"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-07-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Monday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

امير قلعه نويی سرمربی تيم ملی فوتبال شد، اظهار نظر صاحب نظران و بازتاب بين المللی، خبرگزاری ها

ايسنا-

طی حکمی از سوی سرپرست فدراسيون فوتبال، امير قلعه نويی، سرمربی تيم ملی فوتبال ايران شد.

به گزارش ايسنا، در حکم کيومرث هاشمی برای امير قلعه نويی آمده است:

«نظر به خرد جمعی جامعه فوتبال در توانايی های مربيان بومی و با توجه به شايستگی، دانش و کارآيی جنابعالی و به موجب اين حکم به سمت سرمربی تيم ملی فوتبال برزگسالان جمهوری اسلامی ايران منصوب می شويد.

با توجه به در پيش بودن مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسيا و لزوم ساماندهی مجدد تيم ملی به عنوان تبلور فوتبال داخلی و هسته پيوستگی و علاقه ملت شريف ايران با جامعه فوتبال انتظار دارم:

از تجارب موجود نهايت بهره برداری و از تکرار رويه های بی ثمر خودداری شود.

آرا و نظريات پيشکسوتان، کارشناسان و متخصصان مورد توجه قرار گيرد.

از مربيان و کادر فنی متخصص در هدايت و رهبری تيم استفاده شود.

برنامه مداری، توجه به سرمايه های جوان و مستعد و انتخاب نخبگان سرلوحه کار قرار گيرد.

رفتار و گفتار اعضای تيم ملی بايد تبلور فرهنگ غنی و اسلامی کشورمان باشد.

توفيق روز افزون شما را از درگاه ايزد متعال خواهانم.»

گفتنی است امير قلعه نويی موفق شد که فصل قبل استقلال را به مقام قهرمانی ليگ برتر باشگاههای ايران برساند.

***

تمرينات تيم ملی فوتبال هفته آينده آغاز می‌شود
قلعه نويی:
کادر فنی طی سه روز آينده مشخص می‌شوند
کميته مطبوعات و پيشکسوتان فوتبال را تشکيل می‌دهم


درايت سرمربی جوان باشگاه استقلال، امير قلعه نويی سبب شد که مسئولين فدراسيون فوتبال پس از هم انديشی، وی را به سمت سرمربيگری تيم ملی فوتبال کشورمان منصوب کنند.

به گزارش ايسنا، قلعه نوعی پس از اين انتخاب با تشکر از مسئولين گفت: سرمايه گذاری بر روی نيروهای جوان را به فال نيک می گيرم، فوتبال ما پتانسيل قوی دارد، استعدادهای خوبی در اين فوتبال هستند که بايد شناسايی شده و به فعليت درآيند. ما می توانيم از اين استعدادها استفاده کرده و با درايت فوتبالمان را از وضعيت فعلی خارج کنيم.

سرمربی جديد تيم ملی در ادامه گفت: ما در کشورمان و در زمينه فوتبال مديران لايق و قوی همچون مصطفوی، هاشمی و علی آبادی داريم که مطمئناً با استفاده بهينه از اين نفرات می توانيم فوتبال کشورمان را به جايگاه شايسته اش برسانيم.

امير قلعه نوعی در ادامه با بيان اين که طی دو، سه روز آينده نفرات کادر فنی تيم ملی را انتخاب خواهد کرد، گفت: زمان بسيار محدود است و من سعی می کنم ظرف دو، سه روز آينده همکاران کادر فنی را انتخاب کنم.

وی افزود: تيم ملی کشورمان هفته آينده تمرينات خود را برای آماده سازی به منظور حضور مقتدر در جام ملتهای آسيا آغاز خواهد کرد.

قلعه نويی در مورد اعتقادش به نيروها و بازيکنان جوان گفت: من به جوانها اعتقاد دارم اما، اين به معنی دگرگون کردن تيم ملی نيست. بهتر است که جوانگرايی با حوصله انجام گيرد.

وی در پايان گفت: دوست دارم که دو کميته برای تيم ملی تشکيل دهم، يکی کميته مطبوعات که حقی به گردن فوتبال دارند و ديگر کميته فکر و نظر پيشکسوتان فوتبال. اين دو کميته بالهای قوی برای تيم ملی خواهند بود! اميدوارم که مردم، مطبوعات و پيشکسوتان با دعای خير خود بنده و تيم ملی کشورمان را همراهی کنند.

***

مصطفوی:
انتخاب قلعه نويی منشأ خير برای فوتبال ماست
مايلی کهن آمادگی قبول سمت سرمربيگری تيم ملی را نداشت

داريوش مصطفوی، دبير کل فدراسيون فوتبال پس از انتصاب امير قلعه نويی به سمت سرمربيگری تيم ملی، در مورد انتخاب وی گفت: قلعه نويی براساس يک سری معيار و ملاک انتخاب شد. يعنی مجموعه ای از يک هم انديشی باعث شد که امير قلعه نويی بر جايگاه سرمربيگری تيم ملی بنشيند.

به گزارش ايسنا، مصطفوی افزود: مربيان، رسانه ها، پيشکسوتان و مردم نيز نظر مساعدی روی اين انتخاب داشتند.

وی اضافه کرد: ما بايد تمام کوشش خود را برای حمايت از اين انتخاب انجام دهيم، انتخابی که اساس آن جوانگرايی بوده است. اکثر مربيان و مديران عامل باشگاهها در نظرسنجی به عمل آمده نظر مساعدی روی قلعه نويی داشتند.

دبير کل فدراسيون در ادامه گفت: انتخاب نهايی ميان دو گزينه صورت گرفت يعنی قلعه نويی و مايلی کهن، که در اينجا لازم است از مايلی کهن نيز به خاطر تمام زحمات و تلاشهايش تشکر کنم. وی نيز يکی از کسانی بود که همواره از قلعه نويی به عنوان يک مربی خوب و جوان ايرانی حمايت کرد و قلعه نويی را گزينه مناسبی برای قبول اين پست می دانست، البته اعلام کرد که در حال حاضر آمادگی قبول سمت سرمربيگری تيم ملی را ندارد.

مصطفوی در ادامه ضمن بيان اين مطلب که قلعه نويی شايستگی خود را قبلاً ثابت کرده گفت: فدراسيون فوتبال مسرور است که در اولين گام خدمات خود، از يک مربی جوان دعوت به همکاری کرده است. قلعه نويی در چند سال اخير توانايی های خود را به اثبات رسانده، اين ادعا را می توان به شهادت قهرمانی استقلال در پنجمين دوره ليگ برتر و نمايش خوب تيم در چند سال اخير ثابت کرد. اميدوارم اين انتخاب در فوتبال ما منشأ خير باشد و حمايتهای تمامی دلسوزان فوتبال را چه در ساحت تماشاگر و بازيکن و چه مطبوعات و پيشکسوتان به همراه داشته باشد تا فدراسيون در آرامش بتواند گام های بعدی را در جهت دعوت مدرسين خوب فوتبال دنيا برای آموزش مربيان وطنی بردارد.

دبير فدراسيون در پايان گفت‌وگو با سايت فدراسيون اظهار داشت: شايد پس از گذشت ده روز از انتخاب بنده به سمت دبير کلی فدراسيون، اين اولين اقدام و حرکت جدی باشد. اميدوارم فدراسيون گامهای بعدی را در آرامش و در راستای کمک به تيم ملی و سرمربی جديدش بر دارد.

***

دکتر ذوالفقارنسب:
ايجاد نظم و اتحاد در تيم ملی مهم‌ترين اولويت قلعه‌نويی است

مربی سابق تيم ملی فوتبال ايران، گفت: ايجاد نظم و اتحاد در تيم ملی بايد مهم‌ترين اولويت امير قلعه‌نويی باشد.

دکتر بيژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: من در درجه‌ی اول موافق حضور مربيان داخلی در تيم ملی هستم و باور دارم که مربيان داخلی می‌توانند در اين مقطع مشکل فوتبال ملی را مرتفع کند. ضمن آن که انتخاب قلعه‌نويی را به سمت سرمربيگری تيم ملی تبريک می‌گويم. هدايت تيم ملی در اين شرايط ساده نيست و بايد قلعه‌نويی تلاش بيشتری را انجام دهد.

وی در پاسخ به اين سوال که مربيان با تجربه‌تر چگونه می‌توانند تجربه‌ی خود را در اختيار سرمربی جديد تيم ملی قرار دهند گفت: اين مساله بستگی به عملکرد قلعه‌نويی دارد. هيچ کس نمی‌تواند به اجبار تجربيات و افکارش را به شخص ديگر انتقال دهد بلکه بايد اين کار دو طرفه انجام شود و به هر صورت ما بايد به انتظار عملکرد او بنشينيم.

ذوالفقار نسب درباره‌ی اولويت‌هايی که قلعه‌نويی بايد در برنامه‌ريزی خود لحاظ کند، گفت: در ابتدا بايد برنامه‌ی تيم ملی طراحی شود و بازيکنان نيز به تيم ملی دعوت شده و تمرينات هر چه زودتر آغاز شود چرا که هماهنگ کردن بازيکن‌ها کار ساده‌ای نيست. هر چند که بايد مهم‌ترين اولويت کادر فنی جديد ايجاد اتحاد و انضباط در ميان بازيکنان باشد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا سرمربی تيم ملی می‌تواند در دو تيم فعاليت داشته باشد يا خير، به ايسنا گفت: اگر بتواند دو تيم را کنترل کند، شدنی است اما، در تمام دنيا قاعده اين است که سرمربی تيم ملی تمام وقت خود را بايد صرف تيم ملی کند.

***

ايپنا-

مجيد جلالی:
در مورد مديريت فنی، صحبت با من نشد
قلعه نوعی مسووليت سنگينی بر عهده دارد

قلعه نوعی به عنوان سرمربی تيم ملی فوتبال ايران مسووليت بسيار سنگينی در پيش دارد و من برای او آرزوی موفقيت می کنم.
مجيد جلالی سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در گفتگو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ايران (ايپنا)؛ ضمن بيان مطلب فوق گفت:
انتخاب قلعه نوعی بسيار انتخاب خوبی بود و بايد به او فرصت داد تا اقدامات مد نظرش را برای موفقيت تيم ملی انجام بدهد. بايد صبر کنيم و ببينيم که او چه برنامه های در سر دارد و برای اجرای آن نيز بايد به قلعه نوعی فرصت دارد البته از او حمايت کرد.
جلالی افزود: اگر يک مربی خارجی، بدون اين که از سوابق و کارنامه اش اطلاع دقيقی داشتيم به ايران می آمد، اکثر کارشناسان از او حمايت می کردند ولی اين يک واقعيت است و بايد آن را پذيرفت که اگر هر کدام از گزينه های ايرانی سرمربی می شدند در بين کارشناسان اختلاف نظر به وجود می آمد. در حال حاضر نيز اين مساله به چشم می خورد.
وی در خصوص پذيرفتن مديريت فنی تيم ملی گفت: از اين قضيه بی خبرم. فدراسيون فوتبال تا اين لحظه چه در خصوص مربيگری تيم ملی و چه در خصوص مديريت فنی تيم ملی هيچ صحبتی با من انجام نداده و من تمام اين مسائل را از طريق رسانه ها می شنوم.

***

حميد درخشان:
قلعه نوعی کار بسيار سختی در پيش دارد

هدايت تيم ملی به مراتب سخت تر از مربيگری تيم استقلال است.

حميد درخشان سرمربی تيم همای تهران در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ايران (ايپنا)؛ ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: انتخاب قلعه نوعی به عنوان سرمربی تيم فوتبال ايران را به فال نيک می گيرم و اميدوارم ايشان در کار بسيار سختی که در پيش رو دارد موفق باشند.
کاپيتان اسبق تيم ملی فوتبال معتقد است که جمع و جور کردن تيم و انتخاب بازيکنان قسمت کوچکی از کارهايی است که بايد برای تيم ملی انجام گيرد و در اين مورد گفت: انتخاب بازيکنان در شرايط فعلی کار سختی نيست، اين که بتوان در فرصت کوتاهی که تا مسابقات مقدماتی جام ملت های آسيا داريم از لحاظ فنی و تاکتيکی به ثبات برسيم مساله اصلی است که بايد مورد توجه مربی جديد تيم ملی قرار گيرد.
وی با اشاره به اين که با حضور قلعه نوعی نبايد منتظر تحولات بزرگی در ساختار تيم ملی بود، تاکيد کرد: ايجاد تحولات اين چنينی بستگی به سليقه مربی دارد ولی من معتقدم اگر آقای قلعه نوعی دست به چنين کاری بزنند کار را برای خود سخت کرده اند.

***

زرينچه در واکنش به انتخاب قلعه نوعی:
چرا سرمربی موقت؟


اگر به قلعه نوعی اطمينان دارند چرا به طور موقت انتخابش کردند؟

جواد زرينچه، مدافع سابق تيم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ايران (ايپنا)؛ ضمن طرح سوال بالا افزود: انتصاب موقت مربی برای تيم ملی ايجاد يک نوع راه فرار از نتايج ضعيف احتمالی است، در صورتی که می توان با عقد قرارداد بلندمدت با امير قلعه نوعی به آينده فوتبال ملی اميدوارانه نگاه کرد.
وی با اشاره به زمان کم مانده به مسابقات مقدماتی جام ملت های آسيا گفت: اين اشتباه است که اگر بعد از اتمام اين مسابقات يک مربی خارجی را جايگزين قلعه نوعی کنند.
بازيکن اسبق تيم ملی ضمن تاکيد بر مشکلات تيم استقلال در صورت جدا شدن قلعه نوعی از اين تيم گفت: من فکر می کنم که قلعه نوعی تا آخر مسابقات مقدماتی جام ملت های آسيا در تيم ملی باشد و پس از آن به تيم استقلال باز گردد. اما جدا شدن قلعه نوعی از استقلال مشکلات زيادی را برای اين تيم به همراه خواهد داشت.
زرينچه در مورد احتمال حضور مربی خارجی در استقلال گفت: استقلال تجربه خوبی از حضور مربی خارجی در تيم نداشته و در زمان مربيگری کخ استقلال حاشيه امنيت نداشت.
وی با تاکيد بر ضرورت استفاده از پيشکسوتان تيم استقلال در کادر مربيگری اين تيم افزود: بزرگانی همچون حسن روشن، ناصر حجازی، منصور پورحيدری هميشه در کنار تيم استقلال هستند.

***

محمد پنجعلی:
قلعه نوعی بايد شايستگی های خود را ثابت کند

به امير قلعه نوعی تبريک می گويم. همچنين بايد از اين حرکت خوب مسوولين که فرصت را در اختيار يک مربی جوان و با دانش ايرانی قرار داده اند، تقدير کرد.
محمد پنجعلی کاپيتان اسبق تيم ملی در گفتگو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ايران (ايپنا)؛ ضمن بيان مطلب فوق گفت:

قلعه نوعی در اين چند سال زحمات زيادی کشيده است البته بايد پس از انتصاب اين مربی جوان، از او حمايت شود زيرا انتخاب نفرات و فعاليت در تيم ملی بسيار مهم و سخت است.

وی ادامه داد: بايد به مربيان جوان فرصت داده می شد که اين اتفاق افتاد حالا نوبت قلعه نوعی است که شايستگی های خود را ثابت کند و اين موضوع را نشان دهد که کار خود را به خوبی بلد است.

کاپيتان اسبق تيم ملی افزود: يکی از خصوصيات يک مربی بزرگ اين است که بتواند با بازيکنان بزرگ کار کند.

در حال حاضر چندين بازيکن ايران در ليگ های اروپايی بازی می کنند و از لحاظ فنی در سطح بالايی قرار دارند و اين خيلی مهم است که مربی تيم ملی بتواند به خوبی از آنها بازی بگيرد.

وی همچنين تاکيد کرد: قلعه نوعی بايد در انتخاب کمک های خود دقت کند زيرا انتخاب دستياران بسيار مهم است.

کمک ها بازوان يک مربی هستند و حکم يک حامی را برای سرمربی دارند و می توانند در لحظات حساس به سرمربی تيم کمک کنند.

پنجعلی در پايان تاکيد کرد: باز هم تاکيد می کنم، اين فرصت در اختيار قلعه نوعی قرار گرفته است و حالا او بايد در عمل نشان دهد که چه توانايی هايی دارد.

به هر حال کار مشکلی است و نمی توان از حالا گفت که تيم ملی چه نتايجی در مرحله مقدماتی جام ملت های آسيا به دست می آورد اما همه بايد به سرمربی جوان تيم ملی کمک کنند تا او بتواند تيم ملی را به سمت موفقيت راهنمايی کند.

***

صمد مرفاوی:
قلعه نوعی مربی شرايط سخت است

من فکر می کنم حق قلعه نوعی بود که به عنوان مربی تيم ملی انتخاب شوند.

صمد مرفاوی، مربی تيم استقلال در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ايران (ايپنا)؛ ضمن بيان مطلب فوق گفت: امير قلعه نوعی چند سال زحمت کشيد و در شرايط سخت توانست به موفقيت های چشم گيری دست پيدا کند و اکنون بهترين انتخاب برای تيم ملی بودند.
وی با اشاره به سخت بودن مربيگری تيم ملی در شرايط فعلی افزود: تجربيات سال های گذشته قلعه نوعی و شناخت ايشان از مشکلات تيم ملی قطعا کمک بزرگی به فوتبال ملی ما خواهد کرد.
مرفاوی در پايان در مورد حضور خود در کادر مربيگری تيم ملی گفت: هنوز هيچ چيز معلوم نيست و هيچ صحبتی در اين زمينه با من انجام نشده است.
گفتنی است، طی سه دوره گذشته از ليگ برتر صمد مرفاوی به عنوان دستيار در کنار امير قلعه نوعی حضور داشته است.

***

مهر-

نصرت ايراندوست:
قلعه نويی می تواند نيروی جوانی را به تيم ملی تزريق کند
انتخاب فدراسيون فوتبال درست بود


در نشست هم انديشی تيم ملی نظر تمام حاضران اعم از مربيان، پيشکسوتان و کارشناسان بر اين بود که مربی ايرانی هدايت تيم ملی کشورمان را بر عهده بگيرد و من خوشحالم که چنين اتفاقی روی داده است.
نصرت ايراندوست در گفت و گو با خبرنگار "مهر" با بيان اين مطلب اظهار داشت: من سرمربيگری تيم ملی را به آقای قلعه نويی تبريک می گويم و اميدوارم ايشان بتوانند همانند رقابت های باشگاهی در کارشان موفق باشند. آقای قلعه نويی و چند مربی ديگر نظير مايلی کهن، جلالی و کربکندی در ميان نامزدهای مربيگری تيم ملی بودند که سرانجام سرمربی جوان و خوب تيم فوتبال استقلال به اين سمت برگزيده شد.

مربی پاس در ادامه تصريح کرد: ما همواره از مربيانی در تيم ملی استفاده کرده ايم که امتحان خود را پس داده اند و خيلی خوب است که اين بار به سراغ کسی رفتيم که برای نخستين بار است در اين سمت حاضر می شود.مطمئنا اين مربی می تواند با تزريق نيروی جوانی و جسارت ، موفقيت تيم ملی فوتبال کشورمان را تضمين کند.فوتبال ما مربيان خوبی دارد که موفق شده اند تيم های خود را قهرمان يا نايب قهرمان کنند و اين نشان می دهد انتخاب سرمربی ايرانی برای تيم ملی انتخاب صحيحی بوده است.

ايراندوست در پايان تصريح کرد: در حال حاضر مربيان جوان در راس تيم های فوتبال دنيا مشغول به فعاليت هستند. به عنوان مثال کلينزمن که در ابتدا کسی فکر نمی کرد با توجه به بی تجربگی بتواند با تيم ملی آلمان موفق شود اما ديديد که آلمان در اين دوره از رقابت ها چه فوتبال شناوری را به معرض نمايش گذاشت. قلعه نويی هم می تواند مثل سرمربی جوان آلمان روزهای موفقيت آميزی را تجربه کند.

***

فارس-

ابراهيمی: قلعه نوعی مانند کلينزمن به مشاوران قوی نياز دارد

خبرگزاری فارس: مربی سابق تيم ملی فوتبال ايران گفت: انتخاب امير قلعه‌نوعی برای هدايت تيم ملی قابل تقدير است؛ اما می‌‌بايست مانند سرمربی آلمان در کنار وی از مشاوران قوی استفاده کرد.

ناصر ابراهيمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری فارس افزود: قلعه نوعی بهترين گزينه برای هدايت تيم بود. با توجه به سابقه مربيگری وی می توان به نتيجه گيری اين تيم اميدوار بود.
وی ادامه داد: گزينه های ديگر چون مايلی کهن و جلالی نيز شايسته بودند؛ اما در شرايط فعلی قلعه نوعی بهترين انتخاب بود. اکنون نيز می بايست از وی حمايت شود تا در تيم ملی نيز نتيجه بگيرد.
ابراهيمی تصريح کرد: بايد از گروهی قوی و کاردان برای امور مشاوره استفاده شود. يورگن کلينزمن به تنهايی نتوانست در تيم آلمان نتيجه بگيرد و با همفکری گروهی از مشاوران به هدف خود دست يافت. قلعه نوعی نيز مانند وی به گروهی کارشناسی نياز دارد.
از سوی کيومرث هاشمی (سرپرست فدراسيون) امير قلعه نوعی به عنوان سرمربی تيم ملی برگزيده شد.

***


بازتاب انتخاب قلعه‌نوعی به عنوان سرمربی ايران در رسانه‌های جهان

خبرگزاری فارس: انتخاب امير قلعه‌نوعی به عنوان سرمربی تيم ملی فوتبال ايران، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری جهان داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخاب قلعه نوعی به عنوان سرمربی جديد تيم ملی فوتبال ايران بازتاب‌های زيادی را در رسانه های مختلف جهان داشته و در گروه‌های ورزشی بيشتر رسانه ها در اين زمينه مطالبی منتشر می شود.
CNN با انتشار مطلبی نوشت: سرمربی تيم استقلال تهران با دريافت پيشنهادی به عنوان سرمربی تيم ايران برگزيده شد تا خبر تکليف برانکو ايوانکوويچ، سرمربی ايران در جام جهانی ۲۰۰۶ روشن شود.
رويترز در اين خصوص تصريح کرد: در حاليکه ايوانکويچ در جام جهانی نتوانسته بود به نتايج خوبی برسد، از کارش در تيم ملی کنار گذاشته شد تا قلعه نوعی سکان هدايت آن را بر عهده بگيرد.
رويترز ادامه داد: قلعه نوعی سال گذشته به عنوان سرمربی استقلال توانست تيمش را به مقام قهرمانی برساند و کارنامه خوبی را در فوتبال ايران برجای گذاشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آنتارا نيوز درباره انتخاب سرمربی جديد تيم ملی ايران نوشت: نتايج ضعيف برانکو در آلمان مسئولين ورزش ايران را مجبور کرد که هدايت تيم را به شخص جديدی واگذار کنند. قلعه نوعی از نظر مقامات بهترين انتخاب بود تا بار ديگر يک مربی داخلی مسئوليت هدايت تيم ملی ايران را عهده دار شود.
خبرگزاری آلمان در همين زمينه عنوان کرد: مربی موفق استقلال سرمربی جديد تيم شد تا شايعه حضور دوباره برانکو ايوانکويچ در اين تيم به طور کلی برطرف شود.
بيشتر سايت های خبری در اين زمينه مطالبی را به چاپ رساندند و اين انتخاب توجه زيادی از رسانه های ورزشی جهان را به خود معطوف ساخت.

***

ايرنا-

بازتاب انتخاب سرمربی جديد تيم ملی فوتبال ايران در خبرگزاری فرانسه

خبرگزاری فرانسه از تهران گزارش داد :
ايران روز دوشنبه "امير قلعه نويی" را به عنوان سرمربی جديد تيم ملی فوتبال اين کشور و جانشين " برانکو ايوانکوويچ " سرمربی کروات، معرفی کرد که پس از خروج تيم ايران از جام جهانی در همان دور اول، اين تيم را ترک کرد .

قلعه‌نويی اخيرا تيم استقلال را به مقام قهرمانی ليگ فوتبال باشگاه‌های ايران رساند.

ايوانکوويچ که از سال ‪ ۲۰۰۲‬مسووليت هدايت تيم ملی فوتبال ايران را به‌عهده داشت پس از آنکه ايران از سه بازی گروه چهار تنها يک امتياز به دست آورد، اين تيم را ترک کرد.

مطبوعات ايران پيشتر درپی شکست اين تيم از مکزيک و پرتغال خواستار رفتن ايوانکوويچ شده بودند و هرچند که آنان پس از يک تساوی متزلزل در برابر آنگولا تا حدی مايه مباهات شدند ولی اين مسابقات، يک مبارزه به شدت نوميدکننده برای تيمی بود که يکی از بهترين تيمهای ايران طی چند دهه تلقی می‌شد.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-07-11' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» برانکو شش روز ديگر در تهران: اريکسون را برای تيم ملی ايران بياوريد، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-07-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» مدير كل بازرسى و ارزيابى عملكرد سازمان تربيت بدنى: اسناد و مدارك فدراسيون دادكان مفقود شد! ايران ورزشی
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-07-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» کيکر: ايرانی‌ها با فيليپ تروسيه مذاکره کردند، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» حسن رودباريان: برانكو برخورد حرفه‌يی نداشت، برای اين كه خط نخوريم انتقاد نكرديم! ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-27' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» وحيد طالب‌لو: دليل باخت تيم ملی را نمی‌توانم بيان كنم، ايسنا
دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30933

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امير قلعه نويی سرمربی تيم ملی فوتبال شد، اظهار نظر صاحب نظران و بازتاب بين المللی، خبرگزاری ها' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016