"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-02-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

كلمنته در تهران: آماده‌ی عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال هستم ، فاینال اسپورت نیوز

خاویر كلمنته شنبه شب از طریق پرواز ایران ایر وارد فرودگاه امام خمینی تهران ‌شد و مورد استقبال "مهدی تاج" نایب رییس فدراسیون فوتبال، "شفق" عضو هیات رییسه فدراسیون، "منصور ابراهیم زاده" مربی و ابراهیمی سرپرست تیم ملی قرار گرفت
clemente_iran-coach.jpg
كلمنته پس از ورود به فرودگاه امام خمینی در جریان نشست خبری گفت: به خاطر استقبالی كه در این هوای سرد زمستانی از من صورت گرفت بسیار سپاسگزارم.

وی ادامه داد: در درجه اول این سفر را به ایران انجام دادم تا فوتبال ایران را از نزدیك بشناسم و جدا از صحبت‌هایی كه تاكنون با نمایندگان فدراسیون فوتبال داشتم به صورت حضوری از نزدیك فوتبال ایران را چه از نظر بازی و چه از نظر فرهنگی بشناسم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی درباره وضعیت قراردادش گفت: قراردادم با فدراسیون فوتبال ایران نهایی نشده است اما حضورم در تهران نشان می‌دهد كه برای قبول سرمربیگری تیم ایران آمادگی كامل دارم.

كلمنته درباره‌ی برنامه‌هایش در مدت حضور در ایران نیز گفت: این برنامه‌ها را باید فدراسیون فوتبال اعلام كند. اما من به طور مستمر تلاش می‌كنم تا فوتبال ایران را بشناسم. من بازی‌های تیم ایران را در جام جهانی دیده‌ام و نخستین كار من این است كه فیلم بازی‌های تیم‌ملی ایران را ببینم و دوم آن‌كه امكانات سخت‌افزاری مانند زمین، را ببینم و نكته‌ی سوم آن كه بتوانم بازیكنان ایرانی را در طول تمرین مورد بررسی قرار دهم و ببینم آن‌ها به چه نوع تمریناتی عادت دارند.

كلمنته درباره مدت حضورش در ایران نیز گفت: تمام طول سال را در ایران نخواهم بود، اما برای هدایت تیم‌ ملی آماده‌ام.

وی ادامه داد: در رابطه با اولویت‌های كاری‌ام، باید شرایط را در چند روز آینده مطالعه كنم.

كلمنته در پاسخ به سوال خبرنگاری كه گفت، فوتبال ایران آقای فوتبال آسیا بوده و سرمربی موقت نمی‌خواهد، نیز گفت: زمانی كه جوان‌تر بودم و فوتبال آسیا را پی‌گیری می‌كردم تیم فوتبال ایران، آقای فوتبال آسیا بود اما در آن زمان ژاپن و كره‌جنوبی چیزی نبودند. اما اكنون فوتبال كره، ژاپن و چین پیشرفت زیادی داشته است، پس این‌كه ما بگوییم داشتم، ‌داشتم، حساب نیست. بلكه آن ‌چه كه داریم، مهم است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری كه نظرش درباره حضور در ایران را پرسید، گفت: خوشحالم كه به ایران آمده ام و امیدواریم روزهای خوبی را در ایران داشته باشیم.

كلمنته همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری كه گفته بود كه شما جزو 10 مربی برتر دنیا هستید، گفت: من جزو ده مربی برتر دنیا نیستم.

كلمنته را دستیارش "ویداكوویچ" صرب همراهی می‌كرد.

"كلمنته" صبح امروز طی نشستی با علی كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در محل این فدراسیون در خصوص شرایط قرارداد بحث و تبادل نظر می‌كند.

وی ساعت 9:30 صبح دوشنبه از آكادمی فوتبال و كمپ تیم‌های ملی بازید كرده و نشستی را با اعضای كادر فنی و بازیكنان برگزار می‌كند

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35791

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كلمنته در تهران: آماده‌ی عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال هستم ، فاینال اسپورت نیوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016