"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مصطفی آجرلو با انتشار نامه ای رسمی از حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال کناره گيری کرد، فارس

خبرگزاری فارس: نامزد انتخابات رياست فدراسيون فوتبال با انتشار نامه ای عدم حضور خود در انتخابات ۵ آذر ماه را به طور رسمی اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی آجرلو با انتشار نامه ای به طور رسمی از حضور در انتخابات ۱۵ آذر کنار کشيد.
معاونت تربيت بدنی شهرداری تهران در نامه خود نوشت: فوتبال ايران طی ۲ سال گذشته با چالش‌های متفاوت و متعددی روبرو شده که ضمن مستهلک نمودن دستگاه اجرايی ورزش کشور، هزينه‌های فراوانی را برای سازمان تربيت‌بدنی ايجاد کرده است.
نزاع ميان فدراسيون فوتبال و سازمان تربيت‌بدنی، تعليق فدراسيون‌ فوتبال کشور، تغيير اساسنامه و... عمده دلمشغولی دستگاه اداره‌کننده ورزش کشور در طول اين ۲ سال بوده است که متأسفانه حاصل آن فراموش شدن مباحث پايه‌ای فوتبال از جمله توسعه‌گرايی، حرکت به سمت فوتبال حرفه‌ای و در عوض حذف تيم‌ملی ايران از رقابت‌های جام ملت‌های آسيا، حذف از رقابت‌های مقدماتی المپيک پکن، حذف استقلال از رقابت‌های ليگ قهرمانان و تزلزل ارکان اجرايی فوتبال کشور در تصميم‌گيری بوده است. با اين همه، تبديل شدن سازمان ورزش از نهادی ناظر و هدايتگر در فوتبال کشور به نهادی اجراکننده، تازه‌ترين رويکرد سازمان ورزش و رئيس اين سازمان می‌باشد.
حضور محمد علی‌آبادی، معاون محترم رئيس‌جمهور و رئيس سازمان تربيت‌بدنی به عنوان نامزد انتخابات فدراسيون فوتبال و استفاده وی از قدرت سازمانی به منظور سازماندهی آرا و جلوگيری از ورود نامزدهای مستقل به فرآيند انتخابات از جمله رفتارهايی است که ضمن بی‌اعتمادی جامعه ورزش به سازمان تربيت بدنی موجب تقليل جايگاه نظارتی سازمان ورزش نزد ساير فدراسيون‌ها و اهالی ورزش خواهد شد.
در وضعيت فعلی سازمان ورزش با زير پا گذاشتن عدالت و اخلاق و انجام تخلفات بسيار که حتی از طرف اعضای محترم کميته انتقالی هم مورد تأييد قرار گرفت، اهتمام به ساختن فضايی نمود که ضمن حذف نيروهای مستقل فوتبال کشور، زمينه را برای برگزاری انتخاباتی يک‌سويه و خالی از مؤلفه‌های رقابتی فراهم آورد.
استعفای ۱۲ تن از نامزدهای پست‌های مختلف هيئت‌ رئيسه که به صورت سازماندهی شده و به منظور برگزاری انتخابات فدراسيون فوتبال بدون حضور رقيب جدی و مستقل تدارک ديده شده، بخشی از پروژه سازمان ورزش برای حذف نامزدهای مستقل و انسداد فضای انتخابات فدراسيون فوتبال است. در همين راستا می‌توان به جلسات رئيس سازمان ورزش با مديران باشگاه‌ها و رؤسای هيئت‌های استانی که منجر به ارائه برنامه‌های آقای علی‌آبادی برای اداره فوتبال شد، اشاره کرد.
با توجه به نکات مطرح شده،‌ از مجموعه رفتارهای سازمان ورزش در انتخابات فدراسيون فوتبال مشی خلاف قانون‌مداری و عدالت‌محوری استنباط می‌گردد. بنابراين اينجانب با برآورد دقيق از آ‌رای اعضای مجمع عمومی فدراسيون فوتبال به پيروزی خود اطمينان داشته و دارم؛ اما شرکت و پيروزی بنده در انتخابات با توجه به سابقه عملکرد سازمان ورزش موجب می‌گردد که در امور اجرايی فدراسيون خلل وارد گردد و در نهايت حساسيت نهادهای بين‌المللی نسبت به فوتبال کشور برانگيخته شود که اين فرآيند به سود فوتبال کشورم نخواهد بود. ضمن اينکه سازمان ورزش نشان داده است که تمام تلاش خود را به کار می‌گيرد که اينجانب در انتخابات ۱۵ آذر حاضر نباشم که اين رويکرد هم اعتبار فوتبال کشور را خدشه‌دار خواهد کرد.
مدير عامل سابق باشگاه پاس تهران تاکيد کرد: با توجه به جميع جهات و مفروضات موجود، آموزه‌های دينی و ملی مرا مکلف می‌نمايد تا وحدت ملی کشور را مقدم بر همه منافع قرار دهم. براين اساس با تبعيت از تدابير مقام معظم رهبری مبنی بر ايجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی و به منظور پيشگيری از بروز هر گونه خسارت احتمالی به فوتبال کشور تصميم گرفته‌ام که در انتخابات ۱۵ آذرماه فدراسيون فوتبال حاضر نشوم.
در طول اين مدت، گمانم بر اين بود که با ارائه برنامه‌ای جامع و نو می‌توان فوتبال کشور را از اين وضعيت نامناسب خارج کرد. از همين رو با احساس وظيفه انقلابی و ملی وارد اين عرصه شدم اما اکنون گويا مديران سازمان ورزش عزم خود را جزم کرده‌اند تا بنده در اين انتخابات حاضر نشوم. برگزاری اين انتخابات به شيوه فعلی از سويی زمينه‌های توسعه‌و رشد فوتبال را فراهم نمی‌کند و از سوی ديگر با توجه به اينکه اين انتخابات با اقدامات سازمان ورزش در ساختن فضای يک‌طرفه و خالی از جنبه‌های رقابت با برخی چالش‌ها روبروست، حضور نيافتن در انتخابات و سپردن فوتبال را به افرادی که برای تصاحب آن مرزهای عدالت و اخلاق را زير پا می‌گذارند به شرکت در آن ترجيح می‌دهم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پايان لازم می‌دانم ضمن تقديراز مردم عزيز کشورم، جامعه فوتبال و رسانه‌های گروهی که در طول اين مدت موجب دلگرمی و حمايت از اينجانب را فراهم آوردند از لطف دوستان عزيزم در باشگاه‌های فوتبال کشور و هیأت‌های فوتبال استانی و تمامی دوستانی که در معرض تهديد و تغيير قرار گرفتند تقدير نمايم و از اعتماد جامعه بزرگ فوتبال که آن را ميراثی گرانبها و ارزشمند و عهدی برای خدمت به ايران اسلامی می‌دانم، تشکر نمايم و تضمين دهم که نسبت به برقراری ارزش‌های عميق دينی و ملی در ورزش کشور و توسعه و پيشرفت آن از هيچ خدمتی فروگذار نکنم و هرگز اعتماد جامعه بزرگ فوتبال را دستاويزی برای منافع فردی و شخصی قرار ندهم.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» کفاشيان: به نفع علی آبادی کنار می روم، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-15' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» شرايط حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال اعلام شد، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ثبت نام از نامزدهای فدراسيون فوتبال تکرار می شود، فارس
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-10' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ثبت نام از کانديداهای رياست فدراسيون فوتبال مجددا انجام می شود، انتخابات ۱۵ آبان برگزار می شود، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-10' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» علی کفاشيان: روز انتخابات کناره گيری می کنم، مهر
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34722

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصطفی آجرلو با انتشار نامه ای رسمی از حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال کناره گيری کرد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016