"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-11-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

افشين قطبی در نشست خبری: ۲۰ سال فرصت دارم سرمربی ايران شوم، مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه برای هدايت تيم ملی فوتبال ايران ۲۰ سال فرصت دارد گفت: من خيلی خوشبختم که در کنار خود مردان با تجربه ای چون حميد استيلی را دارم.
به گزارش خبرنگار مهر، افشين قطبی در نشست خبری امروز باشگاه پرسپوليس که در محل سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه ۹ تهران برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود: تمام مربيان بزرگ دنيا نقطه نظرات تمامی اعضای کادر فنی را می شنوند و با در نظر گرفتن جميع نظرات تصميم نهايی را خود اتخاذ می کنند.

قطبی با ابراز رضايت از همکاری با حميد استيلی خاطر نشان کرد: برای من کار کردن با حميد استيلی آسان است. او يک مربی با تجربه در فوتبال ايران است که تجربيات زيادی در خارج و داخل کشورمان دارد. خيلی خوشبخت و خوشحالم که در کنار دست راست و چپم افرادی با تجربه دارم که در فوتبال ايران و جهان تجربيات زيادی دارند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شرايط تيم فوتبال سپاهان اصلی ترين رقيب اين تيم در مسابقات ليگ برتر گفت: در اين چند هفته سعی کرده ايم تمام تمرکزمان روی تيم خود باشد و روی همين اصل طی ۱۴ هفته اخير نتايج خوبی کسب کرده ايم. سپاهان درحال حاضر ۴ بازی کمتر از تيم ما دارد و با اختلافی ۷ امتيازی نسبت به اين تيم صدرنشين هستيم. از ديد من همين اختلاف امتياز و صدرنشينی ما به آنها فشار می آورد. ما درجايگاه خوبی هستيم و اميدوارم بتوانيم در نهايت با همان ۷۵ امتيازی که وعده داده بودم قهرمان ليگ شويم.

وی نتيجه گرايانه بازی کردن تيمش در مسابقات ليگ برتر را اين چنين توجيه کرد: هر کسی که در فوتبال حرفه ای است به خوبی می داند در فوتبال تنها نتيجه مهم است، زيرا اگر نتيجه نگيريد فرصت نداريد که به کار خود ادامه دهيد. ما برای نتيجه و قهرمانی بازی می کنيم و دراين بين انجام بازی زيبا را نيز مدنظر داريم. در ۱۴ هفته گذشته سعی ما بر اين بود که ضمن کسب نتيجه فوتبال زيبا و بين المللی هم انجام دهيم .

قطبی با اشاره به اينکه فوتبال پرسپوليس بعضی اوقات زيبا و بين المللی نبوده است، با اميدواری از آينده ياد کرد که اين تيم ضمن کسب نتيجه فوتبالی زيبا ارائه کند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس قبول مسئوليت تيم ملی فوتبال کشورمان را افتخار بزرگی برای خود خواند و افزود: برای اولين بار که در ۳ سالگی در خيابان های تهران به توپ ضربه زدم. دوست داشتم روزی برای تيم ملی ايران بازی کنم يا اين تيم را هدايت کنم. اين فرصت را دارم که در ۲۰ سال آينده سرمربی تيم ملی ايران شوم. اما در حال حاضر با توجه به لطفی که آقای کاشانی به من داشتند و باعث بازگشتم به ايران شدند اولويت اصلی ام موفقيت پرسپوليس و همکاری با اين مجموعه تا رسيدن به قهرمانی است.

وی در پاسخ به اين سئوال که "شاخصه های فوتبال حرفه ای از ديد افشين قطبی چيست؟"، گفت: فوتبالی که توام با نتيجه گيری باشد و بازيکنان در قالب دفاع و حمله با سرعت عمل بالا کار کنند. اينکه بازيکنان بتوانند در دفاع فضا را محدود کنند و در زمان حمله دامنه کار را افزايش دهند. فوتبال بين المللی فوتبالی است که در آن بازيکنان با هر توانايی بتوانند در حمله و دفاع شرکت کنند و...

قطبی ادامه داد : بازيکنی در اين فوتبال بين المللی می تواند توانايی خود را بروز دهد که ضمن داشتن هوش بالا بتواند سريع تصميم گيری کند و روحيه بردن را داشته باشد. ما در بازی های گذشته هميشه نتوانستيم بين المللی بازی کنيم و حداقل بين ۲۰ تا ۶۰ دقيقه بازی تيم مان متناسب با اين فوتبال بوده است. اينکه تا دقيقه ۹۴ روح بردن و پيروز شدن در تيم حاکم است نشان می دهد بازيکنان فرصت ارائه فوتبالی که معيارهای آن را گفتتم دارند که قطعا در آينده آن را از تيم پرسپوليس شاهد خواهيم بود.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس مردم ايران را مردمانی عاشق فوتبال خواند و گفت: در هيچ کجای دنيا نديدم که مردم تا اين اندازه عاشق فوتبال باشند. مطمئنا با مديريت آقای کاشانی که با قلب خود باشگاه را اداره می کند خانواده پرسپوليس در آينده می تواند فوتبال بين اللملی را انجام دهد.

وی ياد آور شد: زمانی که هدايت پرسپوليس را قبول کردم با کمک دستيارانم ابتدا برای خود هدف سازی کرديم و بر اساس آن خود برنامه ريزی کرديم با پيگيری برای رسيدن به هدف خود تلاش کرديم که اين تلاش کماکان ادامه دارد.

قطبی با اشاره به اينکه در تمامی پست ها بازيکنان خوبی با توانايی مشابه در تيم فوتبال پرسپوليس حضور دارند، افزود: مشکل ما اين است که در تمام پست ها بازيکنانی هم سطح داريم. در اين بين تنها بازيکنانی که آماده ترند فرصت بازی پيدا خواهند کرد. پرسپوليس باشگاه بزرگی است که همه از آن نتيجه می خواهند. در اين شرايط نمی توان برای کسب تجربه بازيکنی را به ميدان فرستاد. ما زمانی که هدف مان قهرمانی در ليگ و جام حذفی است ناچاريم از بازيکنانی استفاده کنيم که آمادگی و توانايی خود را در تمرينات نشان دهند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز رضايت از عملکرد بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص چگونگی جذب بازيکنان جديد گفت: بازيکنی که برای حضور در پرسپوليس به ايران می آيند، نبايد اين تيم را برای چلوکباب انتخاب کرده باشد. او بايد برای رشد فوتبال ايران و کمک به پرسپوليس به ايران بيايد. ما نيز با توجه به اين مسائل چند بازيکن خوب را در نظر گرفتيم که متاسفانه باشگاه پول مورد نياز جذب آنها را در اختيار نداشت. با توجه به موفقيت تيم شرايط مالی ما در نيم فصل دوم بهتر می شود وی می توانيم گزينه های مدنظر خود را به خدمت در آوريم.

وی به نيکی از ديک ادووکات سرمربی پيشين تيم ملی فوتبال کره جنوبی ياد کرد و گفت: ادووکات را از زمانی که سرمربی مونشن گلادباخ و تيم ملی هلند بود می شناختم. ما ۱۰ ماه در تيم ملی هلند باهم همکار بوديم. او برای من مانند برادر و پدر بود. ادووکات مربی است که فوتبال در خون و روح اش است و اگر ايران او را جذب کند موفقيت بزرگی را نصيب خود کرده است. البته من با او تماس داشته ام نه در مورد فوتبال ايران . صحبت های ما شخصی بود و ارتباطی به فوتبال ايران پيدا نمی کرد.

قطبی ادامه داد: در روزنامه ها خواندم که گفته بودند :" قطبی تلاش می کند تا ادووکات را به ايران بياورد" قطعا ادووکات اطراف خود افرادی را دارد که خيلی بهتر از من می توانند به او کمک کنند و خيلی تيم های هستند که او را می خواهند. آن طور که من شنيدم ديک علاوه بر تيم زنيت روسيه تيم ملی فوتبال اتريش را هم خواهان خود می بيند. با توجه به اينکه ادووکات زنيت را قهرمان ليگ روسيه کرده و اين تيم جواز ليگ قهرمانان را کسب کرده است قطعا او در اين تيم می ماند تا ثمره کار خود را در ليگ قهرمانان ببيند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال که "در حال حاضر پرسپوليس بيشتر بين المللی است يا سپاهان؟"، گفت: الان سپاهان بيشتر بين المللی است چون حضور در ليگ قهرمانان آسيا را تجربه کرده است. اما زمانی که بازی ما با آنها در پايان نيم فصل و مسابقات ليگ برگزار شود پرسپوليس بيشتر از سپاهان بين المللی خواهد بود.

وی با گفتن اينکه خبرنگاران دوست دارند ۲۰ سال به عقب برگردند و جلو بروند، در پاسخ به خبرنگاری که به مقايسه فوتبال امروز پرسپوليس با دهه ۵۰ پرداخت گفت: من اين مقايسه را نمی کنم. با تمام احترامی که برای مربيان و بازيکنان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس قائلم و اعتقادم به اينکه آنها تاريخ پرسپوليس را نوشته اند تيم محبوب امروز را ساخته اند مقايسه تيم فعلی با گذشته را درست نمی دانم.

قطبی تصريح کرد: ما خيلی افتخار داريم که امروز باشگاه پرسپوليس به اجاره در اختيار ماست. مطمئنا اگر ما از اين تيم برويم بازهم پرسپوليس همان تيم محبوب و پرافتخار می ماند و مربيان ديگر می آيند و اين تيم را به قهرمانی می رسانند.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-11-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» حميد استيلی: دسته بندی در پرسپوليس شايعه و حاشيه‌سازی است، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-11-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» افشين قطبی در گفتگو با ايسنا: ايران سياستمدار فوتبال می‌خواهد، مربيان بزرگ به ايران نمی‌آيند
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-11-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» کريم باقری و محسن خليلی به بازی با صنعت نفت نمی رسند، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-11-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» جاى همه ما در پرسپوليس اجاره اى است، گفتگوی بی بی سی با افشين قطبی
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-11-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» حاشيه ديدار پرسپوليس و سايپا؛ علی دايی به کاشانی چه گفت، اخراج دروازه بان بعد از بازی، مهر
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34967

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'افشين قطبی در نشست خبری: ۲۰ سال فرصت دارم سرمربی ايران شوم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016