"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

کی با کی هم اتاق است؟! دايی و يحيی در اتاق تجربه، خطيبی و برهانی در اتاق انگيزه، ايسنا

* اتاق‌های‌ سرخابی در فريدريش هافن

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جام جهانی ۲۰۰۶


کمتر از ۵ روز ديگر تا نخستين بازی تيم ملی کشورمان در جام جهانی زمان باقی است، در چنين شرايطی ايجاد فضای آرام و روحيه‌بخش می‌تواند در موفقيت‌ تيم‌ها تاثيرگذار باشد و همين موضوع سبب شده است که کادر فنی تيم ملی حتی در تقسيم اتاق‌های بازيکنان در فريد ريش هافن نيز علاقه و روابط عاطفی ميان نفرات را در نظر گيرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ملی‌پوشان کشورمان در شرايطی در اتاق‌هايشان تقسيم شده‌اند که از نظر نوع روابط عاطفی، باشگاهی و خصوصيات فردی اين ابتکار، کارساز به نظر می‌آيد.

علی دايی و يحيی گل محمدی ۲ يار جدا نشدنی اين بار نيز هم اتاق هستند، سال‌ها است که کاپيتان تيم ملی و مدافع سخت‌کوش با يکديگر تجربيات مشترکی را می‌گذرانند، دايی و يحيی با وظايفی متفاوت و روحيه‌ای مشترک، در پرسپوليس و صباباتری هم بازی بوده‌اند و در تمرينات باشگاهی و ملی نيز از يکديگر جدا شدنی نيستند. اتاق دايی و گل محمدی را می‌توان اتاق تجربه ناميد، آنها خاطرات مشترک بسياری دارند که جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان را نيز به آن خواهند افزود.

فريدون زندی از نخستين روزهای حضورش در تيم ملی با مهدی مهدوی‌کيا سازگار بود، فريدون که همچنان برای بيان صحبت‌هايش فارسی و آلمانی را در هم می‌آميزد می‌تواند با مهدی به آسانی ارتباط برقرار کند، ضمن آن که زبان فارسی خود را نيز تقويت کند، آلمان برای فريدون و مهدی محيط تازه‌ای نيست، با توجه به درد مصدوميت‌های قديمی، مردم ايران اميدوارند تا مردان اين اتاق سالم و توانمند به ميدان بازگردند.

زندی و مهدوی‌کيا بال‌های حرکت ايران در جناح چپ و راست خواهند بود.

اتاق انگيزه‌ی تيم ملی را بايد اتاقی دانست که رسول خطيبی و آرش برهانی در آن حضور دارند. مهاجمان زهردار و جوان تيم ملی، در اين اتاق آرزوهای مشترک‌شان را مرور می‌کنند، بی‌ترديد برای رسول و آرش حتی فرصت چند دقيقه بازی نيز می‌تواند کافی باشد تا با نيرو و انگيزه‌ی جوانی قدرت‌شان را به رخ مدافعان حريف بکشند.

جواد نکونام در ميانه‌ی ليگ پنجم از پاس جدا شد و به امارات رفت اما، اين موضوع سبب نمی‌شود تا وی با حسن رودباريان هم اتاق نشود، اين ۲ بازيکن همراه با يکديگر قهرمانی در ليگ ايران را تجربه کرده‌اند و همواره در تمرينات نيز دوستی و کری شديدی ميان آنها وجود دارد، با توجه به جدايی جواد از پاس، رودباريان و نکونام صحبت‌های بسياری برای گفتن خواهند داشت.

پس از مصدوميت مجتبی جباری، دوقلوهای تيم ملی ناقص شدند و آندرانيک تيموريان تنها ماند اما، ديری نگذشت که تيموريان زوج جديدی را برای خود دست و پا کرد.

ستار زارع هم اتاقی صميمی آندو است، با توجه به نزديکی پست و خصوصيات بازی اين ۲ بازيکن زارع و آندرانيک اين فرصت را دارند تا در مورد وظايف تاکتيکی و شکل بازی‌شان در جام جهانی آلمان تبادل نظر کنند.

به گزارش ايسنا، رحمان رضايی و محمد نصرتی مدافعان ثابت تيم ملی ايران نيز هم اتاق شده‌اند، ذهن مشترک آنها، تنها بر روی يک موضوع تمرکز دارد و آن هم تبديل خط دفاعی ايران به سدی غير قابل نفوذ است.

مرد جوان پاس و مدافع پرقدرت مسينای ايتاليا پس از ۲ بازی تدارکاتی مقابل کروواسی و بوسنی تا اندازه‌ی زيادی به فهم مشترک رسيده‌اند، البته ۴ سال حضور در کنار يکديگر تسلط نصرتی و رضايی را بر کارشان تضمين می‌کند، صحبت در مورد مهار بورگتی مکزيکی و متوقف ساختن رونالدوی پرتغالی می‌تواند از سوژه‌های مورد توجه اتاق مدافعان تيم ملی باشد.

هم اتاقی جواد کاظميان نيز کسی به جز مهرزاد معدنچی نمی‌تواند باشد، جواد و مهرزاد در روزهای پايانی ليگ برتر ناگهان متحول شدند و اين تحول چنان ادامه يافت که برانکو چاره‌ای به جز دعوت آنها به تيم ملی پيدا نکرد، معدنچی مدتی است که در هر بازی به ميدان می‌رود گلزنی می‌کند، جوان شيرازی بسيار اميدوار است تا در جام جهانی نيز تب گلزنی‌اش فروکش نکند، جواد کاظميان نيز مانند معدنچی سرشار از انگيزه است، همين موضوع اتاق سرخ‌ها را در فريد ريش هافن سرشار از روحيه کرده است.

به گزارش خبرنگار ايسنا، فولادی‌های تيم ملی نيز هم اتاق هستند، حسين کعبی و ابراهيم ميرزاپور ۵ سال است که در فولاد و تيم ملی همراه و هم بازی هستند، حسينی و ابراهيم همديگر را از حفظ هستند اما، کعبی آن قدر پر سر و صدا است که مرد لرستانی تيم ملی را که اين روزها کمی متفکر شده است به حرف آورد، ميرزاپور با نزديک شدن ديدار مکزيک بيش از پيش سنگينی وظيفه‌ی خطير خود را احساس می‌کند و کعبی جوان متعصب خوزستانی نيز دراين حس با وی همراه است.

مسعود شجاعی و وحيد طالب لو جوانان آينده‌دار تيم ملی هستند، شايد آنها در ترکيب ثابت حضور پيدا نکنند اما، اين يک واقعيت است که آلمان برای شجاعی و طالب‌لو ايستگاه آخر نيست، بلکه آغاز راهی است که می‌تواند به موفقيت ختم شود، طالب‌لو و شجاعی آماده هستند و بی‌ترديد در تنهايی‌اشان از اين آمادگی خواهند گفت و اين که اگر زمانی حتی کوتاه، به ميدان بروند می‌درخشند.

در اتاق آبی کمپ فريد ريش هافن رضا عنايتی با تجربه و امير حسين صادقی جوان حضور دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عنايتی مهاجم، راه‌های فرو ريختن دفاع تيم‌های همگروه و صادقی خصوصيات مهاجمان حريفان را از يکديگر سوال می‌کنند.

اما، برای ملی‌پوشان گوشه‌گير نيز فکر شده است.

وحيد هاشميان اهل مطالعه و فکر کردن است و علی کريمی نيز عادت دارد تا در اوقات آرامش در خود فرو برود، بی‌ترديد آلمان برای مردان هانوفری و مونيخی تيم ملی ايران به عنوان خانه‌ی دوم است و آنها از اين نظر مشکلی ندارند، بی‌ترديد در سکوت هاشميان و کريمی يک موضوع مشترک وجود دارد، اثبات شايستگی‌های‌شان به مردمی که آنها را دوست دارند.

سهراب بختياری‌زاده نيز اتاق يک نفره را انتخاب کرده است، البته انتخاب سهراب به دليل شرايط است چرا که وی چندان طالب تنهايی نيست و بی‌ترديد با ساير اتاق‌ها در ارتباط خواهد بود.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» گزارش تمرين تيم ملی پرتغال، کنترل توپ و بازی سرعتی برای بازيکنان اسکولاری، ايپنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ارزيابی گروه D، ميزبانی آلمان، شگفتی‌ها و پيش‌بينی‌ها و... روزنامه‌نگار مکزيکی: ايران - مکزيک؛ بازی سرنوشت، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-07' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» ملی پوشان ممنوع المصاحبه شدند، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» سومين تمرين تيم ملی فوتبال برگزار شد، يحيی پا به توپ شد، بهبود آسيب ديدگی ميرزاپور، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-06-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» "آزمايش موفق"، گزارش سايت رسمی جام جهانی از آخرين ديدار دوستانه تيم ملی ايران، ايسنا
دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30332

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کی با کی هم اتاق است؟! دايی و يحيی در اتاق تجربه، خطيبی و برهانی در اتاق انگيزه، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016