جمعه 26 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود مرادی: نخبه کشی در فوتبال ايران بيداد می کند، مهر

- شانسی برای جام جهانی ندارم

داور بين المللی فوتبال کشورمان با انتقاد از برخی اظهار نظرهای مغرضانه تخريبی در فوتبال کشور و وجود حاشيه های زياد در فوتبال کشور تاکيد کرد : نخبه کشی و تخريب سرمايه های ملی در فوتبال ايران بيداد می کند.
مسعود مرادی داور بين المللی فوتبال و يکی از شانس های قضاوت در جام جهانی ۲۰۱۰ در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: متاسفانه حاشيه ها در فوتبال ايران بيداد می کند بطوری که بسياری از سرمايه های ملی فوتبال کشور را در معرض سرخوردگی و بی انگيزگی دوری از ميادين ورزشی قرار داده و ادامه اين روند به صلاح فوتبال کشور نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مرادی اضافه کرد: در دنيا نخبه های ورزشی از ارج و منزلت خاصی برخوردارند و کشورها با حمايت از قهرمانان و اسطوره های ورزشی خود مدام در جهت ارتقاء جايگاه اين افراد در سطح ملی و بين المللی تلاش می کنند ولی در ورزش کشور از هيچ کوششی برای تخريب و تضعيف چهره های ورزشی دريغ نمی شود که ادامه اين جريان مخرب ورزش کشور را از قهرمانان و اسطوره های ورزشی محروم می کند و باعث پوچی و بی هويتی ورزش کشور می شود.

وی در خصوص شانس خود برای قرار گرفتن در جمع ۳۸ داور فيفا برای مرحله دوم گزينش داوران جام جهانی، اظهار داشت : فيفا بر اساس نمرات داوران در تست های آمادگی جسمانی که ماه گذشته از ۵۳ داور منتخب در زوريخ انجام شد، اقدام به گزينش برترين داوران برای مرحله دوم خواهد کرد که شخصا در اين زمينه نهايت تلاش خود را برای موفقيت در آزمون های فيفا انجام داده ام و تصور می کنم عملکرد قابل قبولی داشتم ولی بهرحال انتخاب شدنم به نظر کميته داوران فيفا بستگی دارد.

مرادی تصريح کرد : البته ظرف يک ماه گذشته که عملکرد من از سوی ناظران AFC و بين المللی به دقت کنترل می شد ، عده ای از پيشکسوتان داوری اظهار نظرهای مغرضانه ای نسبت به عملکرد من داشتند که اين اظهارات قطعا در تصميم گيری فيفا تاثيرگذار خواهد بود و به همين دليل تصور نمی کنم در اين دوره شانس زيادی برای قرار گرفتن در ليست مرحله دوم داوران منتخب فيفا داشته باشم.

داور بين المللی فوتبال کشورمان اضافه کرد: با وجود اينکه به خاطرحاشيه سازی های داخلی شانس کمی برای انتخاب شدنم از سوی کميته داوران فيفا قائل هستم ولی در صورت انتخاب شدن آن را يک افتخار ملی برای جامعه داوری کشور و پاسخی مناسب به منتقدان مسعود مرادی می دانم.

وی خطاب به پيشکسوتان داوری فوتبال کشور تصريح کرد : انتظارم از پيشکسوتان و قديمی های داوری فوتبال کشور اين است که به جای اظهار نظرهای تخريبی و بازدارنده به فکر اتحاد و انسجام و يکپارچگی در جامعه داوری کشور باشند و از اين طريق اجازه ندهند داوران فوتبال کشور دچار دلسردی و بی انگيزگی شوند.

مرادی در پايان درمورد زمان بازگشت خود به صحنه قضاوت مسابقات ليگ برتر گفت : در اين زمينه اظهار نظری ندارم.





















Copyright: gooya.com 2016