"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-09-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

اردوی تيم ملی فوتبال نوجوانان ايران در آلمان، علی دوستی: با هامبورگ و وردربرمن بازی می کنيم، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سرمربی تيم ملی فوتبال نوجوانان ايران با تدارکاتی خواندن مسابقات زير ۱۵ سال غرب آسيا در سوريه، گفت: تيم نوجوانان ايران در ادامه برنامه های آماده سازی خود در آلمان اردو خواهد زد.

به گزارش ايسنا، علی دوستی با بيان آن که مسابقات فوتبال نوجوانان غرب آسيا در سوريه برای تيم ايران دستاوردهای خوبی به دنبال داشت، افزود: از آنجايی که اين مسابقات برای ما دارای جنبه تدارکاتی بود و در تيمهای ملی پايه به شرکت در اين قبيل تورنمنت ها نياز مبرم داريم، توانستيم در سوريه به خواسته هايمان دست يابيم. نوجوانان با انجام بازيهای تدارکاتی خارجی دارای تجربه بيشتر می شوند و استرس آنها در بازيهای مهم کاهش می يابد. با وجود کسب عنوان دوم در اين مسابقات من از عملکرد بازيکنانم رضايت دارم و شناخت نقاط مثبت و ضعف تيم در طول بازيها ، کمک زيادی در آينده به ما خواهد کرد.

وی با گلايه از نظم نامناسب و عدم حضور ناظر کنفدراسيون فوتبال آسيا در اين رقابتها، خاطر نشان کرد: متاسفانه فرد خاصی از AFC مسابقات را زير نظر نداشت و تمامی داوران از کشور ميزبان انتخاب شده بودند و اين در حالی بود که برخی از تيمها به طور مشهود از بازيکنان صغر سنی بهره می بردند، ولی شخص خاصی از AFC برای برخورد با اين مسايل در نظر گرفته نشده بود.

سرمربی تيم ملی نوجوانان کشورمان در خصوص مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی آسيا که از مهر تا ششم آبان سالجاری به ميزبانی ايران برگزار می شود، گفت: همه تيمهای حاضر در مسابقات برای ما حريفان سختی خواهند بود. تيم نوجوانان ايران در مرحله مقدماتی دوره پيش فقط دو بازی رفت و برگشت مقابل ترکمنستان انجام داد، ولی امسال ما بايد با پنج تيم بازی کنيم که اين مساله نمايانگر دشواری کار است.

دوستی از برگزاری اردوی يک هفته ای تيم ملی نوجوانان در کشور آلمان خبر داد و افزود: کميته جوانان فدراسيون فوتبال مصمم است برای تيم نوجوانان اردويی به مدت يک هفته و از نهم يا دهم مهرماه در آلمان برگزار کند. ما قصد داريم در اين اردو دو بازی با تيم‌های آلمانی انجام دهيم. يکی از اين بازيها مقابل تيم نوجوانان هامبورگ خواهد بود و در ديدار ديگر احتمالا مقابل نوجوانان وردربرمن بازی خواهيم کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پايان با بيان آن که همه کشورهای آسيايی در سطوح پايه سرمايه گذاری و هزينه کرده اند و برای تيمهای اين رده در کشورهای اروپايی اردو برگزار می کنند، افزود: فوتبال پايه ديگر مثل گذشته نيست که نتايج در آن بدون برنامه به دست آيد و کار نسبت به سالهای گذشته به مراتب سخت تر شده است، ولی ما در دور مقدماتی مسابقات تمام تلاش خود را به خرج می دهيم که شانس صعود داشته باشيم.

اردوی تيم نوجوانان از فردا با حضور ۳۰ بازيکن در تهران آغاز می شود و تا ۲۷ شهريور ادامه خواهد داشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34241

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اردوی تيم ملی فوتبال نوجوانان ايران در آلمان، علی دوستی: با هامبورگ و وردربرمن بازی می کنيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016