"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-05-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

علی کريمی: بايد قبل از من علی دايی محروم می شد، تيم ملی ارث پدری کسی نيست، چرا مردم می گويند حرف دل ما را زدی؟ مهر

کاپيتان دوم تيم ملی فوتبال کشورمان با تاکيد بر " ترجيح منافع ملی بر منافع شخصی" گفت: اگر قرار است به خاطر انجام مصاحبه عليه فدراسيون فوتبال محروم شوم، قبل از من بايد سرمربی تيم ملی به خاطر اين اقدام محروم می شد.
علی کريمی که در حاشيه تمرين صبح امروزش در آکادمی ملی المپيک با خبرنگار مهر گفتگو می کرد، در مورد اتفاقات چند روز اخير پيرامون او و تيم ملی گفت: خوشحالم که به خاطر انتقاد دلسوزانه اينگونه مورد محبت مسئولان قرار گرفتم. من به کسی بی احترامی نکردم بلکه به طور کلی به ضعف های موجود اشاره کردم.

هافبک تيم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: سالهاست که در تيم ملی بازی می کنم وخود را مديون اين پيراهن مقدس می دانم. من به مردمی که هميشه در کنار تيم ملی بوده اند مديونم و اگر نتيجه موفقيت آميزی به دست آمده فقط به خاطر حضور آنان و تشويق هايشان بوده است.

کريمی ادامه داد: همه مرا می شناسند و می دانند که نه باند باز بوده ام و نه اهل سياه کاری. هيچ وقت در زمان هيچ رئيس فدراسيونی سوگلی نبوده ام. سوگلی هايی که همه آنها را می شناسند. من منافع ملی را به منافع شخصی ترجيح می دهم و به همين دليل پس از مطرح کردن آن انتقادات زير بار نرفتم تا حرفم را پس بگيريم. مطمئنم اگر اين انتقاد هم نبود همه چيز طبق روال گذشته پيش می رفت.

کاپيتان دوم تيم ملی فوبتال کشورمان با اشاره به تماس های پس از اين مصاحبه گفت: گفتند حرفهايت را پس بگير تا همه چيز ناديده گرفته شود اما قبول نکردم چرا که برای خودم حرف نزده بودم. نه دنبال قراردادم و نه پاداش بلکه به موفقت تيم ملی کشورم فکر می کنم.

وی افزود: دلخوشی مردم به پيروزی های تيم ملی است. وقتی قهرمانی پرسپوليس ميليون ها ايرانی را خوشحال می کند چرا نبايد به همه مسائل اين تيم دقت و توجه ويژه داشت. دوست دارم استقلال هم قهرمان جام حذفی شود. قهرمانی آبی ها هم ميليون ها ايرانی را خوشحال می کند. صعود به جام جهانی يک کشور را خوشحال می کند و مردم تا مدت ها می خندند و شاد هستند. من دلم برای تيم ملی می سوزد و نگران نتايج تيم ملی هستم. به همين دليل خودم را مديون اين پرچم و اين آب و خاک می دانم.

عضو تيم ملی فوتبال کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: برای همه مسئولان و زحمتکشان فدراسيون وسازمان تربيت بدنی ارزش و احترام قائلم اما من برای خشنودی کسی حرف نمی زنم. انتقاد درست و سازنده می کنم تا تيم ملی به موفقيت برسد. من برای اولين بار بود که از فدراسيون انتقاد کردم. بازيکنی نيستم که بگويند اين آقا سابقه اعتراض کردن دارد. می خواهم بدانم مگر نمی گويند انتقاد به جا و سازنده را با جان و دل می پذيريم پس چرا درعمل به گونه ای ديگر رفتار می کنند.

هافبک تيم ملی ادامه داد: بودن يا نبودن علی کريمی مهم نيست بلکه مهم تيم ملی است. از تصميمی که گرفته شده به هيچ وجه ناراحت نيستم. من هم مثل همه مردم برای موفقيت تيم کشورم دعا می کنم. تيم ملی ارث پدری من نيست که ناراحت شوم. چند سال در جايگاه بازيکن انجام وظيفه کرده ام حالا در کنار مردم برای موفقيتش دعا می کنم.

علی کريمی با انتقاد از تصميم فدراسيون فوتبال گفت: اگر قرار است برای يک انتقاد کوچک و به جا که از سر دلسوزی بوده اينگونه با من برخورد کنند بايد پيش از من سرمربی محترم تيم ملی را محروم می کردند. آقای علی دايی پيش از شروع جلسه هيئت رئيسه فدراسيون که در هتل المپيک برگزار شد مگر انتقاد نکرد. اين مصاحبه از طريق تلويزيون هم پخش شد اما چرا به کسی برنخورد. مگر قانون فقط برای من اجرا می شود؟ يک ايراد من اين است که بلد نيستم تغيير موضع دهم. آنهم در جايی که پای منافع ملی وسط باشد. البته يک سئوال هم دارم؛ آيا من تنها بازيکنی بوده ام که از فدراسيون انتقاد کرده ام؟ مگر نکونام بعد از مصدوميتش از مسئولان فدراسيون انتقاد نکرد؟

علی کريمی در ادامه خاطر نشان کرد: اميدوارم تمامی تصميمات مسئولان کارشناسی شده و در جهت بهبود وضعيت فوتبال ملی باشد. مثل تصميمی نباشد که بعد از جام جهانی در خصوص دکتر دادکان گرفته شد! قطعا همگان بعد از برکناری دادکان همه شرايط را به خاطر دارند.

هافبک تيم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اتفاقات بعد از مسابقات جام جهانی گفت: با من تماس گرفتند گفتند بيا برويم پيش دادکان اما من قبول نکردم. هرچند برای او احترام ويژه ای قائلم اما دليل نداشت در چنين شرايطی با او ملاقات کنم. اين کارها مختص به افرادی خاص است. افرادی که به خاطر منافع شخصی خود سريع تغيير مسير می دهند. فکر می کنم دادکان بعد از گذشت دو سال و اندی متوجه خيلی چيزها شده است.

علی کريمی در ادامه گفتگوی خود با مهر خاطر نشان کرد: سالهاست که به چند بازيکن پيله کرده اند. از خداداد عزيزی گرفته تا بقيه بازيکنان. اتهام کم کاری به مهدوی کيا زدند. آن وقت به دنبال چه چيزی بودند؟ با هاشميان آن برخوردها را کردند از کريم باقری که در اوج فوتبال را کنار گذاشت حرفی نزنم بهتر است؛ حالا هم نوبت رسيده به من.

وی ادامه داد: يک ماه پيش اعلام کردم به محض صعود تيم ملی به جام جهانی از تيم ملی خدا حافظی می کنم. بايد قبول کرد که ميدان را در اختيار جوانترها بگذريم اما مثل اينکه مصلحت بر اين بود که زودتر بروم. در حقيقت سناريو به اين ترتيب بود که خودم هم نتوانم تاريخ دقيق خداحافظی ام را مشخص کنم. همه بايد به تيم ملی فکر کنيم از رسانه ها گرفته تا کارشناسان کاری کنيم که باعث خوشحالی مردم و سربلندی کشور شود چرا که افتخار همه ما سرافرازی ايران است.

علی کريمی ادامه داد: در کسب موفقيت ها خودشان را همه کاره معرفی می کنند تا همه چيز به اسم آنها تمام شود اما در شکست ها يا غيبشان می زند يا به دنبال توجيه کردن هستند. می گويند وقت نداشتيم، امکانات لازم فراهم نبود، بازی تدارکاتی نداشتيم، قرار بود اينطوری شود آنطوری شد. درست مثل نوشدارو بعد از مرگ سهراب!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کاپيتان دوم تيم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: رکورد شکنی در روحيه من نيست. الحمدالله خدا به من لطف داشته و محبوبيتی به من داده تا نزد مردم از جايگاه ويژه ای برخوردار باشم. فکر می کنم اين بالاترين رکورد است که محبوب مردم هستم. هم استقلالی ها به من لطف دارند و هم پرسپوليسی ها. از شما يک سئوال دارم چرا مردم می گويند حرف دل ما را زدی؟

هافبک تيم ملی در مورد آخرين وضعيت خود گفت: هر روز زير نظر دکتر زرينه فيزيوتراپی می کنم تا به شرايط مطلوب برسم که از ايشان و همکارانشان تشکر می کنم.

علی کريمی در ادامه خاطر نشان کرد: البته حرف های زيادی برای گفتن دارم که به وقتش خواهم زد. در حال حاضر شرايط مناسب اينگونه حرفها نيست و به عنوان يک ايرانی به موفقيت تيم ملی فکر می کنم. فوتبال ما با کسب ۴ سهميه آسيايی نيازمند برنامه ريزی دقيق تری است. با برگزاری ۷ دوره ليگ حرفه ای بايد به نقطه مشخصی رسيده باشيم.

وی در پايان گفت: تيم ملی نه متعلق به من و نه کفاشيان و نه دايی و نه هر کس ديگری است. تيم ملی متعلق به مردم ايران است که هر کس در هر سمتی بايد وظيفه اش را به نحو احسن در جهت موفقيت تيم ملی انجام دهد.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-05-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» خداداد عزيزی: علی کريمی انتقاد نکند پس چه کسی انتقاد کند، مگر همه بايد از فدراسيون تعريف کنند؟! ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-05-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» علی کفاشيان: اصراری بر ماندن يا نماندن علی کريمی ندارم، فارس
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-05-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» محدوديت برای گفت‌وگوی بازيکنان تيم ملی فوتبال با رسانه‌ها، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-05-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» دلخوری بازيکنان تيم ملی فوتبال از اخراج علی کريمی، ايران ورزشی
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-05-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» علی کريمی از اردوی تيم ملی فوتبال اخراج شد، ايرنا و ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37016

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی کريمی: بايد قبل از من علی دايی محروم می شد، تيم ملی ارث پدری کسی نيست، چرا مردم می گويند حرف دل ما را زدی؟ مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016