"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حرف های تازه مهرزاد معدنچی، محمد نصرتی، رضا عنايتی، رحمان رضايی و علی کريمی، ايرنا

مهرزاد معدنچی: آرزويم پوشيدن پيراهن تيم ملی بود

فردريش هافمن ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۳/۱۷‬

هافبک تيم ملی فوتبال ايران گفت پوشيدن پيراهن تيم ملی بزرگترين افتخاراتی است که تاکنون کسب کرده است.

" مهرزاد معدنچی " که با بازی‌های خوب در تيم پرسپوليس به اردوی تيم ملی فوتبال ايران دعوت شد اين مطلب را روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اعزامی ايران به شهر فردريش هافمن محل اردوی تيم ملی فوتبال ايران عنوان کرد.

گفت وگوی معدنچی با خبرنگاران ايرنا به شرح زير است :
س: آيا فکر می‌کردی که جز بازيکنان اعزامی به آلمان باشی؟
ج: سال‌ها آرزوی حضور در تيم ملی و پوشيدن پيراهن اين تيم در مسابقات جام جهانی را داشتم و بعضی از شب‌ها خواب می‌ديديم که در لباس تيم ملی برای کشورم افتخار آفرينی می‌کنم.

س: از اينکه خود را به برانکو تحميل کردی چه احساسی داری؟
ج: از اينکه توانستم به آرزوی خود دست يابم، خدا را شاکر هستم.

س: چه عواملی را در موفقيت خود در فوتبال مهم می‌دانی؟
ج: به طور قطع اگر دعای خير مردم و همچنين عنايت خداوند و ائمه اطهار نبود هيچگاه نمی‌توانستم اين افتخار را کسب کنم.

س: اکنون که با اين سختی به تيم ملی دعوت شدی چه برنامه‌ای داری؟ ج: به هيچ وجه نمی‌خواهم لباسی را که با هزاران سختی و مشقت بدست آورده‌ام، به راحتی از دست بدهم. لذا تلاشم را صد چندان کرده‌ام و اميدوارم در جام جهانی مهره موثری برای تيم ملی کشورم باشم.

س: در حال حاضر تيم ملی فوتبال ايران برای موفقيت در جام جهانی چه نيازهايی دارد؟
ج: ما فقط به حمايت و دعای خير مردم نيازمنديم.

س: آيا بازيکنان تيم ملی فوتبال ايران با هم متحد هستند؟
ج: اتحاد در ميان ملی‌پوشان فوتبال موج می‌زند و مردم خوب و فوتبال دوست ايرانی مطمئن باشند که در مسابقات جام جهانی ثمره اين اتحاد و همدلی را خواهند ديد.

س: برای اينکه تيم ملی در آلمان موفق شود بايد چه اقداماتی را انجام داد؟
ج: امروز به حمايت مردم و مسوولان نيازمنديم تا بتوانيم در جام جهانی موفق باشيم. مردم ما بدانند که اگر از تيم ملی حمايت شود، ما قادر خواهيم بود که نام ايران را در جهان سربلند سازيم.

حرف آخر: هدف ما پرآوازه کردن نام ايران در جام جهانی است. از اين رو تمام تلاش خود را بکار خواهيم بست تا بتوانيم به هدف خود دست پيدا کنيم.

در اين راه نيز نيازمند دعای خير مردم و حمايت مسوولان و رسانه‌ها هستيم.

***

محمد نصرتی: برای مهار " بورگتی " برنامه داريم


مدافع تيم ملی فوتبال ايران قول داد که در طول برگزاری مسابقات جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان، با انجام بازی‌های درخشان از اعتبار فوتبال ايران دفاع کند.

" محمد نصرتی " روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اعزامی ايرنا به فردريش هافمن آلمان شرکت کرد که متن اين مصاحبه به شرح زير است :
س: آقای نصرتی اکنون که بعد از فراز و نشيب‌های زياد حضور شما در تيم ايران اعزامی به مسابقات جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان مسجل شده است، چه احساسی داريد؟
ج: پوشيدن پيراهن تيم ملی فوتبال ايران بزرگترين افتخاری است که تا به امروز در فوتبال کسب کرده‌ام و با تلاش خود کاری خواهم کرد که شايستگی‌ام را برای پوشيدن اين پيراهن با ارزش ثابت کنم.

س: برای رسيدن به اين مهم چه سختی‌هايی را متحمل شديد؟
ج: ‪ ۴‬سال است که در خدمت تيم ملی فوتبال ايران هستم و برای فوتبال کشورم زحمت کشيده‌ام. همه می‌دانند که در اين مدت تحت چه فشاری‌هايی بودم و حتی بعضی‌ها در مقطعی من را لايق حضور در تيم ملی نمی‌دانستند و از اينکه برانکو من را به تيم ملی بازهم دعوت کرده است به او خرده می‌گرفتند. البته خيلی از اين انتقادات صحيح نبود. به هر حال بعد از تحمل سختی‌های بسيار به تيم ملی دعوت شدم.

س: حالا که توانستی به اين مهم دست پيدا کنی، چه هدفی را دنبال خواهی کرد؟
ج: امروز زمان اينکه شايستگی‌های فوتبال ايران را به جهانيان ثابت کنيم فرا رسيده است و به مردم خوب و خونگرم ايران اسلامی قول می‌دهم که در انجام اين وظيفه کوتاهی نکنم.

س: آيا برای عملی کردن قولی که به مردم می‌دهی، آمادگی لازم را داری؟ ج: خوشبختانه با تمرينات خوبی که داشتيم، از آمادگی مطلوبی برخوردار هستم و تلاش می‌کنم تا شروع جام جهانی اين آمادگی را حفظ کنم.

س: از حريفانت در جام جهانی چه اندازه اطلاع داری؟
ج: شناخت کاملی از آنها داريم و مطمئن هستم که مهاجمان حريف را به خوبی کنترل خواهيم کرد. از مهمترين مهاجمانی که بايد در جام جهانی آنها را مهار کنيم، می‌توان به "بورگتی" مهاجم تيم ملی مکزيک اشاره کرد که برای مهار وی برنامه‌های ويژه‌ای دارم.

مهاجمان تيم ملی پرتغال نيز از جمله پائولتا، گومژ و فيگو برای همه آشنا هستند و به طور ميانگين هر روز فيلم بازی‌های آنها را ديده و با توانايی‌هايشان آشنا می‌شويم. برای مهار اين مهاجمان توانمند هم برنامه داريم و به آنها اجازه نخواهيم داد که در مقابل دروازه تيم ملی ايران قدرت نمايی کنند.

س: از مهاجمام تيم ملی آنگولا نيز اطلاعاتی داری؟
ج: يک مهاجم هم تيم ملی فوتبال آنگولا دارد که نامش را نمی‌دانم. ولی فيلم بازی‌های وی را که در بنفيکا بازی می‌کند در اختيار داريم که به زودی وی را آناليز خواهيم کرد.

حرف آخر: از تمامی مردم ايران می‌خواهم که دعای خير خود را از ما دريغ نکنند و منتظر هنرنمايی ملی‌پوشان ايران در جام جهانی باشند.

***

رضا عنايتی: روند گلزنی‌هايم را ادامه می‌دهم


مهاجم با تجربه تيم ملی فوتبال ايران گفت که روند گلزنی‌های خود را در جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان نيز ادامه خواهد داد.

"رضا عنايتی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اعزامی ايرنا به فردريش هافن اظهار داشت: نخست آرزويم دعوت شدن به تيم ملی فوتبال ايران بود. حالا که به آرزوی قلبی خود دست يافته‌ام، وقت آن رسيده که شايستگی‌هايم را ثابت کنم و به مردم کشورم نشان بدهم که اعتماد برانکو به من بی‌علت نبوده است.

وی افزود: در تلاش هستم تا با حفظ آمادگی خود، همانگونه که در ليگ برتر گلزنی کردم، برای تيم ايران نيز گلزنی کرده و دل مردم فوتبال دوست ايران را شاد کنم.

آقای گل دو دوره از رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های برتر ايران، در خصوص وضع آمادگی بازيکنان تيم ملی فوتبال ايران نيز گفت: همه بازيکنان آماه هستند و برای حضور در جام جهانی لحظه شماری می‌کنند. ما برای قبول شکست به آلمان نيامده‌ايم و برای پيروزی بر حريفان خود برنامه داريم. هدف ما صعود از گروه چهارم است و برای رسيدن به اين هدف تمامی تلاش خود را بکار خواهيم بست.

عنايتی ادامه داد: هم‌اکنون ما نياز به حمايت مردم و مسوولان داريم و از رسانه‌ها می‌خواهيم که ما را در جام جهانی تنها نگذارند. يک زمانی وظيفه رسانه‌ها انتقاد کردن بود تا با اين کار نقاط ضعف تيم ملی مشخص و برای رفع ان تلاش شود. اما اکنون ديگر وقت انتقاد کردن نيست و همه بايد از تيم ملی حمايت کنند.

وی در خصوص مدافعان تيم‌های هم گروه ايران نيز گفت: از آنها شناخت کافی داريم. مربيان نيز بارها فيلم بازی‌های آنها را مرور کرده و به نقاط ضعف و قوت آنها آگاه هستند. با توجه به توانايی‌هايی که آنها دارند، قاطعانه می‌گويم که گل‌زدن به آنها کاری نيست که از عهده بازيکنان ايرانی بر نيايد.

مهاجم تيم ملی ايران اظهار داشت: هر بازيکنی که در خط حمله تيم ملی در جام جهانی حاضر باشد، برای گلزنی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست. من نيز به نوبه خود به مردم قول می‌دهم که درصورت حضور در ميدان حداقل يک گل برای تيم ملی به ثمر برسانم.

عنايتی در پايان از تمامی مردم خواست تا با دعای خير خود تيم ملی را تنها نگذارند.

***

رحمان رضايی: ما سربازان ايران هستيم


مدافع تيم ملی فوتبال ايران گفت بازيکنان اين تيم خود را سربازان ايران اسلامی می‌دانند.

"رحمان رضايی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اعزامی ايرنا گفت: تيم ملی فوتبال ايران در شرايطی به مسابقات جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان اعزام شد که مسوولان کشورمان شرايط سختی را در روابط بين‌المللی خود تجربه می‌کنند. به همين علت موفقيت تيم ملی در مسابقات جام جهانی تاثير زيادی در بهبود شرايط دارد.

وی افزود: بازيکنان تيم ملی فوتبال ايران به حساسيت اين شرايط آگاه هستند و برای کسب موفقيت و سربلندی نام ايران هم قسم شده‌اند. از اين رو همه بازيکنان خود را به عنوان سربازانی می‌دانند که بايد برای موفقيت ايران از جان مايه بگذارند.

مدافع تيم فوتبال مسينای ايتاليا در خصوص بازيکنانی که به تيم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان دعوت شده‌اند، گفت: اين بازيکنان همگی از بهترين‌های فوتبال ايران هستند و می‌توانند نام ايران را در جهان پر آوازه کنند. منتهی برای رسيدن به اين مهم ما نياز به حمايت بيشتر مردم، مسوولان و رسانه‌های ورزشی داريم.

رضايی در پاسخ به اين سوال که چه درخواستی از مردم دارد؟ گفت: مردم ايران همواره از تيم ملی فوتبال حمايت کرده‌اند و ما را تنها نگذاشته‌اند و ما محتاج دعای آنان هستيم .

وی با تاکيد بر اينکه برای موفقيت تيم ملی نياز به اتحاد ملی نياز است ، گفت: بهره سربلندی تيم ملی در جام جهانی برای همه ملت ايران است.

در نتيجه همه در قبال اين تيم وظيفه دارند.

وی در پايان اظهار اميدوراری کرد که باحمايت و دعای خير مردم، تيم ملی فوتبال ايران ياد و خاطره گذشته‌ها را زنده کرده و با موفقيت به کشور بازگردد.

***

علی کريمی: به آمادگی لازم می‌رسم

هافبک تيم ملی فوتبال ايران گفت با آمادگی کامل در رقابت‌های فوتبال جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان شرکت خواهدکرد.

"علی کريمی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اعزامی ايرنا اظهار داشت: با افزايش تمريناتم به‌طور قطع تا آغاز جام جهانی به آمادگی کامل دست پيدا می‌کنم.در خصوص مصدوميتم نگران نيستم و قول می‌دهم بهترين بازی‌هايم را در جام جهانی انجام دهم .

وی در خصوص ديگر ملی‌پوشان فوتبال ايران گفت: بازيکنانی که به تيم ملی دعوت شده‌اند بهترين‌های حال فوتبال ايران هستند. البته بازيکنان خوب ديگری هم بودند که می‌توانستند در ترکيب اين تيم قرار گيرند.

بازيکن تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان ادامه داد: اميدوارم هر کسی در که در جام جهانی برای تيم ملی فوتبال ايران به ميدان می‌رود، تمام تلاش خود را برای موفقيت آن بکار بندد تا يک بار ديگر شادی در چشمان هواداران خوب فوتبال ايران موج بزند.

کريمی در خصوص ديدارهای تيم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی نيز گفت: هيچ يک از ديدارهای ما در آلمان ساده نيست.اصلا تيم ضعيفی به جام جهانی راه پيدا نکرده است. به همين دليل تمام ديدارهای ما در آلمان سخت است و بايد با تلاش مضاعف خود را برای رويارويی با حريفان آماده کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در خصوص نيازهای امروز تيم ملی فوتبال کشورمان نيز گفت: در حال حاضر حمايت از تيم ملی از جمله مهمترين نيازهای ماست. تيم ملی چيزی از امکانات و يا بازيکن کم ندارد و در صورت حمايت يکپارچه مسوولان و اقشار مختلف می‌توان به موفقيت تيم ملی در آلمان اميدوار بود.

اين بازيکن تيم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: مردم که همواره حامی تيم‌ملی بوده‌اند و رسانه‌ها نيز حتی زمانی که از ما انتقاد می‌کنند دست از حمايت تيم ملی برنمی‌دارند. لذا امروز نوبت مسوولان است تا با حمايت از تيم ملی شرايطی را فراهم کنند که در آلمان موفق باشيم.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» اسامی برترين گلزنان جام جهانی در ‪ ۱۷‬دوره گذشته، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» شمارش معکوس برای شروع جام جهانی، وقتی همه راه‌ها به مونيخ ختم می‌شود! ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» گزارش صدای آلمان از مراسم ورود تيم ملى ايران به آلمان
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ديدارهای تيم ملی فوتبال ايران به طور زنده در استاديوم ورزشی شارلتی پاريس پخش می شوند، چکامه بزرگمهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» با حريفان تيم ملی ايران در جام جهانی بيشتر آشنا شويم، ايرنا
دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30336

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حرف های تازه مهرزاد معدنچی، محمد نصرتی، رضا عنايتی، رحمان رضايی و علی کريمی، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016