"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حرف های حسين بادامکی، محسن خليلی و محمد نصرتی پس از ديدار با استقلال اهواز، ايسنا

حسين بادامکی:
پيروزی تيم مهم بود، نه گلزنی‌ام
شيرين‌ترين سه امتياز بازی‌های اخير را گرفتيم

پرسپوليس در هفته‌ی دهم با درخشش حسين بادامکی برابر استقلال اهواز به پيروزی دست يافت تا تيم قطبی از سی امتياز ممکن بيست و چهار امتياز کسب کرده باشد.

حسين بادامکی در گفت‌وگو با خبرگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی اين ديدار گفت: ما بازی را بسيار خوب شروع کرديم و در دقايق ابتدايی ديدار تيم برتر زمين بوديم و خوشبختانه در اين دقايق با برتری محسوسی که نسبت به حريف داشتيم، توانستيم يک گل از حريف پيش بيفتيم. پس از اين گل دقايقی افت کرديم و نتوانستيم مانند دقايق ابتدايی بازی کنيم و متاسفانه روی يک ضد حمله گل مساوی را دريافت کرديم.

وی افزود: با اين حال در اين چند بازی اخير به خوبی نشان داده‌ايم که می‌توانيم پس از گذشت دقايقی از گلی که دريافت کرديم به شرايط روحی و روانی مناسب بازگرديم. در اين بازی هم پس از گلی که دريافت کرديم، توانستيم گل دوم‌مان را هم به ثمر برسانيم.

بادامکی با بيان اين که اخراج «نصرتی» هم شرايط روحی تيم را برای دقايقی به هم ريخت، گفت: البته شايد اگر نصرتی اين کار را نمی‌کرد، موقعيت خطرناکی نصيب استقلال اهواز می‌شد اما، با اخراج او برای دقايقی شرايط روحی تيم افت کرد و گل مساوی را دريافت کرديم. با اين وجود خوشحالم که توانستيم در آخرين دقايق بازی گل برتری را به حريف بزنيم و اين سه امتياز مهم را کسب کرديم.

وی درباره‌ی دو بار گلزنی خود در اين ديدار پس از انتقادهايی که پيش از اين مطرح می‌شد، گفت: انتقاد هميشه وجود دارد و بازيکن هم بايد سعی کند که هميشه شايستگی‌هايش را اثبات کند. چيزی که در اين بازی برای من اهميت داشت اين بود که تيمم‌ موفق شود و هم اکنون نيز خوشحالم که توانستيم در هفته دهم نيز سه امتياز کامل را کسب کنيم.

بادامکی افزود: اين پيروزی و سه امتياز را به خانواده هواداری که در ديدار ما برابر استقلال جانش را از دست داد، هديه می‌کنيم.

بادامکی استقلال اهواز را تيمی پرقدرت توصيف کرد و گفت: يکی از دشوارترين بازی‌هايی که در ليگ داشتيم همين بازی بود. سرعت ويژگی اصلی استقلال اهواز بود. بازيکنان اين تيم هم تکنيکی بودند و هميشه تيم‌های کريمی تاکتيکی هم بازی می‌کنند. فکر می‌کنم که شيرين‌ترين سه امتيازی بود که تا به اين هفته کسب کرده بوديم.

***

محسن خليلی:
قهرمانی با پرسپوليس طعم ديگری دارد
آقای گلی برايم اهميت ندارد

مهاجم هفت گله پرسپوليس گفت: هر چند که قبول دارم کسب عنوان آقای گلی ليگ مهم است اما من تنها به فکر قهرمانی پرسپوليس هستم.

محسن خليلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به ديدار پرسپوليس برابر استقلال اهواز گفت: بازی فوق‌العاده دشواری بود و پرسپوليس يکی از سخت‌ترين روزهايش را پشت سر گذاشت. فکر می‌کنم پس از آن که خيلی‌ها انتقاد می‌کردند و می‌گفتند که پرسپوليس تيم‌های ضعيف را شکست داده، پيروزی مقابل استقلال اهواز چيزهای زيادی را ثابت کرد. اين سه امتيازی که در ديدار برابر استقلال اهواز کسب کرديم در روزهای آخر ليگ قطعا به کار ما خواهد آمد.

وی با بيان اين که در اين ديدار نشان داديم لايق صدرنشينی هستيم افزود: پس از آن که با استقلال مساوی کرديم انتقادات زيادی مطرح شد اما در ديدار جمعه نشان داديم تيمی که شايسته صدرنشينی و حتی قهرمانی است پرسپوليس است. در بيشتر دقايق بازی توپ در اختيار ما بود و فرصت‌های خوبی را هم برای به ثمر رساندن گل‌های بيشتر داشتيم اما در فوتبال قرار نيست که تمام موقعيت‌ها به گل تبديل شود.

خليلی استقلال اهواز را تيمی قدرتمند توصيف کرد و افزود: استقلال اهواز جدی‌ترين حريف ما تا اين هفته از ليگ بود. آنها می‌دانستند که چه می‌خواهند، دوندگی و سرعت دو ويژگی اصلی استقلال اهواز بود. واقعا بايد به فيروز کريمی تبريک گفت که با تعدادی از بازيکنان جوان تيمی ساخته که در تهران برابر پرسپوليس اين قدر شجاعانه بازی می‌کند.

وی درباره‌ی درگيری‌اش در بازی با مصطفی حقی‌پور گفت: درگيری نبود. من با حقی پور دوست هستم و در بازی در حال خوش و بش با هم بوديم و اتفاق خاصی رخ نداد.

خليلی در پاسخ به اين سوال که با توجه به اين که در صدر جدول گلزنان رقابت تنگاتنگی وجود دارد چه قدر به آقای گلی اميدواری؟ گفت: مهم تيم پرسپوليس است و موفقيت فردی اهميتی ندارد. هر چند که قبول دارم کسب عنوان آقای گلی ليگ مهم است.اما من تنها به فکر قهرمانی تيم‌ام هستم. می‌خواهم دومين قهرمانی خودم را در دو سال گذشته کسب کنم. سال گذشته با سايپا و امسال با پرسپوليس. می‌دانم که قهرمانی با پرسپوليس و رسيدن به ليگ قهرمانان آسيا طعم ديگری دارد و می‌خواهم با پرسپوليس قهرمان شوم.

***

اين ۳ امتياز تقديم آن هوادار
محمد نصرتی:
مجبور بودم خطا کنم

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مجبور شدم که در دقيقه ۷۰ بر روی مهاجم استقلال اهواز مرتکب خطا شوم، چرا که احساس کردم اين کار به سود تيم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد نصرتی گفت:« بازی با استقلال اهواز ديدار دشواری بود و دو تيم نشان دادند که از بهترين تيم‌های ليگ هستند. ما زمانی که يازده نفر بوديم، موقعيت‌های زيادی داشتيم و بازی‌ای که ارايه کرديم تماشاگرپسند بود. فکر می‌کنم می‌توانستيم گل‌های بيشتری هم به ثمر برسانيم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: بازيکنان ما بسيار خوب کار کردند و نشان دادند که لياقت صدنشينی را دارند. تمام بازيکنان با دل و جان بازی کردند و سه امتياز حق ما بود.

نصرتی درباره‌ی صحنه‌ای که از بازی اخراج شد، گفت: توپ بين من و بيگدلی بود. فکر نمی‌کردم که او بتواند به توپ برسد اما، با ضربه کوچکی که به توپ زد از من جلو افتاد و مجبور شدم که در آن دقيقه بر روی مهاجم استقلال اهواز مرتکب خطا شوم، چرا که احساس کردم اين کار به سود تيم است. در آن لحظه به خودم گفتم که در اين بيست دقيقه پايانی می‌توانيم نتيجه را حفظ کنيم اما، از شانس بد من درست زمانی که اخراج شدم، گل مساوی را دريافت کرديم اما، خوشحالم که توانستيم در دقايق آخر به گل برتری برسيم.

نصرتی با اشاره به فوت يکی از تماشاگران ديدار پرسپوليس برابر استقلال گفت: فوت آن هوادار به ما روحيه داد و انگيزه بسياری داشتيم که به خاطر شاد کردن روح آن هوادار سه امتياز کامل را کسب کنيم.

وی درباره‌ی عملکرد استقلال اهواز گفت: آنها تيم خوبی بودند که به لحاظ فنی شرايط بسيار خوبی داشتند. کريمی هم مربی شناخته شده‌ای در فوتبال ايران است اما، فکر می‌کنم که تيم ما بهتر بود و با وجود اين که ده نفره بوديم، توانستيم پيروز شويم.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» افشين قطبی پس از پيروزی بر استقلال اهواز: بازيکنان من نشان دادند که دل شير دارند! ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» پرسپوليس ۱۰ نفره استقلال اهواز را شکست داد، هواداران پرسپوليس به قطبی لقب امپراتور دادند، فارس
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-15' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» استيلی: به پرسپوليس بايد تسليت بگوييد! دربی را آناليز کنند تا معلوم شود چه کسی خوش شانس بود، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار مقابل استقلال با پيراهنی جديد به ميدان می‌رود، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-10' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» افشين قطبی در نشست خبری پرسپوليس: شک ندارم که پرسپوليس پيروز دربی است، هواداران می‌خواهند استقلال را با ۶ الی ۷ گل ببريم! ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34573

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حرف های حسين بادامکی، محسن خليلی و محمد نصرتی پس از ديدار با استقلال اهواز، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016