"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-31' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

جلسه اضطراری هيئت مديره استقلال، احتمال برکناری حجازی، حاشيه های شکست استقلال و اظهارنظرها، مهر

ناصر حجازی:
حرفی برای گفتن ندارم
می خواهند تخريبم کنند
هيئت مديره بخواهد می روم

سرمربی تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه مربی تيم بازنده حرفی برای گفتن نداردگفت: همه می دانند مشکل استقلال کجاست و نيازی نيست در اين مورد توضيح دهم.
به گزارش خبرنگار مهر، ناصر حجازی پس از شکست ۳ بر۲ تيمش مقابل پيکان با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران افزود: ارزيابی خاصی از بازی ندارم تيمی که دو گل از حريفش پيش است و در نهايت بازی را ۳ بر۲ واگذار می کند. بيش از ۵ گل نيز دريافت نمی کند مربی اين تيم حرفی برای گفتن ندارد.

وی با ابراز تشکر از هواداران تيم فوتبال استقلال و برخی از بازيکنان تيمش افزود: من دست و روی فرهاد مجيدی و علی منصوريان را می بوسم که بدون چشمداشت برای تيم شان بازی می کنند و حاضرند سرشان را جلوی توپ قرار دهند.

وی ادامه داد: هواداران استقلال حامی تيم ما هستند و از همه چيز تيم خود باخبرند. آنها می دانند درتيم استقلال چه می گذرد و نياز ندارند که به آنها توضيح دهيم که چه اتفاقی در تيم می افتاد.

وی با تاکيد بر اينکه مربی تيم بازنده نبايد اظهارنظری پيرامون بازی تيمش داشته باشد، قضاوت درخصوص نوع بازی تيمش را به هواداران استقلال و خبرنگاران واگذار کرده افزود: آنها از بيرون و درون تيم ما باخبرند و می دانند چه اتفاقاتی باعث شده که تيم نتيجه را واگذار کند.

سرمربی تيم فوتبال استقلال با اذعان به اين نکته که بدنبال بيان واقعيت ها در تيم استقلال نيست افزود: من به سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی آمده ام تا به شما خبرنگاران بگويم که مربی بازنده حرفی برای گفتن ندارد. نيامده ام که دلايل شکست تيمم را بگويم . فقط می دانم تيمی که با دو گل از حريف خود پيش است و در نهايت بازی را واگذار می کند مشکل اين تيم، فنی نيست. مشکل اين تيم را بايد از جايی ديگر جستجو کرد.

حجازی اذعان داشت: مشکل استقلال بيرون از مجموعه است و مربوط به مسائل فنی نيست. نمی خواهم زياد به اين مسائل بپردازم چون همه می دانند مشکل ما از کجا است.

وی تاکيد کرد: راهکاری برای حل مشکل موجود ندارم. نمی دانم شايد اگر قانون به من اجازه می داد و می توانستم بازيکنی اضافه کنم قطعا در ترکيب تيم تجديدنظر می کردم و راحت تر در خصوص استفاده از بازيکنان تصميم گيری می کردم.

وی در پاسخ به اين سئوال که آيا احتمال دارد تيم استقلال جدا شود گفت: بايد با هيئت مديره باشگاه صحبت کنيم. مشکلاتی وجود دارد که بايد برای رفع آنها تلاش کنيم. اگر قرار باشد که من تيم را هدايت کنم قطعا ۵ بازيکن از تيم اميد به ترکيب اصلی اضافه خواهم کرد.

سرمربی تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد: اين تمام توانايی بازيکنان استقلال نيست. آنها بايد بهتر وبيشتر از اين بازی کنند.

حجازی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد هستند که می خواهند با کارهای خود قصد تخريب مربيان استقلال را دارند. اين بار قرعه به نام من افتاده و می خواهند مرا تخريب کنند.

***

ساموئل دارابينيان:
انتظار داشتم استقلال را شکست دهيم
می دانستم پيروز می شويم

سرمربی تيم فوتبال پيکان تهران تاکيد کرد: حتی زمانيکه تيمم با دو گل از استقلال عقب بود انتظار زدن گلهای تساوی و رسيدن به برتری را داشتم.
به گزارش خبرنگارمهر، ساموئل دارابينيان پس ازپيروزی ۳ بر ۲ تيمش مقابل استقلال با بيان اين مطلب درجمع خبرنگاران حاضر درسالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: می دانستيم بازی سختی در انتظارمان است. برای استقلال هم اين بازی دشوار و از اهميت ويژه ای برخوردار بود.

وی با اشاره به عملکرد ضعيف تيمش در آغاز بازی افزود: ما بازی را بد شروع کرديم. دو گل خورديم اما در ادامه بر بازی مسلط شديم. گل های تساوی را به تساوی رسانديم و شانس های بسياری را برای زدن گل های ديگر از دست داديم.

سرمربی تيم فوتبال پيکان تهران با تاکيد براين نکته که تيمش مقابل استقلال شايستگی رسيدن به پيروزی را داشت افزود: تيمی که بازی را ۲ بر صفر واگذار کرده و در نهايت پيروز می شود حتما شايستگی آن را داشته که به اين مهم دست يافته است.

وی با تشکر از بازيکنان تيمش افزود: بازيکنان من تلاش بسياری را برای تغيير نتيجه بازی بکار بستند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

ساموئل دارابينيان با ابراز رضايت از عملکرد مهاجمان آفريقايی تيمش افزود: اين دو بازيکن برای اولين بار در ترکيب اصلی قرار گرفتند و توانستند عملکرد خوبی را بر جای بگذارند که مايه اميدواری ما دربازيهای آينده است.

وی تاکيد کرد: ما نگاه حرفه ای به بازی داريم و تا لحظه آخر بدنبال تغيير نتيجه بازی بوديم. می دانستيم که می توانيم شکست دو بر صفر را جبران کنيم و حتی پيروز از زمين خارج شويم.

سرمربی تيم فوتبال پيکان ادامه داد: در فوتبال از اين نتايج زياد اتفاق افتاده است که تيمی پيروز در دقايقی از بازی پيروز بوده اما با شکست زمين را ترک می کند. اين بار ما برنده شديم. احتمال دارد روزی ديگر استقلال به اين مهم دست يابد.

وی از اظهار نظر پيرامون عملکرد تيم داوری خودداری کرد و افزود: بهتر است از کارشناسان در اين مورد سئوال کنيد. در صحنه گل سوم پيکان حتما مهاجم ما به درستی دروازه استقلال گشوده بود که داور در سوت به نشانه گل دميد.

دارابينيان با رد شايعه برکناری خود از سمت سرمربيگری تيم فوتبال پيکان گفت: اين شايعات را شما خبرنگاران عنوان می کنيد و من از آن بی خبرم . به همين خاطر سعی می کنم کمتر روزنامه بخوانم تا در جريان اين اخبار قرار نگيرم.

***

جلسه اضطراری هيئت مديره استقلال
احتمال برکناری حجازی

اعضای هيئت مديره باشگاه استقلال با هدف بررسی آخرين وضعيت کادر فنی و نتايج اين تيم امشب جلسه اضطراری خواهند داشت.
به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که علی فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال در پايان ديدار برابر ابومسلم اعلام کرد باشگاه تا پايان نيم فصل به ناصر حجازی فرصت خواهد داد اما پس از شکست عصر امروز اين تيم برابر پيکان احتمال برکناری ناصر حجازی قوت گرفت.

قرار است جلسه اضطراری هيئت مديره باشگاه استقلال امشب با هدف بررسی عملکرد کادر فنی تيم فوتبال اين باشگاه و تصميم گيری در مورد ناصر حجازی برگزار شود.

***

در حاشيه ديدار استقلال-پيکان؛
دو دستگی هواداران استقلال
شعارهای موافقان و مخالفان حجازی


چهارمين شکست فصل جاری تيم فوتبال استقلال در حالی عصر امروز برابر پيکان رقم خورد که بين هواداران اين تيم نيز دو دستگی بوجود آمده بود.
به گزارش خبرنگارمهر، تيم فوتبال استقلال در شرايطی که ۲ برصفر از پيکان پيش بود در نهايت ۳ بر۲ بازی را به اين تيم واگذار کرد تا فشار انتقادات از ناصر حجازی بيشتر از گذشته شود.

در اين بين هواداران استقلال حاضر در ورزشگاه آزادی که از شکست اين تيم ناراحت بودند به دو دسته تقسيم شده بودند که عده ای موافق ابقای حجازی در استقلال بودند و عده ای نيز خواستار برکناری وی بودند. دو دستگی هواداران استقلال در دقايق پايانی با شعارهای متناقضی که عليه و يا در حمايت حجازی سر می دادند رنگ و بوی خاصی گرفت که منجر به برخی درگيريهای فيزيکی نيز شد.

برخلاف انتظار مخالفان ناصر حجازی، هيچ تماشاگری در اين ديدار امير قلعه نويی را تشويق نکرد و تنها به انتقاد يا حمايت از حجازی پرداختند.

***

مجتبی جباری:
استقلال مشکل روحی و بدنی دارد
هواداران حق دارند انتقاد کنند

هافبک تيم فوتبال استقلال تهران مشکلات روحی و بدنی را يکی از دلايل اصلی شکست استقلال در ديدار برابر پيکان خواند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگارمهر، مجتبی جباری که پس ازشکست تيم فوتبال استقلال برابر پيکان در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بيان مطلب فوق افزود: بازی را خيلی خوب شروع کرديم و ۲ بار دروازه پيکان را باز کرديم اما در دقايق پايانی نيمه اول، بازی از دستمان خارج شد تا پيکان به گل های تساوی دست يابد.

وی افزود: استقلال مشکل خاصی از لحاظ تاکتيکی ندارد ولی از نظر روحی و بدنی با مشکل مواجه هستيم. وقتی تيم درهفته کار بدنی نمی کند و مربی بدنساز هم در تمرينات شرکت نمی کند، اين مشکلات بوجود می آيد.

هافبک تيم فوتبال استقلال تهران همچنين تاکيد کرد: هواداران حق دارند اعتراض کنند زيرا در اين شرايط حساس مايلند تيم نتيجه بگيرد، اما اين اتفاق رخ نمی دهد.

ديدارتيم های پيکان و استقلال تهران درچارچوب هفته دوازدهم که عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزارشد، درنهايت با نتيجه ۳ بر ۲ به سود پيکان به پايان رسيد.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-11-02' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ناصر حجازی از هيات ‌مديره‌ استقلال رای اعتماد گرفت، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-31' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ليگ برتر فوتبال: چهارمين شکست استقلال رقم خورد! سقوط دو پله ای آبی پوشان در جدول، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» عذرخواهی ناصر حجازی از خبرنگاران: کمی من را درک کنيد، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-28' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ديدار باقی مانده هفته‌ يازدهم ليگ برتر: برق شيراز چهارمين شکست را به سايپا تحميل کرد، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» توقف استقلال مقابل ابومسلم مشهد، راديو فردا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34753

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جلسه اضطراری هيئت مديره استقلال، احتمال برکناری حجازی، حاشيه های شکست استقلال و اظهارنظرها، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016