"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-11-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تا قهرمانی سپاهان يک قدم مانده، مجموعه خبرها و اظهارنظرها در باره ديدار فردای سپاهان - اوراوا ردز ژاپن


بوناچيچ:
فردا می‌جنگيم


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


سرمربی تيم فوتبال سپاهان گفت: ما در فينال ليگ قهرمانان هستيم و يک قدم مانده تا قهرمانی و فردا برای آن می‌جنگيم.

به گزارش ايسنا، لوکا بوناچيچ پس از آخرين تمرين تيم سپاهان برای رويارويی با اوراوا ردز ژاپن در ديدار رفت فينال ليگ قهرمانان آسيا که چهارشنبه برگزار می‌شود، گفت: ممکن است بعضی عنوان کنند ما نا اميديم، ولی اين طور نيست. ما می‌رويم که قهرمان شويم. اين را می دانيم بازی آسانی نداريم. اوراوا تيمی است که تجربه بالايی دارد.

وی ادامه داد: با تيمی بازی داريم که تيم اول ژاپن است. بازيکنان خوبی دارد. مربی آلمانی دارد و من با تفکرات فوتبال آلمان آشنايی دارم. دو سال آنجا بازی کرده ام. ما تجربه خوبی با تيم های ژاپنی داريم، با کاوازاکی بازی کرديم و با خوش شانی آن بازی را برديم، اما فردا روز جديدی است و من اميدوارم بازی بهتری را نسبت به بازی گذشته انجام بدهيم.

بوناچيچ اضافه کرد: نمی توانم بگويم مهمترين بازی ما فرداست اما، بهترين نتيجه‌ای است که گرفته ام و می دانم همه نمی توانند در فينال ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشند.

سرمربی سپاهان در خصوص وضعيت تيم‌اش گفت: تنها غايب تيم ما "هادی جعفری" است، همه بازيکنان‌مان را در اختيار داريم و بازيکن مصدوم يا محروم ديگری نداريم. ما هميشه چهارده بازيکن آماده داريم و فرقی نمی کند کدام بازيکن بازی می کند.

وی در رابطه با بازی فردا گفت: سيستم بازی بستگی به شرايط آن دارد، اين يک چيز مخفی است. ما با همان سيستمی بازی می کنيم که اوراوا بازی می‌کند. سيستم بازی ما تنها برای کادر فنی مشخص است.

خبرنگاری در مورد مهدی سيد صالحی پرسيد که بوناچيچ گفت: واقعا بايد شرايط را ببينيم. سيد صالحی به تازگی به فوتبال برگشته. او هنوز صد در صد آماده نيست و بايد شرايطش را بررسی کنيم. با اين حال او بهترين گلزن ما بوده که فصل قبل شش گل به ثمر رسانده است.

بوناچيچ در رابطه با تفاوت تيم‌های اوراوا و کاوازاکی نيز گفت: اول اين که خيلی تفاوت ندارند. تنها تفاوت آنها جايگاه‌شان در جدول است. اوراوا در ليگ ژاپن اول است و کاوازاکی پنجم. اوراوا خط حمله خوبی دارد. در حمله خيلی خوب هستند. سه ملی پوش دارند و ما آنها را می شناسيم. به همين دلايل ما در ديدار فردا به آنها احترام خواهيم گذاشت.

سرمربی سپاهان با بيان اين که شناخت کافی از اوراوا داريم، گفت: در ديدار فردا خواهيد که چه قدر آنها را می‌شناسيم. اوراوا تيم خوب و قدرتمندی است، آنها به عنوان يک تيم بازی می کنند و نيازی نيست که خط به خط درباره آنها صحبت کنم. ما هم بايد به عنوان تيم برابر آنها پيروز شويم.

بوناچيچ همچنين در رابطه با حضور سپاهان در جام باشگاه های جهان گفت: ما دو بازی در پيش رو داريم، هنوز به اين جام فکر نکرده ايم و پس از دو بازی فينال درباره‌ی جام باشگاه های جهان فکر خواهيم کرد.

سرمربی سپاهان در خصوص غيبت "عماد رضا" در ترکيب سپاهان و وضعيت او اظهار کرد: او بازيکن خوبی است و ما به تجربه او نياز داريم اما اينکه از او استفاده کنيم به شرايط بازی بستگی دارد.

***

اوسيک در جمع خبرنگاران:
سپاهان تيم قدرتمندی است
هيچ مربی از باختن خوشحال نمی شود


سرمربی آلمانی تيم فوتبال اوراوارا ردز گفت: سپاهان تيم قدرتمندی است که در شرايط فعلی از بازيکنان بسيار آماده ای سود می برد.
به گزارش خبرنگار مهر، هولگراوسيک که پيش از ديدار با سپاهان درجمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بيان مطلب فوق افزود: برای حضور در اصفهان سفرسختی نداشتيم و درحال حاضر با چند ساعت استراحت خودمان را برای ديدارمقابل سپاهان آماده می کنيم.

وی با تاکيد بر اينکه "برنامه ريزی برای برگزاری اردوی آماده سازی تيم در دوبی به خاطرخسته نشدن بازيکنان ازمسافرت طولانی بود" ادامه داد: سپاهان تيم قدرتمندی است که درشرايط فعلی از بازيکنان آماده ای بهره می برد و مطمئنا بازی چندان آسانی را برابر اين تيم پيش رو نداريم.

سرمربی آلمانی تيم فوتبال اوراوا ردز با اشاره به اينکه نسبت به فوتبال ايران شناختی ندارد، افزود: ميزان آشنايی ما از سپاهان به تماشای فيلم بازی اين تيم برابرکاوازاکی بازمی گردد. آن بازی را به دقت بررسی کرديم و نقاط ضعف و قدرت اين تيم را می شناسيم.

وی درمورد غيبت سه بازيکن کليدی خود در اين ديدار اضافه کرد: با تمام نفرات به اصفهان نيامده ايم اما با بازيکنانی که دراختيار داريم، با تمام قدرت خود برابر سپاهان به ميدان می رويم.

اوسيک خاطرنشان کرد: هيچ مربی ای ازباختن خوشحال نمی شود و من هم حداکثر توان خود را برای نتيجه گرفتن درهر دو ديدار رفت و برگشت به کارمی گيرم.

***

کريمی در گفتگو با مهر:
فرصت قهرمانی آسيا را از دست نمی دهيم
اوراوا مانند کاوازاکی است

مهاجم تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در شرايطی که به سختی تا فينال مسابقات ليگ قهرمانان آسيا پيش آمده ايم، اين فرصت را برای قهرمانی به سادگی از دست نخواهيم داد.
محمود کريمی درگفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين مطلب افزود: تيم فوتبال اوراواردز تفاوتی چندانی با تيم کاوازاکی ندارد، شايد تنها نقطه تمايز اين تيم با کاوازاکی داشتن بازيکنان باتجربه و حضور درصدر جدول ليگ ژاپن باشد.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان باشگاه سپاهان از تيم ما انتظار دارند که پس از راهيابی به ديدارنهايی عنوان قهرمانی مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را ازخود کنيم که همين مسئله انگيزه و نيروی ما را برای رسيدن به اين مهم دوچندان می کند.

مهاجم تيم فوتبال سپاهان داشتن مدافعان سرعتی را مهمترن ويژگی بازی تيم فوتبال اوراواردزعنوان کرد و افزود: اوراوا مدافعانی دارد که ويژگی اصلی بازی آنها سرعت بالای بازيکنان اين خط است. دراين شرايط قدرت مانورمن کمترمی شود و بايد ازتک شانس هايی که به دست می آورم، نهايت بهره را ببرم.

وی در خصوص پيش بينی نتيجه اين ديدارتصريح کرد: پيش بينی نتيجه بازی دشوار است اما آنچه مسلم است بازيکنان سپاهان در شرايطی که تا آستانه کسب قهرمانی آسيا قرار دارند، اين فرصت را برای قهرمانی از دست نمی دهند و نهايت تلاش خود را برای دستيابی به اين مهم به کارخواهند گرفت.

***

هادی عقيلی:
سپاهان شايسته قهرمانی در آسياست
"اوراوا" بهتر از "کاوازاکی" است


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


مدافع تيم فوتبال سپاهان اصفهان تيم‌اش را از هر لحاظ شايسته کسب عنوان قهرمانی ليگ قهرمانان آسيا دانست.

هادی عقيلی درباره‌ی ديدار رفت فينال ليگ قهرمانان آسيا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: وضعيت تيم در آستانه‌ی اين بازی حساس بسيار خوب و اميدوار کننده است. ما در طول اين هفته تمرينات بسيار منظم و مفيدی را انجام داده و هيچ نگرانی برای اين بازی نداريم. بازيکنان اکنون در بهترين شرايط فنی و روحی قرار داشته و برای برگزاری ديدار فينال کاملا آماده هستند.

وی افزود: سپاهان با قدرت در ليگ قهرمانان آسيا پيش رفته و اکنون يک پای فينال است. اما هيچ کدام از اعضای تيم حضور در فينال را پايان آرزوهای خود نمی‌دانند. هنوز ماموريت ما به پايان نرسيده و بايد کار خود را به طور کامل به پايان برسانيم. فکر می‌کنم که سپاهان اکنون با پشت سر گذاشتن تمامی حريفان آسيايی شخصيت يک قهرمان را پيدا کرده است.

عقيلی تصريح کرد: در اين بازی در مرحله نخست به دنبال کسب پيروزی و شکست حريف هستيم. در اين ميان اما برايمان بسيار مهم است که بدون دريافت گل حريف را شکست دهيم تا در ژاپن به مشکل برنخوريم. هر چند در بازی برگشت با کاوازاکی ثابت کرديم که سپاهان يک تيم بسيار حرفه‌ای است که حتی در بازی‌های خارج از خانه هم می‌تواند نتايج مورد نظرش را کسب کند.

مدافع سپاهان درباره‌ی شناخت‌اش از اوراواردز به ايسنا گفت: شناخت ما ازاين حريف در حد تماشا و آناليز فيلم بازی‌ها‌ی گذشته اين تيم در ليگ ژاپن و ليگ قهرمانان آسياست. در چند روز گذشته چندين بار به همراه اعضای کادر فنی فيلم بازی‌های حريف را به دقت آناليز کرده‌ايم. می‌دانيم که حريف ما يک تيم حرفه‌ای، قدرتمند و بسيار باتجربه است. سيستم اين تيم تا حدودی مشابه حريف گذشته ما، کاوازاکی است اما بازيکنان اين تيم بسيار شاخص‌تر و بزرگ‌تر از کاوازاکی هستند. آنها در خط هافبک و حمله بازيکنان سرعتی و فرصت طلبی را در اختيار دارند که غفلت از آنها ممکن است شرايط‌مان را دشوار کند.

عقيلی تاکيد کرد: اگر به دنبال پيروزی در اين بازی هستيم بايد مثل ديدارهای گذشته منطقی و با فکر بازی کنيم. روی آوردن به بازی احساسی ممکن است تمام زحمات ما را از بين ببرد. اگر بتوانيم خواسته‌های مربيان را در زمين پياده کنيم شکست اواراواردز دور از دسترس نيست.

عقيلی در پايان خاطر نشان کرد: سپاهان توانايی کسب عنوان قهرمانی آسيا را دارد. بازيکنان ما از نظر ذهنی برای رسيدن به اين افتخار کاملا آماده هستند. اين اصلا غرور نيست بلکه نشان دهنده‌ی اعتماد به نفس و خودباوری بالای بازيکنان ماست. به هيچ عنوان خود را دست کم نمی‌گيريم و می‌دانيم که توانايی کسب اين افتخار ارزشمند را داريم. حريف ژاپنی خود را از ما بهتر و بالاتر می‌بيند و می‌خواهيم واقعيت را به آنها نشان دهيم. به آنها و تمام آسيايی‌ها نشان می‌دهيم که جايگاه فوتبال ايران کجاست.

***

مهدی سيدصالحی:
مغرور نيستيم؛ اعتماد به نفس بالايی داريم
با شکست نماينده ژاپن از اعتبار فوتبال ايران دفاع می‌کنيم


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


مهاجم تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با شکست نماينده ژاپن از نام و اعتبار فوتبال ايران دفاع خواهيم کرد.

مهدی سيدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: پس از پيروزی برابر شيرين فراز در ليگ از آغاز اين هفته خود را برای ديدار حساس روز چهارشنبه برابر حريف ژاپنی آماده کرده و تمرينات منظم و با نشاطی را به صورت روزانه برگزار کرديم. با اين تمرينات از نظر فنی و جسمانی برای اين ديدار کاملا آماده شده و بدون هيچ گونه مشکلی ديدار رفت فينال را برگزار خواهيم کرد.

وی افزود: خوشبختانه در آستانه اين بازی بسيار حساس فضا و جو بسيار مثبتی بر تيم حاکم شده و تمام بازيکنان برای شکست اوراواردز يکدل و هم قسم شده‌اند. بازيکنان روحيه و انگيزه بسيار بالايی داشته و قصد دارند تا با به کارگيری تمام تلاش‌شان از اعتبار و حقانيت فوتبال ايران دفاع کنند. شک ندارم که فوتبال ايران چهارشنبه سربلند از اين مسابقه بيرون آمده و نيمی از راه قهرمانی را خواهد پيمود.

سيدصالحی تصريح کرد: نبايد اين فرصت طلايی را که اکنون انتظار سپاهان را می‌کشد به آسانی از دست بدهيم. از ابتدا هم هدفی جز کسب عنوان قهرمانی آسيا نداشتيم و اکنون که در يک قدمی اين عنوان هستيم بايد تمام تلاش خود را برای رسيدن به آن به کار گيريم. در اين راه بازيکنان ما کاملا پخته و حرفه‌ای شده و به اين خودباوری رسيده‌اند که ديدار فينال را نيز با پيروزی پشت سر بگذارند. کسب اين عنوان برای بازيکنان ما غيرممکن نيست و می‌خواهيم آن را به اثبات برسانيم.

مهاجم سپاهان درباره وضعيت آمادگی خود به ايسنا گفت: خوشبختانه پس از پشت سر گذاشتن مصدوميت شديدی که داشتم در ديدار با الوحده به ميدان رفته و اکنون با گذشت چند هفته از آن بازی کاملا در شرايط مسابقه قرار گرفته‌ايم. با تمرينات منظمی که در روزهای گذشته انجام داده‌ايم به ۹۰ درصد از آمادگی بدنی و فنی نزديک شده و تقريبا آماده اين بازی هستم. اميدوارم در اين مقطع حساس بتوانم به تيم خود کمک کرده و بازی خوبی را به نمايش بگذارم.

وی درباره نحوه بازی حريف گفت: اوراواردز تيمی بسيار حرفه‌ای و منسجم است و شناخت خوبی از نحوه بازی اين تيم داريم. بدون شک آنها نقاط ضعفی نيز دارند که از آن طريق می‌توانيم به هدف خود رسيده و به آنها ضربه نزنيم. در اين بازی بيش از هر چيز بايد مراقب ضد حملات حريف باشيم، چرا که آنها برنامه‌های زيادی را برای گل زدن از اين راه دارند. به هيچ عنوان نبايد در اصفهان گل بخوريم چرا که دريافت يک گل می‌تواند در بازی برگشت ما را دچار مشکل کند.

سيدصالحی افزود: هدف ما شکست نماينده ژاپن در فولادشهر است. ضمن آن که به ديدار برگشت هم بسيار اميدوارم. همانطور که الشباب عربستان و کاوازاکی ژاپن را در خانه مغلوب کرديم اين بار نيز می‌توانيم دست به اين کار بزنيم. ما مغرور نيستيم اما، اعتماد به نفس بسيار بالايی داريم. می‌خواهيم با روحيه‌ای بالا و ارايه يک بازی زيبا و هدفمند به هدف خود برسيم.

***

منصور ابراهيم‌زاده:
يک روز باشکوه را برای ايران به يادگار می‌گذاريم
با شکست اوراواردز با خيالی آسوده به استقبال ديدار برگشت می‌رويم


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


مربی تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با شکست "اوراواردز" با خيالی آسوده به استقبال ديدار برگشت در ژاپن خواهيم رفت.

منصور ابراهيم‌زاده درباره‌ی ديدار رفت سپاهان و نماينده ژاپن در فينال ليگ قهرمانان آسيا که چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: پس از بازی مقابل شيرين فراز کرمانشاه يک روز به بازيکنان استراحت داده و طبق برنامه از روز شنبه تمرينات خود را برای برگزاری ديدار فينال آغاز کرديم. خوشبختانه در اين هفته تمرينات بسيار منظم و آرامی را پشت سر گذاشته و اکنون برای رويارويی با اين حريف ژاپنی کاملا آماده‌ايم.

وی ادامه داد: يک امتياز بزرگ و مثبت برای ما دراختيار داشتن تمامی بازيکنان کليدی و حداقل غايب در ديدار فينال است. تنها غايب ما برای اين بازی هادی جعفری است که به دليل محروميت نمی‌تواند در اين بازی به ميدان برود. اما ساير بازيکنان ما کاملا آماده بوده و مشکلی برای حضور در اين بازی ندارند.

ابراهيم‌زاده تصريح کرد: حضور در ديدار فينال ليگ قهرمانان آسيا و کسب مجوز برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان انگيزه زيادی را به بازيکنان بخشيده است. بازيکنان ما انگيزه بسيار بالايی برای پيروزی در اين ديدار داشته و می‌خواهند ماموريت خود را به بهترين شکل به پايان برسانند. آنها پس از صعود به فينال اعتماد به نفس و خودباروی بالايی را نيز به دست آورده‌اند و اکنون هدفی بزرگ‌تر را دنبال می‌کنند که آن کسب عنوان قهرمانی آسياست.

وی تاکيد کرد: در طول اين هفته با انجام تمرينات گوناگون تاکتيکی و ترکيبی سعی کرديم تا نحوه رويارويی با اين حريف ژاپنی را به بازيکنان خود گوشزد کنيم. با شناختی که از حريف پيدا کرده‌ايم نقاط ضعف اين تيم را برای بازيکنان کاملا توضيح داده و برنامه‌های تاکتيکی مورد نظرمان را به اجرا گذاشته‌ايم. می‌خواهيم در اين بازی بهترين نمايش سپاهان در سال‌های اخير را به اجرا گذاشته و يک روز باشکوه را برای تمام ايرانيان به يادگار بگذاريم.

ابراهيم‌زاده درباره‌ی وضعيت اوراواردز و مقايسه‌اش با کاوازاکی به ايسنا گفت: بدون شک اين دشوارترين بازی ما در طول اين مسابقات خواهد بود. حريف ما در اين بازی يک تيم بسيار هماهنگ و حرفه‌ای است که با قدرت به ديدار فينال صعود کرده است.اين تيم از بازيکنان ملی‌پوش و چند لژيونر بسيار حرفه‌ای و فرصت طلب بهره می‌گيرد که می‌توانند برای هر تيمی دردسرساز باشند. آنها از کم‌ترين فرصت‌های به دست آمده بيشترين استفاده را می‌برند. از اين رو بايد کاملا مراقب آنها باشيم.

مربی سپاهان افزود: سبک بازی اوراواردز با کاوازاکی تا اندازه زيادی متفاوت است، تفاوت اصلی اين دو تيم در سرعت بازی است. سرعت بازی کاوازاکی به مراتب بيشتر از حريف فيناليست ماست اما در مقابل اواراواردز تيمی با تجربه و حرفه‌ای‌تر است که سابقه‌ی چندين دوره حضور در ليگ قهرمانان آسيا را در کارنامه‌اش دارد. اگر می‌خواهيم اين تيم را در اصفهان شکست دهيم بايد از موقعيت‌های خود استفاده کرده و از سوی ديگر بسيار منطقی و حرفه‌ای عمل کنيم.

وی تاکيد کرد: حريف ما يک تيم بسيار منسجم و حرفه‌ای است اما بدون شک شکست ناپذير نخواهد بود. هر چند آنها در خط هافبک و حمله بسيار خطرناک هستند اما در خط دفاع و به خصوص در کناره‌ها دچار ضعف‌های فردی و تاکتيکی هستند. اگر بتوانيم حملات سريعی را از کناره‌های زمين تدارک ببينيم می‌توانيم به خواسته‌های خود دست يابيم. البته از يک سو بايد برای رسيدن به گل تلاش کنيم و از طرف ديگر به دنبال حفظ و مراقبت از دروازه خودمان باشيم. نبايد در اصفهان گل بخوريم چرا که کارمان در ژاپن مشکل‌تر خواهد شد.

مربی سپاهان تصريح کرد: در اين بازی در درجه اول به دنبال پيروزی هستيم و پس از آن برايمان مهم است که از حريف گل نخوريم، هدف ما کسب پيروزی است تا در بازی برگشت کار آسان‌تری را پيش رو داشته و با يک تساوی هم جام قهرمانی را به دست آوريم.

ابراهيم‌زاده در پايان خاطر نشان کرد: بازيکنان ما اعتماد به نفس لازم برای تصاحب جام قهرمانی را دارند. بسيار اميدواريم تا با حمايت تماشاگران خونگرم سپاهان با ارايه يک بازی زيبا و تماشاگرپسند شايستگی و توانايی سپاهان را تثبيت کنيم.

***

آخرين تمرين سپاهان در فولادشهر
آناليز فيلم بازی‌های اوراواردز


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


تيم فوتبال سپاهان اصفهان عصر امروز (سه‌شنبه) آخرين تمرين خود را برای رويارويی با اوراواردز ژاپن برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، بازيکنان سپاهان که خود را برای برگزاری ديدار مرحله‌ی رفت فينال ليگ قهرمانان آسيا مقابل اوراواردز ژاپن آماده می‌کنند، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقيقه امروز آخرين تمرين خود را زير نظر کادر فنی برگزار می‌کنند.

در اين تمرين که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد بازيکنان زير نظر "لوکا بوناچيچ" سرمربی سپاهان آخرين برنامه‌های تاکتيکی را مرور می‌کنند.

سپاهان در حالی ساعت ۱۶ چهارشنبه به مصاف نماينده ژاپن می‌رود که هادی جعفری تنها غايب اين تيم در اين ديدار خواهد بود. جعفری به دليل ۳ اخطاره بودن نمی‌تواند تيمش را در اين بازی همراهی کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما ساير بازيکنان سپاهان می‌توانند تيم‌شان را در اين ديدار حساس همراهی کنند. بازيکنان سپاهان پس از برگزاری آخرين تمرين خود در ورزشگاه فولادشهر به اردو می‌روند تا امشب برای آخرين بار به همراه کادر فنی فيلم بازی‌های حريف ژاپنی خود را تماشا و آناليز کنند.

همچنين طبق برنامه اوراواردز ژاپن نيز ساعت ۱۶ امروز آخرين تمرين خود را در فولادشهر برگزار می‌کند.

***

آخرين تمرين اوراوا ردز زير نور برگزار شد
اوسيک زمين فولاد شهر را متر کرد


تيم فوتبال اوراوا ردز ژاپن آخرين تمرين خود پيش از رويارويی با سپاهان را از ساعت ۱۷ در زمين چمن ورزشگاه فولاد شهر و زير نور برگزار کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود اين تمرين ازساعت ۱۶:۳۰ آغاز شود که به علت تداخل با برگزاری کنفرانس خبری مربيان دو تيم سپاهان و اوراوا ردز زمان آغاز آن ۳۰ دقيقه به تعويق افتاد.

تمرين تيم فوتبال اوراواردزهم مانند تيم فوتبال سپاهان دور از چشم خبرنگاران و پشت درهای بسته برگزارشد. در زمان آغاز تمرين اين تيم نورافکن های ورزشگاه فولاد شهر روشن شد.

تيم فوتبال اوراوا ردز را درسفر به اصفهان ۳۰۰ خبرنگارهمراهی می کند که در جمع آنها ۳ خبرنگارزن هم حضور دارند. نکته جالب توجه تيم فوتبال اوراوا ردز حضور يک خانم درکادر تدارکات اين تيم است.

اوسيک سرمربی آلمانی تيم فوتبال اوراوا همانند ديگرمربيان اين کشور به نظم وانضباط در اردوی تيم خود توجه ويژه ای دارد. او پيش از آغاز تمرين امروز تيمش طول و عرض زمين چمن ورزشگاه فولاد شهر را با قدم برداشتن اندازه گيری کرد.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-31' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ‌٥/٣ ميليون يورو جايزه‌ تيم قهرمان جام‌ باشگاه‌های جهان، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-31' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» جام باشگاه های جهان: سپاهان ‪۱۹‬آذر به مصاف برنده اوراوا و والتاکر می‌رود، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» دعوت‌نامه رسمی فيفا برای حضور سپاهان در جام باشگاه‌های جهان، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-25' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» با صعود به فينال ليگ ‌قهرمانان آسيا حضور سپاهان ايران در جام باشگاه‌های جهان قطعی شد، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-24' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» تيم فوتبال سپاهان ايران به ديدار نهايی جام باشگاه های آسيا راه يافت، مهر
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34833

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تا قهرمانی سپاهان يک قدم مانده، مجموعه خبرها و اظهارنظرها در باره ديدار فردای سپاهان - اوراوا ردز ژاپن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016