد کردن دل هواداران است
هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تاکنون در دربی بازی نکرده‌‏ام و اگر مربيان استقلال صلاح بدانند آماده حضور در اين ديدار بزرگ هستم.
" باقر احمدی" اظهار داشت: متاسفانه تاکنون در چنين ديدارهای به ميدان نرفته‌‏ام اما از نظر بدنی مشکل ندارم و اگر مربيان استقلال صلاح بدانند در خدمت اين تيم خواهم بود.
وی افزود: استقلال از لحاظ آمادگی در شرايط بسيار خوبی است و تمام بازيکنان برای آغاز دربی لحظه شماری می‌‏کنند.
احمدی ادامه داد: می دانم اين بازی شرايط خاص خود را دارد و فشار زيادی به بازيکنان وارد می شود، اما بازيکنان ما در شرايط بسيار خوبی هستند و می‌‏توانيم روز جمعه سه امتياز را به دست آوريم.
هافبک استقلال تصريح کرد: می توانيم سه امتياز را به دست آوريم و دوباره در صدر جدول قرار بگيريم هدف همه بازيکنان ما در بازی با پرسپوليس شاد کردن دل هواداران است .
سعيد لطفی:
هواداران به هيچ کس توهين نکنند
نقاط ضعف و قوت پرسپوليس را می‌‏شناسيم
مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: دربی اين فصل به مراتب از سال گذشته حساس‌‏تر است.
" سعيد لطفی " اظهار داشت: با توجه به آنکه استقلال و پرسپوليس در شرايط خوبی به مصاف هم می‌‏روند مطمئنا دربی امسال حساس‌‏تر و زيباتر از سال های گذشته خواهد بود.
وی افزود: استقلال برای بازی با پرسپوليس کاملا آماده است ، ما در طول هفته به خوبی روی نقاط ضعف و قوت پرسپوليس کار کرديم و برای بازی روز جمعه با برنامه وارد زمين می‌‏شويم.
لطفی ادامه داد: می‌‏توانيم سه امتياز را به دست آوريم چون از لحاظ روحی شرايط مناسب تری داريم و در طول چند سال اخير موفق شده‌‏ايم پرسپوليس را شکست دهيم .
مدافع استقلال خاطرنشان کرد: از هواداران دو تيم می خواهم فقط تيم های خود را تشويق کنند و کاری به مسايل حاشيه‌‏ای نداشته باشند ما به هواداران خود قول می‌‏دهيم روز جمعه آنها را خوشحال به خانه هايشان بفرستيم.
محسن يوسفی:
دوست دارم شايستگی‌‏ام را اثبات کنم
می‌‏توانيم دروازه پرسپوليس را باز کنيم
هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: خيلی دوست دارم مربی استقلال به من اعتماد کند تا شايستگی‌‏هايم را در دربی نشان دهم. "محسن يوسفی" اظهار داشت: می‌‏دانم بازی دربی برای ما بسيار حساس است ، اما اگر مربيان به من اعتماد کنند بهترين بازيم را برای استقلال انجام می‌‏دهم.
وی افزود: در بازی روز جمعه برای ما مهم کسب سه امتياز است بايد تلاش کنيم تا مقابل پرسپوليس سه امتياز را به دست آوريم و دل هواداران را شاد کنيم.
يوسفی ادامه داد: هم استقلال و هم پرسپوليس در شرايط خوبی هستند ، اما تيم ما از لحاظ روحی برتر از حريف خود است و اين خود برای ما بسيار مهم است.
هافبک استقلال خاطرنشان کرد: هدف ما فقط کسب سه امتياز است و اگر تمرکزمان را از دست ندهيم می‌‏توانيم دروازه پرسپوليس را باز کنيم و پيروزی را به دست آوريم
حميد بابازاده:
سنگربان استقلال فردا(پنج شنبه) انتخاب می‌‏شود
مربی دروازه‌‏بانان تيم فوتبال استقلال تهران گفت: دروازه‌‏بان اول خود را برای بازی با پرسپوليس روز پنج شنبه انتخاب می‌‏کنيم.
حميد بابازاده اظهار داشت: فردا(پنج شنبه) در هتل محل اقامت خود جلسه‌‏ای همراه با مربيان استقلال برگزار خواهيم کرد تا دروازه‌‏بان اول استقلال را برای بازی با پرسپوليس انتخاب کنيم .
وی افزود: خوشبختانه هر دو دروازه‌‏بان استقلال در شرايط خوبی هستند و اين کار ما را برای انتخاب دروازه بان اول دشوار می‌‏کند.
بابا زاده ادامه داد: وحيد طالب لو تاکنون سه بار تجربه حضور در دربی را داشته و از سوی ديگر رحمتی نيز تجربه حضور در ميدان های مهمی را داشته است مطمئنا هر دو دروازه‌‏بان ما شايستگی حضور در درون دروازه استقلال را دارند.
مربی دروازه‌‏بانان تيم فوتبال استقلال تهران تصريح کرد: بازی روز جمعه برای هر دو تيم حساس است، اما تيم ما شرايط بسيار خوبی دارد و برای کسب پيروزی مقابل پرسپوليس مصمم هستند.
نظری جويباری:
مسايل روحی بازيکنان حرف اول را می‌‏زند
تماشاگران از ديدن دربی لذت خواهند برد
سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: مطمئن هستم تماشاگران استقلال و پرسپوليس از ديدن دربی لذت برده و با رضايت خاطر ورزشگاه آزادی را ترک خواهند کرد.
" علی نظری جويباری " اظهار داشت: مطمئنا هر دو تيم در دربی برای کسب پيروزی گام به ميدان می‌‏گذارند و به همين دليل می‌‏توان پيش بينی کرد که شاهد بازی زيبايی خواهيم بود.
وی افزود: استقلال شرايط بسيار خوبی دارد و تمام بازيکنان از لحاظ بدنی و روحی در شرايط ايده‌‏آلی قرار دارند ما برای کسب سه امتياز به ميدان می‌‏رويم.
سرپرست استقلال ادامه داد: در اين بازی مسايل روحی بازيکنان حرف اول را می‌‏زند و هر تيمی که از اين لحاظ در شرايط خوبی باشد پيروز از ميدان خارج می شود.
نظری جويباری تصريح کرد: هواداران استقلال مطمئن باشند کادر فنی و بازيکنان حداکثر تلاش خود را می کنند تا دربی را به سه امتياز به پايان برسانند
علی عليزاده:
بی شک استقلال پيروز می شود
هم گل می‌‏زنم هم پاس گل می‌‏دهم
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: يک گل و يک پاس گل را برای پرسپوليس کنار گذاشته‌‏ام .
"علی عليزاده" اظهار داشت: برای بازی دربی لحظه شماری می‌‏کنم تا بهترين بازی‌‏ام را در اين فصل برای استقلال به نمايش بگذارم.
وی افزود: اين بازی برای هر دو تيم حساس است و هم استقلال و هم پرسپوليس می خواهند پيروز شوند، اما شرايط تيم ما بهتر است و اين استقلال است که روز جمعه سه امتياز را به دست می‌‏آورد.
عليزاده ادامه داد: خود من در دو دربی به ميدان رفته‌‏ام و به خوبی با شرايط بازی روز جمعه آشنا هستم اگر اشتباهات در زمين کمتر از حريف باشد قطعا مقابل پرسپوليس، پيروز از ميدان خارج می شويم.
مهاجم استقلال تصريح کرد: مطمئن هستم در بازی روز جمعه مشکلی با هواداران پرسپوليس نخواهيم داشت، آنها به خوبی می دانند که من در مدت حضورم در پرسپوليس برای اين تيم کم نگذاشتم و به دليل شرايطی که به وجود آمد از اين تيم جدا شدم.
پيروز قربانی:
خيلی دوست دارم باز هم به پرسپوليس گل بزنم
با توجه به پيروزی های سه سال اخير روحيه ما خوب است
مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: شرايط دربی برای بازيکنان هر دو تيم متفاوت از ساير ديدارهاست.
" پيروز قربانی" اظهار داشت: بازی های دربی قابل مقايسه با ساير بازی ها نيست و همه بازيکنان حاضر در زمين با انگيزه های زيادی در زمين حاضر می شوند تا نتيجه را به نفع تيم خود رقم بزنند.
وی افزود: شرايط استقلال در حال حاضر بسيار خوب است و با توجه به وضعيت فعلی می توانيم پيروزی را به دست آوريم، از نظر روحی هم با توجه به آنکه در سه ، چهار سال اخير هميشه مقابل پرسپوليس، پيروزی را از آن خود کرده‌‏ايم در شرايط بهتری هستيم .
قربانی ادامه داد: پرسپوليس تيم خوبی است که از مربی و بازيکنان خوبی هم بهره‌‏مند است مطمئنا اين تيم مقابل ما دست و پا بسته نخواهد بود و آنها هم برابر تيم ما برای پيروزی به ميدان می آيند.
مدافع استقلال تصريح کرد: در بازی روز جمعه مهم پيروزی استقلال است، اما خيلی دوست دارم که باز هم برای استقلال مقابل پرسپوليس گلزنی کنم
سياوش اکبرپور:
دروازه پرسپوليس را باز می‌‏کنم
جمعه روز بهترين بازی استقلال است
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: به هواداران استقلال قول می‌‏دهم شاهد بهترين بازی ما در چند سال اخير خواهند بود.
" سياوش اکبرپور" اظهار داشت: استقلال در شرايط بسيار خوبی به مصاف تيم پرسپوليس می رود و بازيکنان تيم حداکثر تلاش خود را می‌‏کنند که روز جمعه پيروزی را به دست آوريم.
وی با اشاره به رفع مصدوميتش ادامه داد: مشکل مصدوميتم برطرف شده است و می‌‏توانم استقلال را در دربی همراهی کنم.
اکبرپور خاطرنشان کرد: تا روز بازی نيز يکی دو جلسه ديگر با استقلال تمرين خواهم کرد تا با آمادگی صد در صد گام به ميدان بگذارم و دروازه پرسپوليس را باز کنم.
مهاجم استقلال تصريح کرد: دو تيم استقلال و پرسپوليس در شرايط برابر مقابل هم قرار می‌‏گيرند، اما انگيزه و روحيه بازيکنان ما به شکلی است که برای پيروزی اميدوارتر از حريف خودمان هستيم
پزشک استقلال :
هيچ بازيکن مصدومی نداريم
پزشک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تا روز بازی با پرسپوليس تمامی مصدومان استقلال شرايط بازی کردن را به دست خواهند آورد.
"امين نوروزی" اظهار داشت: مشکلی از بابت مصدوميت بازيکنان نداريم و همه مصدومان شرايط بازی کردن را تا روز جمعه به دست می‌‏آورند.
وی افزود: بعد از مصدوميت علی انصاريان وی مورد معاينات مختلف قرار گرفت و پزشکان ديگر نيز مجوز حضور وی در بازی دربی را صادر کردند و به همين علت او هم می‌‏تواند استقلال را همراهی کند.
نوروزی ادامه داد: سياوش اکبرپور و اصغر طالب نسب هم ديگر مصدومان استقلال بودند که به شرايط ايده آل رسيدند و می‌‏توانند به ميدان بروند.
وی تصريح کرد: انصاريان و سياوش اکبرپور در طول هفته تمرينات فيزيوتراپی را در دستور کار خود داشتند و از روز سه شنبه نيز تمرينات گروهی خود را با ساير بازيکنان استقلال آغاز کردند.
علی انصاريان:
بارها تاکتيک‌‏های گلزنی مرورکرده‌‏ايم
می‌‏توانم استقلال را روز جمعه همراهی کنم
مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: هيچ مشکلی برای دربی ندارم و می‌‏توانم استقلال را در بازی روز جمعه همراهی کنم.
"علی انصاريان" اظهار داشت: خوشبختانه مصدوميتم برطرف شده و پزشکان مجوز حضورم در ميدان را صادر کرده‌‏اند.
انصاريان ادامه داد: شرايط بازی دربی از ساير بازی ها متفاوت است و بازيکنان دو تيم با انگيزه‌‏ای دو چندان در ميدان حاضر می شوند. مدافع استقلال خاطرنشان کرد: خوشبختانه تيم ما شرايط خوبی دارد و همه بازيکنان برای بازی آماده هستند استقلال در بازی روز جمعه پيروزی را می‌‏خواهد و حداکثر تلاشمان را می‌‏کنيم تا به سه امتياز برسيم .
مدافع استقلال خاطرنشان کرد: در دربی هر تيمی که از فرصت ها بهتر استفاده کند، پيروز ميدان خواهد بود در طول هفته مربيان بارها تاکتيک‌‏های گلزنی به پرسپوليس را با بازيکنان مرور کرديم بنابراين ما روز جمعه مشکلی از بابت گلزنی نخواهيم داشت.
رضا حسن‌‏زاده :
بازيکنان استقلال را توجيه کرديم
برای شکست پرسپوليس برنامه داريم
مربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: به خوبی از بازی پرسپوليس شناخت داريم و برنامه‌‏های خود را برای شکست دادن اين تيم تنظيم کرديم.
" رضا حسن زاده "، اظهار داشت: بعد از بازی با فولاد فکر و ذکرمان بازی با پرسپوليس بود و برنامه هايمان را برای شکست دادن اين تيم تنظيم کرديم.
وی افزود:گرچه از بازی های استقلال انتقاد می شود، اما تيم ما تاکنون خوب کار کرده و در نتيجه‌‏گيری نيز موفق عمل کرده است به طوری که در حال حاضر تنها به دليل تفاضل گل نسبت به سايپا در رده دوم هستيم .
حسن زاده ادامه داد: برای بازی باپرسپوليس بازيکنان را برای شرايط اين ديدار حساس توجيه کرده‌‏ايم و مطمئن هستيم آنها حداکثر تلاش خود را انجام می دهند تا استقلال، پيروزی را به دست آورد.
مربی استقلال تصريح کرد: فقط به دنبال سه امتياز هستيم و از بازيکنان خود خواسته‌‏ايم بدون هيچ استرسی مقابل پرسپوليس حاضر شوند و برای سه امتياز تلاش کنند
آگوستين گيلائوری:
بهترين بازی خود را به نمايش می‌‏گذارم
تنها برای کسب سه امتياز به ميدان می‌‏رويم
هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: مطمئن هستم تا زمان بازی دربی( روز جمعه) آماده حضور در ميادين خواهم شد.
"آگوستين گيلائوری" اظهار داشت: در اين چند روز اخير تمرينات فيزيوتراپی را در برنامه خود داشته‌‏ام و مطمئن هستم تا زمان دربی به آن شرايط مطلوب بدنی خواهيم رسيد.
وی افزود: تمرينات خود را با استقلال آغاز کرده‌‏ام، هم اکنون تمرينات فيزيوتراپی را در برنامه خود دارم از امروز هم کار با توپ را شروع می کنم تا برای بازی با پرسپوليس آماده شوم.
گيلائوری در خصوص دربی تهران خاطرنشان کرد: می‌‏دانم اين بازی برای هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس مهم است خود من تجربه حضور در در دربی را دارم و تمام تلاشم آن است که بهترين بازيم را برای استقلال انجام دهم.
وی تصريح کرد: درست است که در دو هفته اخير به پيروزی نرسيده‌‏ايم، اما شرايط اين بازی تفاوت دارد و تنها برای کسب سه امتياز به ميدان می‌‏رويم
امير قلعه‌‏نويی :
شانس دو تيم برای کسب پيروزی برابر است
روز جمع

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فتح آبادی:
روی کاغذ شانس پرسپوليس بيشتر است
بازيکن سابق تيم های پرسپوليس و استقلال گفت: اميدوارم رسانه‌‏ها ، تماشاگران و اطرافيان دو تيم پرسپوليس و استقلال دربی روز جمعه را بيش از حد حساس نکنند تا بازی خوبی را از هر دو تيم شاهد باشيم.
" غلامرضا فتح آبادی" تصريح کرد: معمولا در اين مسابقه به دليل فشار مضاعفی که بازيکنان تحمل می‌‏کنند، نمی توانند از نظر فنی بازی خوبی را انجام دهند و اين سبب می شود تا به ندرت انتظار تماشاگران و کارشناسان از دو تيم مطرح کشورمان برآورده شود.
وی ادامه داد: من شش سال در پرسپوليس و شش سال در استقلال بازی کردم و تجربه حضور در هر دو تيم را دارم ، در گذشته ما بازی های به مراتب بهتری را در دربی شاهد بوديم حالا مسايل ديگری دخيل شده‌‏اند که از کيفيت کار کم می کند ، آن وقت ها پول تا اين حد اهميت نداشت که بازيکن به فکر ساق پايش باشد و يا بخواهد به خاطر رسيدن به خواسته خود خشونت را چاشنی کار کند، بنابراين به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش و فوتبال از بازيکنان می‌‏خواهم که فقط به فکر بازی فوتبال و جلب رضايت تماشاگران مشتاق باشند.
وی در خصوص وضعيت کنونی دو تيم پرسپوليس و استقلال گفت: پرسپوليس با آمدن دنيزلی وضعيت خيلی خوبی پيدا کرده است او واقعا يک مربی حرفه‌‏ای است من در پاس حدود يک سال با دنيزلی کار کردم و می دانم که واقعا روی تيم کار می‌‏کند اگر پرسپوليس مهاجم کلاسيک داشت شک نکنيد که گل های بيشتری وارد دروازه حريفان می کرد.
فتح آبادی ادامه داد: با در نظر گرفتن بازی هفت هفته گذشته روی کاغذ شانس پرسپوليس بيشتر است، اما استقلال هم هميشه در اين ديدار بازی قدرتی و متفاوتی را به نمايش می گذارد واحتمال کسب هر نتيجه ای وجود دارد .
وی از صادقی،‌‏فکری و انصاريان دراستقلال و معدنچی، نيکبخت واحدی و بادامکی در پرسپوليس به عنوان بازيکنان تاثير گذار ياد کرد.
فرزاد مجيدی:
تجربه استقلال برگ برنده ما محسوب می شود
هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بايد مقابل پرسپوليس پيروزی را به دست آوريم و هواداران خودمان را راضی کنيم.
"فرزاد مجيدی" اظهار داشت: در شرايط خوبی به مصاف پرسپوليس می رويم و در صورتی که مشکل خاصی بوجود نيايد می‌‏توانيم اين تيم را در بازی جمعه شکست دهيم.
وی افزود: استقلال اين فصل نتايج خوبی به دست آورده است و هم اکنون هم تنها به دليل تفاضل گل کمتر در رده دوم هستيم، اما مطمئنم باپيروزی روز جمعه هم دل هواداران خود را شاد می‌‏کنيم و هم صدرنشين خواهيم شد.
مجيدی ادامه داد: مشکلی از بابت آمادگی ندارم بعد از بازی با فولاد خوزستان تمرينات مرتبی را انجام داده‌‏ام و اميدواريم که در بازی جمعه به ميدان بروم.
هافبک استقلال تصريح کرد: شرايط دربی متفاوت از ساير بازيها است، اما بازيکنان استقلال با تجربه‌‏تر از بازيکنان پرسپوليس هستند که اين خودش برای ما يک فاکتور مثبت به حساب می‌‏آيد.
بهشاد ياورزاده:
بهترين بازيم را برای استقلال انجام می‌‏دهم
هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: دربی امسال اولين تجربه من است ، اما مطمئنم بهترين بازيم را برای استقلال انجام می‌‏دهم.
"بهشاد ياورزاده" اظهار داشت: از هر نظر برای بازی با پرسپوليس آماده هستيم. بازيکنان استقلال حداکثر تلاش خود را انجام می دهند تا پيروزی را به دست آورند.
وی افزود: اين دربی هم برای تيم ما و هم برای تيم پرسپوليس حساس است، مسلما فشار بر روی بازيکنان دو تيم هم زياد است. هر تيمی که آرامش خود را حفظ کند و دستورات مربيان را بهتر در زمين پياده کند پيروز دربی خواهد بود.
ياورزاده ادامه داد: تاکنون در چنين ديدارهايی به ميدان نرفته‌‏ام و در صورتی که مربيان استقلال از من در بازی استفاده کنند اولين تجربه ام خواهد بود، تلاش می‌‏کنم که يکی از بهترين بازيهايم را برای استقلال انجام دهم و حتی فرصت های گلزنی نيز برای مهاجمان فراهم کنم.
وی در پايان تصريح کرد: از هواداران استقلال می خواهم مثل هميشه حامی بازيکنان تيم خود باشند تا با حمايت آنها پرسپوليس را شکست دهيم
محمد نوازی:
تک فرصت ها تعيين کننده‌‏اند
هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: در صورتی که از موقعيت هايمان خوب استفاده کنيم، استقلال پيروز دربی خواهد بود.
"محمد نوازی" اظهار داشت: اگر می‌‏خواهيم پيروز دربی باشيم بايد از فرصت های که به دست می آوريم حداکثر استفاده را ببريم.
وی افزود: تک فرصت ها در دربی تعيين کننده است و مهاجمان ما بايد در زدن ضربات آخر دقت داشته باشند تا با پيروزی زمين را ترک کنيم.
نوازی در خصوص آمادگی خودش اظهار داشت: در شرايط بسيار خوبی هستم و برای بازی با پرسپوليس کاملا آماده هستم با توجه به آنکه دو فصل بود که دربی را از دست داده‌‏ام انگيزه‌‏های بسياری برای حضور در اين بازی دارم.
وی تصريح کرد: پرسپوليس هم تيم خوبی است که اين فصل عملکرد خوبی داشته است، اما با اين حال شرايط ما بسيار بهتر است و به همين دليل هر سه امتياز را می خواهيم تا دل هواداران خود را شاد کنيم .
ميثم بائو:
شرايط استقلال بهتر از پرسپوليس است
هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: شرايط ما به مراتب بهتر از پرسپوليس است و روز جمعه هم پيروزی را به دست خواهيم آورد.
"ميثم بائو" اظهار داشت: استقلال هم به لحاظ آمادگی و هم به لحاظ روحی برتر از تيم پرسپوليس است و اين کار ما را برای دربی آسان‌‏تر می‌‏کند.
وی افزود: اين بازی شرايط خاص خودش را دارد، دربی هم برای بازيکنان استقلال و هم برای بازيکنان پرسپوليس هميشه حساس بوده است. با اين حال به نظر می رسد که شرايط استقلال بهتر از حريف خود است و می تواند اين تيم را روز جمعه شکست دهد.
بائو با اشاره به آمادگی خود برای بازی با پرسپوليس ادامه داد: از نظر بدنی شرايط بسيار خوبی دارم و برای بازی دربی لحظه شماری می‌‏کنم. خيلی اميدوار هستم مربيان استقلال از من استفاده کنند و يک دربی ديگر را تجربه کنم.
هافبک استقلال در پايان تصريح کرد: اگر از فرصت هايمان خوب استفاده کنيم روز جمعه با دست پر ميدان را ترک خواهيم کرد
مصطفی دنيزلی:
کری‌‏هايم را در دربی‌‏های مطرح ترکيه خوانده‌‏ام
با ترکيب هجومی مقابل استقلال حاضر می شويم
سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: ديگر از من گذشته که بخواهم کری بخوانم، اين کار جوان‌‏ترهاست زيرا من کری‌‏هايم را سالها قبل در دربی‌‏های مطرح ترکيه خوانده‌‏ام.
"مصطفی دنيزلی" اظهار داشت: در بازی روز جمعه فقط به دنبال پيروزی هستيم تا دل هواداران پرسپوليس را شاد کنيم آنها در سه بازی اخير برای تيم ما سنگ تمام گذاشتند و بايد تحت هر شرايطی پيروز از زمين بيرون آييم.
وی افزود: من هيچ زمانی به صورت جدی نگفته‌‏ام که استقلال را با سه گل می‌‏زنيم، بلکه فقط عنوان کرده ام به دنبال پيروزی هستيم و با ترکيب هجومی مقابل استقلال حاضر می شويم.
دنيزلی ادامه داد: هدف ما افزايش اعتبار و شخصيت پرسپوليس در دربی است ضمن احترام گذاشتن به تيم حريف بايد عنوان کنم ما پيروزی روز جمعه را می خواهيم.
وی در پايان تصريح کرد: از هواداران پرسپوليس می خواهم مثل سه بازی گذشته در ورزشگاه حاضر شوند و يار و ياور پرسپوليس در ديدار با استقلال تهران باشند.
جواد کاظميان :
حالا وقت شکست دادن استقلال است
مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بلافاصله بعد از پايان بازی پرسپوليس و استقلال دربی شهر شارجه امارات بين دو تيم الشعب و الشارجه برگزار می شود و من اميدوارم با پيروزی پرسپوليس روحيه خوبی برای گلزنی به رقيب اماراتی داشته باشم.
جواد کاظميان افزود: آن طور که من از رفتار هواداران تيم الشعب احساس کردم دربی شهر شارجه برای آنها خيلی حساس است به گونه‌‏ای که آنها از روز اول اصرار دارند که من حتماً به تيم الشارجه گل بزنم، اما تفاوت اصلی دربی تهران و شارجه اين است که برای بازی پرسپوليس و استقلال يکصدهزار تماشاگر به استاديوم می‌‏آيند اما دربی شارجه نهايتاً ۲۰ هزار نفر تماشاگر خواهد داشت.
جواد کاظميان درباره بازی روز جمعه تيم الشعب گفت: ما در چهار بازی ليگ با کسب سه مساوی و يک برد در رده چهارم جدول رده بندی ليگ امارات جای داريم، اما تيم الشارجه اوضاعی بحرانی دارد. بنابراين هدف آنها اين است که با پيروزی مقابل الشعب از بحران خارج شوند اما ما هم برای جلب رضايت هواداران و کسب دومين پيروزی به ميدان خواهيم رفت.
مهاجم ايرانی تيم الشعب درباره عملکرد خودش گفت: در بازيهای ليگ و جام حذفی با بثمر رساندن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل عملکرد خوبی داشته ام و سعی دارم در بازی با الشارجه نيز گلزنی کنم.
کاظميان در ادامه گفت: متأسفانه نتوانستم در بازی پرسپوليس و استقلال گلزنی کنم ، اما اميدوارم پرسپوليس روز جمعه برنده باشد تا من با اطلاع از پيروزی تيم پرسپوليس بتوانم با روحيه‌‏ای مناسب به ميدان رفته و حداقل در دربی شهر شارجه برای تيم الشعب گلزنی کنم.
مهاجم فصل گذشته پرسپوليس تصريح کرد:در بازی رفت فصل گذشته مستحق پيروزی مقابل استقلال بوديم، اما در نهايت با بدشانسی با يک گل مغلوب شديم. در بازی برگشت هم موقعيت ها را هدر داديم تا از پيروزی محروم شويم اما به اعتقاد من حالا که پرسپوليس در بهترين شرايط روحی قرار دارد وقت آن رسيده که هواداران پرسپوليس پيروزی مقابل استقلال را جشن بگيرند و همچون بازی با پاس در ساير بازيهای آتی نيز استاديوم آزادی را پر کنند.
جواد کاظميان در پايان پيش بينی کرد که تيم پرسپوليس با گلهای مهرداد اولادی و داود سيد عباسی و با نتيجه دو بر يک تيم استقلال را مغلوب می کند.
فدراسيون فوتبال از اصفهانيان و بطحايی تجليل می‌‏کند
به درخواست و پيشنهاد کميته داوران و موافقت دبير کل فدراسيون فوتبال کشورمان، از فريدون اصفهانيان (استان زنجان) و سعيد بطحايی (استان فارس)، داوران بين المللی که به تازگی از قضاوت مسابقه فوتبال بازنشسته شده اند، پيش از آغاز ديدار دو تيم استقلال تهران و پيروزی در روز جمعه دوازدهم آبانماه تجليل به عمل می آيد.
قرار است از ايرج نظری و مسعود فلاح ديگر داوران بين المللی بازنشسته کشورمان در مسابقه برگشت اين دو تيم قدردانی به عمل آيد.
دنيزلی ليست ۱۸ نفره را اعلام کرد
مصطفی دنيزلی سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس اسامی ۱۸ بازيکن برای بازی با استقلال را اعلام کرد.
مصطفی دنيزلی در پايان تمرين امروز اسامی ۱۸ بازيکن برای بازی با استقلال را اعلام کرد. طبق ليست ارائه شده نام احسان خرسندی، محمد محمدی، مسعود زارع، داريوش رضائيان، نيما قويدل، عليرضا حقيقی و محمد پروين در بين ۱۸ بازيکن بازی با استقلال قرار ندارد.
به نظر می رسد مصدوميت احسان خرسندی و عدم حضور کامل وی در تمرينات هفته جاری اصلی ترين علت برای خروج نام اين بازيکن از فهرست ۱۸ نفره باشد.
طبق اعلام دنيزلی بازيکنانی که در ليست ۱۸ نفره قرار ندارند در تمرين صبح روز پنج شنبه نيز غايب خواهند بود.
سازمان تربيت بدنی پرسپوليس و استقلال را به ارئه بازی جوانمردانه فراخواند
سازمان تربيت بدنی در اطلاعيه ای ضمن فرا خوان تمام عوامل و دست اندرکاران بازی سنتی استقلال و پيروزی به ارائه يک بازی خوب و جوانمردانه ، ابراز اميدواری کرد که تماشاگران و هوادارن دو تيم از ديدن يک بازی زيبا نهايت لذت راببرند.
در اين اطلاعيه تاکيد شده است : بی شک وقتی بازی دو تيم پيروزی واستقلال در کانون توجه گسترده مردم قرار گرفته و بازتاب اين ديدار در ورای مرزهای ايران اسلامی مورد توجه قرار می گيرد ، از بازيکنان دو تيم انتظار می رود که تنها به فکر ارائه بازی زيبا و جوانمردانه برمبنای تفکرات فنی وتاکتيکی مربيان خويش باشند تا انبوه تماشاگرانی که از ساعت ها قبل ، در ورزشگاه آزادی به تماشای ديدار تيم های محبوب خود نشسته اند ، از ديدن يک بازی منطقی و خوب لذت لازم را ببرند.
بازی زيبا و تبعيت از الگو های اخلاقی و پهلوانی مورد پسند جامعه که در آن احترام به رقيب و داور و پرهيز از خشونت و توهين به بازيکنان تيم مقابل ، از جايگاه رفيعی برخوردار است ، انتظاری است که مسوولان و مردم خوب کشور از دو تيم استقلال و پيروزی در بازی روز جمعه ۱۲ آبان ماه دارند .
اميدواريم تماشاگران دو تيم نيز با تشويق های خوب خود و پرهيز از بی حرمتی و توهين به بازيکنان و داور بازی ، پيروزی و استقلال را در ارائه يک بازی خوب وجوانمردانه ياری و همراهی کنند .

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-10-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» موافقت تيم ملی فوتبال کامرون برای ديدار برابر پرسپوليس، فارس
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-10-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» دنيزلی و هشت بازيکن مراسم افطاری باشگاه را تحريم کردند! ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-10-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» شکايت باشگاه پرسپوليس پذيرفته نشد، قرارداد عمادرضا قانونی است، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-10-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» گزارش تحليلی ايرانيوز پيرامون يک دخالت ديگر از ناحيه سياست در ورزش
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-09-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» توافق کريم باقری و انصاری‌فرد؛ بازگشت دوباره‌ی کاپيتان به تمرينات پرسپوليس، ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31921

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شصت و يکمين دربی پايتخت، پرسپوليس در فکر شکستن طلسم، استقلال به دنبال شکست ناپذيری، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016