"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

افشين قطبی: اتوبان کمک به تيم ملی بايد دوطرفه باشد، آمار بدی نداشته ايم، مهر


سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با تاکيد بر اينکه اتوبان کمک به تيم ملی بايد دوطرفه باشد، تعامل باشگاه ها با تيم ملی را ضروری خواند.
افشين قطبی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: همه ما به عنوان يک ايرانی بايد به تيم ملی و علی دايی، سرمربی اين تيم کمک کنيم اما اين کمک نبايد به گونه ای باشد که به فوتبال باشگاهی ضربه وارد کند. تعطيلی مسابقات ليگ نه تنها به ضرر باشگاه ها تمام می شود بلکه در نهايت به تيم ملی نيز لطمه وارد می کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در مورد تعطيلی مسابقات ليگ برتر گفت: تعطيلی مسابقات ليگ برتر قطعا به فوتبال ملی و باشگاهی ايران ضربه خواهد زد و در کل به ضرر فوتبال کشورمان خواهد بود. در دنيا نيز اين کشمکش بين تيم های باشگاهی و ملی وجود دارد و فيفا با تعيين قوانينی خاص از اين تنش کاسته و در جهت حمايت از فوتبال باشگاه برآمده است.

وی حمايت از فوتبال باشگاهی و تقويت فوتبال در اين رده را باعث رشد اين ورزش پرطرفدار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بيش از ۴۰۰ بازيکن در ليگ برتر ايران حضور دارند و ميليون ها هواداران اين مسابقات را دنبال می کنند متاسفانه با تعطيلی مسابقات ليگ آنها بايد ۱۶ روز صبر کنند تا مجددا تيم شان به ميدان برود.

مسابقات باشگاهی بايد تحت قوانين فيفا برگزار شود
سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران تعطيلی مسابقات ليگ برتر در هفته های ابتدايی را اقدامی نادرست خواند و گفت: اينکه ليگ در هفته های ابتدايی دچار وقفه شده به هيچ عنوان خوب نيست. تيم ها هنوز در کوران مسابقات قرار نگرفته اند و بايد مجددا مراحل آماده سازی را آغاز کنند که اين کار آسانی نيست. نه تنها در فوتبال اروپا بلکه در فوتبال کشورهای کره جنوبی و ژاپن نيز به هيچ عنوان مسائلی از اين دست مشاهده نمی شود. مسابقات باشگاهی تحت قوانين فيفا برگزار شده و تيم های ملی و باشگاهی تحت همين قوانين باهم در ارتباط هستند.

قطبی با اذعان به اينکه تيم ملی خوب، تيمی است که از دل مسابقات ليگ بيرون آيد، افزود: اميدوارم تصميمات فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ در قبال تيم های باشگاهی در آينده منطقی تر از امروز باشد و تصميماتی اتخاذ شود که نه فقط برای يک تيم بلکه برای کل فوتبال ايران مفيد باشد.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران تعامل باشگاه ها با تيم ملی را ضروری خواند و گفت: اين اتوبان کمک بايد دو طرفه باشد. بايد به اين نکته توجه داشت که بازيکن در باشگاه رشد کرده و از بازی برای باشگاه حق و حقوق دريافت می کند. بازيکنان در باشگاه آماده می شوند و در مسابقات ليگ مربی تيم ملی می تواند بهترين ها را از ميان آنها انتخاب کند. اين مسئله نشان دهنده اهميت مسابقات ليگ و حضور بازيکنان در اين رقابت هاست.

قطبی برنامه ريزی را مهمترين عامل در جهت تعامل باشگاه ها با تيم ملی برشمرد و گفت: زمانی که در کادر فنی تيم ملی کره جنوبی حضور داشتم وقتی قرار بود با تيم های مطرح بازی کنيم ترجيح می داديم بيشتر از زمان مقرر بازيکنان را در اختيار داشته باشيم اما قوانين به ما اجازه اين کار را نمی داد. همه مربيان تيم های ملی دنيا دوست دارند بازيکنان زمان بيشتری در اختيارشان باشند اما نه باشگاه ها حاضر به اين کار می شوند و نه قانون به آنها چنين اجازه ای می دهد.

تعطيلی مسابقات ليگ برتر قلب بازيکنان پرسپوليس را شکست
وی با بيان اينکه "اگر دايی سرمربی يک تيم باشگاهی بود از تعويق و تعطيلی مسابقات ليگ ناراحت می شد"، افزود: تعطيلی مسابقات ليگ برتر قلب بازيکنان پرسپوليس را شکست. به دنبال بازی نه چندان خوب مقابل ذوب آهن بازيکنان پرسپوليس به دنبال جبران اين نتيجه در بازی برابر فولاد خوزستان بودند اما با تعطيلی مسابقات ليگ آنها بايد صبر کنند تا دو هفته ديگر که مجددا بازيهای ليگ دنبال می شود. متاسفانه اين مساله از نظر روحی و روانی روی تيم تاثير منفی می گذارد و می تواند عملکرد بازيکنان را تحت تاثير قرار دهد.

دلايل ضعف خط دفاعی پرسپوليس
سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه به دفاع از تيمش در بازيهای اخير پرداخت و در خصوص عملکرد خط دفاعی اين تيم در پاسخ به اين سئوال که "چرا تيم شما اين قدر آسان گل می خورد؟" در پاسخ به مهر گفت: فکر نمی کنم خيلی راحت گل می خوريم. تمام گلهايی که از ابتدای فصل وارد دروازه پرسپوليس شده روی اشتباهات فردی به ثمر رسيده است. اين اشتباهات هم از سوی بازيکنان پرسپوليس و هم از جانب داوران بوده، البته بايد به اين نکته هم توجه داشت که از پنج گلی که دريافت کرده ايم يکی از آنها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسيده است.

يکی ديگر از مشکلات تيم پرسپوليس ناهماهنگی بازيکنان به ويژه در زمان دفاع است. قطبی در خصوص اين مشکل نيز گفت: تازه در ابتدای مسابقات ليگ هستيم. به تيم ما چند بازيکن جوان اضافه شده که بايد برای هماهنگی آنها زمان مناسب صرف شود.

وی با ابراز رضايت از عملکرد عليرضا حقيقی در بازيهای اخير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حقيقی دروازه بان جوان و با کيفيتی است که فصل گذشته فرصت بازی پيدا نکرد. اين دروازه بان جوان نياز به وقت و فرصت دارد تا تجربه کسب کرده و پخته تر شود.

خط دفاع پرسپوليس تمرکز لازم را ندارد به ويژه در زمانی که دروازه اين تيم باز می شود. قطبی در اين باره نيز گفت: اين موضوع در فوتبال طبيعی است به ويژه زمانی که در تيم شما فوتباليست های احساسی بازی می کنند. زمانی که تيم گل می خورد مدافعان برای اينکه اشتباه خود را جبران کنند کمی تمرکز خود را از دست می دهند و احساسی بازی می کنند. اين تغيير رويه در بازی برای تيم و بازيکن مشکل ايجاد می کند که در نهايت به ضرر کل مجموعه تمام می شود.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس از بازگشت اين تيم به جريان بازی در سه بازی اخير به نيکی ياد کرد و گفت: ما در سه بازی گذشته مقابل پاس، ملوان و ذوب آهن ابتدا يک گل خورده و عقب افتاديم اما در ادامه نتيجه را جبران کرده و پيش افتاديم. ما در اين مسابقات نشان داديم که روحيه بردن و قهرمانی را داريم و می توانيم حتی در روزهايی که زياد خوب بازی نمی کنيم برنده از زمين خارج شويم.

نتايج پرسپوليس نمی تواند آمار بدی برای مدعی قهرمان ليگ باشد
وی در خاتمه تصريح کرد: پرسپوليس چهار بازی گذشته را با بدون شکست پشت سرگذاشته است، اين نمی تواند آمار بدی برای تيمی که مدعی قهرمان ليگ است، باشد.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» لژيونرهای اروپايی دوازدهم شهريور به تيم ملی فوتبال اضافه می‌شوند، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» نشست دايی و تاج با روته مولر، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» علی دايی: تيم ملی محک خوبی خورد، با هيچ کس مشکلی ندارم، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» سرپرست تيم ملی فوتبال ايران: برتی فوگتس بهانه جويی می کند، ايرانی ها به مهمان نوازی شهرت دارند، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» برتی فوگتس، سرمربی آذزبايجان: فکر می کردم با ما دوستانه برخورد می کنيد، مهر
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38141

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'افشين قطبی: اتوبان کمک به تيم ملی بايد دوطرفه باشد، آمار بدی نداشته ايم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016