"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-01-26' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

درپی زدن انگ بی‌تعصبی به مهاجم تيم ملی، وحيد هاشميان: بازيکنان بی‌اخلاق با اخلاق معرفی می‌شوند، ايسنا

- بی‌نظم‌های تيم ملی ادامه دهند سابقه‌شان را کف دست‌شان می‌گذارم!

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


مهاجم تيم ملی فوتبال ايران گفت: هيچ شناختی از "خاوير کلمنته" ندارم اما، اميدوارم که بتوانيم با اين مربی در رقابت‌های پيش رو موفق باشيم.

وحيد هاشميان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به انتخاب خاوير کلمنته به عنوان سرمربی جديد تيم ملی ايران گفت: من شناختی از کلمنته ندارم اما تنها می‌دانم که او مربی تيم ملی اسپانيا، اتلتيکو بيلبائو و اتلتيکو مادريد بوده است. شناخت من از او در همين حد است. با اين حال به غير از نام مربی که بايد بر روی تيم تاثيرگذار باشد تجربه، علم و دانش مربی از اهميت ويژه‌ای برخوردار است.

هاشميان درباره‌ی شروع رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گفت: فوتبال ملی ما در اين چند ماهه به دليل نداشتن رييس و شرايط نامساعد جوی با نوسان روبرو بود اما بازی مقابل تيم‌هايی مانند سوريه، امارات و کويت ديدارهای دشواری برای ما نيست اما اين مساله دليلی هم نمی‌شود که آنها بيايند و به راحتی به ما ببازند.

هاشميان در پاسخ به اين سوال که آيا برای نيامدن به تيم ملی در مرحله‌ی اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی همچنان مصر هستيد؟ گفت: من هيچ وقت نگفتم که به تيم ملی نمی‌آيم. تنها گفتم به دلايلی که داشتم عنوان کردم که در دور اول نمی‌توانم در تيم ملی حضور داشته باشم. با اين حال من به عنوان بازيکنی که سابقه‌ی ۹ ساله در بوندسليگا را دارد و ده سال هم هست که پيراهن تيم ملی را پوشيده‌ام می‌دانم که نمی‌توانم به عنوان يک بازيکن برای مربی زمان تعيين کنم و اين به دور از اخلاق حرفه‌ای‌گری است. يک بازيکن هيچ گاه حق ندارد بگويد کی می‌آيد و کی می‌رود. اما من به دليل آن که سال آخر حضورم را در هانوفر پشت سر می‌گذارم با دبير فدراسيون فوتبال صحبت کرده‌ام و دلايلم را گفتم و هيچ وقت بحث اختلاف وجود ندارد.

وی افزود: متاسفانه بعد از اين که من صحبت‌هايم را در سايت شخصی‌ام گذاشتم و بعضی از روزنامه‌ها به صورت انتخابی اين گفت‌وگو را گزينش کردند، صحبت‌ها عليه من شروع شد. خيلی‌ها گفتند وحيد هاشميان عرق و تعصب به تيم ملی ندارد اما متاسفانه ما خيلی زود مسايل را فراموش می‌کنيم. ای کاش کسانی که به من انگ بی‌تعصبی می‌زنند بازی تيم ملی مقابل قطر و ژاپن در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و کره‌ی جنوبی در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسيا را فراموش نمی‌کردند. يک سری از افراد که خود را کارشناس می‌دانند و تا به حال هيچ کاری برای فوتبال ايران نکرده‌اند پس از صحبت‌های من کاسه‌ی داغ‌تر از آش شده‌اند.

هاشميان ادامه داد: من هميشه برابر وجدانم راحت هستم چرا که به تيم ملی کمک کرده‌ام و هيچ وقت به صحبت‌های کارشناسانی که سابقه‌ی خوبی نداشته‌اند و هيچ کاری برای تيم ملی نکرده‌اند و همچنين برخی از روزنامه‌ها اهميتی نمی‌دهم. من به عنوان يک ايرانی هر کاری از دستم برآيد برای تيم ملی انجام داده و می‌دهم. بايد قبول کنيم که بازيکن مانند ماشين و رباط نيست و هميشه نمی‌تواند عملکرد يکسانی داشته باشد.

مهاجم تيم ملی به انتقادهايی که از او شده اشاره کرد و به ايسنا گفت: من به شخصه با بازيکن سالاری مخالفم و هيچ گاه در تيم‌هايی که حضور داشته‌ام بی‌نظم نبوده‌ام و هيچ موقع هم از خط فکری خود جدا نشده‌ام و به راهم نيز ادامه می‌دهم. متاسفانه برخی‌ها که خودشان در تيم ملی سابقه‌ی بی‌نظمی‌های فراوانی دارند پس از صحبت‌های من درباره‌ی بازيکن سالاری صحبت کردند. اگر اين بازيکنان که در تيم ملی جز بی‌نظمان بوده‌اند بخواهند به کارشان ادامه دهند سابقه‌شان را کف دست‌شان خواهم گذاشت.

وی افزود: هر چند که با روزنامه‌نگاران ارتباط خوبی ندارم اما برای آنها احترام قائلم. با اين حال برخی از روزنامه‌نگاران که با بازيکنان رفت و آمد خانوادگی دارند در اين چند ساله بازيکنان بی‌نظم تيم ملی را بازيکنانی با اخلاق و منظم به مردم نشان داده‌اند. اما من وقتی از "نبی" اجازه گرفتم که در اين شرايط به تيم ملی نيايم به من انگ بی‌تعصبی زدند. ۵ سال است که در تابستان درگير مسابقات ملی هستم و هيچ استراحتی نداشته‌ام، به همين دليل با دبير فدراسيون صحبت کردم و او موافقت کرد که پس از پايان حضورم در هانوفر تابستان سال آينده را استراحت کنم. اگر اين روزنامه‌ها توانستند با يکی از مربيان تيم ملی صحبت کنند و آنها از من يک نکته بی‌انضباطی در طول اين ده سال بيان کنند همين حالا از فوتبال خداحافظی می‌کنم. شما نمی‌توانيد حتی يک مورد بی‌انضباطی در اردوهای تيم ملی از من بياوريد که اگر اين کار را انجام دهيد همين حالا از فوتبال خداحافظی می‌کنم. من برای بازيکنان بی‌اخلاقی که در برخی از روزنامه‌ها بازيکنان با اخلاق جلوه داده می‌شوند، متاسفم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهاجم ايرانی تيم هانوفر در بخش ديگری از گفت‌وگوی خود با ايسنا درباره‌ی وضعيت خود در نيم فصل رقابت‌های بوندس‌ليگا گفت: امسال نحوه‌ی تمرينات‌مان با سا‌ل‌های گذشته متفاوت بود. در تعطيلات نيم فصل دويدن را تمرين کرديم و مربيان نيز ضربان قلب‌مان را ثبت کردند. يک هفته نيز در اسپانيا اردو زديم و دو بازی دوستانه نيز در آنجا انجام داديم. مانند بيشتر تيم‌های آلمانی در نيم فصل فشار زيادی بر روی‌مان ايجاد شد. اما مطمئنا با توجه به اين که هفته‌ی آينده نيم فصل دوم آغاز می‌شود فشار تمرينات بر روی‌مان کمتر خواهد شد.

وی افزود: با اين حال مربی تيم‌مان همچون نيم فصل اول بر استفاده از يک مهاجم که آن نيز "هاينکه" است اصرار دارد. اما من نيز نااميد نيستم و با تلاش تمرين می‌کنم که از کمترين فرصت بيشترين استفاده را ببرم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا در نيم فصل پيشنهادی برای شما مطرح شده است يا خير؟ گفت: در فصل نقل و انتقالات ژانويه دو پيشنهاد داشته‌ام اما با توجه به اين که پانزدهم می رقابت‌های بوندسليگا به پايان می‌رسد ترجيح دادم که در اين چهار ماه آخر در هانوفر بمانم تا در آينده منتظر اتفاقات جديد باشم. برای انتخاب تيم جديدم عجله‌ای ندارم.

هاشميان در پايان به بازی دوستانه‌ی اين تيم برابر تيم دسته دومی اونفهايم اشاره کرد و گفت: اين آخرين بازی دوستانه‌ی ما پيش از شروع نيم فصل دوم بود و تيم ما با وجود اين که بدنسازی را پشت سر گذاشته بسيار خوب بازی کرد. اونفهايم نيز با وجود اين که تيم دسته دومی است بازی خوبی ارايه داد اما ما در نهايت توانستيم با نتيجه‌ی دو بر صفر اين تيم را شکست دهيم که من نيز در بيست دقيقه‌ی پايانی برای تيم بازی کردم.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-01-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» تمرينات هانوفر از امروز با هاشميان شروع می شود، اردوی تنه ريف برای شاگردان هکينگ، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-12-25' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» وحيد هاشميان: از تيم ملی خداحافظی نکرده‌ام، تيم ملی مشکلی ندارد چون اصلا وجود ندارد! ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-12-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» وحيد هاشميان: می خواهم استراحت کنم، در مرحله اول مقدماتی جام جهانی شرکت نمی کنم، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-12-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» وحيد هاشميان: دوست دارم شرايط تيم جديد را تجربه کنم، من نبايد نگران تيم ملی باشم، مسوولان به فکر باشند، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-12-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» بيلد از سخت‌کوشی بازيکن ايرانی نوشت، هکينگ: هاشميان دست از تلاش برنمی‌دارد، ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35728

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درپی زدن انگ بی‌تعصبی به مهاجم تيم ملی، وحيد هاشميان: بازيکنان بی‌اخلاق با اخلاق معرفی می‌شوند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016