"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-03-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

توپچی های لندن ، آث میلان را از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حذف کردند، فاینال اسپورت نیوز

تیم فوتبال آث میلان مدافع قهرمانی اروپا سه شنبه شب پس از تحمل یك شكست دو برصفر از آرسنال در ورزشگاه سن سیرو از گردونه این مسابقات خارج شد.

به گزارش خبرگزاریها از میلان ، یك گل " سسك فابره گاس " هافبك اسپانیایی آرسنال در شش دقیقه به پایان بازی و گل دیگر " امانوئل آده بایور " در وقت تلف شده آخر ، برای حذف میلان كافی بود.

آرسنال در دیدار رفت در زمین خود آث میلان را بدون گل متوقف كرده بود .

آرسنال علاوه بر آنكه نخستین تیم انگلیسی شد كه در سن سیرو ورزشگاه خانگی آث میلان این تیم را شكست داد بلكه در عین شایستگی به پیروزی دست یافت چرا كه بر حریف سلطه داشت .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هواداران متعصب میلان ، روحیه ورزشكارانه قابل ستایشی از خود پس از به ثمر رسیدن گل دوم آرسنال نشان داده و تیم میهمان را پیش و بعد از دمیده شدن سوت پایان بازی تشویق كردند .

برای میلان كه جام حذفی ایتالیا را از دست داده و در مسابقات سری آ در بیرون از گود رقابت مانده ، خروج از اروپا فاجعه بار است .

این تیم هنوز باید برای راهیابی به مسابقات فصل بعد اروپا نبرد كند چرا كه در لیگ داخلی در مقام پنجم قرار گرفته و چهار امتیاز با مكان صعود به این مسابقات فاصله دارد .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36121

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توپچی های لندن ، آث میلان را از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حذف کردند، فاینال اسپورت نیوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016