"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-07-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

مسعود شجاعی: شرايط تيم ملی اميد اميدوارکننده است، از تمرينات سيموئز لذت می‌برم، ايسنا

- با موافقت سايپا به امارات می‌روم

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


ملی‌پوش اميد کشورمان گفت: به پيروزی و درخشش در بازی‌های آسيايی دوحه بسيار خوشبين و اميدوار هستم.

مسعود شجاعی درباره وضعيت فعلی تيم ملی اميد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: پس از شکست تيم ملی در جام جهانی و بازگشتم از آلمان از نظر روحی وضعيت چندان مناسبی نداشتم و بسيار خسته بودم. در اين چند روز که اردوهای تيم ملی اميد تشکيل شده سعی کردم که با فراموش کردن ناکامی تيم ملی در آلمان به شرايط مطلوب روحی بازگردم.

وی ادامه داد: از نظر بدنی مشکل خاصی ندارم اما، شکست تيم ملی در آلمان روحيه و انگيزه من را بسيار پايين آورد. اکنون تمام تلاشم اين است که با حضور در تمرينات تيم ملی اميد همه چيز را به فراموشی بسپارم. اميدوارم هر چه زودتر خود را با شرايط اميد‌ها هماهنگ سازم.

شجاعی با اشاره به تمرينات با نشاط سيموئز اظهار داشت: سيموئز مربی بسيار توانا و با دانشی است و تمرينات مدرن و به روز او نشان دهنده آگاهی اين مربی برزيلی است. من واقعا سيموئز را قبول دارم و از حضور در تمرينات او بسيار لذت می‌برم.

وی افزود: تاکنون با مربيان زيادی کار کرده‌ام اما، شيوه تمرينات و نگرش سيموئز با همه تفاوت دارد. او ارتباط بسيار خوبی با بازيکنان خود دارد و سعی می‌کند تا از اين طريق، رفاقت و هماهنگی بيشتری را ميان اعضای تيم ايجاد کند.

شجاعی تصريح کرد: با اين شرايط درخشش و پيروزی تيم ملی در بازی‌های آسيايی دوحه دشوار نخواهد بود و من به آينده اين تيم بسيار خوشبين هستم. اميدوارم که مسوولان فدراسيون فوتبال نيز شرايط مناسب وامکانات کافی را در اختيار کادر فنی تيم قرار دهند تا با تدارکات کافی عازم قطر شويم.

ملی‌پوش اميد درباره‌ی مسابقات غرب آسيا در لبنان به ايسنا گفت: اين مسابقات می‌تواند سکوی پرتاب ما برای درخشش در دوحه باشد. رقابت‌های لبنان يک محک جدی برای ما خواهد بود و می‌تواند در ايجاد هماهنگی تيمی بسيار مفيد و موثر باشد.

هافبک تيم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در مورد ناکامی تيم ملی در اين مسابقات تصريح کرد: در اين ناکامی تمامی اعضای تيم ملی مقصر بودند و نمی‌توان يک يا دو نفر را مقصر اصلی اين شکست دانست. مصدوميت بازيکنان مطرح تيم ملی، اشتباهات فنی و تاکتيکی مربيان، کم رنگ بودن رفاقت ميان بازيکنان از جمله اين عوامل است که کارشناسان می‌توانند نقش دقيق هر يک از اين عوامل را به درستی مشخص سازند. نبايد فقط برانکو را عامل اين ناکامی معرفی کرد چرا که مجموعه‌ای از عوامل بزرگ و کوچک اين نتيجه را رقم زد.

شجاعی تصريح کرد: اکنون زمان آن است که برای آينده فوتبال خود برنامه‌ريزی کنيم و چشم اندازه فوتبال ايران را به وضوح مشخص سازيم. مشکلات فوتبال ما برای کارشناسان و مسوولان روشن است. ما تنها نيازمند يک عزم و اراده جدی برای حل آنها هستيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هافبک سايپا در ادامه درباره‌ی وضعيتش در اين تيم به ايسنا گفت: هر چند هنوز يک سال ديگر با اين تيم قرارداد دارم اما، در چند هفته گذشته پيشنهادهايی را از تيم‌های اماراتی داشتم. اگر مسوولان باشگاه سايپا موافقت کنند سال آينده در امارات توپ خواهم زد.

وی تاکيد کرد: انتقال من به امارات بستگی به تصميم مسوولان سايپا دارد و تا کنون هيچ چيز قطعی نشده است. بدون شک اگر در ايران بمانم در فصل جديد ليگ برتر هم با پيراهن سايپا به ميدان خواهم رفت. اما، اگر مسوولان سايپا با همتايان اماراتی خود اتفاق نظر داشته باشد تجربه جديدی را آزمايش خواهم کرد.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» مسعود شجاعی: شايسته‌ترين نماينده‌ آسيا در جام‌جهانی خواهيم بود، به من بازی برسد مردم را خوشحال می‌کنم، ايسنا
دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30824

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مسعود شجاعی: شرايط تيم ملی اميد اميدوارکننده است، از تمرينات سيموئز لذت می‌برم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016