"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-11-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

پس از پيروزی مقابل برق شيراز، علی دايی: اين موفقيت متعلق به تمام تيم است، فارس

خبرگزاری فارس: مربی- بازيکن تيم فوتبال سايپا گفت:‌ از همه بازيکنان تشکر می کنم و اين موفقيت متعلق به مجموعه‌ سايپا است.


به گزارش خبرگزاری فارس، علی دايی پس از پيروزی دو بر يک مقابل سايپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود. از موقعيت‌های خود بهتر استفاده کرديم. بازيکنان برق هم بازی خوبی ارايه کردند. نيمه دوم سايپا رو به بازی مستقيم آورد که کار را برای ما سخت کرد.
وی اضافه کرد: دفاع ما در نيمه دوم با توجه به حملات برق‌ فوق‌العاده کار کرد و بدون اشتباه تمام توپ‌ها را دفع کرده و اجازه کار به مهاجمان برق را نداد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دايی که هر دو گل تيمش را به ثمر رساند، تصريح کرد: از همه تشکر می‌کنم. اين پيروزی حاصل تلاش همه بازيکنان است و همه‌ گونه همکاری را با من داشتند.
وی در پاسخ به اين سؤال که قصد دارد روش لورانت را پيش گيرد يا خير، گفت: با احترامی که برای لورانت و برنامه‌هايش قائلم، نمی‌خواهم اين برنامه‌ها را پيش ببرم. دنبال رو راه لورانت نيستم و خودم برنامه‌های ديگری دارم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31943

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پس از پيروزی مقابل برق شيراز، علی دايی: اين موفقيت متعلق به تمام تيم است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016