"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-04-24' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

ديدار سپاهان - العين، بوناچيچ: سپاهان را برنده بدانيد، مديرعامل سپاهان: ورود به ورزشگاه رايگان است، ايسنا

لوکا بوناچيچ:
تماشاگران برای ديدن شکست العين به ورزشگاه بيايند
العين امتياز بگيرد کار ما سخت می‌شود



خبرگزاری دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: ورزشی - فوتبال

ما برای بردن العين برنامه ويژه‌ای داريم و هيچ شکی نداريم که العين تيم بازنده روز چهارشنبه خواهد بود. بنابراين رسانه‌ها می‌توانند از هم اکنون العين را تيم بازنده اين بازی بنامند.

لوکا بوناچيچ، سرمربی تيم فوتبال سپاهان در آستانه ديدار با العين امارات در چارچوب هفته‌ی چهارم ليگ قهرمانان آسيا به خبرنگار ايسنا گفت: در دور رفت کاملا اتفاقی شکست خورديم و در حالی که می‌توانستيم پيروز ميدان باشيم، بازی را واگذار کرديم. اما، در بازی برگشت جبران مافات می‌کنيم و با يک پيروزی پر گل، نشان می‌دهيم، العين تيمی نيست که بخواهد جلوی ما بايستد.

سرمربی تيم سپاهان با اشاره به نبود چند بازيکن اصلی اين تيم در اين ديدار گفت: عزيززاده در خط دفاعی وزنه بزرگی بود که او را به دليل مصدوميت نخوهيم داشت. به علاوه ميثم سليمانی، محرم نويدکيا، لوينيان و ماهری هم به همين دليل از حضور در اين بازی محروم شدند و اين کار ما را در اين بازی کمی سخت می‌کند.

وی کسب هر ۳ امتياز اين ديدار را برای صعود به مرحله بعد لازم دانست و گفت: اگر العين در اين ديدار امتيازی بگيرد همچنان در کورس صعود به مرحله بعد باقی می‌ماند و اين کار ما را بسيار سخت می‌کند. بنابراين در اين بازی اگر العين را ببريم، اين تيم را از کورس جا می‌گذاريم و يکی از رقبای جدی‌مان را کنار خواهيم گذاشت.

بوناچيچ در مورد ترکيب سپاهان در مقابل العين گفت: در تمرين ديروز (دوشنبه) توانستم بازيکنان مورد نظر اين بازی را انتخاب کنم اما، به خاطر اهميت کار فعلا از گفتن آن معذورم. فقط بايد بدانيد که در اين بازی آماده‌ترين‌ها به ميدان خواهند رفت.

بوناچيچ در پايان تصريح کرد: حضور پرشور تماشاگران در اين ديدار باعث دلگرمی ما خواهد شد و من اميدوارم تماشاگران زيادی برای ديدن شکست العين به ورزشگاه بيايند.

***

مديرعامل باشگاه سپاهان:
به شکست العين اطمينان دارم
مثلث قهرمانی ليگ برتر به مربع تغيير کرد


مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: با توانايی‌های بسيار بالای بازيکنان و کادر فنی به پيروزی سپاهان بر العين اطمينان کامل دارم.

محمدرضا ساکت درباره‌ی ديدار تيم‌های سپاهان ايران و العين امارات در ليگ قهرمانان آسيا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: اين يک بازی حساس و بسيار حياتی برای ماست که در واقع برای ما حکم فينال را دارد . سپاهان با کسب ۶ امتياز اکنون جايگاه بسيار مناسبی در جدول گروه‌ D اين رقابت‌ها دارد و قصد داريم تا با شکست العين موقعيت خود را در اين گروه تثبيت کنيم. تمام فکر و ذهن ما کسب ۳ امتياز اين بازی است و بازيکنان برای رسيدن به اين هدف هم قسم شده‌اند.

وی ادامه داد: العين تيم چندان مستحکم و قدرتمندی نيست و در بازی رفت تا حدودی شکننده نشان داد. بازی خوب بازيکنان ما در ديدار رفت نشان داد که در صورت هوشياری بيشتر توانايی شکست حريف را داريم. ما می‌توانيم با تنوع تاکتيکی و استفاده مناسب از فرصت‌ها و موقعيت‌های گل حريف را به آسانی از پيش رو برداشته و شکست دور رفت را جبران کنيم. سپاهان به مراتب تيم قدرتمندتری از العين است و اين مساله را در اصفهان به اثبات خواهيم رساند.

ساکت با اشاره به تدابير ويژه کانون هواداران اين باشگاه برای ورود آسان تماشاگران به ورزشگاه فولادشهر به ايسنا گفت: سرويس دهی توسط شرکت واحد اتوبوسرانی و مديريت ترمينال‌های اصفهان همچون گذشته به بهترين نحو انجام خواهد شد و اتوبوس‌های مشخص شده از نقاط مختلف شهر و استان تماشاگران را به ورزشگاه انتقال خواهند داد. برای رفاه حال تماشاگران تدابير ويژه‌ای را در نظر گرفته‌ايم و اميدوارم که تماشاگران نيز با رعايت نظم و انضباط ما را در هر چه بهتر برگزار شدن اين مسابقه ياری رسانند. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ورود برای تماشاگرانی که با لباس زرد رنگ سپاهان به ورزشگاه می‌آيند رايگان بوده و آنها نيازی به تهيه بليت ندارند.

وی افزود: از تماشاگران و هواداران سپاهان درخواست داريم تا تنها به تشويق تيم خود پرداخته و با حمايت خود از اين تيم زمينه پيروزی و موفقيت سپاهان را فراهم آورند.

مديرعامل سپاهان درباره‌ی فوت "فواد جارودی" ناظر لبنانی اين ديدار اظهار کرد: فوت ايشان را به کنفدراسيون فوتبال آسيا و همچنين جامعه ورزش لبنان تسليت می‌گويم. به هر حال پس از اين اتفاق ناخوشايند مراتب بلافاصله از سوی فراسيون فوتبال ايران به AFC گزارش شد و ناظر جايگزين از کشور اندونزی معرفی شد. طبق برنامه‌ريزی بازی در موعد مقرر انجام خواهد شد و تنها جلسه هماهنگی تيم‌ها که قرار بود امشب برگزار شود به ساعت ۱۰ و ۳۰ دقيقه صبح چهارشنبه موکول شد.

وی در پاسخ به اين سوال که فشردگی بيش از اندازه مسابقات بر عملکرد بازيکنان اين تيم تاثير منفی نخواهد گذاشت گفت: به هر حال ما با اين مشکل روبرو هستيم و چار‌ای نداريم جز اين که با قدرت در تمام جام‌ها حضور يابيم. مربيان تدابير لازم را در اين خصوص انديشيده و تمام سعی آنها اين است که بازيکنان با آمادگی کامل قدم به ميدان بگذارند. اگر کارها با برنامه‌ريزی پيش رود مشکلی پيش نمی‌آيد چرا که به هر حال اين بازيکنان کاملا حرفه‌ای هستند.

ساکت تصريح کرد: با وضعيت خوبی که در ليگ برتر داريم نمی‌توانيم نسبت به اين جام بی‌تفاوت باشيم. با شکست سايپا و استقلال مثلث قهرمانی به مربع تبديل شد و اکنون سپاهان يک ضلع اين مربع است. هر يک از اين تيم‌ها برای قهرمانی در ليگ شانس دارند، هر چند شانس برخی تيم‌ها بيشتر از سايرين است، سپاهان هم با درصدی از شانس جايگاه خوبی در جدول دارد، از اين رو تا آخرين هفته از ليگ برای قهرمانی تلاش خواهيم کرد.

***

منصور ابراهيم زاده:
راه شکست العين را می‌دانيم
اقتدار سپاهان را به رخ حريفان می‌کشانيم

مربی تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مقابل العين تنها به پيروزی فکر می‌کنيم و راه رسيدن به اين هدف را نيز به خوبی می‌شناسيم.

منصور ابراهيم‌زاده درباره‌ی ديدار فردا(چهارشنبه) تيمش مقابل العين در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: بازيکنان نتايج خوب در ليگ برتر و به خصوص پيروزی مقابل سايپا و استقلال را به فراموشی سپرده و صرفا بر روی اين ديدار حساس تمرکز کرده‌اند. تمام فکر و ذهن کادر فنی و بازيکنان کسب ۳ امتياز اين بازی و جبران شکست ديدار رفت در امارات است. می‌خواهيم با شکست العين علاوه بر انتقام از اين تيم اقتدار و توانايی سپاهان را نيز به رخ ساير تيم‌های حاضر در اين گروه بکشانيم.

وی ادامه داد: ما در امارات نيز به هيچ عنوان شايسته شکست نبوديم. بازيکنان ما در ديدار رفت بازی بسيار زيبا و قابل قبولی را به نمايش گذاشتند و اگر در زدن ضربات آخر کمی دقت داشتيم حداقل با يک امتياز اين مسابقه را به پايان می‌رسانديم. متاسفانه با وجود آن بازی زيبا و هماهنگ به دليل بی‌دقتی و عدم تمرکز کافی برخی مدافعان و مهاجمان ما نتيجه را به حريف واگذار کرديم. به هر حال پس از اين شکست در چند روز گذشته تمرينات ويژه‌ای را برگزار کرديم تا اشتباهات فردی و تاکتيکی بازيکنان ديگر تکرار نشود.

ابراهيم‌زاده تصريح کرد: ما در اصفهان تنها به شکست العين می‌انديشيم و برای رسيدن به اين هدف بايد کاملا هوشيار و با دقت باشيم. در اين بازی حرف اول را حرفه‌ای‌گری و بازی منطقی می‌زند و تيمی که انسجام و هماهنگی تاکتيکی خود را بيشتر حفظ کند پيروز ميدان خواهد بود.

مربی تيم سپاهان با اشاره به نوع بازی العين به ايسنا گفت: نقطه قوت العين که در ديدار رفت کاملا به چشم می‌آمد جمع شدن سريع بازيکنان اين تيم و انتقال بازی از خط دفاع به حمله بود. بازيکنان العين در زمان حمله بسيار پرتعداد بوده و همين موجب سردرگمی بازيکنان و به خصوص مدافعان ما شد. با اين وجود در بازی روز چهارشنبه العين نوع ديگری از فوتبال را به نمايش خواهد گذاشت چرا که اين تيم به يک امتياز نيز قانع خواهد بود. فکر می‌کنم که العين در اين بازی با تفکرات دفاعی به ميدان آمده و فوتبال تدافعی و بسته‌ای را ارايه کند. از اين رو برنامه ويژه‌ای در خط حمله برای باز کردن دروازه‌ی آنها داريم و اميدوارم که بازيکنان ما همچون تمرينات در ميدان نيز موفق به اجرا کردن اين برنامه‌ها شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: خوشبختانه سپاهان در اين فصل تيم بسيار هماهنگی بوده و فوتبال زيبايی را نيز به نمايش می‌گذارد. بازيکنان ما هم توانايی نفوذ از کناره‌ها را دارند و هم می‌توانند با پاس‌های عمقی نظم خط دفاعی حريف را بر هم بريزند. اين بهترين راهکار برای باز کردن دروازه‌ی تيمی است که صرفا به دنبال ارايه يک بازی تدافعی است.

مربی تيم سپاهان تاکيد کرد: با تمام اين اوصاف می‌دانيم که العين در ضد حملات بسيار خطرناک و سريع است. بنابراين به مدافعان خود توصيه کرده‌ايم که کاملا مراقب حرکات مهاجمان حريف بوده و سايه به سايه آنها حرکت کنند. العين دو بازيکن بسيار خوب با خصوصيت‌های تهاجمی دارد که می‌توانند برای ما خطرناک باشند. مهاجم کامرونی و هافبک عراقی العين طراحان اصلی حملات اين تيم عربی هستند که در صورت مهار آنها می‌توانيم به نتيجه بازی خوشبين باشيم.

مربی سپاهان در پايان خاطر نشان کرد: در صورت شکست العين تا اندازه زيادی وضعيت صعودمان ازاين گروه مشخص خواهد شد. با توجه به اين که سپاهان در آخرين بازی‌ها خود مقابل الشباب عربستان ميزبان است به نظر می‌رسد که شرايط کاملا به سود ما باشد.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-04-24' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» روز چهارم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا: نماينده ايران در انديشه انتقام از العين، ماراتن صعود آغاز می شود، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-04-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» سپاهان برابر العين امارات شکست خورد، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-04-08' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» تيم فوتبال سپاهان اصفهان جزو بهترين باشگاه‌های جهان قرار گرفت، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-03-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاههای آسيا: سپاهان، الشباب را در رياض شکست داد، ايلنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-03-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» مربی تيم فوتبال سپاهان: با شکست الشباب به مردم ايران عيدی می‌دهيم، ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33151

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ديدار سپاهان - العين، بوناچيچ: سپاهان را برنده بدانيد، مديرعامل سپاهان: ورود به ورزشگاه رايگان است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016