"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-04-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

کنفرانس مطبوعاتی قلعه‌نويی: در جام‌ ملت‌ها بازی‌های ايرانی را به نمايش می‌گذاريم، ايسنا

* با خلوص نيت پاسخ صفايي فراهاني را دادم
* هيچ ‌برنامه‌اي درفوتبال ضمانت اجرايي ندارد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


ساعت 10:10 صبح روز دوشنبه در سالن اجتماعات آكادمي ملي المپيك دوازده نفر از اعضاي كميته‌ي فني تيم ملي رو در روي خبرنگاران قرار گرفتند و ضمن توضيح برنامه‌هاي آينده اين تيم به پرسش‌هاي نمايندگان رسانه‌هاي گروهي پاسخ گفتند.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ابتداي اين نشست مهدي مناجاتي، سرپرست تيم ملي ضمن خوش‌آمدگويي به خبرنگاران وعكاسان گفت: ما رسانه‌ها را هم‌رديف خود اما، در يك جبهه مي‌بينيم و نظرات شما مي‌تواند گره‌گشاي مشكلات تيم ملي باشد.


قلعه‌نويي گفت: اعتقاد بنده اين است كه مطبوعات يكي از اركان ورزش به ويژه فوتبال هستند و بايد ارتباط خوبي را با رسانه‌ها داشته باشيم.


وي درباره‌ي برنامه‌ي تيم ملي گفت: كادر فني در جلساتي كه طي سه ماه برگزار كردم، برنامه‌اي را براي تيم ملي تدوين كردند. ما معتقديم كه اين برنامه مشكلات زيادي دارد اما، با مشورت از نظرات شما و كارشناسان مي‌توانيم اين مشكلات را به حداقل برسانيم.


وي در توضيح اين برنامه گفت: برنامه‌ي تيم ملي يازده پيوست دارد كه شش پيوست آن فني و پنج آن ستادي و پشتيباني است.


در ادامه اين كنفرانس نيز ساير اعضا به بيان نظرات خود پرداختند و در اين ميان منصور ابراهيم‌زاه يكي از مربيان تيم ملي با بيان اين كه به ساختار دفاع و حمله مي‌تواند تيم‌ها را به موفقيت برساند گفت: اعتقاد ما اين است كه هر تيمي كه ساختار دفاعي درستي داشته باشد و كمتر گل دريافت كند مي‌تواند در ساختار حمله نيز موفق باشد. اعتقاد ما اين است كه با پرس تيمي و سرعت دادن به بازي و انتقال دفاع به حمله مي‌توانيم به اهداف از پيش تعيين شده دست يابيم. بر همين مبنا در طول رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا از سه چيدمان 3-5-2، 3-4-4 و 4-4-2 استفاده مي‌كنيم و با مرور اين بازيكنان در قالب تيمي قرار خواهيم داد و با توجه به حريفان‌مان در طول رقابت‌هاي جام ملت‌ها از سيستم‌هاي مختلف استفاده خواهيم كرد.


وي درباره‌ي داشتن ابزار به منظور اجرايي كردن اين سيستم‌ها گفت: خوشبختانه ابزار كامل را در اختيار داريم و به طور مثال جواد نكونام مي‌تواند در هر سه سيستم به ايفاي نقش بپردازد.


پيرواني هم در ادامه با اشاره به شروع تمرينات تيم ملي از بيست و دوم تير ماه گفت: تا شروع جام ملت‌ها بيست و دو روز تمرين خواهيم داشت ودر اين مدت با توجه به اهميت مسايل تاكتيكي بازيكنان را با اهداف تاكتيكي خود آشنا خواهيم كرد.


پس از صحبت‌هاي اعضاي كادرفني امير قلعه‌نويي در بخش دوم نشست مطبوعاتي خود به پرسش‌هاي نمايندگان رسانه‌هاي گروهي پاسخ گفت.


قلعه نويي در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه چرا زماني كه بازيكنان لژيونر به تيم ملي مي‌آيند، كارايي لازم را ندارند، گفت: من با نظر شما موافق نيستم. شايد كمبود وقت باعث شده كه بازيكنان لژيونر نتوانند صد درصد توانايي خود را ارايه دهند. بازيكنان لژيونر ايران را دوست دارند، حتي در بعضي مواقع براي اضافه شدن به تيم ملي از خود هزينه مي‌كنند. من و كادر فني تيم ملي در مدت ده ماه حضورمان در تيم ملي از 62 بازيكن دعوت به عمل آورديم و در اين ميان بيست بازيكن براي نخستين بار به تيم ملي دعوت شدند. كادر فني تيم ملي به غير از توجه به بازي‌هاي آينده‌ برنامه‌اي بلند مدت را نيز براي اين تيم در نظر گرفته است. بنابراين بازيكنان مختلف را دعوت مي‌كنيم تا از زمان غيبت بازيكنان لژيونر كمبود آنها احساس نشود.


قلعه‌نويي به تورنمنت‌هاي اردن و امارات اشاره كرد و گفت: زماني كه بازيكنان لژيونر نمي‌توانستند براي حضور در تيم ملي به ما اضافه شوند، ما پافشاري نمي‌كرديم و شما ديديد كه توانستيم بدون آنها نيز بازي‌هاي خوبي انجام دهيم.


وي درباره‌ي بررسي وضعيت بازيكنان لژيونر گفت: ما هر هفته دوشنبه‌ها جلسه‌اي را با كادر فني برگزار مي‌كنيم و گروه آناليزمان نيز در اين جلسه آخرين شرايط لژيونرها را مورد بررسي قرا رمي‌دهد.


قلعه‌نويي در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه چرا درباره ي بازي‌هاي تداركاتي تيم ملي صحبت‌هاي ضد و نقيضي مطرح مي‌شود، گفت: به اين سوال در دو بخش پاسخ مي‌دهد. وظيفه‌ي ما اين بود كه برنامه‌ي تيم ملي را به فدراسيون فوتبال بدهيم و فدراسيون هم پشتيباني برنامه‌هاي تيم ملي را بر عهده دارد. دو ماه پيش به فدراسيون اعلام كرديم كه سه بازي دوستانه براي تيم ملي در نظر بگيرند و ما بر اين باور بوده‌ايم كه بايد در دو ديدار با تيم‌هاي قدرتمند جهان بازي كنيم. اين وظيفه‌ي ما بوده است.


وي افزود: دوستان در فدراسيون فوتبال در تلاش هستند با اين حال ما براي انجام برنامه‌هاي خود سلسله مراتب را رعايت مي‌كنيم و اميدواريم كه فدراسيون تلاش لازم را براي محقق شدن اين بازي‌ها انجام دهد. با اين حال هنوز اتفاق جديدي رخ نداده و رايزني‌ها در جريان است.


خبرنگاري از سرمربي تيم ملي پرسيد آيا پيش از حضور در جام ملت‌ها تيم ملي اردوي تداركاتي در خارج از كشور برپا خواهد كرد يا خير كه قلعه‌نويي در پاسخ گفت: به اين جمع بندي رسيده‌ايم كه در دو چرخه‌ي نخست برنامه‌هاي تيم ملي را در داخل كشور انجام دهيم و چرخه‌ي سوم كه همان بحث تطبيق‌پذيري است در مالزي انجام شود. با توجه به شرايط احساسي بازيكنان ايراني تصميم گرفتيم كه يك هفته پيش از شروع جام ملت‌ها در مالزي اردوي خود را برپا كنيم.


قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال كه فدراسيون فوتبال براي حمايت از تيم ملي از سوي تماشاگران چه برنامه‌هايي را تدارك ديده گفت:‌ ايران هيچ وقت در بازي هاي خارج از كشور غريبه نبوده است. به عنوان نمونه زماني كه در جام جهاني حضور داشتم، تماشاگران ايراني را ديدم كه براي تماشاي هر بازي‌هاي ايران 1000 دلار هزينه كرده بودند. با اين حال اين پيشنهاد بسيار خوبي است و فدراسيون بايد كار حضور تماشاگران ايراني را در مالزي برنامه‌ريزي كند. ضمن آن كه ما در مالزي شصت هزار دانشجو داريم كه مي‌توانند در صورت تمايل تيم ملي را حمايت كنند.


خبرنگاري از قلعه‌نويي درباره‌ي ضعف ساختار دفاعي در فوتبال ايران پرسيد كه سرمربي تيم ملي پاسخ داد: از زماني كه ما مسووليت تيم ملي را بر عهده گرفته‌ايم، سيزده بازي را انجام داده‌ايم كه در نه بازي در خارج از ايران بازي كرده‌ايم. در تهران شش گل زديم و سه گل دريافت كرديم و در خارج از ايران دوازده گل زديم و سه گل نيز خورديم. زماني كه در استقلال حضور داشتم استقلال بهترين خط دفاع را داشت براين اساس آمار نشان مي‌دهد كه ما در ساختارهاي دفاعي وضعيت خوبي داريم. به عنوان نمونه رودباريان در 585 دقيقه از بازي‌هاي تيم ملي گلي را دريافت نكرده است كه اين آماري بسيار خوب است.


به گزارش ايسنا، خبرنگاري پرسيد، لطفا آمار حضورتان را در ورزشگاه‌هايي به غير از تهران را براي تماشاي بازي هاي ليگ توضيح دهيد.


قلعه نويي گفت: تا به حال در هيچ يك از بازي هاي ليگ كه در شهرستان‌ها برگزار شده حضور پيدا نكرده‌ام و در تهران دو بار بازي استقلال و دو بار بازي‌هاي پرسپوليس را ديده‌ام. ضمن آن كه چندين بار هم به ورزشگاه‌هاي پيكانشهر، صباشهر و راه‌آهن رفته‌ام و ساير بازي‌ها را از تلويزيون تماشا كرده‌ام. با اين وجود از دويست بازي انجام شده در ليگ همكاران من در كادر فني در 130 بازي حضور داشتند . در نيم فصل نخست پرونده‌اي از بازيكنان ليگ تشكيل داديم و تا به حال چهل نفر را زير نظر داريم كه در نهايت از اين چهل نفر 25 تا 30 بازيكن را به اردوي نهايي تيم ملي دعوت خواهيم كرد.


خبرنگاري درباره‌ي تعدد مربيان در كادر فني پرسيد كه نفر نخست اين كادر در پاسخ گفت: براي هر يك از اين مربيان برنامه و وظيفه‌اي وجود دارد و كارها به صورت منظم تفكيك شده است. در جلسه‌اي كه كادر فني حضور دارم پيش از هر بازي وظايف تك تك بازيكنان در زمان زدن ضربات پنالتي، كرنر، اوت دستي و … مشخص مي شود.


قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال كه چه الگويي را براي فوتبال ايران در نظر گرفته‌ايد، گفت: اولويت ما انجام بازي‌هاي زيبا و تماشاگر پسند است. مردم ما تماشاي فوتبال زيبا را دوست دارند و ما سعي مي‌كنيم در جام ملت‌هاي آسيا بازي ايراني را به نمايش بگذاريم. هر چند كه از بيرون كارنامه‌ي تيم ملي مثبت به نظر مي‌رسد اما به نظر من تيم ملي توانايي‌هاي بسيار بالايي را دارد.


خبرنگاري پرسيد، براي دعوت لژيونرها چه برنامه‌ريزي انجام داده‌ايد كه قلعه‌نويي گفت: پرونده‌اي را براي بازيكنان لژيونر تشكيل داده‌ايم كه كليه‌ي ريز اطلاعات بازيكنان در آن وجود دارد. ما براي انتخاب اين بازيكنان فاكتور حضور خوب در ليگ، قابليت فني به نمايش گذاشته شده در اردوي تيم ملي و حضور در پازل تاكتيكي تيم را در نظر گرفته‌ايم.


وي درباره‌ي دعوت نشدن علي سامره به تيم ملي گفت: ما سامره را به تيم ملي دعوت كرديم اما او خود تمايلي به بازگشت به تيم ملي نداشت. ضمن آن كه ما در همه‌ي پست‌ها بازيكنان توانمندي داريم. در خط حمله مهاجمان توانايي نيز در فوتبال ايران حضور دارند ضمن آن كه پيرواني با دژاگه و پدرش نيز صحبت‌هايي را انجام داده است.


در ادامه‌ي كنفرانس مطبوعاتي كادر فني تيم ملي، خبرنگاري پرسيد، صعود ما به جام ملت‌ها از اواخر شهريور قطعي شده بود، شما هم در گفت‌وگوهاي‌تان اعلام كرده بوديد كه برنامه‌ي شش ماهه‌اي را براي تيم ملي در نظر داريد اما، اين برنامه با تاخير دو ماهه ارايه شد. فكر مي‌كنيد تيم ملي ابزار و زمان انجام اين برنامه را دارد و تا چه حد معتقديد كه اين برنامه ضمانت اجرايي دارد؟


به گزارش ايسنا، قلعه‌نويي پاسخ داد: اطلاعات شما كامل نيست. پيشتر قرار بود كه اول بهمن برنامه‌ي تيم ملي را به فدراسيون بدهيم كه اين چنين نيز كرديم و بر اساس قابليت‌هاي فوتبال ايران اين برنامه را به فدراسيون ارايه كرديم. در جام جهاني تمام تيم‌هاي دنيا برنامه داشتند اما، از جمع 32 تيم تنها يك تيم قهرمان شد. زندگي بدون برنامه بي‌معني است.


اين خبرنگار در ادامه‌ي پرسش خود درباره‌ي انتقادهاي قلعه‌نويي از صحبت‌هاي صفايي فراهاني پرسيد كه قلعه‌نويي گفت: فكر نمي‌كنم پاسخ بدي به صحبت‌هاي صفايي فراهاني داده باشم من از صفايي فراهاني خواستم كه برنامه‌ي ايويچ را به ما بدهند و حتي از او خواهش كرديم كه براي مقايسه‌ي برنامه‌ي ايويچ با برنامه‌ي ما به اين كنفرانس مطبوعايت بيايد و هر جا كه برنامه‌ي ما كمبودي داشت از برنامه‌هاي ايويچ استفاده كنيم اگر حرف بدي زده‌ام پاسخم را پس مي‌گيرم اما، ما توقع داشتيم كه پيش از كنفرانس مطبوعاتي برنامه‌هاي ما مورد مقايسه قرار مي‌گرفت. من با خلوص نيت اين حرف را زده بودم تا بگويم منيتي در تيم ملي وجود ندارد.


قلعه‌نويي افزود: من خود را خدمتگزار اين فوتبال مي‌دانم و هيچ ادعايي نيز ندارم اگر شش ماه زمان كمي براي انجام برنامه‌هاي تيم ملي است، اين برنامه را نيز پس مي‌گيرم. ما در بدترين شرايط تيم ملي را تحويل گرفتيم و با مشكلات فراواني كه داشتيم در عرض چها رروز دو بازي انجام داديم و توانستيم صعودمان را به جام ملت‌ها قطعي كنيم. در اين برنامه نيز به دنبال اين نبودم كه تنها چند كاغذ و ورق به رسانه‌ها تحويل بدهم.


خبرنگاري از قلعه‌نويي پرسيد، برنامه‌ي تيم ملي از كدام كشور يا تيم اروپايي الگوبرداري شده است كه سرمربي تيم ملي در پاسخ گفت: خدا را گواه مي‌گيرم كه ما اين برنامه را از هيچ جا الگوبرداري نكرديم و تنها بر اساس قابليت‌هاي فوتبال ايران اين برنامه ارايه شده است.


قلعه‌نويي در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه براي حفظ توازن در جناح چپ و راست چه برنامه‌هايي را داريد، گفت: اين يكي از دغدغه‌هاي ماست. در جناح راست بازيكنان بسيار خوبي داريم ودر جناح چپ نيز بازيكنان توانمندي در فوتبال ايران حضور دارند كه مي‌توانند براي تيم ملي مفيد باشند. ستار زارع، زندي، نيكبخت و يوسفي از اين جمله هستند. ما به دنبال تيم ساختن هستيم و ستاره‌ها را در قالب تاكتيكي مي‌گذاريم و به دنبال ستاره‌سازي نيستيم. نيكبخت در جناح چپ انتخاب اول ماست و در بازي‌هايي كه براي تيم ملي انجام داده نمايش‌هاي خوبي را ارايه كرده است. آنها اعتقاد دارند كه نيكبخت بايد توان خود را از شصت دقيقه به نود دقيقه افزايش دهد.


قلعه‌نويي درباره‌ي احتمال اضافه شدن نفرات جديد به كادر فني گفت: من همواره اعتقاد به كار ساختاري داشتم و آدمي مشورت‌پذير هستم. ابراهيمي، مظلومي، مناجاتي از جمله نفراتي هستند كه افتخار فوتبال ايران به حساب مي‌آيند واگر اجازه داشتم شش - هفت مربي با سن و سابقه‌ي پيرواني به كادر فني اضافه مي‌كردم و من خودم در اين كادر كمترين هستم.


خبرنگاري با اشاره به اين كه برنامه‌ي تيم ملي ضمانت اجرايي ندارد، گفت: بسياري از كارشناسان معتقدند برنامه‌ي تيم ملي نوعي فرافكني است. شما در اين باره چه نظري داريد. قلعه‌نويي در پاسخ گفت:‌ از كارشناسان تشكر مي‌كنم. آنها هميشه به ما لطف دارند اما، سوالي كه اين جا مطرح مي‌شود اين است كه اين دوستان كارشناس چطور در حالي كه برنامه‌ي تيم ملي را نديده‌اند درباره‌ي آن اظهار نظر مي‌كنند. قبل از جام جهاني بسياري از كارشناسان معتقد بودند كه چك بيشترين شانس را براي قهرماني در اختيار دارد اما شما ديديد كه چك در مرحله‌ي گروهي حذف شد.


در اين ميان خبرنگاري گفت كه اين پيش بيني كارشناسان نبوده و تنها كودكان هفت تا دوازده ساله‌ي آلماني در مسابقات كامپيوتري شانس چك را بيشتر از ساير تيم‌ها مي‌دانستند.


در ادامه خبرنگاري كه از پاسخ قلعه‌نويي قانع نشده بود، گفت: اين برنامه فقط فرافكني است و شعارهاي دهان پركني است كه از سوي كادر فني اعلام شده است.


قلعه‌نويي در اين باره گفت: ما تنها بر اساس امكانات خود برنامه‌ريزي كرديم. شما براي ما توضيح دهيد كه اين كجا شعار است. زماني كه استقلال مي‌باخت همه من را خيانت‌كار توصيف مي‌كردند در حالي كه اين روزها كه استقلال خوب نتيجه مي‌گيرد هيچ كس نمي‌گويد كه اين ادامه‌ي برنامه‌ي سه ساله‌ي ما در استقلال است.


اين خبرنگار با تشبيه پروژه‌ي ساختماني با فوتبال به صحبت‌هاي خود ادامه داد كه قلعه‌نويي پاسخ داد: پروژه‌ي ساختماني با پروژه‌ي فوتبالي متفاوت است. شما در ساختمان مي‌توانيد همه چيز را پيش بيني كنيد اما در فوتبال اينگونه نيست. چند درصد از كارشناسان پيش از جام جهاني شانس را به قهرماني ايتاليا مي‌دادند اما، ديديد كه اين چنين شد. فكر مي‌كنم كه شما قصد فرافكني داريد. در فوتبال هيچ چيز ضمانت اجرايي ندارد. فرگوسن بيست سال مربي منچستريونايتد است اما، تا به حال براي هيچ قهرماني و اجرا شدن برنامه‌هايش ضمانت اجرايي نداده است. اين برنامه تنها براي كادر فني است و ما ريز برنامه‌هاي خود را در آن پيش بيني كرده‌ايم. از شما خواهش مي‌كنم به من بگوييد كه كجاي اين برنامه شعاري است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه‌ي مناظره‌ي دو طرفه‌ي اين خبرنگار با قلعه‌نويي خبرنگار پرسيد، قبول داشته باشيد كه كوچك‌ترين اشتباه در برنامه‌ريزي مي‌تواند عواقب سختي را براي هفتاد ميليون ايراني در پي داشته باشد كه قلعه‌نويي گفت: شما چرا هم اكنون اين سوال را مطرح مي‌كنيد و چرا در گذشته چنين پرسش‌هايي را نمي‌پرسيديد. اگر قرار بود تمام برنامه‌ها مو به مو اجرا شود بايد پس از حذف برزيل مربي اين تيم را اعدام مي‌كردند. ما نيز مانند تمام تيم‌هاي جهان برنامه‌هايي را ارايه كرده‌ايم و اين برنامه به خود ما اختصاص دارد و نبايد به دنبال ضمانت اجرايي باشيم. خواهش مي‌كنم شما فرافكني نكنيد چرا نمي‌گوييد كه ما در بدترين شرايط تيم ملي را تحويل گرفتيم و با اين امكانات و مشكلات فدراسيون توانستيم اين كارها را انجام دهيم.


خبرنگار ديگري پرسيد آيا اين برنامه 120 صفحه‌اي وجود خارجي دارد كه قلعه‌نويي گفت: البته تعداد صفحات برنامه را نشمرده‌ام و در هيچ جا نگفته‌ام كه اين برنامه 120 صفحه است. ما اين برنامه را تحويل دبير كل فدراسيون داديم و قرار شد

ژكه در اين نشست مطبوعاتي اين برنامه را اعلام كنيم.


خبرنگاري از قلعه‌نويي پرسيد چگونه مي‌خواهيد تداخل برنامه‌هاي تيم ملي با جام حذفي را برطرف كنيد كه قلعه‌نويي گفت: ما چند بازيكن از سپاهان و پرسپوليس را براي حضور در تيم ملي در نظر داريم و فكر مي‌كنم با توجه به فشردگي مسابقات اين بازيكنان به لحاظ بدني با مشكل مواجه شوند. ما پيشتر در جلسه‌اي كه با دبير سازمان ليگ داشتيم از او خواستيم كه زمان پايان مسابقات فوتبال را اعلام كند كه او اواخر ارديبهشت يا اوايل خرداد را اعلام كرد. به همين دليل ما برنامه‌هاي خود را از سيزدهم خرداد برنامه‌ريزي كرده‌ايم.


قلعه‌نويي درباره‌ي وضعيت شماره 10 تيم ملي گفت: علي دايي هم دوره‌ي من است و هنگامي كه مي‌خواستيم بازيكنان را به تيم ملي دعوت كنيم دو سه بار با او و برادرش صحبت كردم. دايي يكي از بزرگان فوتبال ما است و ما بايد قداست او را حفظ كنيم. معتقدم بايد در يك بازي دوستانه كه در شان دايي باشد او از تيم ملي خداحافظي كند و اگر قوانين اجازه دهد شماره ده را به نام او بايگاني كنيم و اگر قوانين مغاير بود اين شماره را به بازيكن ديگري بدهيم.


قلعه‌نويي درباره‌ي حضور تيم ايران در رقابت‌هاي فوتبال غرب آسيا گفت: براي اعزام اين تيم ملاك ما بازيكنان زير بيست و پنج سال است. شصت بازيكن را براي تيم دوم گزينش كرديم و اين تيم منتخب به همراه ناصر ابراهيمي بيست و پنجم خرداد به اردن اعزام مي‌شود و چند نفر از اين بازيكنان به طور قطع در تيم اعزامي به مالزي خوهند بود.


خبرنگاري پرسيد، چه كسي براي انتخاب فريدون زندي بازي‌هاي اين بازيكن را ديده است كه قلعه‌نويي گفت: من بازي‌هاي زندي را نديده‌ام اما، گروه آناليز تيم ملي بازي‌هاي زندي را تعقيب مي‌كند و شرايط او نيز مورد بررسي قرار گرفته است و حتي ما شاپورزاده و دژاگه را نيز زير نظر داريم و شرايط اين بازيكنان را مي‌دانيم. زندي بازيكني است كه سال‌ها در ليگ‌هاي حرفه‌اي بازي كرده و نمي‌توانيم از او چشم‌پوشي كرد ضمن آن كه او در بازي با قطر هفتاد دقيقه حضور داشت و بازي خوبي نيز از خود به نمايش گذاشت.


در اين نشست امير قلعه‌نويي، ناصر ابراهيمي، منصور ابراهيم‌زاده، پرويز كماسي، مهدي مناجاتي، پرويز مظلومي، نوروزي، منتظري، پيرواني و شريف حضور داشتند.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-03-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ملی‌پوشان فوتبال ايران عازم دوحه شدند، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-03-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» تيم ملی فوتبال ايران برای ديدار با قطر امروز عازم دوحه می‌‏شود، ايلنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-03-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» "سال ۸۵ سال خوبی‌ برای‌ فوتبال ايران نبود"، گفتگويی‌ با حسن روشن، صدای آلمان
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-03-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» روزنامه هرالد هند: تيم ملی ايران در تورنمنت ONGC شرکت می‌کند، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2007-03-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» فريدون زندی بار ديگر در تيم ملی، سی‌ و يک بازيکن برای ديدار با تيم ملی قطر، به اردوی تيم ملی فوتبال دعوت شدند، ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33149

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کنفرانس مطبوعاتی قلعه‌نويی: در جام‌ ملت‌ها بازی‌های ايرانی را به نمايش می‌گذاريم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016