"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-01-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پيروزی تيم پگاه گيلان در مقابل الامارات، شاگردان دست‌نشان تيم عنايتی و خطيبی را شکست دادند، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


تيم فوتبال پگاه گيلان در ديداری تدارکاتی الامارات امارات را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم فوتبال پگاه گيلان جمعه شب در ديداری تدارکاتی در امارات به مصاف تيم الامارات رفت و با دو گل امير متوسل‌زاده و اشيلد بازيکن کامرونی‌اش توانست با نتيجه‌ی ۲ بر صفر ميزبان خود را شکست دهد.

در اين ديدار رضا عنايتی و رسول خطيبی نيز در ترکيب تيم الامارات حضور داشتند.

اسماعيل شاد، مديرعامل باشگاه پگاه پس از اين ديدار به ايسنا گفت: تيم ما با توجه به تمرينات آماده‌سازی و بدنسازی در کيش شرايط بهتری نسبت به نيم فصل نخست را پيدا کرده است ضمن آن که بازيکنان جديد نيز نفرات خوبی هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی ادامه داد: تيم الامارات دراين بازی با تمام قوا به مصاف ما آمده بود اما، در هر صورت از عملکرد بازيکنان‌مان در اين ديدار رضايت داريم. تصور می‌کنم پگاه در نيم فصل دوم موفق‌تر ظاهر شود و دو خواسته‌ی اصلی ما که نکته‌ی اول ماندن در ليگ برتر و ديگری صعود در جدول رده‌بندی است، برآورده شود.

گفتنی است، تيم پگاه گيلان بعد از ظهر روز شنبه به مصاف تيم ويند امارات می‌رود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35588

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيروزی تيم پگاه گيلان در مقابل الامارات، شاگردان دست‌نشان تيم عنايتی و خطيبی را شکست دادند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016