"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-09-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

افشين قطبی: شکست پگاه روحيه ما را برای داربی بالاتر برد، قصد بی‌احترامی به خبرنگاران را نداشتم، ايسنا

- شش، هفت گل نزديم؛ دو، سه گل نخورديم


سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشحالم که توانستيم بازی پيش از داربی را در مقابل ۹۵ هزار تماشاگر ببريم و روحيه مضاعفی برای مصاف با استقلال داشته باشيم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افشين قطبی پس از پيروزی دو بر صفر تيمش مقابل پگاه گيلان در جمع خبرنگاران گفت: به غير از دو گلی که به ثمر رسانديم و چند صحنه خطرناکی که در نيمه دوم روی دروازه حريف خلق کرديم از ساير لحظات بازی راضی نيستم و معتقدم می‌توانستيم بازی بهتر و به دنبال آن نتيجه بهتری کسب کنيم. ما در نيمه اول تاحدودی ناهماهنگ بوديم و البته سرعت بازی هم که بخشی از آن بخاطر بلندی چمن ورزشگاه بود، کند شد؛ اما در نيمه دوم بازيکنان ما بهتر عمل کردند که ثمره آن اين نتيجه شد که بايد از آن راضی باشم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: بايد از پزشک تيم تشکر کنم که ابراهيم توره و سپهر حيدری را به رغم مصدوميتشان به اين بازی رساند و تک تک اعضای پرسپوليس در اين مدت نشان دادند که نقش خود را برای حضور تيم‌شان در ليگ قهرمانان آسيا و قهرمانی در آن خوب بازی می‌کنند. اين بازی به لحاظ اينکه آخرين ديدار ما پيش از داربی بود، اهميت فوق‌العاده‌ای داشت؛ هميشه بازی‌های پيش و پس از داربی برای دو تيم پرسپوليس و استقلال اهميت زيادی دارد و خوشحالم که توانستيم بازی پيش از داربی را در حضور هواداران بسياری با پيروزی پشت سر بگذاريم تا روحيه و انگيزه بازيکنان برای مصاف با استقلال مضاعف شود.

قطبی هم‌چنين درباره عدم تمرکز خط ميانی و مدافعين مرکزی تيمش در اين بازی، تصريح کرد: قبول دارم که بازيکنان ما در نيمه اول به خصوص در دادن پاس‌ها دچار اشتباه می‌شدند که بخشی از آن بخاطر بلندی چمن ورزشگاه بود اما در نيمه دوم بهتر شديم؛ همچنين سپهر حيدری را به اين خاطر که با مدافعين صحبت می‌کند تا تمرکزشان بيشتر شود، به ميدان فرستادم و از آتسو هم در نيمه دوم راضی بودم. بالاخره هر تيمی به مرور بهتر می‌شود و شايد تغييرات تاکتيکی را در آينده داشته باشيم که نمی‌توانم به شما بگويم. به هر حال در اين بازی ما دو سه گل نخورديم و شش، هفت گل نزديم؛ معتقدم پرسپوليس روز به روز بهتر می‌شود و ما می‌توانيم در آينده به آسانی قول قهرمانی بدهيم که شايد اين قول را پس از داربی بدهم.

وی درباره زمان بازی ديکارمو و تقابلش با نيکبخت در خط حمله اين تيم، خاطرنشان کرد: ITC پائولو ديکارمو هنوز به دست ما نرسيده و من شخصا چهارشنبه شب تا ساعت ۳ بامداد اين مساله را پی‌گيری می‌کردم، حتی مارکو هم با وجود مشکلاتی خانوادگی‌اش در برزيل برای اين مساله به ما کمک می‌کند؛ فکر می‌کنم او به بازی داربی برسد؛ اما نيکبخت نيز يکی از مهاجمين خوب پرسپوليس است و من هميشه دوست دارم در يک تيم بازيکنان برای حضور در ترکيب اصلی و قرار گرفتن در پست تخصصی‌شان با يکديگر رقابت سالم داشته باشند؛ اين تشنگی آنها بر سر حضور می‌تواند به نفع خودشان و تيم باشد.

قطبی همچنين درباره تقابلش با خبرنگاران در روز‌های اخير، نيز گفت: من هنوز زبان فارسی را به طور کامل ياد نگرفته‌ام و برگردان برخی لغات از جمله CRAZY و ... را به طور دقيق نمی‌دانم. برخی لغات در زبان لاتين چند معنی داشته که ممکن است مثبت هم باشد اما ظاهرا در زبان فارسی اين‌طور نيست؛ بالاخره اگر حرفی زده‌ام که قصد بی‌احترامی نداشتم و از اين بابت از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم؛ اما شما هم حق بدهيد وقتی ما اجازه حضور خبرنگاری را در محل تمرين می‌دهيم و به او احترام می‌گذاريم، چرا در روزنامه‌اش مطالب نادرستی عليه مربيان پرسپوليس نوشته می‌شود.

وی افزود: متاسفانه يکی از روزنامه‌های ورزشی اخيرا مطالبی را عليه پرويز کماسی نوشته و عملکردش را زير سوال ‌برده بود؛ در ادامه آن اين کار با مارکو انجام شد که گفتند برای آوردن بازيکن به برزيل سفر کرده که اين‌ها درست نيست. من خوشحالم که در اين مدت متوجه شدم مردم ايران باهوش‌ترين مردم دنيا هستند و تمام اين مسايل را به خوبی درک می‌کنند. درباره خودم هم بايد بپذيرم يک مربی بين‌المللی بايد با مشکلات سخت هم کنار بيايد و برای موفقيت تمرکز بيشتری داشته باشد.

قطبی تاکيد کرد: من هيچ وقت به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم؛ ما بايد سعی کنيم روش صداقت را در کارمان پيش بگيريم. بالاخره نوشتن چنين مطالبی به چندين عامل برمی‌گردد که يکی از آنها می‌تواند علاقه ما ايرانی‌ها در فرهنگ فوتبال به خواندن حاشيه‌های فوتبال باشد که باعث بالا رفتن تيراژ روزنامه می‌شود؛ همين‌طور ما بايد به لغات توجه بيشتری کنيم و خودم هم بايد تمرکز مضاعفی داشته باشم.

به گزارش ايسنا، قطبی در ابتدای صحبت‌هايش، در حالی که برای اولين‌بار در سالن کنفرانس جديد ورزشگاه آزادی حاضر می‌شد از مسوولين اين مجموعه تشکر کرد و با دست زدن خبرنگاران را دعوت به اين کار برای تبريک به مديريت ورزشگاه کرد.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-09-25' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» هفته هشتم ليگ برتر فوتبال: پرسپوليس برابر پگاه گيلان به برتری رسيد، تشويق بی‌سابقه علی کريمی در ورزشگاه، فارس
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-09-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» افشين قطبی: خبر استعفای مارکو صحت دارد، فارس
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-09-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» شماره ۸ پرسپوليس به علی کريمی رسيد، آفتاب
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-09-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» پيام خراسان يک - پرسپوليس ۲، با درخشش نيکبخت، پرسپوليس به مکان دوم جدول رده‌‏بندی صعود کرد، ايلنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-09-15' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» افشين قطبی: خط و نشان اصلی من برای دربی است، فارس
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38455

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'افشين قطبی: شکست پگاه روحيه ما را برای داربی بالاتر برد، قصد بی‌احترامی به خبرنگاران را نداشتم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016