"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-09-21' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Thursday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

فينال جام حذفی - دنيزلی: منتظر باشيد تا پرسپوليس قهرمان را ببينيد، قنبری: شکست پرسپوليس تهاجمی آسان است، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

روز جمعه سی و‌‏يکم شهريورماه جاری از ساعت۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان تيمهای فوتبال پرسپوليس تهران و فولادمبارکه سپاهان اصفهان در شرايطی برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی به مصاف هم می‌‏روند که ثمره تلاش دو تيم در ديدار رفت و در ورزشگاه آزادی تهران کسب نتيجه تساوی يک بر يک بود تا سپاهانی اميدوارانه به ديدار برگشت بنگرند و خود را در يک قدمی حضور در جام باشگاههای آسيا ببينند.

اظهارات بازيکنان، مربيان و دست اندرکاران اين دو تيم در آستانه برگزاری ديدار برگشت، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری کار ايران(ايلنا) به شرح زير است:
رئيس هيات فوتبال استان اصفهان:
تنها ۳۵ هزار بليت فروخته می شود
اصفهان آماده برگزاری فينال جام حذفی است
رئيس هيات فوتبال استان اصفهان از آمادگی استان، برای برگزاری ديدار برگشت فينال جام حذفی کشور خبر داد.
علی اکبر ابرقويی نژاد با اعلام تشکيل کميته ويژه امنيتی در استان، از تماشاگران و طرفداران فوتبال درخواست کرد در اين ديدار همچون گذشته تنها به تشويق تيم موردنظر خود بپردازند.
وی گفت: برنامه ريزی خاصی از مدتها پيش انجام شده است و در کميته ويژه امنيتی برای برقراری نظم و آرامش و مسايل ترافيکی نيز تمهيداتی انديشيده شده و با صدور مصوباتی از همه دستگاهها خواسته ايم در اين روز در برگزاری هرچه باشکوه تر اين ديدار حضور جدی داشته باشند.
ابرقويی نژاد درخصوص ظرفيت ورزشگاه و تعداد بليتهايی که قرار است فروخته شود نيز اظهار داشت: ظرفيت ورزشگاه نقش جهان ۴۰ هزارنفر است اما بنا بر صلاحديد تنها ۳۵ هزار بليت فروخته خواهد شد.
وی افزود: علاقه مندان به ديدن مسابقه می توانند روز پنج شنبه به ورزشگاه تختی اصفهان واقع در خيابان چهارباغ و روز جمعه از ساعت ۹ صبح نيز به باجه های فروش بليت در ورزشگاه نقش جهان مراجعه کنند.
رييس هيات فوتبال استان اصفهان همچنين به حضور داريوش مصطفوی دبير فدراسيون فوتبال، شاه حسينی رييس کميته انضباطی فدراسيون به عنوان ناظر ويژه اشاره کرد و گفت: آی دی کارتهای خبرنگاران نيز از صبح پنج شنبه در محل هيات فوتبال استان توزيع خواهد شد.
ابرقويی نژاد در پاسخ به اين سوال که پيش بينی شما درباره نتيجه اين ديدار چيست؟ گفت: با توجه به نتايج دو تيم در رقابتهای تدارکاتی و پيشين، احساس درونی ام حکم به قهرمانی فولاد سپاهان اصفهان می دهد.
مديرکل تربيت بدنی اصفهان:
سپاهان برنده بازی فينال است
مديرکل تربيت بدنی استان اصفهان گفت: هردو تيم فولاد سپاهان و پيروزی ميزبانان اين مسابقه در پايتخت فرهنگی جهان اسلام هستند.
" بهروز منتقمی" تصريح کرد: اصفهان آمادگی برگزاری ديدار برگشت فينال جام حذفی را دارد و علاقه‌‏منديم تماشاگران فهيم اصفهانی برنده اين بازی باشند،می‌‏خواهيم رفتارهای اخلاقی و الگوهای انسانی در کنار فوتبال روان و زيبا هديه بازيکنان به تماشاچيان باشد.
مديرکل تربيت بدنی استان اصفهان گفت: با تمهيداتی که در جلسات مختلف با مقامات عالی رتبه استان داشته ايم، استانداری، فرمانداری، اداره کل تربيت بدنی، هيات فوتبال استان و باشگاه فولاد سپاهان دست در دست يکديگر بستر بسيار مناسبی برای انجام اين ديدار تدارک ديده اند.
وی به علاقه مندان و طرفداران دو تيم پرطرفدار اصفهانی و کشور توصيه کرد: تنها به تشويق تيم موردنظر خود بپردازند و خصلت هميشگی در رفتارها و منش های اخلاقی تماشاگران ايرانی را در معرض ديد ميليونها ايرانی در داخل و خارج از کشور قرار دهند.
منتقمی گفت: اداره کل تربيت بدنی استان اصفهان با هدف تشويق تيم اصفهانی در صورت پيروزی در بازی فينال يک سفر زيارتی و معنوی به حج را در نظر گرفته است.
وی در خصوص پيش بينی خود از اين ديدار نيز گفت: با توجه به اينکه سپاهان توانمندی خود را بارها به اثبات رسانده و نشان داده تيم روزهای بزرگ است، پس مطمئن باشيد سپاهان برنده اين پيکار خواهد بود.
مجيد بصيرت:
پرسپوليس را ۲ بر صفر شکست می‌‏دهيم
اصفهان برای فتح جام قهرمانی بسيج شده است
سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نه تنها سپاهان بلکه تمام اصفهان برای فتح جام حذفی فوتبال کشور بسيج شده‌‏اند و از اين تيم حمايت می‌‏کنند.

"مجيد بصيرت"در مورد ديدار برگشت فينال جام حذفی، گفت: در طول روزهای اخير علاوه بر اعضای باشگاه و تيم فوتبال سپاهان اصفهان تمامی ارگان ها و نهادهای مردمی و غير مردمی اصفهان يکدل بسيج شده‌‏اند تا جام حذفی در اصفهان به تيم سپاهان اهدا شود .
وی افزود: تمهيدات فنی کاملی انديشيده شده و کادر فنی با بررسی چهار , پنج فيلم مسابقه گذشته تيم پرسپوليس و بازی اخير سپاهان برابر اين تيم و پرسپوليس - برق شيراز انديشه لازم برای رويارويی با اين تيم را در نظر گرفته و قرار است تادر طول ۹۰ دقيقه ديدار برابر اين تيم لحظه به لحظه به برنامه در درون ميدان کار کنيم.
بصيرت همچنين اضافه کرد: تمام نفرات تيم در صحت و سلامت کامل هستند و هيچ کس مشکلی برای حضور در ديدار روز جمعه ندارد.
بصيرت همچنين در ادامه صحبتهايش با اشاره به هواداران تيم سپاهان گفت: از همه تماشاگران خونگرم اصفهانی کمال تشکر را داريم که طی تماس های مختلف با مسوولان باشگاه از برنامه ها و طرح های گوناگون خود برای حمايت همه جانبه تيم سپاهان در بازی روز جمعه خبر می دهند همچنين اميدواريم تا بازيکنان سپاهان با کسب پيروزی برابر پرسپوليس خستگی هوادارانشان را ارتش بيرون می کنند.
بصيرت در پايان در مورد نتيجه اين ديدار خاطرنشان کرد: سپاهان با نتيجه دو بر صفرپرسپوليس را در اصفهان شکست خواهد داد وجام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.
مصطفی دنيزلی:
منتظر باشيد تا پرسپوليس قهرمان را ببينيد
سپاهان تحت تاثير نام پرسپوليس قرار می‌‏گيرد
سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به شکست سپاهان و کسب قهرمانی پرسپوليس بسيار خوشبين هستم.
" مصطفی دنيزلی" افزود: به طور قطع روز جمعه ديدار سخت و سرنوشت سازی پيش روی داريم، تساوی بازی رفت باعث شد ما تنها برای کسب پيروزی به اصفهان برويم و در واقع وضعيت کاملا روشن است .
وی افزود: برنامه‌‏ای ويژه برای شکست سپاهان طراحی کرده‌‏ام و می خواهم نتيجه بازی رفت را در اصفهان جبران کنم، نام پرسپوليس هم آن قدر بزرگ است که تيم حريف را تحت تاثير قرار دهد .
دنيزلی در مورد ترکيب احتمالی پرسپوليس در اين ديدار گفت: بايد درست منتظر باشيد تا پرسپوليس قهرمان را ببينيد.
سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه در خصوص تيم فوتبال سپاهان گفت: من به اندازه کافی از حريف خود شناخت دارم و با توجه به اين شناخت پرسپوليس را راهی ميدان می‌‏کنم و به هواداران پرسپوليس اطمينان می‌‏دهم بهترين پرسپوليس ممکن به مصاف سپاهان برود.
کريم باقری:
حضورم در اصفهان قطعی نيست
با وجود حضور کريم باقری در تمرينات هفته اخير فوتبال پرسپوليس، حضور وی در ديدار مقابل سپاهان اصفهان همچنان در پرده ای از ابهام قرار دارد.
در حالی که انتظار می رفت با بازگشت کريم باقری به تمرينات تيم پرسپوليس مانعی در حضور وی در ديدار نهايی جام حذفی وجود نداشته باشد، خود وی با ترديد از حضور در ديدار جمعه حرف زد.
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در پايان تمرين امروز اين تيم از گفت وگو با خبرنگاران خودداری کرد و در پاسخ به وضعيت حضور خود در ديدار مقابل سپاهان گفت: تا اين لحظه هيچ چيز مشخص نشده است و حضورم در ديدار فينال جام حذفی قطعی نشده است.
وی حتی سفرش به اصفهان همراه با تيم پرسپوليس را همراه با ابهام دانست .
حميد استيلی:
پرسپوليس هميشه برای بزرگی آماده است
وضعيت مهرداد اولادی همچنان مبهم است
مربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: شرايط پرسپوليس اميدوار کننده است و بازيکنان از هيچ کوششی برای قهرمانی پرسپوليس دريغ نمی‌‏کنند.
"حميد استيلی" افزود: طی هفته جاری براساس شناختی که از سپاهان به دست آورديم، تمرين کرديم و بازيکنان در وضعيت اميدوار کننده‌‏ای به سر می برند .
وی افزود: با وجود کسب تساوی در تهران نا اميد نيستيم و می‌‏خواهيم با حمايت ويژه هواداران در اصفهان با شکست سپاهان جشن قهرمانی برپا کنيم.
مربی تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص وضعيت کريم باقری، گفت: باقری کاملا بهبود يافته و مشکلی برای همراهی پرسپوليس در ديدار روز جمعه ندارد ، او بازيکن با تجربه ای است و حضورش در ميدان روحيه مضاعفی به تيم می‌‏دهد.
وی افزود: خوشبختانه مصدوميت حسين بادامکی نيز برطرف شده و او نيز می‌‏تواند پرسپوليس را همراهی کند،البته وضعيت مهرداد اولادی همچنان مبهم است و مسئولان باشگاه پيگير وضعيت او هستند.
وی در پايان گفت: شايد وضعيت پرسپوليس آرمانی نباشد، اما پرسپوليس هميشه برای بزرگی آماده است و ما قصد داريم يک جام ديگر را به ويترين افتخارات باشگاه اضافه کنيم.
ابوالفضل حاجی‌‏زاده:
استحکام حط دفاعی پرسپوليس آغاز می‌‏شود
بازی در اصفهان برای سپاهان مزيت نيست
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ترديدی ندارم که پرسپوليس قهرمان جام حذفی می‌‏شود.
"ابوالفضل حاجی‌‏زاده" افزود: پرسپوليس در همه جای ايران ميزبان است، چرا که هواداران پر شور هيچ گاه اين تيم را تنها نمی گذارند بنابراين انجام بازی برگشت در اصفهان هيچ مزيتی برای سپاهان محسوب نمی شود.
وی افزود: درست است که ما در تهران به نتيجه بهتر از تساوی دست پيدا نکرديم، اما ما يک پنالتی را از دست داديم و اگر خوش اقبال بوديم دست کم با اختلاف ۳ گل پيروز می‌‏شديم، اما آن بازی ديگر تمام شده و خوشبختانه روز جمعه يک ۹۰ دقيقه کامل برای جبران آن نتيجه در اختيار داريم.
وی افزود: ترديدی ندارم که پرسپوليس قهرمان جام حذفی می شود چرا که بازيکنان هيچ‌‏گاه تا اين حد انگيزه نداشته اند.
حاجی زاده در مورد انتقاداتی که از خط دفاعی پرسپوليس می شود، گفت: به هر حال پرسپوليس تيم بزرگی است و ما در هر شرايطی تحت فشار منتقدان هستيم البته خط دفاع پرسپوليس مثل هر تيمی دارای نقاط ضعف و قوت است، اما اطمينان دارم روز به روز بر استحکام خط دفاعی پرسپوليس افزوده می‌‏شود و سپاهان می‌‏تواند آغاز اين مسير باشد، تلاش من و ساير مدافعان اين است که در اصفهان بدون دريافت گل جشن قهرمانی را برپا کنم.
نيکبخت واحدی:
لرزه بر اندام سپاهان افتاده است
آرزو می‌‏کنم گل قهرمانی را من بزنم
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: آرزو دارم گل قهرمانی پرسپوليس را به ثمر برسانم و پايه‌‏گذار قهرمانی اين تيم شوم.
"عليرضا نيکبخت واحدی" افزود" : به هواداران اطمينان می‌‏دهم پرسپوليس بهترين بازی‌‏اش را مقابل سپاهان ارائه می کند البته سپاهان از نام پرسپوليس هراس دارد و از همين حالا لرزه براندامشان افتاده است.
وی افزود: ما هيچ نگرانی نداريم و با اعتماد به نفس کامل به مصاف سپاهان می‌‏رويم در بازی رفت هم تنها بد شانسی مانع از پيروزی پرسپوليس شد، اما آن بازی ديگر گذشته و ما روز جمعه جبران می‌‏کنيم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس افزود: وعده گلزنی در يک بازی چندان منطقی نيست، اما آرزو دارم گل قهرمانی پرسپوليس را در اصفهان به ثمر برسانم تا همچون بازی رفت و البته بيشتر دل هواداران را شاد کنم چراکه وقتی به سپاهان در تهران گل زدم هواداران پرسپوليس برايم سنگ تمام گذاشتند و حالا دوست دارم آن احساس خوب را دوباره تجربه کنم.
وی ادامه داد: پرسپوليس در هر شرايطی مانند يک قهرمان بازی می‌‏کند و حالا که جام در چنگ ماست، اجازه نمی دهيم سکه قهرمانی به نام تيم ديگری ثبت شود.
مسعود زارعی:
پرسپوليس هر تيمی را در هر کجای ايران شکست می دهد
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: پرسپوليس به اندازه سپاهان شانس قهرمانی دارد و هيچ چيز قابل پيش بينی نيست.
"مسعود زارعی"تصريح کرد: با نظر دنيزلی در ديدار مقابل برق شيراز در ترکيب پرسپوليس قرار نگرفتم، اما طی هفته جاری با انگيزه‌‏ای دو چندان برای بازگشت به ترکيب تيم محبوبم تلاش کردم به هر حال به نظر کادر فنی احترام می گذارم و برای کمک به تيمم لحظه شماری می‌‏کنم .
وی افزود: هر بازيکنی دوست دارد به طور ثابت بازی کند، اما از صميم قلب می‌‏گويم برايم موفقيت پرسپوليس در اولويت است و سپس به حضور خود در ميدان می انديشم،من مطيع تصميمات کادر فنی هستم اميدوارم اين ترکيب پرسپوليس در ديدار مقابل سپاهان به ميدان برود.
زارعی تصريح کرد: برخلاف اعتقاد خيلی‌‏ها کسب تساوی مقابل سپاهان در تهران را عاملی برای کاهش بخت قهرمانی پرسپوليس نمی دانم چراکه فوتبال غير قابل پيش بينی است و پرسپوليس آن قدر بزرگ است که بتواند هر تيمی را در هر کجای ايران شکست دهد.
وی ادامه داد: اگر منصفانه نظر بدهيم بايد بگوييم که شانس پرسپوليس و سپاهان برای کسب قهرمانی همچنان برابر است و بايد به انتظار اتفاقات بازی روز جمعه بنشينيم .البته خواست و اراده هواداران پرسپوليس يک مزيت ويژه برای ما و ما اصلا دوست نداريم که هواداران را نا اميد کنيم.
فرشيد کريمی:
خيال بازيکنان از درون دروازه راحت باشد
بهترين بازی عمرم را مقابل سپاهان انجام می دهم
دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: قول می‌‏دهم بهترين بازی عمرم را در اصفهان انجام دهم تا خيال بازيکنان از درون دروازه راحت باشد.
"فرشيد کريمی" افزود: بازی با سپاهان بازی مرگ و زندگی است و ما تمام تلاش خود را برای شکست حريف انجام می‌‏دهيم ، اگر چه در بازی رفت بازی ايده‌‏آلی انجام نداده‌‏ايم، اما قصد داريم روز جمعه همه چيز را جبران کنيم.
وی افزود : تمام نتايج گذشته را فراموش کرده‌‏ايم و به اين باور رسيده‌‏ايم که روز جمعه سر فصل تازه‌‏ای برای پرسپوليس است ما جواز حضور در آسيا را به همين راحتی تقديم سپاهان نمی‌‏کنيم.

کريمی يادآور شد: اطمينان می‌‏دهم دروازه پرسپوليس را در اصفهان بسته نگه دارم می خواهم بهترين بازی عمرم را در مقابل سپاهان انجام دهم و از ديگر بازيکنان درخواست می‌‏کنم وظيفه گلزنی به سپاهان را انجام دهند.
مهرزاد معدنچی:
عده‌‏ای عقده گشايی می‌‏کنند
گل قهرمانی پرسپوليس را من می‌‏زنم
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: پرسپوليس با گل من قهرمان جام حذفی می شود.
"مهرزاد معدنچی"افزود: پرسپوليس در ديدار رفت مقابل سپاهان تحت فشار بود و ما تمرکز کافی برای شکست سپاهان نداشتيم، اما هواداران مطمئن باشند جمعه يک پرسپوليس متفاوت را مقابل سپاهان خواهند ديد ما به معنای واقعی چيزی برای از دست دادن نداريم و اين يعنيه محکوم به پيروزی هستيم.
وی افزود: قبول دارم که در بازی با برق شيراز در حد و اندازه های خود ظاهر نشدم،اما بايد بگويم خستگی تنها دليل عملکرد نه چندان قابل قبولم بود و بايد پذيرفت که هر بازيکن روز بد هم دارد البته برخی منتظر يک اشتباه از سوی من بودند و خراب کردن پنالتی مقابل سپاهان بهانه را به آنها داد.
معدنچی افزود: البته نمی دانم که اين آقايان هنگامی که من برای پرسپوليس گلزنی می کردم، کجا بودند؟ من باور دارم که انتقاد يک بازيکن را از نظر کيفی ارتقاء می دهد، اما انتقاد سازنده نه تخريب و عقده گشايی.
وی در ادامه گفت: می خواهم در بازی جمعه آن اتفاق ناخوشايند در بازی رفت را جبران کنم و چيزی در درونم می گويد که من گل قهرمانی پرسپوليس را به ثمر می رسانم.
ابراهيم اسدی:
بايد قهرمانی را به هواداران تقديم کنيم
جمعه آخرين فرصت برای خروج از بحران است
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: جمعه آخرين فرصت پرسپوليس برای خروج از بحران است و اگر قهرمانی را از دست بدهيم همه چيز به هم می ريزد.
"ابراهيم اسدی"،افزود: بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس به دليل مشکلات متعدد مالی از وضعيت روحی خوبی برخوردار نيستند و بايد قبول کرد که اين مشکلات بر کيفيت فنی اين تيم تاثير گذار است به هر حال باشگاه بزرگی همچون پرسپوليس نبايد به چنين حال و روزی گرفتار شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: البته ما به عشق هواداران و نام بزرگ پرسپوليس هم قسم شده‌‏ايم تا با شکست سپاهان جام را به هواداران تقديم کنيم،پرسپوليس تيم روزهای سخت است و ما از افتخارات اين باشگاه دفاع می‌‏کنيم.
اسدی تصريح کرد: قهرمانی در جام حذفی و صعود به جام باشگاههای آسيا می‌‏تواند پرسپوليس را از نظر مالی نيز متحول کند چرا که حاميان مالی بيشتری جذب پرسپوليس می شوند بايد گفت که جمعه آخرين فرصت پرسپوليس برای خروج از بحران است و اگر قهرمانی را از دست بدهيم خيلی چيزها نيز از کف می روند.
اسدی در پايان تصريح کرد: تمام بازيکنان قصد دارند برای يک ۹۰ دقيقه هم که شده با فراموشی تمام مشکلات برای موفقيت پرسپوليس از جان مايه بگذارند.
مربی سپاهان:
فريب اندوخته ديدار رفت را نمی‌‏خوريم
شکست پرسپوليس تهاجمی آسان است
مربی تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما منتظر يک پرسپوليس تهاجمی هستيم و به طور قطع شيوه بازی اين تيم به قهرمانی سپاهان کمک می‌‏کند.

" کريم قنبری" ،افزود: خيلی ها معتقدند که کسب تساوی در بازی رفت شانس سپاهان را برای تصاحب جام حذفی بيشتر کرده است، اما ما فريب اين اندوخته غير قابل اتکا را نمی خوريم چرا که واقف هستيم هنوز يک نيمه از بازی نهايی جام حذفی باقی مانده است.
وی افزود: به طور قطع پرسپوليس نسبت به بازی رفت تهاجمی‌‏تر خواهد بود آنها چيزی برای از دست دادن ندارند و برای تهاجم همه جانبه به اصفهان می آيند. شيوه‌‏ای که می تواند به قهرمانی سپاهان کمک کند چرا که شکست دادن يک پرسپوليس تهاجمی برای ما آسان تر است.
قنبری تصريح کرد: ما شناخت کاملی نسبت به پرسپوليس داريم و اين تيم را مثل کف دست می شناسيم نقاط ضعف حريف برای ما مشخص شده و ما براساس مشکلات فنی اين تيم راه قهرمانی را هموار می‌‏کنيم.
وی در پايان گفت: اميدوارم جمعه يک بازی تماشاگر پسند از سوی هر دو تيم برگزار شود و سپاهان با يک پيروزی مقتدرانه جشن قهرمانی را برپا کند چيزی که به طور قطع سزاوار آن هستيم.
يادآور می شود، قضاوت ديدار برگشت فينال جام حذفی برعهده مسعود مرادی است.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» دادكان: در برگزار نشدن ديدار جام حدفي مسائلي غير فني دخيل بوده است! به خاطر مردم و تيم ملي فعلا چيزي نمي‌گويم، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-20' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ديدار فينال جام حذفي رسما لغو شد؛ فردا هيات رييسه سازمان ليگ تصميم‌گيري مي‌كند، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» متن كامل آخرين نامه سازمان تربيت بدني به فدراسيون فوتبال، ديدار فينال جام حذفي باز هم در ابهام، فارس
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» داوران ديدار پاياني فوتبال حذفي باشگاه‌هاي ايران معرفي شدند، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-16' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» مهلت‌ فيفا فردا تمام‌ است‌، فينال‌ جام‌حذفى‌ در هر حال‌ غيرقانونى‌ برگزار مى‌شود! خبر ورزشی
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31500

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فينال جام حذفی - دنيزلی: منتظر باشيد تا پرسپوليس قهرمان را ببينيد، قنبری: شکست پرسپوليس تهاجمی آسان است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016