"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-09-19' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

"مهرداد ميناوند" : پرسپوليس با قهرماني دل ميليون‌ها نفر را شاد مي‌كند، ایرنا

" مهرداد ميناوند" بازيكن سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: جمعه روز سرنوشت‌سازي براي پرسپوليس است و من از صميم قلب آرزو مي‌كنم اين تيم با قهرماني در جام حذفي دل ميليونها هوادار را شاد كند.

وي روز سه‌شنبه در گفت وگو با سايت خبري باشگاه پرسپوليس افزود:
هواداران پرسپوليس روز جمعه بايد حماسه ديگري به‌پا كنند و در اين شرايط بدون توجه به حاشيه‌ها به حمايت از پرسپوليس بپردازند، چون در اين مقطع حمايت هواداران مي‌تواند بهترين دلگرمي و عامل افزايش روحيه بازيكنان باشد.

ميناوند ادامه داد: قهرماني در جام حذفي فرصت مغتنمي است تا پرسپوليس بار ديگر قدرت و ميزان محبوبيت خود را به رخ فوتبال آسيا بكشد. بازي روز جمعه به اندازه‌اي براي من به عنوان يك "هوادار" اهميت دارد كه با تماشاي اين بازي در پاي تلويزيون مي‌ميرم و زنده مي‌شوم.

وي گفت : پرسپوليس پتانسيل قهرماني را دارد و با توانايي‌هايي كه در دنيزلي سراغ دارم مطمئنم نقاط ضعف تيم به حداقل مي‌رسد و پرسپوليس با كسب جام قهرماني به چند سال ناكامي عذاب آور پايان مي‌دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بازيكن سابق تيم سپاهان افزود: من سابقه يكسال عضويت در تيم سپاهان را دارم و براي مديران و هواداران اين تيم احترام خاصي قائلم اما پرسپوليس را به گونه‌اي ديگر دوست دارم و قهرماني اين تيم برايم يك افتخار به حساب مي‌آيد.

ميناوند درباره وضع‌اش گفت: متاسفانه بعد از سالها حضور در سطح اول تيم ملي و سه‌سال پربار در فوتبال اروپا با بدشانسي‌هاي متعددي روبرو شدم.

در اين مسير خودم را مقصر اصلي مي‌دانم و در پي جبران مافات هستم.

وي افزود: در حال حاضر بعد از بازگشت از سفر مكه يك ماهي است كه در يكي از آكادمي‌هاي بدنسازي امارات زير نظر مربي سابق تيم الشباب به طور اختصاصي تمرين مي‌كنم و قصد دارم سفر كوتاه مدت به اتريش بروم و ماه مبارك رمضان به تهران برگردم.

پيستون چپ تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني ‪ ۹۸‬فرانسه در پايان گفت:
احتمال دارد در نيم فصل دوم بازي كردن را با يك تيم ايراني يا خارجي از سرگرفته و دوباره روزهاي خوبي را در فوتبال تجربه كنم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31496

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"مهرداد ميناوند" : پرسپوليس با قهرماني دل ميليون‌ها نفر را شاد مي‌كند، ایرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016