"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-03-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پيشنهاد يك تيم لندني به آندرانيك تيموريان، همشهری

تيموريان بعد از بازي با منچستر‌سيتي به اردوي تيم ملي ملحق مي‌شود.

آندرانيك تيموريان كه در مسابقات مهم سال گذشته از جمله جام ملت‌هاي آسيا، يكي از بازيكنان اصلي تيم ملي بود، در فهرست دايي هم حاضر است و در غياب نكونام مصدوم نقش مهمي در ميانه ميدان خواهد داشت.

اما هافبك بولتون كه باشگاهش اين روزها برنامه فشرده‌اي را پشت سر مي‌گذارد، هنوز نتوانسته به اردوي تيم ملي ملحق شود.

پس از مسابقه روز پنجشنبه در زمين اسپورتينگ ليسبون در جام يوفا كه بولتون همانند ساير نمايندگان انگليسي نتوانست راهي براي صعود پيدا كند، اين تيم در هفته جاري 3 بازي حساس را در ليگ برتر دارد.

بولتون كه در رده هجدهم است و براي فرار از سقوط مي‌جنگد، ديروز ميهمان ويگان بود، چهارشنبه در اولدترافورد بازي سختي با منچستريونايتد صدرنشين دارد و شنبه هفته آينده ميزبان منچسترسيتي است.

به همين دليل آندو ممكن است ديرتر از سايرين به اردوي تيم‌ملي بپيوندد. او پيش از بازي ديروز عصر مقابل ويگان، درباره زمان بازگشت به تيم‌ملي و همچنين وضعيت فصل آينده‌اش صحبت كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

چه زماني به اردوي تيم ملي مي‌رسي؟
نامه فدراسيون فوتبال به باشگاه رسيده است. منتظر بازي با ويگان هستم و در تمرين فردا (امروز) با مربي صحبت مي‌كنم تا زمان رفتنم مشخص شود. خودم دوست دارم هرچه زودتر به تمرين تيم ملي بيايم.

ولي فكر نمي‌كنم براي بازي بحرين به من اجازه رفتن بدهند، چون يك بازي دوستانه است و تاريخ آن جزو روزهاي فيفا (فيفادي) نيست. به علاوه بولتون وضعيتي بحراني دارد و همه بازي‌ها براي باشگاه مهم هستند. ما چهارشنبه با منچستريونايتد و شنبه با منچسترسيتي بازي داريم.

احتمالاً پس از آن بازي به من اجازه جدايي مي‌دهند و در اين صورت مستقيماً به كويت مي‌روم. (بازي تيم ملي با كويت چهارشنبه، هفتم فروردين است)

در بازي مقابل اسپورتينگ پس از مدت‌ها بازي كردي. درباره بازي خودت چه فكر مي‌كني؟
خيلي وقت بود بازي نكرده بودم، ولي از بازي خودم راضي هستم. نمي‌دانم مربي چرا مرا تعويض كرد و فكر نمي‌كنم تصميم او دليل فني داشت. با اينكه خيلي بازي نمي‌كنم، تمرينات منظمي دارم. مرتب وزنه مي‌زنم و فكر مي‌كنم از نظر بدني در شرايط خيلي خوبي هستم.

پيشنهاد بنفيكا چقدر جدي است؟
وقتي در پرتغال بوديم، يكي از مسئولين باشگاه بنفيكا با من صحبت كرد و من گفتم كه با مدير برنامه‌هايم صحبت كند.

براي فصل آينده پيشنهادهاي ديگري هم داري؟
از بوندس‌ليگا و لاليگا هم پيشنهاد دارم، ولي خودم دوست دارم در انگليس بمانم، چون به شرايط اين ليگ عادت كرده‌ام و ديگر مشكل زبان ندارم.

از انگليس هم پيشنهاد داري؟
از دو باشگاه ليگ برتري پيشنهاد دارم كه موقعيت نسبتاً خوبي دارند. مدير برنامه‌هايم در حال مذاكره است و ترجيح مي‌دهم تا زماني كه وضعيتم قطعي نشده، از اين تيم‌ها نام نبرم. تنها مي‌توانم بگويم كه يكي از تيم‌ها لندني است.

پس قطعاً از بولتون جدا مي‌شوي؟
بله، كمتر از دو ماه ديگر به پايان ليگ برتر باقي مانده است و قرارداد من با بولتون به پايان مي‌رسد. پس از اينكه قراردادم را با اين تيم تمديد نكردم، مربي از من كمتر استفاده كرد. ولي ديگر خيلي به اين موضوع فكر نمي‌كنم و جدي تمرين مي‌كنم تا براي بازي‌هاي تيم ملي و فصل آينده آماده باشم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36222

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيشنهاد يك تيم لندني به آندرانيك تيموريان، همشهری' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016