"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حلقه‌ شادی سوری‌ها در آزادی، ايران مقابل سوريه متوقف شد، ايسنا و مهر

ايسنا:

تيم ملی فوتبال ايران در نخستين بازی خود در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ برابر سوريه متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم‌های فوتبال ايران و سوريه در نخستين ديدار خود در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با تساوی بدون گل پايان يافت.

در طول نيمه‌ی اول تيم ايران با استفاده از پاس‌های عمقی و ارسال‌های بلند از کناره‌ها سعی در عبور از دفاع تيم ملی سوريه را داشت و در مقابل نيز تيم سوريه با اتکا بر دفاع فشرده و بازی پرحوصله توانست حملات ايران را در نيمه‌ی نخست بی نتيجه بگذارد.

در ابتدای بازی تيم ايران فرصت‌هايی را توسط معدنچی و سامره از دست داد. اما، در نخستين فرصت مهم تيم ايران در دقيقه‌ی ۱۷ توسط علی سامره صاحب فرصت گلزنی شد که اين موقعيت از دست رفت. در دقيقه‌ی ۲۰ حمله‌ی تيم سوريه با واکنش رحمتی ناکام ماند. در دقيقه‌ی ۲۱ پاس تيزهوشانه‌ی آندرانيک تيموريان به علی رضا واحدی نيکبخت رسيد که اين بازيکن فرصت گلزنی را از دست داد. يک دقيقه‌ی بعد فارزالخطيب با ضربه‌ای محکم دروازه‌ی تيم ايران را تهديد کرد.


در دقيقه‌ی ۲۵ پاس کاری عليرضا واحدی نيکبخت و مهرزاد معدنچی پيش از رسيدن به علی سامره توسط دروازه‌بان سوريه دفع شد. در دقيقه‌ی ۳۵ بازی بار ديگر فارز الخطيب با ضربه‌ی ناگهانی در محوطه‌ی جريمه دروازه‌ی ايران را هدف قرار داد که مهدی رحمتی با جايگيری مناسب و با يک دست توپ را دفع کرد.


در دقيقه‌ی ۳۸ بازی علی کريمی بر روی يک ضربه‌ی کرنر صاحب فرصت ايده‌آل گلزنی شد اما ضربه‌ی آرام اين بازيکن نصيب مدافعان سوريه شد. در دقيقه‌ی ۴۳ نيز ضربه‌ی زياد شعبو از کنار دروازه‌ی ايران به بيرون رفت.

با آغاز نيمه‌ی دوم حملات تيم ايران افزايش پيدا کرد و تيم ايران در چند نوبت توسط مهرزاد معدنچی و علی سامره صاحب فرصت شد که اين فرصت‌ها از دست رفت.

در دقيقه‌ی ۶۳ بازی ضربه‌ی استثنايی مهدی رجب‌زاده با نوک انگشتان دروازه‌بان سوريه به بيرون رفت. در دقيقه‌ی ۶۷ ارسال مهرزاد معدنچی در دهانه‌ی دروازه به خليلی رسيد که ضربه‌ی اين بازيکن را دروازه‌بان سوريه به کرنر فرستاد. در ادامه‌ی بازی دو تيم حملاتی را انجام دادند اما اين تيم ايران بود که با تمام توان برای باز کردن دروازه‌ی حريف تلاش می‌کرد. در نيمه‌ی دوم نيز ارسال از کناره‌ها در دستور کار تيم ايران قرار داشت اما، دفاع فشرده و منسجم تيم سوريه اجازه‌ی گلزنی را به تيم ايران نداد. در دقايق پايانی بازی ضربه‌ی ايستگاهی جواد کاظميان با فاصله‌ی اندکی از کنار دروازه به بيرون رفت.

در اين ديدار جواد کاظميان، ايمان مبعلی و محسن خليلی به جای معدنچی، مهدوی‌کيا و سامره به ميدان آمدند.

همچنين محسن خليلی و مهدی رجب‌زاده از تيم ايران کارت زرد دريافت کردند. در نهايت اين ديدار با تساوی بدون گل پايان يافت.

در انتهای بازی برخی از تماشاگران به انتقاد از عملکرد بازيکنان پرداختند و گروهی از آنان نيز علی دايی را مورد تشويق قرار دادند.

در پايان بازی کادرفنی سوريه و بازيکنان اين تيم حلقه‌ی شادی تشکيل دادند.

***

مهر:

سرمربی تيم ملی سوريه:
نتيجه عادلانه پيروزی ۳ بريک سوريه بود
خط حمله ايران پراشتباه بود


فجر ابراهيم با ابراز خوشحالی از تساوی تيم ملی سوريه برابر ايران گفت: فکر می کنم ما مستحق پيروزی در اين بازی بوديم چرا که شانس های زيادی برای گلزنی داشتيم.
به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تيم ملی فوتبال سوريه پس از تساوی بدون گل تيم ملی کشورش برابر ايران با بيان اين مطلب درجمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: امروز مقابل يکی از بهترين تيم های آسيا بازی کرديم. برای مقابله با اين تيم دو استراتژی متفاوت داشتيم که در دو نيمه به اجرا گذاشتيم.

وی ادامه داد: در نيمه اول با پرسينگ تيم ايران به دنبال زدن گل بوديم که حتی شانس گلزنی نيز بدست آورديم که در صورت استفاده از آن می توانستيم در همان نيمه اول ايران را شکست دهيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال سوريه با اشاره به بازی تدافعی تيمش در نيمه دوم گفت: در اين نيمه با دفاع فشرده به دنبال حفظ نتيجه بوديم و اينکه اگر موقعيتی بدست آورديم از آن استفاده لازم را ببريم.

فجرابراهيم با تاکيد بر اينکه شوت های بازيکنان تيم ملی فوتبال سوريه برای استفاده ازضعف خط دفاعی ايران نبود تاکيد کرد: اين يکی از تاکتيک های ماست که با زدن شوت های پی درپی برای خود موقعيت گل خلق خواهيم کرد. روی اين مسئله کار کرده بوديم و در بازی با ايران از آن استفاده کرديم.

وی ضمن تاکيد دوباره بر اينکه هر چهار تيم ايران، کويت ، امارات و سوريه شانس برابری برای صعود دارند افزود: امروز کار سخت و دشواری انجام داديم. آنهم برابر۵۰ هزار تماشاگر. البته ترجيح می داديم اين بازی را با پيروزی به پايان برسانيم اما در پايان نتيجه مساوی رقم خورد.

سرمربی تيم ملی فوتبال سوريه از بازی ضعيف مهاجمان ايران ياد کرد و گفت: ايران مهاجمان خوبی دارد که ضعف آنها ناهماهنگی و دادن پاس های اشتباه پرتعداد بود که باعث شد در اين ديدار نمايش ضعيفی داشته باشند.

وی درخاتمه تصريح کرد: نتيجه عادلانه در اين ديدار پيروزی ۳ بر يک سوريه بود.

***

ابراهيم زاده :
هنوز چيزی از دست نداده ايم
روی اتفاقات فوتبال مساوی کرديم

مربی تيم ملی ايران پس از تساوی برابر سوريه اعلام کرد چيزی را از دست نداده ايم و از پنج بازی آينده خود برای صعود به مرحله بعد به بهترين شکل استفاده خواهيم کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهيم زاده که پس از تساوی تيم فوتبال کشورمان برابر سوريه در کنفرانس خبری صحبت می کرد ضمن بيان مطلب فوق افزود: درست است در اين بازی دو امتياز از دست داديم و شروع خوبی برای مرحله مقدماتی در جام جهانی نداشتيم ولی هنوز فرصت داريم و هيچ چيزی را از دست نداده ايم.

وی افزود: سال گذشته در تهران با سوريه مساوی کرديم ولی با هماهنگی بيشتر و انگيزه بالاتر بازيکنان در دمشق آنها را شکست داديم که مطمئنا با حضور کلمنته و برنامه ريزی بهتر فرصت لازم را برای کسب امتيازات دلخواه در ۵ بازی آينده بدست می آوريم.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان همچنين تاکيد کرد: از ابتدا قابل پيش بينی بود که تيم سوريه با استفاده از دفاع فشرده و دل بستن به ضد حملات تيم بسيار خطرناکی است و چند موقعيت هم در نيمه اول بدست آورديم ولی در مجموع می توانستيم در اين بازی سه امتياز مسابقه را کسب کنيم. زيرا در نيمه اول هماهنگ نبوديم اما در نيمه دوم و خصوصا در دقايق آخر مسابقه فرصت های بسيار خوبی را بدست آوريم.

وی درمورد رحمتی که ابتدا نامش در ليست ۵۰ نفره قرار نداشت ولی در اين بازی فيکس بود تصريح کرد: آن فهرست برای شرکت در مسابقات بود و تا ديروز هم می توانستيم آن را تغيير دهيم و نفراتی که در تمرينات بهتر بودند در مسابقات از آنها استفاده کنيم که اين اتفاق افتاد.

ابراهيم زاده در پاسخ به اين پرسش که سرمربی سوريه اعتقاد داشت تيمش می توانست در اين ديدار با نتيجه ۳ بر يک ايران را شکست دهد خاطرنشان کرد: شادی کردن بازيکنان سوريه بعد از کسب تساوی مسلما اين صحبت ها را هم در پی خواهد داشت زيرا آنها در تهران يک امتياز بسيار خوب کسب کردند.

وی در مورد ديدار امارات و کويت گفت: مطمئنا آنها هم در بازی نخست خود کار سختی پيش رو دارند و اميدوارم در آن بازی نتيجه ای بدست آيد که به نفع ما باشد.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به اين سئوال که مهاجمان ايران در ۹ بازی گذشته گل نزده اند که يکی از دلايل آن نداشتن بازی ساز بوده است گفت: ديدگاه ما اين است که مهدوی کيا، کريمی و رجب زاده بازيساز هستند و در آن زمانی که نياز بود جواد کاظميان و ايمان مبعلی را به ميدان فرستاديم. البته همه لژيونرها بسيار خوب کار کردند ولی نبايد فراموش کرد تفکرات بازيکنان سوريه دفاعی و نفرات آنها در فکر ضربه زدن به بازيکنان ما بودند که همين موضوع در عملکرد نهايی بازيکنان ما تاثير منفی گذاشت.

وی در خصوص از دست دادن ضربات ايستگاهی که در طول اين بازی از دست رفت افزود: ما در تمرينات روی استفاده از اين توپها به بهترين شکل تمرين کرديم و حتی سعی ما اين بود که از توپ های برگشتی هم به بهترين شکل استفاده کنيم ولی اين اتفاق نيفتاد.

ابراهيم زاده درپايان گفت: ما چند موقعيت خوب داشتيم و بهترين ضربه زن هايمان هم پشت توپ قرار گرفتند. ما روی همه مسائل کار کرديم ولی اين اتفاق فوتبال بود که باعث شد در اين بازی دو امتياز از دست بدهيم.

***

دلايل تساوی ازديدگاه بازيکنان

نداشتن برنامه برای پيروزی، بازی تدافعی سوريه و ضعف در گلزنی تيم ملی

تيم ملی فوتبال ايران در نخستين گام در مسابقات مقدماتی جام جهانی مقابل سوريه متوقف شد تا شرايط سختی برای صعود از گروه E اين مسابقات در پيش داشته باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، اظهارات تعدادی از ملی پوشان کشورمان پس از تساوی تيم فوتبال ايران مقابل سوريه را می خوانيد :


تيموريان : امتياز حساسی را از دست داديم
هافبک ايرانی تيم فوتبال بولتون گفت: با تساوی مقابل سوريه دو امتياز حساس يک بازی خانگی را از دست داديم و اين امتياز کار ما را برای بازيهای آينده دشوار خواهد کرد.

تيموريان اضافه کرد: متاسفانه تيم ما از هماهنگی لازم برای برتری مقابل سوريه دور بود و اين شرايط اجازه نداد تا از امتياز اين بازی خانگی استفاده کنيم.

هافبک تيم ملی تصريح کرد: تيم سوريه بيش از حد حالت دفاعی داشت و ما برنامه ای برای عبور از دفاع بسته تيم سوريه نداشتيم.

وی در پايان گفت : اميدوارم تيم ملی در بازی های آينده با تمرينات بيشتر و انجام ديدارهای تدارکاتی به انسجام لازم برای حضور قدرتمند در مسابقات مقدماتی جام جهانی دست يابد.

هادی عقيلی : سوريه دفاعی بازی کرد
مدافع تيم فوتبال کشورمان بازی بسته و شيوه تدافعی تيم سوريه را عامل ناکامی تيم ملی در نخستين ديدار مسابقات مقدماتی جام جهانی عنوان کرد.

هادی عقيلی اضافه کرد: سوريه از ابتدا بازی تدافعی را در دستور کار داشت و برای کسب يک امتياز بازی می کرد و متاسفانه ما نتوانستيم از ديوار دفاعی اين تيم عبور کنيم و در زدن ضربات آخر دقت عمل لازم را نداشتيم.

وی با بيان اينکه وظايفم را به عنوان يک مدافع به خوبی انجام دادم اظهار داشت: من به عنوان يک مدافع تمامی خواسته های کادر فنی را به خوبی انجام دادم ولی افسوس که بازی خوب تيم ملی با نتيجه مطلوب همراه نبود.

عقيلی درپايان گفت : بايد تلاش کنيم در بازيهای آينده امتياز اين بازی را جبران کنيم .

مهدی رجب زاده : ضعف گلزنی داريم
هافبک تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: ضعف در گلزنی باعث شد نتوانيم به سه امتياز حساس ديدار با سوريه دست يابيم.

رجب زاده تصريح کرد: تيم ما در طول بازی موقعيت های گلزنی مناسبی داشت ولی ضعف در گلزنی مانع از دستيابی به نتيجه مورد نظر شد.

هافبک تيم ملی افزود: سوريه از ابتدا با بازی بسته بدنبال استفاده از ضد حملات بود که به خوبی به اين خواسته خود رسيد و ما با وجود اينکه حملات زيادی روی دروازه سوريه تدارک ديديم ، نتوانستيم از موقعيت های بدست آمده استفاده کنيم .

وی تاکيد کرد: اين تساوی کار ما را برای بازيهای آينده سخت می کند و بايد با تمرينات بيشتر و ايجاد هماهنگی لازم در تمامی خطوط ، با شرايط بهتری در ديدارهای آينده حاضر شويم .

***

ايسنا:

کريمی: نتيجه‌ی بدی نگرفتيم

بازيکن تيم ملی فوتبال ايران گفت: دليلی ندارد که بخواهيم در تمامی مسابقات پيروز شويم.

به گزارش ايسنا، علی کريمی پس از توقف ايران برابر سوريه به خبرنگاران گفت: بازی بدی نبود و ما تمام تلاشمان را انجام داديم. اما به هر حال توپ‌ها وارد دروازه نشد و نتوانستيم گل بزنيم.

وی ادامه داد: در هر صورت اين يک بازی فوتبال است و صفر - صفر نيز نتيجه‌ای است که ما بدست آورده‌ايم و من معتقدم نتيجه‌ی بدی نبود.

کريمی سپس در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسيد بازی‌های زيادی است که تيم ملی گلزنی نکرده است با اين خبرنگار درگيری لفظی پيدا کرد.

***

نيکبخت:
سوريه بازی ما را خراب کرد

عليرضا واحدی نيکبخت گفت: بازی تيم سوريه اجازه نداد تا تيم ايران پيروز شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، واحدی نيکبخت پس از پايان ديدار تيم‌های ايران و سوريه اظهار کرد: سوريه بازی بسته و دفاعی انجام داد و سبک بازی ما را خراب کرد و به همين دليل نتوانستيم دروازه اين تيم را باز کنيم.

وی افزود: بازی بسيار دشواری بود اما تيم ايران نيز بدشانسی آورد. ما فرصت‌های بسياری بدست آورديم که اين فرصت‌ها را با بی‌دقتی از دست داديم و اگر می‌توانستيم از فرصت‌هايمان استفاده کنيم در اين ديدار پيروز می‌شديم.

واحدی نيکبخت ادامه داد: در هر صورت اين نخستين بازی ما بود و اميدوارم در ديدارهای آينده بتوانيم نتايج بهتری بدست آوريم.

***

رحمتی:
نتوانستيم از موقعيت‌هايمان استفاده کنيم

دروازه‌بان تيم ملی فوتبال گفت: اميدوارم در بازی‌های آينده تيم ايران پيروز شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ مهدی رحمتی در پايان ديدار تيم‌های ايران و سوريه گفت: ما حملات بسياری انجام داديم اما نتوانستيم از آن استفاده کنيم. اميدوارم در ديدارهای آينده برابر ساير رقيبان نتيجه بگيريم.

رحمتی درباره‌ی دفع چند موقعيت خطرناک تيم سوريه نيز گفت: در هر صورت خاص خدا بود که بتوانم اين ضربات را دفع کنم. اميدوارم بتوانم در ساير ديدارهای تيم ملی نيز از دروازه‌ی تيم ايران حفاظت کنم.

***

مهر:

زياد شعبو :
يک امتياز حساس گرفتيم
ايران را در سوريه شکست می دهيم

کاپيتان تيم ملی فوتبال سوريه گفت: تساوی با ايران در ورزشگاه آزادی بسيار ارزشمند است و تيم ما با شايستگی از نخستين ديدار خود يک امتياز کسب کرد.
زياد شعبو کاپيتان تيم فوتبال سوريه پس از تساوی بدون گل اين تيم مقابل ايران با بيان اين مطلب به خبرنگار مهرافزود : تيم ما درمجموع فوتبال قابل قبولی را ارائه کرد و فوتبالی برتر از ايران را به نمايش گذاشت و استحقاق کسب يک امتياز را داشت . ما در طول بازی موقعيت های گلزنی مناسبی داشتيم که با بدشانسی آنها را از دست داديم. درغير اين صورت می توانستيم حتی با سه امتياز بازی را به پايان برسانيم.

مهاجم تيم ملی فوتبال سوريه اضافه کرد : تيم ما با شناخت کامل مقابل ايران قرار گرفت و می دانستيم چگونه بايد تيم ايران را کنترل کنيم و اطمينان دارم با همين شرايط می توانيم در دمشق ايران را شکست دهيم.

شعبو تصريح کرد : تيم ما برای صعود از اين گروه انگيزه زيادی دارد و تمام تلاش ما اين است که به مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی صعود کنيم که با اين شروع خوب دستيابی به اين هدف دور از دسترس تيم ما نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پايان با تاکيد بر اينکه ايران يکی از قدرت های فوتبال آسياست اظهار داشت : فوتبال ايران در سالهای اخير بواسطه ليگ منظم و برنامه خود به پيشرفت های خوبی در فوتبال آسيا دست يافته و صاحب بازيکنان و تيم ملی قدرتمندی است.

***

ايسنا:

افشين پيروانی:
از نتيجه راضی نيستيم

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افشين پيروانی پس از پايان ديدار تيم‌های ايران و سوريه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اين حال بازيکنان ما تمام تلاش‌شان را انجام دادند اما بازی تدافعی و بسته‌ی سوريه سبب شد تا اين تيم گل نخورد و بتواند از ايران امتياز بگيرد. در هر صورت ما بازی اول را انجام داديم و بازيکنان تيم ايران نيز مدت زيادی در کنار يکديگر نبودند.

وی درباره‌ی ضد حملات تيم سوريه نيز گفت: با توجه به اينکه تيم ايران تهاجمی بازی می‌کرد آنها نيز اين فرصت را داشتند تا بر روی ضد حملات به دروازه‌ی تيم ايران حمله کنند. در مجموع بازيکنان زحمت کشيدند اما بهتر بود که اين تلاش با پيروزی همراه می‌شد.

پيروانی درباره‌ی ناکامی ايران در استفاده از ضربات ايستگاهی نيز گفت: ما در تمرينات بر روی ضربات ايستگاهی کار کرده بوديم، با اين حال نتوانستيم از اين ضربات استفاده کنيم.

وی افزود: ما می‌دانستيم که سوريه با دفاع چند لايه بازی می‌کند و به همين دليل با استفاده از ارسال از کناره‌ها و شوت‌زنی به دنبال گلزنی بوديم.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» پيروزی بزرگان آسيا در شب توقف ايران، امارات صدرنشين شد، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» زنگ جام جهانی: ديدار امروز تيم های ملی فوتبال ايران و سوريه، ايران ورزشی
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ابراهيم‌زاده: فردا پيروزی از آن ايران است، ترکيب تيم برای بازی فردا را خودم انتخاب کردم، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» سرمربی تيم ملی فوتبال سوريه: صعود ايران قطعی نيست؛ شانس هر چهار تيم برابر است، شناخت خوبی از تيم ايران دارم، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ملی پوشان در حضور کلمنته تمرين کردند، ترکيب احتمالی ايران برابر سوريه، ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35835

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حلقه‌ شادی سوری‌ها در آزادی، ايران مقابل سوريه متوقف شد، ايسنا و مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016