"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-10-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

گزارش ماينس آنلاين از زندی: فريدون و جايگاه تخصصی‌اش در کوبلنس، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


فريدون زندی پس از يک سال حضور ناموفق در کايزرسلاترن در ابتدای فصل جاری، راهی کوبلنس از تيم‌های بوندسليگای ۲ شد. او هفته گذشته و در رقابت‌های اين دسته نخستين بار از ابتدا در ترکيب ثابت تيمش جای گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ماينس در آخرين ديدارش در هفته ششم بوندسليگای در برابر افن باخ قرار گرفت و يک بر يک متوقف شد. mainz - online در گزارشی از اين بازی به نقد بازيکنان کوبلنس در اين ديدار پرداخت.

اين سايت درباره‌ی زندی نوشت: «زندی از جمله بازيکنان کوبلنس بود که از ابتدا به ميدان رفت. حضور ۶۰ دقيقه‌ای زندی و البته ديگر تازه واردهای اين تيم نشان داد که سرمربی اين تيم بايد جايگاه درستی برای آنها بيابد. در سيستم ۲ - ۴ - ۴ که ساسيچ کروات، سرمربی تيم کوبلنس به آن اعتقاد دارد، اين بازيکن ايرانی ابتدا در سمت چپ باز کرد و چندان هم بد نبود. اما پس از سی دقيقه او به عنوان مهاجم دوم عمل می‌کرد. با اين حال چه کسی انتظار دارد که اين بازيکن ۲۷ ساله درست در نخستين حضورش برای کوبلنس مرکز ثقل و نقطه‌ی اتکای تيمش باشد؟»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همين سايت در گزارش ديگری در توصيف کوتاه بازی زندی نوشت:« او ارتباط بسيار کمی با هم تيمی‌هايش داشت. او با وجود زماه کوتاه حضورش خود را با هم تيمی‌هايش هماهنگ کرد. با اين حال نتوانست در بازی کوبلنس هيچ تاثيری مهمی بگذارد و در نهايت تعويض شد.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31631

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش ماينس آنلاين از زندی: فريدون و جايگاه تخصصی‌اش در کوبلنس، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016