"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-05-13' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

محمد خاکپور: بايد به "دايی" فرصت دهيم، دوست دارم که در ايران مربی‌گری کنم، ايسنا

بازيکن اسبق تيم ملی فوتبال گفت: برای موفقيت تيم ملی بايد زمان لازم را در اختيار علی دايی قرار بدهيم.

محمد خاکپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: به تازگی علی دايی به عنوان سرمربی تيم ملی انتخاب شده است. هر مربی برای پيدا کردن افکارش در تيم به زمان نياز دارد. بنابراين بايد زمان لازم را در اختيار دايی قرار بدهيم تا او بتواند برنامه‌هايش را در تيم ملی اجرا کند و آن وقت است که بايد از او انتظار کسب نتيجه را داشته باشيم.

مدافع اسبق پرسپوليس درباره شرايط اين تيم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های ليگ برتر گفت: وقتی که با حبيب کاشانی صحبت کردم و ديدم که چگونه از تيم حمايت می‌شود، متوجه شدم که پرسپوليس می‌تواند قهرمان شود، فکرمی‌کنم شانس پرسپوليس برای قهرمانی زياد باشد.

وی درباره حضور پرسپوليس و استقلال در آمريکا گفت: با توجه به طرفداران زيادی که اين دو تيم در آمريکا دارند فکر می‌کنم حضور پرسپوليس و استقلال در آمريکا بتواند درآمدزايی خوبی را برای اين دو باشگاه به همراه داشته باشد.

خاکپور درباره شايعه مربی‌گری‌اش در پرسپوليس پس از ديدار با حبيب کاشانی گفت: من به دليل يکسری از مسايل شخصی و ديدار با خانواده‌ام به ايران آمدم و اين حضور همزمان با بيماری کاشانی شد. من با کاشانی رفاقتی ۲۰ ساله دارم، به همين دليل به ديدن ايشان رفتم چرا که وظيفه‌ام بود. پس از اين ديدار يکسری حرف و حديث به وجود آمد که من قصد مربی گری در ايران را دارم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خاکپور افزود: با کاشانی درباره مربی‌گری پرسپوليس هيچ حرفی نزدم و تمام صحبت‌های ما دوستانه بود. با اين حال من دوست دارم که در ايران مربی‌گری کنم اما اينکه اين تيم کجا خواهد بود معلوم نيست. اين تنها نظر شخصی‌ام است.

وی ادامه داد: در اين مدت بعضی از رسانه‌ها نوشتند که همسر خاکپور نمی‌خواهد در ايران زندگی کند. اولا مسايل خانوادگی جزو حوزه شخصی انسان‌هاست. ثانيا اينکه همسر و فرزندان من عاشق ايران هستند و آنها هيچ مخالفتی با مربی‌گری من در ايران ندارند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36849

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمد خاکپور: بايد به "دايی" فرصت دهيم، دوست دارم که در ايران مربی‌گری کنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016