"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-04-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

علی دايی کتاب خاطراتش را می‌نويسد: ناگفته‌ها برای هميشه در دلم می‌ماند، ايسنا

- حرف‌های بی‌منطق را قبول نمی‌کنم
- هدفم تعامل با رسانه‌هاست


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


ناگفته‌هايش در فوتبال هميشه در دلش باقی خواهد ماند، هر چند که می‌خواهد کتاب خاطراتش را منتشر کند. علی دايی که لحظه به لحظه حضورش در فوتبال با خاطراتی خوب و بد همراه است قبل از سفر سايپا به کويت برای ديدار با نيروی هوايی عراق خيلی مصمم از هدف‌های بزرگ برای فوتبال ايران حرف می‌زند. در اين چند وقت خيلی‌ها به دليل برخی رفتارهايش از او خرده گرفته‌اند اما دايی روی حرفش ايستاده. انتقادهای منطقی را می‌پذيرد و به منقدان بی منطق جوابی مناسب نمی‌دهد. اين تصميم سرمربی جديد تيم ملی است و با توجه به اختلافی که همه از او سراغ دارند بعيد است که تغييری در رفتار او ايجاد شود.

علی دايی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: من از ابتدا و وقتی که به عنوان سرمربی تيم ملی انتخاب شدم تعامل با رسانه‌ها را در دستور کار خود قرار دادم. در حال حاضر هم به آن پايبندم و کارم را ادامه می‌دهم. ما برای فوتبال ايران هدف بزرگی را ترسيم کرده‌ايم و همگی تلاش می‌کنيم که به اين هدف برسيم.

وی افزود: اين کاملا درست است که بايد همه برای موفقيت تيم ملی دست به دست هم بدهيم، من حرف‌های بی‌منطق را قبول نمی‌کنم و معتقدم که احترام، احترام می‌آورد و مطمئن باشيد که تعامل بين تيم ملی و رسانه‌ها حفظ خواهد شد.

دايی درباره انتخاب بازيکنان برای ديدار بعدی تيم ملی برابر امارات گفت: همان طور که قبلا هم گفته‌ام در تيم ملی به روی تمام بازيکنان آماده ليگ باز است. ممکن است که در ديدار قبلی به دليل وقت کمی که وجود داشت نام بازيکنی از قلم افتاده باشد اما برای بازی با امارات، من،‌احمدزاده،‌ غلامپور و فيرات به همراه يک نفر ديگر ليگ را زيرنظر داريم و از رقابت‌های دسته اول هم غافل نيستيم و بازی‌های اين مسابقات را هم زيرنظر می‌گيريم تا بتوانيم بازيکنان آماده را به تيم ملی دعوت کنيم.

وی درباره ضعف خط دفاعی تيم ملی در ديدار با کويت به ايسنا گفت: ما برای بازی با کويت فرصت کمی داشتيم و مطمئن هستم که مشکل خط دفاعی تيم ملی تا پيش از ديدار با امارات حل خواهد شد. با اين حال يک چيزی است که نبايد آن را فراموش کنيم و آن، اين است که وقتی تيم گل می‌خورد کل تيم مقصر بوده و زمانی هم که تيم به گل می‌رسد اين گل با تلاش همه بازيکنان به ثمر رسيده است. بنابراين مطمئن هستم که مشکلات دفاعی تيم با توجه به زمانی که در اختيار داريم حل خواهد شد.

دايی درباره‌ی برنامه‌ی تيم ملی تا بازی با امارات گفت: پس از بازگشت از کويت برنامه‌ی تيم ملی را تا قبل از بازی با امارات ارايه خواهم داد. تا پيش از اين بازی قصد داريم دو تا سه بازی دوستانه با تيم‌های مختلفی انجام بدهيم تا بتوانيم با برطرف کردن نقاط ضعف و قوت خود با تمام توان به مصاف تيم ملی امارات برويم.

سرمربی سايپا در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود با ايسنا درباره‌ی سفر اين تيم به کويت برای بازی با نيروی هوايی عراق گفت: خوشبختانه تيم شرايط خوبی دارد و ما در اين چند وقت تمرينات خوبی را انجام داده‌ايم. تمام تلاش‌مان اين است که در ديدار با نيروی هوايی عراق به پيروزی برسيم تا بتوانيم با خيال راحت بازی‌های بعد را ادامه بدهيم.

دايی در پاسخ به اين سوال که آيا انجام بازی‌های خانگی نيروی هوايی عراق در کويت امتياز مناسبی برای الکويت محسوب می‌شود، گفت: قطعا اين چنين است و به همين خاطر است که می‌گويم بايد در ديدار چهارشنبه به پيروزی برسيم.

وی درباره‌ی وضعيت بازيکنان مصدوم سايپا پيش از سفر امروز اين تيم به کويت گفت: ما سه، چهار بازيکن مصدوم داريم که اميدوارم اين بازيکنان بتوانند تا قبل از بازی شرايط لازم برای حضور در ديدار برابر نيروی هوايی را پيدا کنند. آنها بازيکنان موثری هستند که شايد غيبت‌شان تاثيرگذار باشد. اما، اطمينان دارم که ديگر بازيکنان می‌توانند جای خالی بازيکن مصدوم را پر کنند.

دايی درباره‌ی شناختش از تيم نيروی هوايی عراق گفت: دو بازی قبلی نيروی هوايی را در ليگ قهرمانان آسيا ديده‌ام و شناخت کافی را از اين تيم دارم. ما به لحاظ فوتبالی از تيم حريف سرتر هستيم و می‌توانيم اين تيم را شکست دهيم.

دايی درباره‌ی وضعيت سپاهان ديگر نماينده‌ی ايران در ليگ قهرمانان آسيا گفت: برخلاف اينکه گفته می‌شود سپاهان شانسی برای صعود از گروه خود ندارد، من معتقدم که اين تيم چندان از ديگر حريفان عقب نيست و آنها می‌توانند موفق شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دايی از انتشار کتاب خاطراتش از فوتبال خبر می‌دهد و می‌گويد: کار نگارش اين کتاب از چند وقت قبل آغاز شده و فکر می‌کنم تا يک سال ديگر به پايان برسد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا در اين کتاب ناگفته‌هايش از فوتبال ايران را خواهد گفت يا خير؟ اظهار کرد: متاسفانه خيلی از ناگفته‌ها است که نمی‌توان آنها را گفت و اين ناگفته‌ها برای هميشه در دلم باقی خواهد ماند.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-04-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» خداداد عزيزی: شکست علی دايی شکست نسل ماست، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-03-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» علی دايی: در تيم ملی از بازيکنانی که در شرايط ايده آل باشند استفاده خواهيم کرد، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-03-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» علی دايی پس از بازگشت از کويت: درتمام خطوط از بازيکنان جديد استفاده می‌کنيم، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-03-15' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» اولين اصطکاک دايی با ستاره‌های تيم ملی، اعتماد ملی
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-03-10' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» "احمدزاده" و "غلامپور" دستياران سرمربي تيم ملي، علي دايي: خواهش كردم كه هفته 25 ليگ لغو شود، ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36428

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی دايی کتاب خاطراتش را می‌نويسد: ناگفته‌ها برای هميشه در دلم می‌ماند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016