"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-11-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

درخشش امير شاپورزاده، بازيکن ايرانی هانزاروستوک آلمان، ايپنا

امير شاپورزاده بازيکن ايرانی تيم فوتبال هانزاروستوک آلمان روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سيزدهم ليگ دسته دوم باشگاه‌های اين کشور با به ثمر رساندن دوگل به عنوان بهترين يکی از بهترين بازيکنان تيم خود بود.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ايران (ايپنا)، روز گذشته و در تنها بازی باقی مانده از رقاتب‌های هفته سيزدهم ليگ دسته دوم آلمان تيم‌های فوتبال هانزاروستوک و کارلسروهه به مصاف يکديگر رفتند که در پايان ۹۰ دقيقه به تسوی پرگل ۴ بر ۴ رسيدند.

در اين بازی ديدنی "امير شاپورزاده" بازيکن ۲۴ ساله ايرانی هانزاروستوک دوبار و در دقايق ۵۳ و ۷۸ برای تيم خود گلزنی کرد. گل‌های اين بازيکن درحالی به ثمر رسيد که تيم هانزاروستوک در دقيقه ۵۳ با نتيجه ۳ بر صفر و در دقيقه ۷۸ با نتيجه ۴ بر يک از حريف خود عقب بود.

پس ار درخشش فريدون زندی در فصل‌های گذشته فوتبال آلمان و همچنين حضور موثر بازيکنانی همچون اشکان دژاگه و گوهری در تيم‌های هرتابرلين و هامبورگ، امير شاپوری نيز ديگر ايرانی ساکن آلمان است که در فوتبال اين کشور به عنوان يک بازيکن موثر شناخته شده‌است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين تيم فوتبال کوبلنز که در اين فصل از رقابت‌های ليگ دسته دوم باشگاه‌های آلمان از فريدون زندی استفاده می‌کند، روز يکشنبه در چارچوب بازی‌های هفته سيزدهم مقابل تبم اونترهاخينگ به نتيجه مساوی بدون گل دست يافت.

گفتنی است، هم ‌اکنون در جدول رده‌بندی رقابت‌های ليگ دسته دوم باشگاه‌های آلمان تيم‌های کارلسروهه و هانزاروستوک هردو با ۲۹ امتياز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و ياران زندی نيز ۱۹ امتيازی هستند و در جای هفتم قرار گرفته‌اند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32198

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درخشش امير شاپورزاده، بازيکن ايرانی هانزاروستوک آلمان، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016