"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-09-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

غلام‌حسين پيروانى: خوشحالم كه ضد فوتبال نكرديم، مى‌توانستيم پرسپوليس را شكست دهيم، ايسنا

خبرگزارى دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشى - فوتبال

سرمربى تيم فوتبال مقاومت سپاسى شيراز پس از تساوى تيمش مقابل پرسپوليس گفت: از اين كه به ضد فوتبال مرتكب نشديم، بسيار خوشحالم.

به گزارش خبرنگار خبرگزارى دانشجويان ايران(ايسنا)؛ غلام پيروانى پس از پايان اين ديدار در جمع خبرنگاران اظهاركرد: پرسپوليس تيم بسيار خوب و قدرتمندى است و بايد اين تيم را تيم ستاره‌ها دانست. آنها علاوه بر در اختيار داشتن بازيكنانى خوب و مطرح، كادر فنى فهيمى نيز داشته و به دليل كسب نتايجى خوب و درخشان در اين فصل از روحيه‌ى بالايى هم برخوردار بودند. به هر حال بازى كردن در مقابل تيمى با اين خصوصيات آن هم در مقابل تماشاگران فراوان كار بسيار مشكلى است.

وى ادامه داد: بايد از زحمات و تلاش بازيكنانم در اين ديدار تشكر كنم. بازيكنان ما بازى بسيار خوبى را به نمايش گذاشته و بسيار زيبا بازى كردند. در مقابل حريفى با اين قدرت بازى كردن با اين بضاعت كم كار ارزشمندى است و تلاش بازيكنانم ستودنى است.

پيروانى تصريح كرد: تساوى مقابل پرسپوليس در تهران كم از پيروزى ندارد. چرا كه حريف ما تيم بسيار بزرگى بود اما، ما تنها با بودجه‌اى يك ميلياردى نتيجه‌ى خوبى در اين ديدار گرفتيم.

وى افزود: در زمان حمله با سه مهاجم به دروازه‌ى حريف حمله مى‌كرديم و هنگام دفاع نيز سعى مى‌كرديم تا با تعداد بيشترى مانع از برترى عددى حريف شويم. به هر حال از اين كه به ضد فوتبال متهم نشديم و بازى هجومى را به نمايش گذاشتيم، بسيار خوشحالم. تماشاگران در اين ديدار شاهد يك بازى زيبا و تماشاگرپسند بودند كه هر دو تيم در اين موضوع نقش داشتند.

پيروانى با اشاره به نقاط ضعف پرسپوليس به خبرنگاران گفت: ما نقاط ضعف پرسپوليس را از قبل مى‌دانستيم و بر روى آن تمركز كرده بوديم. پرسپوليس از دقيقه‌ى ۷۰ به بعد دچار افت و ضعف بدنى مى‌شود به همين دليل بود كه در دقايق پايانى صاحب دو موقعيت تك به تك شديم. اگر از اين موقعيت‌ها بهتر استفاده مى‌كرديم، مى‌توانستيم حتى پرسپوليس را شكست دهيم. فكر مى‌كنم كه هر يك از بازيكنان ما در اين بازى بالاى ۸۰ دقيقه دويده باشند.

پيروانى در پاسخ به سوال خبرنگارى كه از او پرسيد چرا اصرار داشتيد از منطقه چپ به پرسپوليس حمله كنيد گفت: معتقدم كه پژمان نورى يك هافبك كلاسيك است اما، او اكنون به خط دفاعى عقب كشيده تا حدودى اين موقعيت را در اختيار حريفان مى‌گذارد كه از اين جناح به دروازه‌ى پرسپوليس حمله كند. به هر حال پرسپوليس در جناح راست دفاع محكمى مانند شيث رضايى را دارد. به دليل دوندگى فراوان عبور از او مشكل‌تر است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيروانى درباره‌ى ضعف خط دفاعى پرسپوليس در اين بازى اظهار كرد: به هر حال اگر دفاع اشتباه نكند هيچ تيمى در جهان گل نمى‌خورد. اگر گلى در فوتبال به ثمر مى‌رسد به دليل همين اشتباه‌هاست. با اين حال فكر نمى‌كنم كه دفاع پرسپوليس ضعيف كار كرده باشد. اين بازيكنان ما بودند كه با دوندگى فراوان و حركاتى سريع باعث شدند تا مدافعان حريف اشتباه كنند. بايد توجه داشت كه مدافعان پرسپوليس از بهترين مدافعان ايران هستند و زدن سه گل در ورزشگاه آزادى به چنين تيمى كار بسيار مشكلى است.

پيروانى در پاسخ به سوال خبرنگارى كه از او پرسيد چرا دروازه‌بان شما قصد تحريك بازيكنان حريف و تماشاگران را داشت اما، شما عكس‌العملى نشان نداديد گفت: من چنين چيزى را نديدم اگر مى‌ديدم كه دروازه‌بانم حريف يا تماشاگران را تحريك مى‌كند، بدون كوچك‌ترين مكثى او را از زمين بيرون مى‌كشيدم. من هيچ گاه چنين چيزى را تحمل نخواهم كرد. بايد بگويم كه ما براى پيروزى تلاش مى‌كنيم اما، هيچ گاه پيروزى را با هر قيمتى نمى‌خواهيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34304

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'غلام‌حسين پيروانى: خوشحالم كه ضد فوتبال نكرديم، مى‌توانستيم پرسپوليس را شكست دهيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016