"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

برانکو: پس از بازی پرتغال، همه‌ خبرنگاران به من تبريک گفتند، بخواهند برای ماندن مذاکره می‌کنم! ايسنا

- آنها را مجبور کرديم، بهترين بازی‌شان راانجام دهند


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جام جهانی ۲۰۰۶

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران‌گفت: در بازی برابر آنگولا زندی ، بختياری زاده يا شجاعی جانشين نکونام وگل محمدی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، برانکو ايوانکوويچ بعد از تمرين صبح امروز در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او گفت: بازی با آنگولا برای ما و بازيکنان مهم است و نمی‌شود، نسبت به نتيجه‌ی اين ديدار بی تفاوت بود. من شب گذشته هم به ملی پوشان گفتم که پيروزی مقابل آنگولا می تواند بسيار راضی کننده باشد. البته ما با اميدهای بيشتری به جام جهانی آمده بوديم، همه هدف ما اين بود که تا جايی که امکان داشت بجنگيم و به مرحله‌ی بعد صعود کنيم.

برانکو اظهار کرد: برخی بازيکنان‌ کليدی ما در چند ماه گذشته مشکلات عديده ای از لحاظ بدنی داشتند و اين وضعيت تاثير زيادی در تيم ملی ايران داشت.

وی درباره وضعيت ‌گل محمدی‌گفت: يحيی بعد از بازی به بيمارستان منتقل شد. او قطعاً نمی تواند مقابل آنگولا بازی کند. البته او از ناحيه استخوان شانه با شکستگی مواجه نشده و به احتمال بسيار زياد نيازی به عمل جراحی ندارد.

سرمربی تيم ملی فوتبال در مورد محروميت جواد نکونام نيز گفت: ما به طور حتم در برابر آنگولا؛ نکونام و گل محمدی را در اختيار نداريم و بايد در دو روز آينده با بررسی همه جانبه‌ی نفرات جايگزين را مشخص کنيم.

برانکو تصريح‌کرد: زندی، سهراب بختياری‌زاده و مسعود شجاعی اين شانس را دارند که در ترکيب اصلی باشند.

وی درباره تمرين تيم ملی ايران نيزگفت: ما روز دوشنبه عازم لايپزيک خواهيم شد و عصر روز دوشنبه و سه شنبه هم تمرين خواهيم کرد تا آماده بازی با آنگولا شويم. برانکو درباره شکست تيم ايران در بازی با مکزيک و پرتغال و افت بدنی ملی پوشان بعد از ۶۰ دقيقه گفت: چنين چيزی صحت ندارد. در اين دو بازی و در دو بخش پايانی اتفاقاتی افتاد که ربطی به افت بدنی بازيکنان نداشت. مکزيک به طور حتم يکی از آماده ترين تيم ها ‌است، آنها دو ماه در اردو بودند ولی کتمان نمی‌کنم که کمبود قدرت درتيم ما تا حدودی مشهود است. بازيکنان بوندس ليگايی ايران مدت زيادی از تمرين و مسابقه دور بودند. کريمی ، زندی و هاشميان وقتی به جمع ما پيوستند، مصدوم بودند. مهدوی کيا در بيست روز اخير فقط ده روز تمرين کرده بود و يا يحيی در فصلی که گذشت يک ثانيه هم استراحت نداشته است، بنابراين طبيعی است که شاهد کمبود قدرت بدنی برخی بازيکنان فصل گذشته باشيم. با اين وجود ما توانستيم در نيمه‌ی دوم بازی با پرتغال تيم بازی را در دست بگيريم و اين يک بدشانسی بود که گل زيبای دکو را دريافت کرديم.

برانکو درباره عدم حضور علی دايی در ترکيب اصلی گفت: بازيکنانی بازی کردند که ارزيابی کرده بودم بايد بازی کنند. ضمن اينکه علی دايی هم کمی از ناحيه کمر مشکل داشت. من تصميم گرفتم اين ترکيب را به ميدان بفرستم. دايی بازيکن بسيار مهمی است، به طور طبيعی بعد از بازی راحت‌تر می شود صحبت کرد. مثلاً ديروز در کنفرانس مطبوعاتی از من پرسيدند" چرا زودتر تعويض ها را انجام ندادی؟ اگر تعويض می‌کردی شايد ايران گل نمی خورد."

خبرنگاری از برانکو پرسيد: فيگو و دکو بعد از تعويض به تصميم سرمربی احترام گذاشتند اما، کريمی با رفتار خود به نوعی به تصميم شما اعتراض کرد. در اين باره چه تصميمی داريد؟ برانکو پاسخ داد: از خودش بپرسيد که چرا چنين کاری کرد. من عادت ندارم بعد از مسابقه و در شرايطی که تيم باخته و بازيکنان در شرايط عادی نيستند صحبت کنم. به هر حال در فرهنگ سنتی ايران مردم برای تصميم بزرگترخود احترام قائل‌اند. شما ديديد که فيگو و ساير بازيکنان پرتغال بعد از تعويض چگونه زمين را ترک کردند. اين رفتار عظمت يک بازيکن را نشان می دهد و همچنين احترام به هم‌بازی، تيم و کشورشان. در فوتبال يک بازيکن منيت خود را به منافع ملت اولويت نمی‌دهد.

برانکو درباره وضعيت قراردادش با فدراسيون فوتبال گفت : قرارداد من تمام می شود و تاکنون مذاکره ای انجام نشده است؛ اما، نتايجی که در ۴ سال اخير برای تيم ايران رقم خورده می تواند ملاک خوبی برای قضاوت باشد.

سرمربی تيم ملی ايران در پاسخ به اين سؤال که آيا امکان کسب نتايج بهتری مقابل مکزيک و پرتغال وجود نداشت، تصريح کرد: اگر کمی شانس داشتيم، می توانستيم نتايج بهتری بگيريم. اين نکته در بازی با مکزيک کاملاً مشهود بود؛ اما، در بازی با پرتغال آنها بهتر بودند. تا دقيقه ی ۶۵، بازی صفر بر صفر بود، البته در اين بازی شانس های خوبی داشتيم . شانس اول را معدنچی ايجاد کرد و اگر دروازه را درست هدف می گرفت، ضربه اش گل می شد. هاشميان و خطيبی هم شانس داشتند. ما مقاومت کرديم تا جايی که پرتغال مجبور شد بهترين مسابقه پنج سال اخير خود را ارائه کند. شما ديديد که نيمکت نشينان پرتغال بعد از برد چگونه شادی می کردند، گوئی قهرمان جهان را برده اند. ديروز همه خبرنگاران به من تبريک می گفتند. شما ديديد بازيکنی مانند دکو با کيفيت جهانی چه گلی زد. ارزش مالی اين بازيکن ۳۰ ميليون يورو است و در تيم قهرمان اروپا بازی می کند. در ضربه دکو فقط شانس دخيل نبود. مربی پرتغال از مانيش و دکو در بازی با آنگولا استفاده نکرد تا آنها را در بازی با ايران داشته باشد. و يا اينکه کريستين رونالدو که در روزهای گذشته مصدوم شده بود را به ميدان فرستادند. ديروز بازيکنانی مثل رونالدو مقابل ايران بازی کردند که در انگليس مدافعان را بيچاره می کنند. آنها بازيکنانی مثل دکو، فيگو ، مانيش ، کارواليو ، والنته و غيره را دارند که در تيم های بزرگی مثل بارسلونا ، چلسی ، اينتر ميلان و غيره بازی می کنند.

برانکو در پاسخ به اين سؤال که چرا قبل از بازی به جای افزايش اعتماد به نفس بازيکنان سعی در بيان تفاوت ملی پوشان ايران و پرتغال داشت گفت: طبيعی است که نمی توانم کيفيت بالای بازيکنان پرتغال را منکر شوم، با اين وجود من از بازيکنانم خواسته بودم که برای پيروزی به ميدان بروند، چون در فوتبال می توان رقابت کرد. آيا من قبل از بازی بايد می گفتم پنج گل می زنيم. من در کارم جدی هستم و اين‌گونه نيست که بهترين بازيکنان جهان را به رسميت نشناسم و يا اينکه بگويم آنها بازيکنان فضايی هستند.

سرمربی تيم ملی ايران در پاسخ به انتقاد امير قلعه نوعی که گفته است(( تيم ملی ايران در فريدريشزهافن در سطح ارتفاع پايين تمرين می کند و در شهرهايی که ارتفاع آنها از دريا بالاتر است به مصاف حريفان می‌رود)) گفت: چنين چيزی صحت ندارد. اينجا هم سطح دريا نيست، اينجا مقابل درياچه است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برانکو درباره بازی ايران و آنگولا در پاسخ به اين سؤال که دوست دارد در آخرين ديداری که هدايت تيم ملی ايران را بر عهده دارد چه نتيجه ای حاصل شود، پاسخ داد: طبيعی است من و بازيکنان ايران دوست داريم، نتيجه خوبی کسب کنيم. اينکه اين بازی آخرين مربی‌گری من برای تيم ملی است يا خير اهميت ندارد. مهم اين است که تيم ملی ايران نتيجه خوبی بگيرد. به هر حال بعد از بازی با پرتغال و مکزيک همه ناظرين و کارشناسان تاکيد کردند که ايران خوب بازی کرد. تيم ملی ايران مثل بشکه آبکش نشد و نتايجی مثل اوکراين و صربستان کسب نکرد.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسيد، آيا دوست داريد، بعد از جام جهانی هم سرمربی تيم ملی ايران باشيد؛گفت: بستگی به من ندارد. ابتدا بايد بخواهند و پای ميز مذاکره قرار بگيريم، آن‌وقت است که می توان به اين سؤال بهتر پاسخ داد.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» تيموريان و نکونام در يک قدمی بوندس‌ليگا، مهدوی‌کيا ششمين ‌کاپيتان ‌ايران در جام جهانی، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ايرانی ها و پرتقالی های مقيم پاريس درکنار هم به تماشای مسابقه و تشویق تیم هایشان پرداختند (همراه با تصوير)، چکامه بزرگمهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» گفتگوی صدای آلمان با حسن آل صفر، مفسر ورزش درباره شکست ايران از پرتغال
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» تمرين تيم ملی ايران در فريدريشزهافن، آسيب ديدگی گل محمدی جدی است، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-18' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» برانکو: عمر من در فوتبال ايران به پايان رسيد، ايران ۱۰ سال کار لازم دارد تا به سطح اول فوتبال جهان برسد، ايرانيوز
دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30592

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو: پس از بازی پرتغال، همه‌ خبرنگاران به من تبريک گفتند، بخواهند برای ماندن مذاکره می‌کنم! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016