"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-12-14' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

آندرانیك تیموریان ازبولتون جدا می شود!، فاینال اسپورت نیوز

آندرانیك تیموریان هافبك ایرانی تیم بولتون انگلستان از احتمال جدایی خود با این باشگاه خبر داد.

تیموریان با اعلام این مطلب گفت: ماه آینده برای تمدید قرارداد، با سران باشگاه گفت و گو می كنم و در صورت عدم توافق مالی، از تیم جدا می شوم.

به گزارش سایت پلنت فوتبال، آندرانیك تیموریان از جمله لژیونرهای ایرانی است كه در لیگ برتر انگلیس و برای تیم بولتون بازی می كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این روزها اخبار و شایعات زیادی مبنی احتمال جدایی وی از تیم بولتون منتشر می شود اگر چه چندان برای انتقال به یك تیم دیگر بی تمایل نیست.
هافبك 24 ساله پایان سال جاری قراردادش به پایان می رسد و به نظر می رسد در صورت عدم توافق نهایی با مسئولان بولتون، این تیم را به مقصد یكی از كشورهای آلمان یا اسپانیا ترك كند.

تیموریان در این خصوص گفت: اگر كه یكی از تیم های خواهانم از آلمان یا اسپانیا در زمینه مالی با بولتون به توافق برسند، لیگ برتر را ترك خواهم كرد.

وی ادامه داد: ماه آینده نشستی با سران باشگاه بولتون خواهم داشت تا بیشتر این مسئله را بررسی كنیم.

هافبك ملی پوش ایرانی اظهار داشت: پیشنهادهای خوبی از تیم های آلمانی و اسپانیایی در اختیار دارم و چنانچه نشستم با مسئولان بولتون به لحاظ مالی نتیجه ندهد، طبق قوانین یوفا می توانم با طرف های خواهان وارد مذاكره شوم.

تیموریان سال ها در تیم ابومسلم مشهد بازی كرد و در پی درخشش در جام جهانی 2006 مورد توجه مسئولان بولتون قرار گرفت تا لیگ برتر ایران را به مقصد انگلیس ترك كند

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35202

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آندرانیك تیموریان ازبولتون جدا می شود!، فاینال اسپورت نیوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016