"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

علی دايی: تيم ملی محک خوبی خورد، با هيچ کس مشکلی ندارم، مهر

سرمربی تيم ملی فوتبال بازی دوستانه مقابل آذربايجان را محکی مناسب برای اين تيم در آستانه ديدار مقابل عربستان عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی دايی پس از پيروزی يک برصفر تيم ملی فوتبال کشورمان مقابل آذربايجان ضمن بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی افزود: در ابتدا به مردم ايران موفقيت هادی ساعی در المپيک ۲۰۰۸ پکن را تبريک می گويم. ساعی با اين قهرمانی توانست افتخار بزرگی را نصيب خود و ورزش کشور کند.

وی در خصوص بازی دوستانه تيم ملی فوتبال کشورمان مقابل آذربايجان گفت: تيم ما در نيمه دوم اين بازی عملکردی به مراتب بهتر از ۴۵ دقيقه اول مسابقه داشت و خيلی سرتر از حريف بود. به عقيده من هر دو تيم ايران و آذربايجان در نيمه اول پاياپای بازی کردند اما در نيمه دوم تيم آذربايجان بر خلاف تيم ما فرصت گلزنی پيدا نکرد و نتوانست مانند نيمه اول روی دروازه ايران خطرساز شود.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان با تاکيد بر لزوم برگزاری ديدارهای تدارکاتی برای اين تيم در آستانه حضور در مرحله نهايی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ افزود: تيم ملی بايد بازی دوستانه برگزار می کرد و امروز توانستيم يک بازی خوب را مقابل آذربايجان برگزار کنيم. در اين بازی تيم ملی محک خوبی خود و توانستيم ارزيابی خوبی از توانايی بازيکنان داشته باشيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دايی از اظهارنظر پيرامون شرايط تيم ملی فوتبال کشورمان در ديدار برابر عربستان ترکيب احتمالی اين تيم در مصاف با شاگردان "ناصر الجوهر" خودداری کرد و در پاسخ به خبرنگاری که پرسيد "چرا در بازی با آذربايجان از تيمی استفاده کرديد که احتمال دارد نيمی از نفرات آن شانس بازی مقابل عربستان را پيدا نکنند؟"، گفت: از ترکيب ۲۸ نفره تيم ملی فوتبال کشورمان تنها ۴ نفر در بازی با آذربايجان غايب بودند و اگر قرار باشد آنها به ميدان بروند حتما کمتر از نيمی از ترکيب تيم ملی خواهد بود.

وی با تاکيد بر اينکه هنوز ترکيب اصلی تيم ملی برای بازی مقابل عربستان مشخص نيست، گفت: شما که در مورد ترکيب تيم ملی اظهارنظر می کنيد بهتر است به جای من ترکيب اين تيم را مشخص کنيد!

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان هدف از برگزاری بازی دوستانه با آذربايجان را انجام يک مسابقه دوستانه خود و محک بازيکنان تيم ملی عنوان کرد و در خصوص دلايل لغو بازی دوستانه برابر ازبکستان در روز فيفا و اينکه تيم ملی می توانست در اين بازی از وجود لژيونرهای خود استفاده کند، گفت: بازيهای غرب آسيا در تقويم فدراسيون فوتبال گنجانده شده بود و بايد در اين رقابت ها به ميدان می رفتيم. در همين بين بازی با ازبکستان نيز پيش بينی شده بود که بايد با کمترين فاصله زمانی در آن مسابقه حضور می يافتيم.

دايی با بيان اينکه بازی دوستانه مقابل ازبکستان بدون هماهنگی با او ترتيب داده شده بود، تاکيد کرد: تيم ملی آذربايجان که امروز مقابل تيم ملی ايستاد به مراتب قوی تر از ازبکستان بود .

وی ضمن ابراز رضايت از عملکرد مهرزاد معدنچی و رسول خطيبی در بازی دوستانه مقابل آذربايجان گفت: اين دو پس از مدت ها دوباره برای تيم ملی بازی کردند و توانستند نمايش خوبی داشته باشند.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به اين پرسش که "چرا از وجود محمد نصرتی در بازی دوستانه مقابل آذربايجان استفاده نشد؟"، گفت: نصرتی يکی از بهترين مدافعان ايران است. البته بايد توجه داشته باشيد که در پست او ما هادی عقيلی و جلال حسينی را داريم به اينها بايد محسن بنگر و احمد آل نعمه را نيز اضافه کنيم. در اين شرايط محمد نصرتی هم مانند ديگر بازيکنان بايد برای حضور در ترکيب تيم ملی تلاش کند. فوتبال رقابت است و قطعا محمد هم فرصت بازی پيدا می کند.

خبرنگاران از دايی خواستند تعامل خود را با رسانه ها بيشتر کند و در پاسخگويی به خبرنگاران در رفتار خود تجديد نظر کند. سرمربی تيم ملی نيز در پاسخ به آنها گفت: من مشکلی ندارم هر سئوالی که شما بپرسيد پاسخ تان را می دهم اگر سئوال تان فنی باشد فنی پاسخ می دهم. من طوری جواب سئوال های شما را می دهم که راضی باشيد. شما که از من می خواهيد تعامل و تفاهم داشته باشم بهتر است که ابتدا با خود تعامل کنيد.

وی تاکيد کرد: من از هيچ کس ناراحت نيستم.چرا بايد از خبرنگاران ناراحت باشم من کار خود را می کنم و در کارم جدی هستم اگر بگويم و بخندم که کار پيش نمی رود تمام سعی و تلاش خود را برای موفقيت تيم ملی به کار می بندم در کشورمان ۳۰ روزنامه و ۲۰ خبرنگار دوربين به دست هستند اگر بخواهم پاسخ همه آنها را بدهم تمرکز خود را از دست خواهم داد. شما (خبرنگاران) بايد در راه موفقيت تيم ملی به من کمک کنيد نه اينکه هر روز بگوييد اين چه گفت و آن چه گفت. مگر من ليگ را تعطيل کردم که در چند روز گذشته همه مرا مقصر اين تعطيلی می دانند؟ من به عنوان سرمربی تيم ملی فقط قانون را اجرا کردم اجازه بدهيد بدون دغدغه و با تمرکز کارم را ادامه دهم.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: برنامه های آماده سازی تيم ملی و بازيهای دوستانه اين تيم را تا پايان خرداد ماه سال آينده تدوين کرده و به کميته تيم های ملی ارائه کرده ام فقط در همين بازی دوستانه با آذربايجان جابجايی ايجاد شد و برنامه های ليگ برتر را مختل کرد.

وی يادآور شد: پيش از انتخاب آذربايجان برای برگزاری ديدار دوستانه به عزيزالله محمدی، رئيس سازمان ليگ برتر گفتم بازيکنانی که به اردوی تيم ملی دعوت می شوند از بهترين های باشگاه های خود هستند و عدم حضورشان در زمين مسابقه نتايج را عوض می کند و باشگاه ها از غيبت آنها ضربه می خورند به همين خاطر از رئيس سازمان ليگ خواستم ترتيبی اتخاذ کند و برنامه را به گونه ای تنظيم کند که ليگ در اين هفته برگزار نشود تا تنش ها را به حداقل برسد.

دايی با تاکيد بر اينکه به هيچ کدام از مربيان داخلی بی احترامی نکرده است گفت: من سعی می کنم موفق باشم اما صحبت هايی مطرح می شود که تمرکز من را از بين می برد مثلا از من سئوال می کنند چرا فلان بازيکن به اردوی تيم ملی دعوت نشد؟ اجازه دهيد در اين مورد خودم تصميم بگيرم من سرمربی تيم ملی ايران هستم و انتخاب بازيکنان حق مسلم من است اما برخی ها با اظهار نظرهای خود اين حق مسلم را از من می گيرند. اگر قرار باشد هر کس ليست خود را بدهد و حضور بازيکن مورد نظرش در اردوی تيم ملی تاکيد داشته باشد که درست نيست.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: بچه هايی که امروز در تيم ملی حضور دارند ماه ها در کنار هم تلاش کرده اند و امروز بايد مزد زحمات خود را بگيرند و من خود را ملزم به استفاده از آنان می دانم. من به اين بازيکنان اطمينان کرده ام و آنها نيز به من اطمينان و اعتماد داشته اند از شما خبرنگاران می خواهم که اجازه دهيد کارها را بدون مشکل پيش ببريم.

دايی در ادامه از خبرنگاران خواست به جای او برای تيم ملی تصميم گيری نکنند و تاکيد کرد: ما نمی توانيم هيچ وقت ترکيب اصلی تيم ملی را در اختيار داشته باشيم همين تيم آذربايجان در بازی امروز دو بازيکن اصلی خود را در اختيار نداشت با اين شرايط بايد بگوييم آذربايجان با تيم دوم خود به ميدان آمده بود در صورتيکه اين تيم با تمام توان خود به تهران آمد تا پيش از بازی با ولز محک جدی بخورد.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اينکه نقاط ضعف تيم ملی را شناخته ايم، افزود: تلاش می کنيم نقاط ضعف را تا با بازی با عربستان برطرف کرده و پيشرفت فنی تيم ملی در نيمه دوم با بازی مقابل آذربايجان خود نشانه پيشرفت است ما نقاط ضعف زياد داريم و تلاش می کنيم آنها را برطرف سازيم.

وی ادامه داد: در خط دفاعی ناهماهنگی هايی داريم که اين ناهماهنگی با برگزاری ديدارهای دوستانه برطرف می شود.

دايی با ابراز رضايت از عملکرد رسول خطيبی و غلامرضا رضايی زوج خط حمله تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: اين دو خوب کار کردند اما نقطه ضعف خط حمله تيم ملی استفاده از ضربات سر است که با دعوت وحيد هاشميان در صدد جبران اين نقطه ضعف برآمده ايم.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان از تلاش فدراسيون فوتبال برای آماده سازی تيم به نيکی ياد کرد و گفت: مگر کشورهای امارات و عربستان ليگ و تيم باشگاهی ندارند همين تيم ملی عربستان سه ماه است که در اردوی تدارکاتی به سر می برد حال به من اجازه بدهيد حداقل برای ده روز بازيکنان تيم ملی را در اختيار داشته باشم.

وی در پاسخ به اين سئوال تکراری که چرا مهدی مهدوی کيا به اردوی تيم ملی دعوت نشده است، گفت: مهدی جزء بهترين های ايران است اما در حال حاضر افرادی در تيم ملی حضور دارند که می توانند وظيفه او را به خوبی اجرا کنند.

دايی در پاسخ به اين پرسش که چرا نام مهدوی کيا در فهرست ۳۸ نفره بود اما به ناگاه و در فاصله ۴۸ ساعت از جمع ملی پوشان کنار رفت، گفت: نام آن ۳۸ نفر را برای دريافت ويزا به فدراسيون فوتبال عربستان ارسال کرديم و ما مجبور بوديم برای اينکه مشکلی در جهت اعزام تيم بوجود نيايد اسامی ۳۸ نفر را به فدراسيون فوتبال عربستان معرفی کنيم. قرار نبود اين اسامی اعلام شود اما به دليل برخی ناهماهنگی ها اسامی اين بازيکنان اعلام شد که مشکلاتی را به وجود آورد.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» سرپرست تيم ملی فوتبال ايران: برتی فوگتس بهانه جويی می کند، ايرانی ها به مهمان نوازی شهرت دارند، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» برتی فوگتس، سرمربی آذزبايجان: فکر می کردم با ما دوستانه برخورد می کنيد، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» مهدوی كيا: تيم ملي، ملك شخصي علی دایی نیست، انتخاب
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» پيروزی تيم ملی فوتبال ايران برابر آذربايجان در آخرين ديدار تدارکاتی، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-08-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ديدارهای تدارکاتی حريفان تيم ملی فوتبال ايران، ايلنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38118

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی دايی: تيم ملی محک خوبی خورد، با هيچ کس مشکلی ندارم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016