"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-12-14' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حسین كعبی: باورم نمی‌شد در تركیب ثابت لسترقرار گرفته‌ام، فاینال اسپورت نیوز

حسین كعبی بازیكن ایرانی تیم لستر سیتی انگلیس پس از حضورش در تركیب ثابت این تیم گفت: باورم نمی‌شد در تركیب اصلی قرار گرفته‌ام.

كعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران اظهار كرد: وقتی قرار است پس از پنج ماه دوری از تركیب تیم برای نود دقیقه بازی كنی شرایط بسیار سخت است. هنگامی كه متوجه شدم قرار است در تركیب اصلی بازی كنم باور نمی‌كردم چرا كه مربی پیش از این با من درباره‌ی تصمیمش صحبت نكرده بود. تنها هنگامی كه با اتوبوس به محل ورزشگاه می‌رفتیم من را صدا كرد و دیدم در لپ تاپ خود فیلم بازی‌های من در پرسپولیس و تیم ملی را تماشا می‌كند. او به من گفت كه می‌خواهد من را درتركیب اصلی قرار دهد و به من گفت كه هر طور كه می‌توانی در برابر ایپسویچ بازی كن. ضمن آن كه روحیه‌ی بسیار بالایی نیز به من داد. فكر می‌كنم در این بازی توانستم رضایت او را جلب كنم. چرا كه پس از بازی او و هم تیمی‌هایم نیز از من تشكر كردند. متاسفانه زمانی كه تیم ده نفره شد كل تیم نتوانست نتیجه را تغییر دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: اگر در این بازی خوب بازی نمی‌كردم مطمئنا نود دقیقه در تركیب قرار نمی‌گرفتم. من در ابتدای بازی در پست هافبك راست بازی كردم اما وقتی تیم ده نفره شد به دفاع رفتم و در بیست دقیقه‌ی پایانی با تغییر سیستم در نقش مهاجم بازی كردم. فكر می‌كنم در هر سه پست جواب خوبی دادم، هر چند كه اگر ده نفر نمی‌شدیم می‌توانستم بهتر بازی كنم.

كعبی ادامه داد: وقتی مربی به من فرصت داد انگیزه‌ام دو چندان شد، در حال حاضر نیز تلاش می‌كنم كه از فرصت‌های به دست آمده‌ی بعدی استفاده كنم. من در بازی با ایپسویچ به لحاظ بدنی نیز پاسخگوی انتظارات سرمربی بودم چرا كه وقتی مربی بازیكن را تعویض نمی‌كند این نشان می‌دهد كه از عملكرد آن بازیكن رضایت دارد.

وی درباره‌ی شرایط لستر سیتی در رقابت‌های قهرمانی انگلیس گفت: شرایط بسیار سختی داریم. با وجود این كه بازی‌های خوبی را انجام می‌دهیم اما نمی‌توانیم نتیجه‌ی لازم را كسب كنیم. در بازی با ایپسویچ نیز با وجود بازی خوبی كه انجام دادیم شكست خوردیم. داور این بازی یك كارت قرمز بی‌جهت و یك پنالتی بی‌دلیل به ضرر ما اعلام كرد. همین مساله باعث شكست ما در این دیدار شد. با این حال امتیازها در مسابقات بسیار به هم نزدیك است. فاصله‌ ما با تیم دهم جدول در لیگ چندان زیاد نیست و با سه - چهار برد می‌توانیم به مكان‌های بالایی جدول صعود كنیم.

بازیكن ایرانی لستر درباره‌ی وضعیت ماندنش در این تیم گفت: پنج - شش ماه است كه در این تیم صبر كردم. برای بازیكنی كه در جام جهانی بازی كرده نشستن روی نیمكت یك تیمی كه در رقابت‌های قهرمانی انگلیس حضور دارد سخت است. با این حال با حضور مربی جدید فكر می‌كنم كه شرایط برای من تغییر كرده. فكر می‌كنم دیروز نتیجه‌ی صبرم را گرفتم اما هنوز زود است كه بتوانم جواب تمام تلاش‌هایم را بگیرم.

كعبی در پایان درباره‌ی احتمال حضورش در پرسپولیس گفت: من با كاشانی تلفنی صحبت كردم و به او نیز قول دادم كه اگر قرار باشد از لستر جدا شوم و به یك تیم ایرانی بروم انتخابم پرسپولیس خواهد بود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35203

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسین كعبی: باورم نمی‌شد در تركیب ثابت لسترقرار گرفته‌ام، فاینال اسپورت نیوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016