"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-07-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

"سپاهان نوين" رسما به فولاد خوزستان انتقال يافت، ايسنا


امتياز تيم فوتبال سپاهان نوين اصفهان رسما به باشگاه فولاد خوزستان انتقال يافت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هيات مديره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعيه‌ای اعلام کرد که تيم فوتبال سپاهان نوين با تصويب مجمع عمومی اين باشگاه به باشگاه فولاد خوزستان انتقال يافته است.

متن کامل اين اطلاعيه به اين شرح است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"به اطلاع عمومی می‌رساند باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای شناسائی، رشد و پرورش و پشتوانه‌سازی استعدادهای ناب ورزشی در يک برنامه پنج ساله با استفاده از بازيکنان جوان و آينده‌دار برای رشته‌های تحت فعاليت در بخش آقايان هم‌چون هندبال، فوتبال و کاراته و در بخش بانوان هم‌چون بسکتبال، هندبال، کاراته بدمينتون تيم‌های B را تشکيل و آنها ار از پائين‌ترين سطح مسابقات استانی، منطقه‌ای، دسته دو و يک و ليگ‌ برتر راهی رقابت نمود که در حال حاضر تعدادی از اين تيم‌ها به ليگ‌های برتر راه يافته‌اند از آن ‌جمله اين تيم‌ها، تيم فوتبال سپاهان نوين است که به اتکای جوانان رشيد و توانمند خود و براساس دانش برجسته کادر فنی و سرپرستی خود بويژه مربی‌ سازنده و ارزنده کشور، "حسين چرخابی" پس از يک دوره چهار ساله به ليگ برتر راه يافت و عملا امتياز سه سهميه برای ليگ برتر را برای استان فراهم آورد.

هيات مديره باشگاه در راستای برنامه‌ريزی برای حفظ اين سهميه در استان و با حمايت و عنايت تعدادی از نمايندگان استان در مجلس، استاندارد محترم، شورای شهر، شهردار و اداره کل تربيت بدنی استان مقدمات را فراهم آورد ولی از آنجا که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مسير فعاليت‌های خود تحت هدايت و حمايت همه جانبه مجمع خود يعنی وزارت محترم صنايع و معادن و شرکت ايميدرو می‌باشد و همه فعاليت‌ها و موفقيت‌های مرهون عنايت مجمع محترم است، در رابطه با ادامه فعاليت تيم فوتبال سپاهان نوين در ليگ برتر مجمع محترم باشگاه بنا به مصلحت‌های فرهنگی و اجتماعی طی ابلاغ رسمی و کتبی هيات مديره باشگاه را موظب به واگذاری اين سهميه به تيم فولاد خوزستان نموده و بر واگذاری‌ سهميه ليگ دسته يک تيم فولاد خوزستان به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تاکيد ورزيد.

بدين‌وسيله ضمن تقدير و تشکر از کادر فنی و سرپرستی، پزشکی،‌ تدارکاتی و بازيکنان اين تيم و سپاسگزاری از عنايات مبادی حقيقی و حقوقی در رابطه با اين تيم، وظيفه خود می‌داند که به نحو مقتضی از قهرمانان سپاهان نوين تقدير به عمل آورده و خود را ملزم به اجرای ابلاغ مجمع محترم باشگاه می‌داند".

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-06-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» سپاهان‌ نوين با شکست استيل آذين به ليگ‌ برتر فوتبال ايران صعود کرد، ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37520

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"سپاهان نوين" رسما به فولاد خوزستان انتقال يافت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016