"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

کلمنته در برنامه تلويزيونی نود: جزيی از ايران هستم، رفت و آمدهای من مهم نيست، ايران ورزشی

ايران ورزشی - گزينه هدايت تيم ملی فوتبال کشورمان تصميم گيری نهايی برای عقد قرارداد با اين تيم را به روز يکشنبه هفته آينده موکول کرد.
خاوير کلمنته با بيان اين مطلب از تمايل و اصرار سفير اسپانيا به وی برای قبول مسؤوليت تيم ملی فوتبال کشورمان خبر داد و گفت: سفير اسپانيا برای من از مردم ايران تعريف کرد که خيلی خونگرم هستند. برای من تا به اين لحظه همه چيز خوب بوده است. چه از طرف مردم وچه از طرف اهالی ورزش.
کلمنته که دوشنبه شب در برنامه تلويزيونی نود حضور پيدا کرده بود با تشکر از کسانی که وی را برای هدايت تيم ملی فوتبال کشورمان لايق دانستند، با اشاره به تجربه هدايت تيم های ملی اسپانيا و صربستان، افزود: اين تجربه های کاری به من آموخته که پس از چند سال فعاليت در يک تيم بايد ذهنيتی خوب از خود برجای بگذارم. اميدوارم در ايران نيز بتوانم اين تأثير مثبت را داشته باشم.


اين مربی اسپانيايی زمانی که در باب قياس با آرتور جورج قرار گرفت و اينکه مردم ايران بيشتر تمايل دارند او سرمربی ايران باشد تا آن مربی پرتغالی، گفت: آرتور جورج يک مربی خوب و حرفه ای است اما دليل اينکه مردم ايران مرا به او ترجيح داده اند نزديک بودن و تعلق خاطر آنها نسبت به اسپانيايی هاست که فکر می کنم بيش از پرتغالی ها باشد.
اما شناخت کلمنته نسبت به فوتبال ايران و پاسخ اين مربی اسپانيايی: امروز، از شنبه که وارد ايران شدم بيشتر می دانم، قطعاً اين شناخت تا روز پنجشنبه بيشتر از امروز خواهد شد. تا روز پنجشنبه بازی تيم ملی مقابل سوريه را خواهم ديد که با قاطعيت سوريه را خواهد برد البته نتيجه بازی را نمی دانم!
«چرا خاوير کلمنته قبول کرد که هدايت تيم ملی فوتبال ايران را برعهده گيرد؟»، اين مربی اسپانيايی در پاسخ به اين سؤال گفت: يک مربی در فوتبال حرفه ای نمی تواند انتخاب کند که تنها در رئال مادريد، بارسلونا و ليگ برتر انگليس فعاليت خواهد کرد. او بايد آمادگی کار در هر شرايطی را داشته باشد. در اين بين فدراسيون ها و باشگاه ها هستند که با سليقه خود مربی را انتخاب می کنند. هر زمان که به من پيشنهاد کاری داده می شود با افتخار می پذيرم و با بررسی آن برای عقد قرارداد تصميم گيری خواهم کرد. مانند پيشنهاد همکاری فدراسيون فوتبال ايران.
کلمنته با تأکيد بر اينکه هر زمان فعاليت خود را با يک تيم آغاز می کند تنها به برد می انديشد، افزود: من خيلی جوان فکر می کنم و هميشه دنبال پيروزی هستم. از عواملی که باعث موفقيت در کارنامه من شده است، داشتن نفراتی بوده که هميشه می خواستند پيروز شوند.
وی افزود: برای پيروزی بايد هميشه سخت کار کرد. مهمتر از آن انتخاب بازيکنانی است که می خواهند برنده شوند نه بازيکنانی که صرفا توانايی بالايی دارند. کسی که خوب بازی کند و انگيزه پيروزی نداشته باشد، هميشه يک بازنده خواهد بود. شانس من در زمان مربيگری داشتن نفراتی بوده که هميشه می خواستند برنده باشند.
اين مربی اسپانيايی با اشاره به تمايل بازيکنان ايرانی برای کسب موفقيت و پيروزی، از فاصله سطح فوتبال آسيا و اروپا ياد کرد و گفت: زمانی که هدايت تيم ملی فوتبال ايران را برعهده بگيرم ديگر به اين اختلاف نمی انديشم و تلاش می کنم برای برد و موفقيت بيشتر.
وی رسيدن بازيکنان آسيايی به سطح اول فوتبال اروپا را با تلاش بی وقفه و سختکوشی آنها ميسر خواند و گفت: از بابت قبول مسؤوليت تيم ملی فوتبال ايران هيچ نگرانی و ترسی ندارم. قطعاً زمانی که در اين خصوص تصميم نهايی را اتخاذ کنم با آرامش خاطر کار خواهم کرد.
وی با ابراز رضايت از امکانات موجود در کمپ تيم های ملی و ورزشگاه آزادی گفت: امکانات خوبی در آنجا موجود بود البته همه چيز می تواند بهتر از اين باشد. مجموعه ورزشی آزادی نيز بزرگ و ديدنی بود.
کلمنته رفت و آمد های خود به ايران را در زمان هدايت تيم ملی موضوعی بدون اهميت خواند و گفت: اين چندان مهم نيست. فکر می کنم مهم اين است که فوتبال ايران رشد کند و بتوانيم از قابليت های آن به نحو احسن استفاده کنيم. علاوه بر آن بايد از کل راندمان کار من برای پيشرفت فوتبال ايران استفاده شود . با اين شرايط رفت و آمد های من به ايران چندان مهم نيست.
گزينه هدايت تيم ملی فوتبال کشورمان در ادامه از چند سال حضور خود در تيم ملی فوتبال اسپانيا به عنوان بهترين دوران فعاليت کاری خود ياد کرد و گفت: من در باسک به دنيا آمدم، آنجا فوتبال بازی کردم و مربی بوده ام به همين خاطر است که اين ايالت را خيلی دوست دارم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در ادامه از اهميت برد در فوتبال حرفه ای ياد کرد و گفت: اين باور را دارم که در فوتبال حرفه ای رسيدن به پيروزی صددرصد مهم نيست اينکه تا لحظه آخر برای پيروزی بجنگيد همه چيز است. اگر تمام توان خود را گذاشتيد و به موفقيت نرسيد آن وقت بايد به تيم مقابل تبريک بگوييد.
کلمنته با تأکيد بر اينکه با حضور مربيان ايرانی در کادر فنی تيم ملی مشکلی ندارد، ادامه داد: زمانی که در ايران کار می کنم جزيی از ايران هستم و بايد يک مربی از اين کشور در کنار خود داشته باشم.
وی قرار است پنجشنبه پس از بازی ايران - سوريه کشورمان را ترک کند تا روز يکشبنه برای قبول هدايت تيم ملی کشورمان تصميم گيری کند. اگر پاسخ اش به فدراسيون فوتبال ايران مثبت باشد، خيلی زود به ايران باز می گردد.
کلمنته ظاهرا در تعامل و همکاری با مربيان ايرانی وارد کشورمان شده است. وی ضمن تأکيد بر اين نکته افزود: خودم را جای مربيان ايرانی می گذارم که موفقيت ايران به کار اين آقايان بستگی دارد. قطعاً آنها يک پای موفقيت و پيروزی تيم ملی خواهند بود. بدون شک اگر کارم خوب پيش برود با کمک اين آقايان خواهد بود.
اين مربی اسپانيايی در ادامه از اهميت دستيابی به پيروزی ياد کرد و گفت: زيبايی فوتبال در رسيدن به پيروزی و نتيجه است و هميشه پيروزی مهم است.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» کلمنته برای ادامه معالجاتش به اسپانيا بازمی‌گردد، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» دودستگی در رسانه‌های اسپانيا، ال موندو: موفقيت کلمنته در ايران موفقيت اسپانياست، فارس
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» حضور سرزده کلمنته در آزادی، کلمنته تمرينات تيم سوريه را زير نظر گرفت، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» مذاکرات نهايی در هتل استقلال تهران، کلمنته: تا يکشنبه پاسخ می‌دهم، شفق: قرارداد صبح فردا امضا می‌شود، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» کلمنته در تمرين تيم ملی حاضر نشد، احتمال غيبت مهدوی کيا در بازی مقابل سوريه، مهر
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35831

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کلمنته در برنامه تلويزيونی نود: جزيی از ايران هستم، رفت و آمدهای من مهم نيست، ايران ورزشی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016