"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2008-01-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گزارش روزنامه فایننشیال تایمز در مورد بازیكن آلمانی تیم پیكان، فاینال اسپورت نیوز

فاینال اسپورت نیوز

روزنامه فایننشیال تایمز چاپ آلمان در تازه‌ترین شماره خود در گزارشی به بررسی حضور "رانی كوكل" بازیكن آلمانی در تیم پیكان ایران پرداخت

روزنامه فایننشیال تایمز چاپ آلمان در تازه‌ترین شماره خود در گزارشی به بررسی حضور "رانی كوكل" بازیكن آلمانی در تیم پیكان ایران پرداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این نشریه در گزارش خود تحت عنوان "اولین فوتبالیست حرفه‌ای آلمان در ایران" نوشت: رانی كوكل كه قرار است از ماه جاری میلادی به‌عنوان دروازه‌بان در تیم پیكان تهران به میدان برود، نخستین فوتبالیست حرفه‌ای آلمان در لیگ فوتبال باشگاه‌های ایران محسوب می‌شود.

فایننشیال تایمز نوشت: كوكل ‪ ۳۱ساله كه مجوز بازی وی از ماه جاری میلادی صادر شده‌است پیش از این سابقه بازی در تیم‌های بوندسلیگایی "آرمینیا بیله‌فلد"، "اشتوتگارت كیكرز" و "آینتراخت تریر" آلمان را هم در كارنامه خود دارد.

این نشریه در ادامه به نقل از كوكل نوشت : زمانی كه در فصل تابستان پیشنهاد همكاری با تیم پیكان به من ارایه شد در پذیرفتن آن تردید داشتم اما بعد از مشورت با "راینر سوبل" مربی سابق تیم پرسپولیس در ایران و تیم اشتوتگارت كیكرز در آلمان، این پیشنهاد را قبول كردم.

وی اضافه كرد: از سوی دیگر هر چند انتظار طرفداران تیم پیكان از من بالاست اما بعد از سفر به ایران و بررسی مسایل مختلف نهایتا تصمیم به عقد قرارداد تا تابستان سال جاری میلادی با تیم پیكان گرفتم.

كوكل در ادامه تیم فوتبال باشگاه پیكان را از جمله تیم‌های قوی از لحاظ فنی در فوتبال ایران توصیف كرد و افزود تلاش می‌كند با تطبیق شرایط خود ، فوتبال قابل قبولی را در این تیم به نمایش بگذارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35441

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش روزنامه فایننشیال تایمز در مورد بازیكن آلمانی تیم پیكان، فاینال اسپورت نیوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016