"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-09-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

"افشين پيرواني": پرسپوليس نبايد فرصت قهرماني را از دست بدهد، ایرنا

كاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيم پرسپوليس شانس قهرمان شدن را در رقابت‌هاي فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي ايران دارد پس نبايد اين فرصت ايده‌آل را به آساني از دست بدهد.

"افشين پيرواني" روز سه‌شنبه در گفت وگو با سايت خبري باشگاه پرسپوليس افزود: بازي برگشت پرسپوليس و سپاهان از اهميت خاصي برخوردار است و بازيكنان پرسپوليس بايد با تمام وجود به ميدان رفته و با معنا كردن تعصب ، غيرت و دست يافتن به جام قهرماني دل هواداران ميليوني اين تيم محبوب را شاد كنند.

وي ادامه داد: پرسپوليس تيم بزرگي است و به همين علت هم توقعات از اين تيم بالاست. بر همين اساس بازيكنان بايد قدر اين پيراهن و حرمتي كه براي قهرمان شدن نصيب تيم شده‌است را بدانند و در اصفهان با تمام وجود در خدمت تيم باشند.

مربي تيم ملي فوتبال ايران درباره عملكرد " مصطفي دنيزلي" سرمربي اين تيم گفت: بدشانسي دنيزلي اين است كه در آستانه فينال مربي تيم شده و همه از او توقع كسب جام را دارند. اين درحالي است كه او نياز به زمان دارد و ما نبايد فراموش كنيم كه آري هان بعد از شش، هفت بازي در نتيجه‌گيري موفق عمل كرد و تيم را به فينال جام حذفي برد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيرواني افزود: بنابراين بايد به دنيزلي هم زمان داد و بعد از آن از او توقع كسب نتيجه داشت. به اعتقاد من دليل انتقاداتي هم كه از دنيزلي مي‌شود اين است كه توقع از پرسپوليس بالاست و پرسپوليس هم در سه بازي اخير با نوسانات زيادي در طول ‪ ۲۷۰‬دقيقه بازي رسمي داشته است.

اين پيشكسوت پرسپوليس در پايان گفت: من به عنوان مربي تيم ملي و همچنين طرفدار و بازيكن سابق پرسپوليس روز جمعه به اصفهان مي‌روم تا بازي دو تيم پرسپوليس و سپاهان را از نزديك تماشا كنم. به اعتقاد من عليرغم حساسيت هاي موجود اين بازي بويژه نيمه دوم آن از كيفيت بهتري نسبت به بازي رفت برخوردار خواهد بود چرا كه هر دو تيم تلاش مي‌كنند تا جام را تصاحب كنند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31497

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"افشين پيرواني": پرسپوليس نبايد فرصت قهرماني را از دست بدهد، ایرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016