"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گفتگوی روزنامه اسپانيايی SPORT با خاوير کلمنته: سرعت بازيکنان ايران بسيار متفاوت و کندتر از اروپايی هاست، مهر

* فدراسيون ايران شرايط مرا می پذيرد
* مطمئن شوم با نوه هايم برمی گردم


روزنامه اسپانيايی SPORT در گزارشی کوتاه با اشاره به تمايل خاوير کلمنته برای هدايت تيم ملی فوتبال کشورمان از قول وی عنوان کرده است: فدراسيون فوتبال ايران شرايط مرا می پذيرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، اين روزنامه اسپانيايی با اشاره به ديدار تيم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوريه می افزايد: "ايران و سوريه روز گذشته رقابت های خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی را آغاز کردند. اين ديدار در حالی در تهران برگزار شد که در نهايت دو تيم بدون رد و بدل شدن گلی به تساوی رضايت دادند".

حضور خاوير کلمنته در ورزشگاه آزادی موردی است که روزنامه SPORT بدان اشاره کرده و می آورد: "اما برای هزاران طرفداری که گوشه گوشه آزادی را پر کرده بودند، اين بار نتيجه چندان مهم نبود. آنچه که بيشتر جلب توجه می کرد حضور مرد باسکی اسپانيا يعنی خاوير کلمنته در گوشه ای از اين ورزشگاه بود".

نگارنده روزنامه اسپانيايی در ادامه با اشاره به اظهارات خاوير کلمنته در حاشيه اين بازی عنوان می دارد: "فدراسيون ايران شرايط مرا می پذيرد. مهم نيست که چه اتفاقی روی دهد اما من تا دوشنبه تصميمی اعلام نخواهم کرد".

کلمنته در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار اين روزنامه از هيجان حضور در ورزشگاه آزادی می گويد و تاکيد می کند: "من نمی دانم به طرفداران ايران چه بگويم اما آنچه که می بينم حقيقتا برايم هيجان انگيز است".

در عين حال نگارنده روزنامه اسپانيايی SPORT موکدانه از تمايل کلمنته برای حضور در ايران ياد می کند و می افزايد : " گرچه مرد باسکی نمی خواهد تا دوشنبه تصميم خود را فاش کند اما همه چيز گويای آن است که وی مربيگری تيم ملی ايران را خواهد پذيرفت. در اين صورت وی در بيلبائو سکنی خواهد گزيد و به ايران سفر خواهد کرد. اين همان برنامه ای است که وی در تيم ملی صربستان نيز پياده کرده بود".

کلمنته که با اصرار مسئولان فدراسيون فوتبال و سازمان تربيت بدنی برای حضور تمام وقت در کشورمان روبرو شده است، در اين خصوص با کنايه به روزنامه SPORT می گويد: "اگر من کتبا مطمئن شوم که ايران راهی جام جهانی ۲۰۱۰ می شود در آن صورت ۳۶۵ روز سال را بطور شبانه روزی در ايران خواهم بود و آن موقع است که بهترين دوستان و حتی نوه هايم را نيز با خود به اين کشور خواهم آورد!"

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اظهارات کلمنته در پايان بازی ايران - سوريه به اين روزنامه اسپانيايی جالب توجه است، آنجا که می گويد: "سرعت ايران بسيار متفاوت و کندتر از اروپايی هاست و حتی می توان گفت به نوعی قابل قياس نيست. بازيکنان ايرانی از بعد تکنيکی خوب هستند و سعی می کنند با اين حربه ضعف های ديگر خود را بپوشانند".

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال: قراردادمان با کلمنته قطعی است، سرمربی تيم ملی چهارشنبه روی نيمکت می‌نشيند، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-01-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» مبلغ قرارداد خاوير کلمنته فاش شد، يک ميليون يورو برای سرمربی اسپانيايی تيم ملی فوتبال، ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35846

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفتگوی روزنامه اسپانيايی SPORT با خاوير کلمنته: سرعت بازيکنان ايران بسيار متفاوت و کندتر از اروپايی هاست، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016