"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-10-23' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برنامه‌ ديدارهای تيم ملی فوتبال جوانان در مسابقات قهرمانی آسيا؛ ايران - ژاپن، بازی بزرگ ملی‌پوشان جوان کشورمان، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


تيم ملی فوتبال جوانان ايران يکشنبه‌ی آينده در نخستين ديدار خود در مسابقات قهرمانی آسيا و انتخابی جام جهانی به مصاف تاجيکستان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی جوانان ايران که اين روزها خود را آماده‌ی حضور قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی آسيا و انتخابی جام جهانی می‌کند، يکشنبه‌ی آينده در نخستين ديدار خود، يکشنبه هفته آينده و از ساعت ۲۱ به وقت تهران در ورزشگاه «سری کانتی راوا» بنگلور به مصاف تاجيکستان می‌رود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ملی‌پوشان فوتبال ايران دو روز بعد در همين ورزشگاه از ساعت ۱۸ به وقت تهران رو در روی کره‌ی شمالی قرار خواهند گرفت و پنجشنبه‌ی هفته‌ی آينده از ساعت ۱۷ به مصاف تيم ژاپن می‌رود.

تيم ملی ايران در مسابقات قهرمانی آسيا در گروه سوم قرار دارد و در صورتی که بتواند امتيازهای لازم را برای صعود به مرحله‌ی يک چهارم نهايی به دست بياورد، بايد در اين مرحله به مصاف يکی از تيم‌های حاضر در گروه چهارم (عراق، مالزی، ويتنام و عربستان) برود و در صورت پيروزی در اين ديدار، می‌تواند يکی از سهميه‌های آسيا در جام جهانی جوانان را که سال آينده برگزار می‌شود، کسب کند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31852

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برنامه‌ ديدارهای تيم ملی فوتبال جوانان در مسابقات قهرمانی آسيا؛ ايران - ژاپن، بازی بزرگ ملی‌پوشان جوان کشورمان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016