"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-09-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حبيب کاشانی، مديرعامل باشگاه پرسپوليس: نه کاپرفيلدم و نه معصوم، وارث جايی هستيم که چهل سال از تاريخش گذشته است، ايسنا

- استقلال خلاف قانون مرتکب شده است

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


نشست خبری مديرعامل و سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حبيب کاشانی مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ابتدای اين نشست با اشاره به کمک پنج هزار تومانی يک کشاورز اردبيلی به پرسپوليس و همچنين اختصاص دو روز از حقوق چند خبرنگار به باشگاه به عنوان حرکتی نمادين، هواداران را پشتوانه‌ی بزرگ پرسپوليس خواند و گفت: در اينجا لازم می‌دانم از تمام هوادارانی که در اين مدت از ما حمايت کردند، تشکر کنم.

پس از صحبت‌های کاشانی خبرنگاری از او پرسيد آيا شما بر اساس قانون می‌توانيد از هواداران درخواست کمک مالی کنيد که کاشانی جواب داد: ما شرکتی هستيم که تابع قوانين تجارت هستيم و مانعی برای کمک اشخاص حقيقی و حقوقی وجود ندارد. با اين حال اشخاص ديگری وجود دارند که در برنامه‌هايشان کمک به باشگاه ديده می‌شود. با اين حال ما هيچ وقت هواداران را که پشتوانه‌ی ما هستند را از دست نخواهيم داد و هر زمان که لازم باشد با اعلام شماره حساب از آنها کمک خواهيم گرفت. اگر در چند روز آينده مشکلی پيش آيد اين کار را عملی خواهيم کرد و شماره حسابی را اعلام می‌کنيم. اما سازمان تربيت بدنی قول داده که تا چند روز آينده اولين کمک خود را به باشگاه پرداخت کند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره‌ی مشکل باشگاه با ورزشگاه آزادی گفت: ما در ورزشگاه آزادی با دو مشکل مواجه هستيم. يکی بحث استفاده‌ از ورزشگاه بود که در قرارداد آمده بود مسووليت شخص ثالث نيز بر عهده‌ی ماست اما، با استدلالی که برای آنها آورديم به آنها گفتيم که ما در ورزشگاه آزادی مستاجر هستيم و تنها از منافع ورزشگاه استفاده می‌کنيم. با جلسه‌ای که داشتيم تلاش کرديم که اين مانع حقوقی برطرف شود و ظرف يکی دو روز آينده اين قرارداد منعقد خواهد شد.

وی افزود: بحث ديگر بحث اسپانسر است، ما به عنوان مستاجر می‌خواهيم از منافع ورزشگاه آزادی استفاده کنيم و تنها زمين را اجاره نکرده‌ايم، بلکه می‌خواهيم از فضای استاديوم استفاده کنيم و اين حق ما است زمانی که زمين را اجاره می‌کنيم بايد تبليغات دور زمين را بر عهده بگيريم. از سال گذشته ششصد ميليون تومان به ورزشگاه آزادی بدهکار هستيم اما، اين در حالی است که ما بايد از پخش مستقيم، تبليغات ورزشگاه و بليت فروشی بهره ببريم. اما زمانی که اين منافع برای ما وجود ندارد درست نيست که اين گونه رفتار شود. مسوولان ورزشگاه بايد به ما حق دهند که اين مشکل را به صورت دو طرفه حل کنيم. در بازی قبل ما قبول کرديم که اسپانسر ما در کنار اسپانسر ورزشگاه آزادی قرار بگيرد. اما ورزشگاه آزادی اين مساله را نپذيرفت، خواهش می‌کنم که انصاف داشته باشيد. با باشگاهی که تنها منابع درآمدش تبليغ روی پيرهن است بايد همکاری بيشتری انجام گيرد.

خبرنگاری از کاشانی پرسيد در حالی که اسپانسر پرسپوليس و استقلال يکی است چرا ناصر حجازی در کنفرانس‌های خبری شرکت می‌کند اما به افشين قطبی اجازه‌ی حضور در نشست‌های خبری داده نمی‌شود؟ که وی گفت: ممکن است قرارداد ما و استقلال با يک اسپانسر باشد اما، ممکن است مفاد قرارداد متفاوت باشد. اما من در صحبتی که با مدير شرکت تعاونی شهر داشتم او به من گفت که استقلال خلاف قانون مرتکب شده و صد ميليون تومان از قراردادشان کسر خواهد شد.

کاشانی در پاسخ به اين سوال که چرا در جلسات اتحاديه شرکت نمی‌کنيد؟ گفت: ما با هيچ کس مشکلی نداريم و مسوولان اتحاديه به من نيز لطف داشتند و نام من را در کميته آسيب شناسی فوتبال آورده‌اند اما، به دليل اين که من در يک سال گذشته نتوانسته بودم به مرخصی بروم کتبا به آقا محمدی اعلام کردم که امکان حضورم در جلسه اتحاديه وجود ندارد.

وی همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا مواضع شما با اتحاديه در انتخابات فدراسيون فوتبال يکسان است؟ گفت: من هنوز در جلسه‌ی اتحاديه شرکت نکرده‌ام و پس از اولين حضور می‌توانم در اين باره اظهارنظر کنم.

کاشانی درباره‌ی اين که چرا کنفدراسيون فوتبال آسيا وضعيت استقلال و پرسپوليس را برای امتيازدهی جهت حضور در ليگ قهرمانان آسيا در نظر نگرفته است؟ گفت: اين مساله به اين دليل است که چهار تيم انتخاب شده زمين و امکانات دارند اما، نه هوادار پرسپوليس را دارند و نه افتخارات اين تيم را. اگر پرسپوليس و استقلال به afc معرفی نشدند تنها به دليل امکانات اين دو تيم است. ما بايد تدبير کنيم تا سال ۲۰۰۹ مشکلات حل شود. کارهايی نيز به اين منظور انجام شده که فعلا به دليل اين که قراردادهايش امضا نشده از بيان آن معذورم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا مشکلات پرسپوليس را حل خواهيد کرد؟ گفت: من نه "ديويد کاپرفيلد"‌ام و نه معصوم که بخواهم معجزه کنم. ما وارث جايی هستيم که چهل سال از تاريخش گذشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی درباره‌ی جذب نشدن "روبرت ساها" گفت: نفر سوم سفارت کشور چک در ملاقاتی که با هم داشتيم گفت که ساها مطالباتی را از باشگاه پرسپوليس دارد. مطالبات او بيش از دو برابر مدارکی بود که ما در اختيار داشتيم. با اين حال ما با او توافق کرديم که پيش از شروع تمرينات بدنسازی به ايران بيايد اما، سه ماه پس از دوران بدنسازی به ايران آمد. جای تاسف دارد که در همان روز از اين بازيکن که حتی چند کلمه فارسی هم بلد نيست صحبت‌هايی در جرايد نوشته می‌شود. چگونه می‌شود که او به خود اجازه می‌دهد در مورد کادر فنی اين گونه صحبت کند. بازيکنی که اصول حرفه‌ای‌گری را رعايت نمی‌کند اجازه ندارد در مورد کادر فنی صحبت کند. اين برای ما قابل قبول نيست. ضمن اين که من برای بازگشت ساها به ايران با او تماسی نداشتم.

کاشانی درباره‌ی وضعيت تامين منابع مالی اين تيم گفت: به طور قطع درآمد باشگاه نمی‌تواند منحصر به اسپانسر باشد. چرا که هزينه‌های جاری بسيار بيشتر از پولی است که اسپانسر دريافت می‌کند. به غير از اسپانسر، کمک سازمان تربيت بدنی و کمک مردم، دو منبع درآمدی ديگر داريم، هر چند که تا به حال پولی از سازمان تربيت بدنی به ما داده نشده و آنها قول داده‌اند که تا آخر هفته اين پول را به باشگاه بدهند.

وی افزود: امروز ما در کشورمان قطبی را داريم که از دانش روز فوتبال دنيا بهره می‌برد. بنابراين کلاس‌هايی را برای مربيان با حضور قطبی برگزار خواهيم کرد تا اين گونه درآمدی هر چند کم عايد باشگاه شود.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-09-12' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» افشين قطبی: تيم فوتبال پرسپوليس به سمت بين‌المللی شدن حرکت می‌کند، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-09-08' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» افشين قطبی: نتيجه‌ عادلانه‌ای بود، نيمه اول پيکان بهتر از پرسپوليس بود، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-09-08' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ليگ برتر فوتبال: پرسپوليس با شکست پيکان به تنهايی در صدر جدول باقی ماند، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-08-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» افشين قطبی: مردم ايران منتظر ظهور فوتبال بين‌المللی باشند، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-08-30' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» تيم پرسپوليس در صدر جدول فوتبال ليگ برتر ايران باقی ماند، ايرنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34237

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حبيب کاشانی، مديرعامل باشگاه پرسپوليس: نه کاپرفيلدم و نه معصوم، وارث جايی هستيم که چهل سال از تاريخش گذشته است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016