"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-14' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

شصت و سومین بازی استقلال و پرسپولیس با نتیجه یک بر یک مساوی شد

گزارش از بی بی سی: شصت و سومین دیدار استقلال و پرسپولیس در حالی برگزار می شود که دو تیم در هفته نهم وضعیت بسیار متفاوتی دارند. پرسپولیس با رهبری افشین قطبی مدعی اصلی قهرمانی این فصل نشان داده و تا پیش از داربی با بیست امتیاز در صدر جدول قرار دارد. اما در سوی دیگر یاران ناصر حجازی حال و روز خوشی ندارند و تنها با دو برد از هشت مسابقه قبلی در رده دوازدهم ایستاده اند.

بازی با شش دقیقه تأخیر (سه و سی شش دقیقه به وقت تهران) با سوت داور اسپانیایی آغاز شد.

نیمه اول:

دقیقه 3: اولین کرنر مسابقه برای استقلال. سانتر نوازی با ضربه سر استقلالی ها به بیرون رفت.

دقیقه 5: موقعیت خطرناک برای پرسپولیس. نیکبخت تا مرز محوطه شش قدم استقلال پیش رفت که پاس آرام او را طالب لو گرفت.

دقیقه 15: خلیلی وارد محوطه هجده قدم استقلال شد که ضربه او را طالب لو دفع کرد. توپ برگشتی را بار دیگر خلیلی زد که این بار دروازه بان استقلال توپ را جمع کرد.

دقیقه 16: اخطار برای فرهاد مجیدی از استقلال

دقیقه 20: موقعیت مناسب برای نیکبخت در هجده قدم استقلال روی پاس بلند شیث بدست آمد که وی نتوانست از آن استفاده کند.

دقیقه 25: نیکبخت در شلوغی هجده قدم استقلال توپ را وارد دروازه کرد که داور اسپانیایی خطای هند اعلام کرد و گل را مردود دانست. داور به نیکبخت هم کارت زرد داد.

دقیقه 30: اخطار برای صادقی از استقلال

دقیقه 33: کرنر برای استقلال. سانتر نوازی باز هم ثمری نداشت. رودباریان دروازه بان پرسپولیس با بازیکن استقلال برخورد کرد و برای لحظاتی روی زمین بود.

دقیقه 38: همکاری خوب یاران استقلال پشت هجده قدم پرسپولیس. مجیدی و منیعی از چپ حرکت کردند و جباری هم به آنها اضافه شد که دفاع پرسپولیس توپ وی را زد.

دقیقه43: بهترین فرصت برای استقلال را برهانی از دست داد. او روی پاس منیعی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما تحت فشار مدافع پرسپولیس توپ را به بدن دروازه بان زد.


نیمه دوم:

دقیقه 48: اخطار برای سپهر حیدری از پرسپولیس. استقلالی ها از ضربه آزادی که پشت محوطه از خطای حیدری روی مجیدی حاصل شده بود، بهره ای نبردند.

دقیقه 51: موقعیت برای استقلال. در حالیکه مجیدی وارد هجده قدم شده و با دروازه بان تک به تک بود، حیدری با تکلی زیبا توپ او را به کرنر فرستاد.

دقیقه 55: شوت راه دور و محکم پژمان نوری را طالب لو از کنج دروازه استقلال دفع کرد.

گل برای استقلال (دقیقه 57) روانخواه با شوتی محکم از فاصله دور توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد. 

دقیقه 63: فرصت خوب پرسپولیس در محوطه هجده قدم را محسن خلیلی از دست داد. توپ در یک رفت و برگشت در داخل محوطه نصیب نصرتی شد و او توپ را روی نقطه پنالتی به خلیلی سپرد.

تعویض برای پرسپولیس (دقیقه 67) فراز فاطمی به جای عباس آقایی وارد زمین شد.

بازی بسیار جذاب تر از نیمه اول شده است. پس از دقایقی که استقلال پر روحیه تر بازی می کرد، حالا این پرسپولیس است که برای جبران گل خورده جلو کشیده است.

تعویض برای استقلال (دقیقه 72) لطفی به جای روانخواه که تک گل مسابقه را برای استقلال به ثمر رسانده بود به میدان آمد.

دقیقه 74: شوت زمینی و محکم کریم باقری را طالب لو جمع کرد.

دقیقه 78: جاری از سمت راست وارد محوطه هجده قدم پرسپولیس شد. دو بازیکن پرسپولیس را پست سر گذاشت اما شوت زمینی و نسبتا آرام او را رودباریان گرفت.

دقیقه 79: یکی دو موقعیت پی در پی برای پرسپولیس بدست آمد که دست آخر طالب لو ضربه باقری را از دو قدمی دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 80: کرنر را طالب لو جمع کرد و بلافاصله توپ را فرستاد که سه بازیکن استقلال ضد حمله را شکل دادند. مجیدی وارد هجده قدم شد اما دفاع پرسپولیس توپش را به کرنر فرستاد.

گل برای پرسپولیس (دقیقه 84) سانتر بلند شیث رضایی از جناح چپ دروازه استقلال با ضربه سر محسن خلیلی وارد دروازه شد.

تعویض برای استقلال (دقیقه 1+90): علی علیزاده به جای پولادی وارد زمین ش

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بازيکنان استقلال: طالب لو، صادقی، قربانی، منتظری، جباری، پولادی، نوازی، منيعی، روانخواه، مجيدی، برهانی

بازيکنان پرسپوليس: رودباريان، حيدری، رضايی، نصرتی، باقری، نوری ، آقايی ، الونگ الونگ، واحدی نيکبخت، بادامکی، خليلی

گزارش ایسنا از بازی:

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دو تيم استقلال و پرسپوليس كه از ساعت 15:30 امروز با قضاوت "گونزالس" اسپانيايي و در حضور بيش از 80 هزار تماشاگر مشتاق داربي 63 را برگزار كردند، به نتيجه‌اي بهتر از تساوي دست نيافتند.


در نيمه‌ي اول اين ديدار كه دو تيم با احتياط بيشتري بازي مي‌كردند خطر چنداني بر روي دروازه‌ها ايجاد نشد. اما، در نيمه‌ي دوم بازي سرعت بيشتري گرفت و بازيكنان دو تيم نيز حملات خود را بر روي دروازه حريف بيشتر كردند، به گونه‌اي كه در دقيقه‌ي 57 و با اشتباه محرز حسن رودباريان، استقلال توسط «اميدرضا روانخواه» از پشت محوطه‌ي هجده قدم و با شوت زيباي اين بازيكن به گل برتري دست يافت.


پس از اين گل، پرسپوليس حملات خود را بر روي دروازه استقلال تشديد كرد تا در نهايت «محسن خليلي» بر روي سانتر «شيث رضايي» و با ضربه‌ي سر توانست در دقيقه‌ي 83 گل تساوي را وارد دروازه‌ي وحيد طالب‌لو كند.


افشين قطبي كه پيش از اين بازي بارها تاكيد كرده بود براي كسب پيروزي به مصاف استقلال مي‌رود، در اين ديدار نخواست از تعويض‌هايش استفاده كند و تنها در دقيقه‌ي 67 عباس آقايي را از زمين بازي خارج و به جايش فراز فاطمي را به بازي فرستاد اما، ناصر حجازي از هر سه تعويض خود استفاده كرد. پس از آن كه گل استقلال به ثمر رسيد، اميد روانخواه از زمين خارج و سعيد لطفي مدافع به بازي گرفته شد تا شايد برتري استقلال در زمين حفظ شود.


همچنين در دقايق 86 و 91 به ترتيب يوسفي و عليزاده به جاي مجيدي و پولادي وارد زمين بازي شدند.


در اين ديدار كريم باقري (دقيقه‌ي 18)، نيكبخت واحدي (دقيقه 24) و سپهر حيدري (دقيقه 49) از تيم پرسپوليس و مهرداد پولادي (دقيقه 17)، اميرحسين صادقي (دقيقه 29) و آرش برهاني (دقيقه 61) از تيم استقلال از گونزالس اسپانيايي كارت زرد دريافت كردند.


در دقيقه‌ي 65 بازي صمد مرفاوي به دليل اعتراض به تصميمات داور از سوي گونزالس اسپانيايي از بازي اخراج شد.

پرخاشگری تماشاگران استقلال به نیکخبت / از داوران پیشکسوت تقدیر شد

پیش از آغاز دربی شصت و سوم شعارهایی که تماشاگران استقلال علیه نیکبخت واحدی مطرح می کردند، باردیگر صحنه های ناشایستی را در ورزشگاه آزادی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که تا دقایقی دیگر شصت و سومین دربی پایتخت آغاز خواهد شد حاشیه هایی را از این دیدار می خوانید:

* در حال حاضر ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر است و درهای ورودی به روی تماشاگران بسته شده است.

* نیکبخت واحدی همچنان چهره مورد توجه استقلالی هاست که بعضا برخی شعارهای ناشایست علیه او سر می دهند.

* فرج الله یثرتی ، نظری و مسعود فلاح سه داوری بودند که قبل از آغاز بازی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال مورد تقدیر قرار گرفتند.

* تعدادی ازنوجوانان با پوشیدن لباس های محلی به نشانه استانهای مختلف و در دست داشتن پرچم در دایره مرکز زمین حلقه زدند و پرچم سه رنگ کشورمان را در ورزشگاه به نمایش گذاشتند.

* قبل ازشروع مسابقه تمامی مربیان پرسپولیس شامل افشین قطبی، حمید استیلی، مرزبان و سعید عزیزیان وارد زمین شدند اما از تیم استقلال بهمنی، آقازاده و مرفاوی به زمین آمدند و ناصر حجازی در میان آنها حضور نداشت.

* صادق ورمزیار به محض ورود به داخل زمین نیکبخت واحدی را در آغوش گرفت و دقایقی را به احوالپرسی با وی پرداخت.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-10' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» حرف های علی فتح‌الله زاده و ناصر حجازی در نشست خبری باشگاه استقلال تهران پيش از دربی پايتخت، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» قلعه‌نويی خطاب به استقلالی‌ها: شکست برابر سپاهان را فراموش کنيد، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» جباری پا به توپ شد، وضعيت مبهم صادقی و شفيعی برای دربی، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-10-08' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» پس از شکست برابر سپاهان، استقلال با اتوبوس به تهران بازگشت! ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-08-25' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» باشگاه پرسپوليس اجازه حضور در ورزشگاه آزادي را ندارد، فارس
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34511

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شصت و سومین بازی استقلال و پرسپولیس با نتیجه یک بر یک مساوی شد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016