"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-08-01' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

درخواست از افشين قطبی برای صرف نظر از سفر به آمريکا و حضور در ايران، ايسنا

حبيب کاشانی:
قهرمانی عراق قيمت بازيکنان اين تيم را بالا برده است

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: « با وجود اين که افشين قطبی مدت هاست در کنار تيم کره جنوبی حضور داشته و از مرخصی استفاده نکرده، از طريق مدير برنامه هايش از او درخواست کرديم از سفر به آمريکا صرف نظر و در صورت موافقت با پيشنهاد باشگاه، هرچه سريعتر برای حضور در تيم پرسپوليس و شروع فعاليت، در کشورمان حضور پيدا کند.»

به گزارش ايسنا، حبيب کاشانی درباره وضعيت افشين قطبی و حضور وی در تيم فوتبال پرسپوليس گفت:«نقطه نظرات باشگاه را به مدير برنامه های وی اعلام کرديم و او سه شنبه شب کشور را به مقصد کره جنوبی و رساندن نامه باشگاه به قطبی ترک کرد. قطبی نيز قرار است بلافاصله پس از مطالعه آخرين پيشنهاد باشگاه، نظر خود را اعلام کرده و در صورت مثبت بودن اين نظر ، هرچه سريعتر در کشورمان حضور پيدا کند.»

کاشانی با اشاره به حضور طولانی مدت افشين قطبی در کنار تيم ملی کره جنوبی و عدم امکان استفاده از مرخصی افزود:«با اين حال از قطبی خواسته ايم در صورت موافقت با پيشنهاد باشگاه پرسپوليس از سفر به کشور آمريکا صرف نظر کند و هرچه سريعتر در کنار تيم فوتبال پرسپوليس حضور يابد.»

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص جلسه‌ی سه شنبه شب با ميثم سليمانی و تصميم اين باشگاه برای فسخ قرارداد اين بازيکن گفت:«ميثم سليمانی بازيکنی بود که بعد از رفتن کعبی از فولاد، جای اين بازيکن را پر کرده بود و بازيکنی بود که کاملاً در سمت راست پرسپوليس کارايی داشت. اما متأسفانه در تمرينات دچار حادثه شد و از ناحيه مچ پا آسيب ديد. همچنين با استعلامی که اخيراً درباره اين بازيکن داشتيم برخلاف نظری که قبلاً مطرح شده بود، اعلام شد که اين بازيکن ليگ برتری است. اين در حالی است که ما هنوز در برخی خطوط احساس نياز به جذب بازيکن داريم و بازيکنان مدنظر ما نيز از ليگ برتر هستند. مجموع اين مسائل در جلسه ای با حضور ميثم سليمانی و مديربرنامه های وی مطرح شد و اين بازيکن اعلام کرد تابع تصميم مديران باشگاه است و برای کمک به باشگاه پرسپوليس در اين جلسه حضور پيدا کرده است.»

حبيب کاشانی افزود:«ميثم سليمانی در اين جلسه اعلام کرد که حاضر است برای کمک به باشگاه پرسپوليس هر جا که باشگاه صلاح بداند حضور پيدا کند و به تيم خدمت کند. بنابراين طبق توافقی که حاصل شد قرار بر فسخ قرارداد ميثم سليمانی شد و امروز مراحل قانونی اين کار طی می شود. اميدواريم به زودی بتوانيم از توانايی های اين بازيکن در تيم پرسپوليس استفاده کنيم.»

سخنگوی تيم فوتبال پرسپوليس درباره برنامه‌ی اين باشگاه برای جذب بازيکنان جديد گفت:«تا به حال بر اساس نيازهای تيم، خريدهای مناسبی را داشته ايم و در تلاش هستيم تا اين روند را تا پايان فصل نقل و انتقالات ادامه دهيم. در همين راستا امروز با مدير برنامه های الونگ صحبت کرديم و قرار شد اين بازيکن هرچه سريعتر به مجموعه تيم اضافه شود. همچنين با مديربرنامه های ساها نيز مذاکراتی را داشتيم و قرار شد برای نهايی شدن مذاکرات، اين بازيکن در کشور ما حضور پيدا کند و تصميم نهايی در اين خصوص اتخاذ شود.»

حبيب کاشانی با اشاره به پيشنهاد به باشگاه پرسپوليس برای جذب چند بازيکن تيم ملی عراق و تمايل باشگاه به اين اقدام تصريح کرد:«قهرمانی تيم ملی فوتبال عراق در بازی های جام ملت های آسيا، پيشنهادهای قبلی را به شکل هنگفتی بالا برده است و ما نيز اعلام کرده ايم که پرداخت چنين مبالغ بالايی از توان باشگاه خارج است.»

وی افزود:«گزينه های ديگری از ديگر کشورها در راه هستند و به زودی در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا می کنند و در صورت اعلام نظر مثبت کادر فنی، اقدام به عقد قرارداد با آنها خواهيم کرد. بازيکنانی که تا به حال در تمرينات ما شرکت کرده اند هيچ کدام نتوانستند نظر کادر فنی را جلب کنند و در خريد بازيکن خارجی به دنبال گزينش بهترين و موثرترين بازيکنان هستيم. در ميان بازيکنانی که در راه هستند به دنبال جذب يک فوروارد سرزن و در مورد ديگر نقاط مورد نظر در حال رايزنی هستيم.»

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين گفت:«درصدد هستيم روز پنج شنبه(فردا) يک بازی تدارکاتی را با يک تيم از ليگ دو داشته باشيم و بازيکنان تيم در يک بازی تدارکاتی کارهای تاکتيکی موردنظر کادر فنی را انجام دهند. اين بازی در کمپ تيم های ملی انجام می شود.»

حبيب کاشانی درخصوص برگزاری اردو برای تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد:«اردوی يک هفته ای را در يکی از نقاط کشورمان در نظر داريم. ما در کشور خودمان شرايط مختلف آب و هوايی و جوی را داريم و با منتفی شدن اردوی خارجی بهترين گزينه ای را که مدنظر کادر فنی تيم باشد برای برگزاری اردوی يک هفته ای تدارک خواهيم ديد. اين مسئله در مسائل مالی هم برای ما به صرفه تر است و جا دارد از همين جا از کادر فنی و بازيکنان تيم که نهايت همکاری و هماهنگی را با مجموعه باشگاه دارند تشکر کنم.»

مديرعامل باشگاه پرسپوليس اضافه کرد:« در حال حاضر اردوی تيم در کمپ تيم های ملی در حال برگزاری است و بازيکنان تمرينات خود را در اين مجموعه زير نظر کادر فنی پيگيری می کنند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا، وی در ادامه اين گفت و گو درباره حضور تيم فوتبال پرسپوليس در يکی از شهرهای کاشان، بم و اراک گفت:«چندين درخواست و پيشنهاد برای حضور در شهرهای مختلف و افتتاح مجموعه های ورزشی اين شهرها به دستمان رسيده است. يکی از اين درخواست ها به افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کاشان مربوط می شود و ديگری هم در رابطه با ورزشگاه بم است. در گذشته نيز گويا مديريت باشگاه قول حضور در اراک برای افتتاح ورزشگاه اين شهر را داده بودند و مردم و استاندار اراک هنوز منتظر پاسخ به درخواستشان هستند، ولی با توجه به اين که ما تنها می توانيم در يکی از اين مراسم ها با حضور کامل تيم فوتبال شرکت کنيم، تصميم گيری در اين خصوص را به رييس سازمان تربيت بدنی واگذار کرده ايم و پس از انتخاب از سوی سازمان، برنامه سفر به شهر موردنظر را خواهيم داشت.»

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پايان با بيان اين که پيشنهادهای مختلفی از سوی اسپانسرها به باشگاه رسيده است تصريح کرد::«در رابطه با اسپانسر لباس و حامی مالی تقاضاهای زيادی داريم انشاءا... تا هفته آينده بهترين و مناسب ترين گزينه انتخاب و تصميم قطعی در اين خصوص اتخاذ می شود. اميدواريم با انتخاب بهترين گزينه از ميان اسپانسرها بتوانيم مشکلات مالی باشگاه را تا حدودی برطرف کنيم.»

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-06-29' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» مديرعامل باشگاه پرسپوليس: هنوز با افشين قطبی قرارداد نبسته‌ايم، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-06-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» هيات مديره پرسپوليس بر سرمربی‌گری افشين قطبی تاکيد کرد، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-06-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» محمود خوردبين رسما سرپرست تيم پرسپوليس شد، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-06-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» تيم‌های ليگ‌ برتری فوتبال حق جذب سه بازيکن خارجی را دارند، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-06-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس خواهد شد، ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33940

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درخواست از افشين قطبی برای صرف نظر از سفر به آمريکا و حضور در ايران، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016