"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حسين بادامکی: باز هم گل‌زنی خواهم کرد، اعتماد به نفسم به آينده بيشتر شده است، ايسنا

- برای تداوم صدرنشينی بايد ملوان را شکست داد


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

بازيکن ميانی تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ با دو گلی که مقابل استقلال اهواز به ثمر رساندم اکنون احساس راحتی می‌کنم.

حسين بادامکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اظهارکرد: هر چند در طول هفته‌های گذشته گلی را به ثمر نرسانده بودم اما، به دليل عملکرد نسبتا مثبتی که داشتم چندان از بازی خودم ناراضی نبودم. هر چند می‌دانستم هنوز به شرايط کاملا آرمانی نرسيده‌ام.

وی ادامه داد: به هر حال تا پيش از بازی با استقلال اهواز فشار روحی زيادی بر من وارد بود و بسياری معتقد بودند که بازی‌های ضعيفی را به نمايش می‌گذارم اما، فکر می‌کنم که بازی با استقلال اهواز همه‌ی اين حرف و حديث‌ها را پايان داد. با دو گلی که در آن بازی زدم اکنون احساس آرامش و راحتی زيادی دارم.

بادامکی تصريح کرد: آن دو گل و پيروزی پرسپوليس در آن ديدار از نظر روحی برای من ارزش زيادی داشت. اکنون با اعتماد به نفس و روحيه‌ی بالاتری در ديدارهای آينده پرسپوليس به ميدان خواهم رفت.

هافبک پرسپوليس افزود: از اين که توانستم برای تيمم مثمرثمر باشم بسيار خوشحالم. اميدوارم بتوانم گلزنی‌های خود را در ديدارهای آينده نيز ادامه دهم. تمام سعی‌ام را خواهم کرد تا در ديدار با ملوان نيز به حريف گل بزنم.

وی تاکيد کرد: بازی با ملوان در انزلی کار بسيار دشواری است. ملوانی‌ها در اين فصل بازی‌های بسيار خوبی را به نمايش گذاشته و تيم آماده‌ای هستند. اين بازی نيز يکی از ديدارهای دشوار ما در طول چند هفته‌ی گذشته است اما، با روحيه‌ای که بازيکنان ما دارند گذشتن از سد اين تيم نيز ميسر خواهد بود.

بادامکی تصريح کرد: چاره‌ای نداريم جز آن که برای حفظ صدرنشينی ملوان را هم شکست دهيم. ما حتی در اين ديدار به تساوی هم فکر نمی‌کنيم. چرا که هدف‌مان حفظ صدر جدول است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پاسخ به اين سوال که آيا فکر نمی‌کنيد غيبت نيکبخت و آقايی در بازی با استقلال اهواز فضای حرکتی بيشتری را به شما داده بود؟ گفت: چنين عقيده‌ای ندارم. حضور آقايی و نيکبخت در تيم به معنای ايجاد فرصت‌های بيشتر برای مهاجمان است. آقايی و نيکبخت دو پاسور بسيار متبحر هستند و بازی کردن در کنار اين دو موقعيت‌های زيادی را برای ساير بازيکنان ايجاد می‌کند.

بادامکی در پايان خاطر نشان کرد: بازی با استقلال اهواز اکنون به خاطره‌ها سپرده شده است. ما ديگر به آن بازی فکر نمی‌کنيم چرا که بازی‌های سخت‌تری را پيش رو داريم. بايد تنها به بازی با ملوان فکر کنيم و به دنبال راه‌هايی برای شکست اين تيم در خانه‌شان باشيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34591

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين بادامکی: باز هم گل‌زنی خواهم کرد، اعتماد به نفسم به آينده بيشتر شده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016