"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-08-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

اظهارات هاشميان، فکری، کعبی، ميرزاپور، عنايتی، مجيدی، معدنچی، صادقی، رودباريان، درباره ديدار با کره جنوبی، ايسنا

وحيد هاشميان:
رفتار برخی منتقدان عجيب است
از سئول و دمشق با امتياز برمی‌گرديم

مهاجم تيم ملی فوتبال ايران، گفت: تيم ملی از ميدان سئول و دمشق، با امتياز بازمی‌گردد.

وحيد هاشميان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: ديدار سختی را شنبه‌ی آينده برابر کره‌ی جنوبی خواهيم داشت؛ هر چند که پرواز طولانی را به سمت سئول خواهيم داشت؛ اما, تمام سعی‌مان را برای کسب نتيجه به کار می‌گيريم.

وی درباره‌ی شرايط تيم ملی گفت: در يک جلسه‌ی تمرينی که با تيم داشتم، متوجه شدم که تيم ملی وضعيت خوبی دارد و بازيکنان آمادگی و انگيزه‌ی بالايی برای موفقيت در دو ديدار آينده‌ی تيم ملی دارند.

هاشميان درباره‌ی انتقاداتی که از او پس از همراهی نکردن تيم ملی درباره‌ی ديدار با سوريه مطرح شد اظهار کرد: نمی‌دانم اين روزنامه‌ها و سايت‌ها که هنوز کار حرفه‌يی را نياموخته‌اند، از کجا اين نوشته‌ها را چاپ می‌کنند. آنها به من انگ بی‌تعصبی زدند و گفتند که وحيد عرق ملی ندارد. نمی‌دانم برای اين که يک بازيکن عرق ملی‌اش را نشان بدهد, بايد چه کاری انجام دهد. واقعا اين مطالبی که چند روز گذشته عليه من نوشته شد، ناجوانمردانه بود. آنها بدون اين که از مربی و بازيکن درباره‌ی اين مساله سوال کنند، تنها نوشتند که بازيکن عرق ملی ندارد و برای اين که پيراهن شماره‌ی ۹ را بازيکن ديگری پوشيده، هاشميان به تيم ملی برنمی‌گردد. من حتی نمی‌دانستم که تيم ملی با امارات بازی داشته، چه برسد به اين که بدانم چه بازيکنی از چه شماره پيراهنی استفاده کرده است.

هاشميان افزود: تيم ملی و پيراهن آن ارث هيچ بازيکنی نيست. هر بازيکنی که به تيم ملی دعوت می‌شود، بايد با افتخار به تيم ملی برسد و سعی کند که تا حد نهايی توانش برای تيم ملی کشورش تلاش کند. من هم از اين قاعده مستثنی نيستم و وظيفه‌ام همراهی تيم ملی بوده است؛ اما, متاسفانه صحبت‌هايی که شده، بعضی وقت‌ها باعث دلزدگی می‌شود. اميدوارم مردمانی که اين مطالب را می‌خوانند آنها را باور نکنند.

هاشميان درباره‌ی ميزان آمادگی‌اش گفت: پس از آسيب‌ديدگی از ناحيه‌ی کمر، هم اکنون شرايط خوبی دارم و تمرينات فيزيوتراپی که آنجا انجام داده‌ام، سبب شده که به آمادگی کامل برسم.

وی نتايج تيم هانوفر در سه هفته‌ی ابتدايی بوندسليگا را نااميد کننده، خواند و افزود: تعجب می‌کنم، تيمی که سال گذشته در بوندسليگا، رکورد شکست ناپذيری را در ده هفته در دست داشت، چگونه در اين سه هفته‌ی نخست، نتايجی اين چنين کسب کرده است؛ اما, ما با بدشانسی هم روبه‌رو بوديم. به عنوان نمونه در بازی برابر برمن در طول يازده دقيقه سه گل خورديم و اين مساله باعث شد که روحيه‌ی تيم از هم پاشيده شود؛ اما, به هر حال تيم ما شرايط خوبی ندارد و به دنبال آن نويرورر هم شرايط مناسبی ندارد. هر چند که هم اکنون جايگاه او در هانوفر تغييرناپذير خواهد بود.

***

محمود فکری:
نبايد اجازه دهم که سرنوشت صعودمان به روز آخر موکول شود
با دست پر از سئول بازمی‌گرديم


مدافع تيم ملی فوتبال ايران گفت: اگر بازيکنان ما از تمام توان خود بهره گيرند، بدون شک کره را در سئول متوقف خواهيم کرد.

محمود فکری درباره‌ی ديدار آينده تيم ملی مقابل کره‌ی جنوبی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: بدون شک بازی با کره‌ی جنوبی در سئول آسان نخواهد بود و ما برای گرفتن امتياز بايد از تمام توان خود بهره گيريم؛ اما، بی‌ترديد رسيدن به اين هدف غير ممکن نيست و ما برای اثبات اين موضوع عازم سئول شديم.

وی ادامه داد: در بازی با سوريه و در دقايق پايانی بازی ما دچار مشکل شده و در نهايت پيروزی را با تساوی عوض کرديم؛ اما، شرايط کنونی ما نسبت به اين بازی بسيار تغيير کرده و با تيمی هماهنگ‌تر و منسجم‌تر به مصاف کره خواهيم رفت. مربيان در طول چند روز گذشته بسياری از نقاط ضعف تيم را برطرف کرده و قطعا با آمادگی ذهنی و فنی بيشتری قدم به اين مسابقه می‌گذاريم.

فکری تصريح کرد: نبايد اجازه دهيم که سرنوشت صعود ايران از مرحله‌ی مقدماتی جام ملت‌ها به روز آخر موکول شود. به همين دليل ما عزم خود را برای متوقف کردن کره جزم کرده و نسبت به اين ديدار بسيار خوشبين هستيم. با شرايط بسيار خوبی که اکنون تيم ما از آن بهره‌مند است، بی‌ترديد با دست پر به ايران بازخواهيم گشت.

مدافع تيم ملی درباره‌ی فاصله‌ی زمانی نزديک بازی‌های ايران برابر کره و بازی برگشت برابر سوريه تصريح کرد: هر تيمی که در اين فاصله زمانی برای آماده‌سازی بهتری داشته باشد موفق و پيروزی خواهد شد. توانايی تيم ما نيز با تمرينات خوبی که پشت سر گذاشته‌ايم بسيار بالاست و می‌توانيم هر دو ديدار آينده را با پيروزی پشت سر بگذاريم.

***

حسين کعبی:
بازيکنان شناخت بهتری نسبت به يکديگر پيدا کرده‌اند
کره‌ تيمی سرعتی است؛اما ما نيز بازيکنان خوبی داريم

مدافع تيم ملی ايران گفت: با وجود دشواری‌های پيش رو شکست دادن تيم کره‌ی جنوبی کار چندان دور از دسترسی نيست.

حسين کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: ما امروز برای برگزاری يک ديدار بسيار دشوار عازم کشور کره‌ی جنوبی هستيم, می‌دانيم که به امتياز اين بازی نياز داريم و بی‌ترديد بازيکنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

وی افزود: اين يک واقعيت است که ما در خانه‌ی حريف قدرتمند خود کار دشواری را پيش رو داريم؛ اما, با توجه به شرايط روحی و جسمی بازيکنان و انگيزه‌ای که در ميان آنان وجود دارد, رسيدن به يک نتيجه‌ی خوب و دلچسب چندان دور از دسترس نخواهد بود.

کعبی در ادامه تصريح کرد: خوشبختانه تمرينات تيم ملی بسيار هماهنگ‌تر از تمرينات ديدار برابر سوريه ادامه دارد. اکنون بازيکنان شناخت بهتری نسبت به يکديگر پيدا کردند و ما در کارهای گروهی و تيمی شرايط مناسبی داريم.

اين بازيکن که در ديدار برابر سوريه فرصت حضور در ميدان را پيدا نکرد در اين مورد نيز گفت: اين موضوع که بتوانم در ميدان بروم يا نه به کادر فنی بستگی دارد, من در تمرينات هر آنچه که می‌توانستم ارايه دادم و تمام تلاش خود را انجام دادم. اکنون اگر کادر فنی از من استفاده کند, تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در موفقيت تيم ايران سهيم باشم.

کعبی يادآور شد: تيم ايران پس از بازی برابر کره بايد به سرعت عازم سوريه شود و ما بايد به فکر آن ديدار نيز باشيم تا در نهايت بتوانيم صعود خود را در اين دو بازی قطعی کنيم.

وی که سابقه‌ی بازی در مقابل کره‌ی جنوبی را دارد اظهار کرد: کره تيمی سرعتی است و از نظر کارهای تاکتيکی بسيار قدرتمند است؛ اما، در مقابل ما بازيکنان بسيار خوبی داريم و تصور می کنم با توجه به حضور بازيکنان لژيونر بتوانيم نتيجه‌ی خوبی در کره به دست آوريم.

***

ابراهيم ميرزاپور:
ايستادن درون دروازه، تنها راه پاسخ به منتقدان است
با وجود تمامی انتقادات بايد به تيم ايران اطمينان کرد

دروازه‌بان تيم ملی باور دارد که تيم ايران می‌تواند از ديدار با کره‌ی جنوبی سربلندی خارج شود.

ابراهيم ميرزاپور که چند ماه پيش در ديداری که به شکست دو بر صفر تيم ايران مقابل کره‌ی جنوبی انجاميد دروازه‌بان تيم ايران بود به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: شرايط اين ديدار بسيار متفاوت است در آن زمان ما در يک ديدار دوستانه به مصاف کره‌ی جنوبی رفته بوديم و هدف شناخت نقاط ضعف و قوت بود؛ اما، اکنون ما در اين بازی به کسب يک نتيجه‌ی خوب نياز داريم و بی‌ترديد بازيکنان با درک اين موضوع بهترين بازی خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: تصور می‌کنم با وجود تمامی انتقادات بايد به تيم ايران اطمينان کرد. اکنون بازيکنان لژيونر نيز به تيم اضافه شده‌اند و ما پس از ديدار برابر سوريه که تا اندازه‌ای ناهماهنگ بوديم، اکنون در شرايط خوبی به سر می‌بريم. بيش از يک ماه است که تمرينات مداوم ما ادامه دارد و تصور می‌کنم با اين شرايط به آمادگی خوبی رسيده باشيم.

وی افزود: همه‌ی ما از حضور بازيکنان لژيونر خوشحال هستيم، چرا که حريف ما (کره‌ی جنوبی) نيز از تمامی نفرات صاحب نام خود برخوردار است. اکنون ما از نظر قدرت تکنيکی و بازيکنان صاحب نام در اندازه‌ی برابری با حريف قرار گرفته‌ايم که اميدوارم با تکيه بر خلاقيت فردی بازيکنان از اين بازی سربلند خارج شويم.

ميرزاپور در مورد احتمال حضورش در اين ديدار نيز خاطرنشان کرد: تصميم نهايی با کادر فنی است. من اميد بسياری دارم تا بتوانم درون دروازه بايستم. تنها راه من برای پاسخ گفتن به منتقدان عملکرد من در درون دروازه است. با وجود آن که مقداری از مصدوميت رنج می‌برم؛ اما، اگر برابر کره به ميدان بروم تلاش می‌کنم تا تيم ايران موفق شود.

***

رضا عنايتی:
ايران بارها در شرايط سخت سربلند بوده است
در شرايطی بسيار دشوارتر از امروز کره را شکست داده‌ايم

مهاجم تيم ملی ايران گفت: اميدهای بسياری وجود دارد که بتوانيم کره‌ی جنوبی را از پيش رو برداريم.

غلام‌رضا عنايتی پس از انجام نخستين تمرين خود با تيم ملی ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار کرد: بسيار خوشحالم که توانستم با تيم ملی تمرين کنم و در خدمت تيم ايران هستم. در حال حاضر از نظر جسمانی شرايط مناسبی دارم و در صورتی که کادر فنی در بازی برابر کره‌ی جنوبی به من فرصت بازی دهد، تمام تلاش خود را برای موفقيت تيم ملی ايران انجام می‌دهم.

وی افزود: بی‌ترديد کار دشواری در کره‌ی جنوبی پيش روی داريم؛ اما، امتياز اين بازی حياتی است و اميدوارم با اضافه شدن بازيکنان لژيونر که اين بار تمامی آنها در تيم حضور دارند، بتوانيم تاکتيک‌های مورد نظر را پياده کنيم.

عنايتی که در مورد ميزان اميدواری‌اش برای موفقيت تيم ايران در اين بازی نيز گفت: انسان به اميد زنده است و ما نيز بايد اميدوار باشيم تا بتوانيم کره را شکست دهيم. اين موضوع که بتوانيم در کره سه امتياز را به دست آوريم، چندان غير طبيعی نيست. همان طور که توقف تيم ايران برابر سوريه چندان غير طبيعی نبود. فوتبال اين چنين است و همواره با تنش‌ها و چالش‌های بسياری روبه‌رو است.

وی افزود: تيم ما بسيار نوپا است و زمان کوتاهی برای تمرين داشته‌ايم؛ اما، در هر صورت تيم ايران بارها در شرايط سخت سربلند بوده است و ما کره‌ی جنوبی را در جام ملت‌های آسيا در شرايطی بسيار دشوارتر از امروز شکست داديم.

عنايتی در مورد وضعيتش در تيم الامارت نيز گفت: اردوی آلمان اين تيم بسيار خوب بود و من در اين اردو شرايط خوبی را در تيم پيدا کردم.

وی در پايان برای موفقيت تيم استقلال تهران در ليگ برتر فوتبال کشور و ليگ قهرمانان آسيا آرزوی موفقيت کرد و افزود: با آن که پيراهن تيم ديگری را بر تن کرده‌ام؛ اما، همچنان خود را استقلالی می‌دانم.

***

فرهاد مجيدی:
تنها مشکل پيش روی ما تحولات تيم ملی است
ايران بايد توانايی شکست دادن حريفان قدرتمند آسيايی را داشته باشد

مهاجم ايرانی تيم النصر امارات گفت: مانند يک سرباز در خدمت تيم ملی ايران هستم.

فرهاد مجيدی پيش از سفر تيم ملی ايران به کره‌ی جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار کرد: روز دوشنبه نخستين جلسه‌ی تمرين خود را با تيم ملی انجام دادم. خوشبختانه شرايط بسيار خوب به نظر می‌رسد و بازيکنان از نظر جسمی و روحی آماده هستند. در هر صورت با يک تمرين نمی‌توانم در مورد خود اظهار نظر کنم؛ اما، اميدوارم بتوانم با ساير اعضای تيم هماهنگ شوم.

وی در ادامه تصريح کرد: همواره در خدمت تيم ملی بوده‌ام و با وجود برخی انتقادهای مغرضانه به پوشيدن پيراهن تيم ملی ايران افتخار می‌کنم و همواره مانند يک سرباز برای موفقيت ايران تلاش خواهم کرد.

مجيدی در مورد بازی برابر کره‌ی جنوبی نيز تاکيد کرد: تيم ايران به عنوان يکی از قدرت‌های فوتبال آسيا بايد توانايی شکست دادن حريفان قدرتمند آسيايی را داشته باشد. بی‌ترديد تنها مشکل پيش روی ما تحولات تيم ملی و اين موضوع است که بازيکنان به تازگی در کنار يکديگر قرار گرفته‌اند. بی‌ترديد در اين بازی نسبت به بازی با سوريه رشد خواهيم داشت.

مجيدی افزود: اميدوارم بتوانيم در دو بازی کره و سوريه کار صعود خود را به پايان برسانيم.

مجيدی در مورد شرايطش برای اين بازی نيز گفت: من مصدوم نيستم و آمادگی لازم را دارم؛ اما, در نهايت اين کادر فنی است که بايد بازيکنان مورد نظر را انتخاب کند.

***

مهرزاد معدنچی:
مقابل تيم هجومی کره نمی‌توانيم‌ تنها به دفاع کردن بپردازيم
بايد مراقب بازيکنان صاحب‌نام اين تيم باشيم

بازيکن تيم ملی ايران و باشگاه پرسپوليس تهران گفت: تيم ملی می‌تواند با يک بازی منطقی کره‌ی جنوبی را شکست دهد.

مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجوين ايران (ايسنا)، اظهار کرد: تصور نمی‌کنم اگر از هم اکنون بخواهيم برای تساوی به کره برويم نتيجه‌ی چندان دلچسبی به دست آوريم. تيم ما برای صعود, به پيروزی در اين بازی نياز دارد. بی‌ترديد ما نمی‌توانيم در مقابل تيم هجومی کره تنها به دفاع کردن بپردازيم. بنابراين با هدف کسب هر سه امتياز و پيروزی به کره می‌رويم.

وی افزود: برای رسيدن به برتری مقابل کره نيازمند يک بازی منطقی هستيم. هر گونه اشتباه در خط دفاع و خط حمله‌ی ما می‌تواند به ضرر تيم باشد.

معدنچی نقطه‌ی قوت تيم کره‌ی جنوبی را ميانه‌ی ميدان عنوان کرد و گفت: کره‌ی جنوبی در ميانه‌ی ميدان و کناره‌ها صاحب بازيکنان صاحب نامی است که در ليگ‌های معتبر دنيا بازی می‌کنند و ما بايد بسيار مراقب باشيم تا از اين ناحيه ضربه‌ای نخوريم.

***

امير حسين صادقی:
با اضافه شدن لژيونرها اميدها افزايش يافته است
خط دفاع در اين ديدار وظيفه‌ی دشواری دارد
روی نقاط قوت مهاجمان تيم حريف کار کرده‌ايم

مدافع تيم ملی ايران و باشگاه استقلال تهران گفت: با امتياز از کره به ايران بازخواهيم گشت.

اميرحسين صادقی که در تمرينات چند روز گذشته‌ی تيم ملی دچار مصدوميت شده بود در مورد آخرين وضعيت خود و تيم ملی ايران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: خوشبختانه با تلاش پزشکان از نظر بدنی شرايط مناسبی پيدا کرده‌ام. اميدوارم بتوانم در بازی برابر کره به ميدان بروم. وضعيت تيم نيز بسيار خوب است و بازيکنان روحيه‌ی بسيار بالايی دارند. به خصوص با اضافه شدن نفرات لژيونر, اميدها افزايش يافته است.

وی افزود: تصور می‌کنم بتوانيم با امتياز از سئول به تهران بازگرديم. بی‌ترديد خط دفاعی در اين ديدار وظيفه‌ی دشواری دارد, چرا که با توجه به شرايط کشور کره و جو ورزشگاه, اين تيم قدرتمند برای پيروزی به ميدان می‌آيد و خط دفاعی ما بايد روزی بدون اشتباه را پشت سر بگذارد تا بتوانيم نتيجه بگيريم.

صادقی در پايان خاطرنشان کرد: ما روی نقاط قوت مهاجمان تيم حريف کار کرده‌ايم و قرار است در جريان حضورمان در سئول کادر فنی توضيحات بيشتری را به ما بدهد که اميدواريم با توجه به اين توضيحات و تمريناتی که انجام می‌دهيم بتوانيم از دروازه‌ی ايران محافظت کنيم.

***

حسن رودباريان:
بايد شکست تلخ گذشته را جبران کنيم
بازگشت لژيونرها به ترکيب تيم خبر بسيار خوشايندی بود

دروازه‌بان تيم ملی فوتبال ايران باور دارد که انگيزه‌ی بالای ملی‌پوشان به موفقيت تيم ملی در سئول و جلب رضايت تمامی فوتبال دوستان ايران منجر خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسن رودباريان درباره‌ی ديدار ايران و کره‌ی جنوبی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: هميشه بازی با کره انگيزه‌ی خاصی را در بازيکنان ما به وجود آورده و به همين دليل شاهد بازی‌های زيبا و متفاوت تيم ملی در مقابل کره بوديم. اين بار نيز ما انگيزه‌ی زيادی برای درخشش در اين رقابت‌ها داريم‏، چرا که می‌خواهم خاطره تلخ جام جهانی را برای هميشه از ذهن فوتبال دوستان ايرانی پاک کنيم.

وی افزود: اين ديدار از لحاظ حيثيتی برای من بسيار حساس و مهم است، چرا که ما در بازی گذشته خود مقابل کره شکست خورديم و اکنون بايد اين شکست تلخ را جبران کنيم. تمامی بازيکنان ما برای رسيدن به اين هدف با يکديگر يکدل و هماهنگ هستند.

رودباريان تصريح کرد: پس از توقف مقابل سوريه در تهران، مردم از ما تنها انتظار يک بازی زيبا و ديدنی همراه با نتيجه‌ای دلخواه را دارند. به همين دليل در اين مقطع حساس ما وظيفه بسيار سنگينی را بر عهده داريم و بايد با بهره‌گيری از تمام توان خود رضايت مردم را جلب کنيم.

دروازه‌بان تيم ملی درباره‌ی نحوه تمرينات به ايسنا گفت: تمرينات ما تا پيش از ديدار مقابل سوريه بيشتر به کارهای بدنسازی و تمرينات بدون توپ اختصاصی داشت، چرا که بازيکنان از نظر بدنی در شرايط ايده‌آلی قرار نداشتند؛ اما، تمرينات روزهای اخير ما بيشتر طول مسايل تاکتيکی و کار با توپ بود و مربيان سعی داشتند تا نقاط ضعف تيم را به طور کامل برطرف سازند. از همين رو پيش بينی ما اين است که بازی دوم ايران برابر کره بسيار زيباتر از ديدار مقابل سوريه خواهد بود.

رودباريان در پايان خاطر نشان کرد: بازگشت لژيونرها به ترکيب تيم خبر بسيار خوشايندی برای فوتبال دوستان خواهد بود. بی‌ترديد تجربه ارزشمند رضايی، کريمی و هاشميان در اين ديدار بزرگ برای ما بسيار تاثيرگذار خواهد بود و موجب خواهد شد که ساير بازيکنان با استرس کمتری بازی کنند.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-09-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» فوتبال مقدماتی جام ملت های آسيا: ايران و كره جنوبی مساوی شدند، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-08-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» اظهارات حسين کاظمی، محمد نصرتی و هادی شکوری، بازيکنان تيم ملی فوتبال ايران درباره ديدار با کره جنوبی، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-08-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» نيروی انتظامی : بازيکنی از تيم ملی فوتبال ايران دستگير نشده است، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-08-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» چادوری، لژيونر سرشناس کره جنوبی بازی با ايران را از دست داد، ايپنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-08-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» نيکبخت واحدی و ايمان مبعلی: توانايی شکست کره‌جنوبی را داريم، بايد منطقی بازی کنيم، ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31402

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اظهارات هاشميان، فکری، کعبی، ميرزاپور، عنايتی، مجيدی، معدنچی، صادقی، رودباريان، درباره ديدار با کره جنوبی، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016