"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-07-24' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

قلعه‌نويی پس ازنشست با سيموئز: پس از بازی با سوريه بازيکنان اميد را تحويل می‌دهم، ايسنا

- سيموئز به من مشورت می‌دهد؛ من هم به سيموئز
- دوحه و جام ملت‌ها دو هدف بزرگ ماست


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: بر اساس صحبت‌هايی که با مسوولان کميته‌ی ملی المپيک و سرمربی تيم ملی اميد داشتيم فعلا اولويت اصلی با تيم ملی بزرگسالان خواهد بود.

به گزارش ايسنا، در پی اعتراض سيموئز به شرايط برگزاری اردوهای تيم اميد و تداخل برنامه های آنها با تيم ملی، امروز (دوشنبه) سرمربيان تيم‌های ملی و اميد فوتبال کشورمان در حضور دکتر قراخانلو و علی کفاشيان، رييس و دبيرکميته ملی المپيک، به تبادل نظر در خصوص برنامه های آينده پرداختند.

امير قلعه‌نويی پس از پايان اين نشست به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران گفت: جلسه‌ی بسيار خوب و پرباری برگزار شد. سيموئز پس از تبريک به من برای هر گونه همکاری با تيم ملی بزرگسالان اعلام آمادگی کرد. او صحبت‌هايی که مطبوعات به او نسبت داده بودند را رد کرد و از هر گونه همکاری و مشورت با کادر فنی تيم ملی بزرگسالان استقبال کرد.

وی افزود: در اين جلسه قرار شد که از اين پس با سيموئز هماهنگی بيشتری داشته و احتمالا در هفته‌های آينده جلساتی را نيز در اين خصوص برگزار خواهيم کرد. از اين پس من نيز تا حدودی بر عملکرد تيم ملی اميد نظارت خواهم داشت.

قلعه‌نويی ادامه داد: برای ما موفقيت تيم ملی اميد در بازی‌های آسيايی دوحه بسيار مهم است، اين تيم نياز به همکاری و حمايت بيشتری دارد چرا که ما سال‌ها در حسرت صعود به مسابقات المپيک بوده‌ايم. من از هيچ تلاشی در اين خصوص دريغ نخواهم کرد و آماده‌ی هر گونه همکاری با سيموئز خواهم بود.

قلعه‌نويی در مورد تمرينات تيم ملی اظهار داشت: پس از تغيير و تحولات بوجود آمده در ترکيب تيم ملی ما نياز به زمان بيشتری برای بازسازی اين تيم داريم. به هر حال باشگاه‌ها هم حق دارند که بازيکنان خود را در اختيار داشته باشند و من مشکلات آنها را به خوبی درک می‌کنم. اما، از اين نکته نبايد غافل شد که ما زمان زيادی تا شروع بازی با سوريه نداريم و از تمامی مربيان باشگاه‌ها درخواست کمک و حمايت از تيم ملی را دارم.

قلعه‌نويی در مورد عضويت هفت بازيکن تيم ملی در تيم اميد گفت: ما صحبت‌های خوبی در اين مورد با سيموئز انجام داديم، با توجه به اين که تنها بيست و سه روز تا مسابقه‌ مقابل سوريه فرصت داريم فعلا اولويت با تيم بزرگسالان خواهد بود. پس از آن هيچ مشکلی نداشته و اين بازيکنان می‌توانند تيم اميد را همراهی کنند.

وی ادامه داد: پس از تشکيل کميته‌ی فنی در خصوص اين موارد مذاکرات بيشتری را با سيموئز انجام خواهيم داد.

سرمربی تيم ملی با رد بازی تيم ملی مقابل استقلال اهواز گفت: ما برنامه‌های دقيقی را تا ۲۵ مرداد تنظيم کرده‌ايم، بر اساس اين برنامه ما ۱۳ مرداد ماه يک بازی تدارکاتی سبک با يکی از تيم‌های داخلی خواهيم داشت، نام اين تيم هنوز مشخص نشده است. همچنين ۱۹ مرداد ماه هم با يک تيم خارجی بازی می‌کنيم. در حال حاضر مسوولان فدراسيون فوتبال در حال رايزنی با مسوولان تيم‌های مورد نظر هستند.

قلعه‌نويی در پايان به خبرنگار ايسنا گفت: هدف ما فقط موفقيت فوتبال ايران در مسابقات بين‌المللی است. از اين پس سعی خواهيم کرد تا با همکاری مشترک با سيموئز و مسوولان تيم اميد به طور همزمان دو تيم قدرتمند را روانه‌ی مسابقات کنيم. بازی‌های آسيايی دوحه و جام ملت‌های آسيا دو هدف بزرگ ماست که در صورت مشورت جمعی فوتبال ما در هر دو اين عرصه‌ها موفقيت چشم‌گيری را به دست خواهد آورد.

***

علی کفاشيان:
با تشکيل کميته‌ی فنی مشکلات تيم ‌ملی و اميد حل می‌شود


دبير کل کميته‌ی ملی المپيک گفت: قصد داريم تا با ايجاد يک همکاری مشترک و صميمانه ميان مربيان تيم ملی اميد و بزرگسالان بستر مناسب را برای موفقيت هر دو تيم فراهم آوريم.

علی کفاشيان پس از پايان جلسه‌ی هماهنگی مربيان تيم‌های ملی بزرگسالان و اميد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: به طور کلی جلسه‌ی امروز به منظور هماهنگی بيشتر ميان مربيان اين دو تيم برگزار شد تا آنها نقطه نظرات خود را به يکديگر ارايه دهند. پس از تغيير و تحولاتی که در ساختار فدراسيون و به دنبال آن در تيم ملی فوتبال رخ داد لازم بود تا با برگزاری جلسه‌ای ميان قلعه‌نويی و سيموئز هماهنگی بيشتری را بوجود آوريم.

وی ادامه داد: اين جلسه بسيار پربار و سازنده بود و سيموئز و قلعه‌نويی پس از ارايه‌ی نظرات خود به يکديگر برای همکاری بيشتر با يکديگر اعلام آمادگی کردند. سيموئز در اين جلسه برای کمک به تيم ملی بزرگسالان اعلام آمادگی کرد و از برگزاری چنين جلساتی در آينده ابراز خوشحالی کرد.

کفاشيان اظهار داشت: قلعه‌نويی نيز قول داد تا از هيچ گونه حمايتی به تيم ملی اميد دريغ نکرده و تمام تلاشش را برای موفقيت اين تيم به کار گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبير کل کميته‌ی ملی المپيک تصريح کرد: به هر صورت تيم ملی اميد و تيم بزرگسالان مانند زنجيره‌ای است که تمام دانه‌های آن به هم متصل است. تيم اميد، بزرگسالان و تيم‌های باشگاهی ما همگی متصل به هم بوده و بدنه‌ی فوتبال ما را تشکيل می‌دهند. به همين دليل همسو بودن تمامی اين زنجيره‌ها موجب موفقيت و پيشرفت فوتبال ما خواهد شد. از باشگاه ها می‌خواهم تا هر گونه حمايت را از اين دو تيم به عمل آورند تا در بازی‌های حساس آينده مشکلی نداشته باشيم.

کفاشيان افزود: اولويت ما در حال حاضر نخستين بازی‌هايی است که پيش رو داريم و با توجه به اين که تيم ملی بيست و پنج مرداد ماه بايد به مصاف سوريه برود همه بايد به فکر حمايت از اين تيم باشيم. پس از آن وظيفه‌ی ما فراهم کردن امکانات برای تيم اميد است تا نمايشی قدرتمندانه در بازی‌های آسيايی دوحه داشته باشد. اميدوارم که فدراسيون فوتبال نيز همکاری‌های لازم را در اين خصوص انجام دهد.

کفاشيان به خبرنگار ايسنا گفت: پس از تغييراتی که در تيم ملی بوجود آمد طبيعی بود که مربيان دو تيم برای هماهنگی بيشتر با يکديگر نياز به زمان داشته باشند، اين دو مربی توانا با نظرات هم آشنا نبودند اما، با برگزاری اين جلسه آنها کاملا با هم هماهنگ شده و ادامه‌ی چنين جلساتی را لازم و ضروری دانستند.

کفاشيان در پايان خاطر نشان کرد: با تشکيل کميته‌ی فنی سيموئز و قلعه‌نويی می‌توانند برنامه‌ريزی‌های فنی را به طور کامل با يکديگر انجام داده و در خصوص نحوه‌ی استفاده از بازيکنان مشترک تصميم‌گيری کنند.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-08-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» نيروی انتظامی : بازيکنی از تيم ملی فوتبال ايران دستگير نشده است، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-08-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» اظهارات هاشميان، فکری، کعبی، ميرزاپور، عنايتی، مجيدی، معدنچی، صادقی، رودباريان، درباره ديدار با کره جنوبی، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-08-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» امير قلعه‌نويی پيش از پرواز به سئول: بازی کردن در سئول کار آسانی نيست، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-08-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» تيم ملی فوتبال ايران به کره جنوبی پرواز کرد، فارس
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-08-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» امير قلعه‌نوعی: از بازی با کره، دست خالی بر نمی‌گرديم، ايپنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31090

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قلعه‌نويی پس ازنشست با سيموئز: پس از بازی با سوريه بازيکنان اميد را تحويل می‌دهم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016