"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Saturday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

در آستانه سفر به سوئيس؛ برانكو، شاهرخي و ملي پوشان فوتبال از شرايط اردو گفتند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

بازيكنان تيم ملي فوتبال كشورمان صبح امروز با حضور در كمپ تيم‌‏هاي ملي فوتبال يك جلسه تمرين كسب را پشت سر گذاشتند و برانكو ايوانكويچ ، فخر الدين داود بگويچ، احمد سجادي، همايون شاهرخي با حضور در كنار تيم، تمرينات ملي پوشان را زير نظر گرفته و آنها را براي تمرين نوبت عصر آماده كردند.

خبرنگاران گروه ورزش خبرگزاري كار ايران(ايلنا) با حضور در اردوي تيم ملي فوتبال و در حاشيه تمرين صبح امروز با تني چند از بازيكنان اعضاي كادر فني و دست اندركاران تيم ملي گفت و گو كردند.
متن كامل اين گفت وگوهاي اختصاصي به شرح زير است:
برانكو ايوانكوويچ:
ميرزاپور بهتر از مبعلي است
ببخشيد با برزيل و آرژانتين بازي نكرديم
پرسپوليسي ها نوژن را مهمتر از مكزيك مي‌‏دانند
سرمربي تيم ملي فوتبال از برنامه‌‏ريزي مسابقات جام حذفي و رفتار برخي از باشگاه از جمله پرسپوليس ناراحت است و معتقد است كه در اين مقطع حساس بايد همه به تيم ملي كمك كنند، اما برخي منافع باشگاهي را مهمتر از منافع ملي مي‌‏دانند.
متن كامل اظهارات برانكو ايوانكوويچ، به شرح زير است:
***وضعيت تيم ملي عالي است
وضعيت تيم ملي فوق العاده است، بازيكنان همه در شرايط خوب و ايده‌‏آلي قرار دارند همه ‌‏آنها سرحال و باانگيزه هستند، طبيعتا ميل دارند كه نامشان جزو ليست نهايي تيم ملي باشد تا بتوانند در ميدان بزرگي چون جام جهاني بازي كنند، آنها به خوبي از اهميت ديدارهاي مهمي چون جام جهاني با خبر هستند.
***مربيان نظارت كامل دارند
شرايط ليگ به گونه‌‏اي بوده كه بسياري از بازيكنان خسته هستند، اما ما راهكارهاي را در نظر گرفتيم تا بازيكنان دوباره به شرايط ايده‌‏آل خودشان بازگردند مربيان در طول مدت برگزاري اردو به خوبي روي مسايل مهمي چون استراحت و تغذيه بازيكنان نظارت دارند ما هر آنچه كه آنها نياز داشته باشند برايشان فراهم مي‌‏كنيم.
***پرسپوليسي ها نوژن را مهمتر از مكزيك مي دانند!
من حق دارم نگران وضعيت تيم ملي باشم باشگاههاي فوتبال ترجيح دادند به جاي ‌‏آنكه بازيكنان در تمرينات تيم ملي باشند در خدمت باشگاهشان هستند. آنها ارزيابي كرده‌‏اند و ديده‌‏اند بازي هاي باشگاهي مهمتر از تيم ملي است من مقابل اين تصميم چه كار مي توانستم بكنم!
مسئولان و مربيان پرسپوليس نگذاشتند كه ما در تمرينات از كاظميان و معدنچي استفاده كنيم و مي بينيد كه در تمرينات تيم ملي هم حضور ندارند گويا آنها بازي در ساري را مهمتر از بازي ايران مقابل مكزيك مي دانستند.
***فعلا بازيكن جديدي دعوت نمي‌‏كنم
مي توانيم بازيكنان جديد ديگري را هم به تيم ملي دعوت كنيم البته فعلا نيازي به اين كار نداريم بايد منتظر بمانيم تا مشخص شود در آينده چه اتفاقاتي رخ مي دهد، ضمن اينكه بايد شرايط محرم نويد كيا، وحيد هاشميان و علي كريمي را نيز در نظر بگيريم و سپس در خصوص دعوت از بازيكني جديد تصميم گيري كنيم.
*** نويدكيا در سوئيس به ما ملحق مي شود
در جريان شرايط مصدوميت نويد كيا هستم او هم اكنون در آلمان روي پاي مصدوم خودش كار مي‌‏كند ديگر نياز نديديم او به تهران بيايد و در تمرينات تيم ملي شركت كند او در سوئيس به جمع ساير بازيكنان اضافه شود.
**** به ليگ توجه ويژه‌‏اي داشتم
مي گويند برانكو به ليگ توجه نمي‌‏كند و همه جا صحبت از اين است چرا بازيكني ديگر از ليگ به تيم ملي دعوت نمي شود، اما مگر همين نويد كيا در ليگ ايران بازي نمي‌‏كند او سالم است و مصدوميتش نياز به ترميم دارد.
*** ميرزاپور بهتر از مبعلي است
***طالب لو در استقلال هم فيكس نبود
چهار سال است كه هميشه از ميرزاپور انتقاد مي‌‏كنند اين بازيكن را آماج شديد‌‏ترين حملات خود قرار مي‌‏دهند همين ميرزاپور فصل گذشته فولاد را قهرمان ايران كرد و من مي‌‏گويم كه حتي از مبعلي هم در ليگ بهتر كار مي‌‏كنند.
ميرزاپور بهترين دروازه بان ايران است، همه از طالب لو تعريف مي‌‏كنند، اما او براي استقلال 5 بازي انجام مي دهد و يك دفعه چند بازي روي نيمكت مي نشيند، باور نمي كنم او سه سال در سطح حرفه اي فوتبال ايران حضور دارد او در استقلال هيچ زماني حضوري ثابت نداشته و برخي از اوقات نيكمت نشين مي‌‏شد.
***قصه نويس‌‏ها از تيم ملي انتقاد مي‌‏كنند
در روزنامه ها نديدم كه از تيم ملي حمايت كنند گويا آنها اصلا نگران نيستند، هيچ توجه‌‏اي به تيم ملي نمي شود، اما در عوض تا دلتان بخواهد انتقاد مي شنويم البته برخي قصه نويسي را خوب بلد هستند و كاغذها هم به خوبي تحمل انتقادات آنها را دارند.
***فقط نگران ميرزاپور نباشيد
چرا همه شما نگران وضعيت ميرزاپور هستيد؟ چرا كسي از وضعيت دايي، گل محمدي و بختياري زاده و كاظميان نمي پرسد؟ شما بايد در اين مقطع حساس از ميرزاپور حمايت كنيد چهار سال است كه همه جوره به او گير مي دهيد.
***چون ستار يك دهاتي است به او گير مي‌‏دهند
***خبرنگاران طرفدران بازيكنان تهراني هستند
مي دانيد چرا همه از ستار زارع انتقاد مي‌‏كنند چون ستار يك دهاتي است و همه به او گير مي‌‏دهند، نمي‌‏دانم چرا فكر مي‌‏كنيد او بازيكن ضعيفي است زارع سه سال است بهترين بازي‌‏ها را براي تيم ملي انجام مي‌‏دهد.چون در باشگاهي مثل برق شيراز است كسي به او بها نمي دهد. شما وضعيت زارع را بهتر مي‌‏دانيد يا من كه برادرام در برق مربيگري مي كرد! زلاتكو مي گفت او بهترين بازيكن است و كاملا هم از عملكرد او راضي بود در بازي مقابل استقلال هم خودم از زلاتكو خواستم به او بازي ندهد تا استراحت كند، شما خبرنگاران طرفدار بازيكنان تهراني هستيد!
*** عده‌‏اي نمي خواهند مربي تيم ملي ايران باشم
خبرنگاران هيچ زماني با من رفتار خوبي نداشتند چهار سال كه هميشه از من انتقاد مي كنند و مي دانيد در شرايط يكه تيم من تنها سه بار شكست خورده است، اما كسي به اين موضوع مهم توجه نمي‌‏كند. مي‌‏دانم يك عده‌‏اي نمي خواهند برانكو مربي تيم ملي ايران باشد.
***پرتغال بهترين تيم اروپاست
هدفمان موفقيت در جام جهاني است، اما همين پرتغال بهترين تيم اروپاست كه در گروه ايران قرار دارد ما بايد حداكثر تلاشمان را انجام دهيم تا در جام جهاني عملكرد قابل قبول داشته باشيم.
***ببخشيد با برزيل و آرژانتين بازي نكرديم
البته شايد از من انتظار داريد كه با تيم هاي چون برزيل و آرژانتين بازي كنم و آنها را هم شكست دهيم ببخشيد كه هيچ زماني نتوانستيم با آنها بازي كنيم چون برزيل و آرژانتين هم درگير مسابقات خود در آمريكاي جنوبي بودند.
حسين كعبي:
نبود ديدار تداركاتي تاثير منفي نخواهد داشت
در سوئيس و اتريش به آمادگي مطلوب مي‌‏رسيم
مدافع تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: عدم برگزاري مسابقات تداركاتي تيم، تاثير منفي بر روند كار‌‏ما نخواهد داشت.
"حسين كعبي" تصريح كرد:همه چيز خوب است در طول اين هفته تمرينات بدنسازي خوبي برگزار كرده‌‏ايم و رفته رفته به شرايط مطلوب جسماني دست پيدا مي‌‏كنيم.
وي افزود: به طور حتم در روزهاي حضور در سوئيس و اتريش به آمادگي مطلوب‌‏تري هم دست پيدا خواهيم كرد.
مدافع خوزستاني تيم ملي در مورد عدم برگزاري بازيهاي تداركاتي فراوان براي اين تيم، تصريح كرد: با توجه به حضور اكثر بازيكنان ملي پوش در كوران مسابقات ليگ برتر و جام حذفي نيازي به برگزاري مسابقات تداركاتي فراوان نبود و به طور حتم بازي در برابر تيم‌‏هايي كه در اتريش و سوئيس به مصاف آنها خواهيم رفت به ما كمك خواهد كرد تا به هماهنگي لازم دست پيدا كنيم.
بازيكن تيم فولاد خوزستان درباره نتيجه‌‏گيري ضعيف و دور از انتظار اين تيم در مسابقات باشگاهي آسيا، گفت: از مربيان و مسئولان در اين باره سوال كنيد اما تا جايي كه به خود من كه در زمين حضور داشتم مربوط مي‌‏شود بايد بگويم كه ما خودمان هم باور نمي‌‏كرديم كه چنين نتايجي كسب كنيم.
كعبي اضافه كرد: مي‌‏دانيم كه همه مردم از ما انتظارات بيشتري داشتند و حالا از ما شاكي هستند، اما بايد بدانند كه ما زمين خوبي نداشتيم و با وجود اينكه در ورزشگاه خوب پاس به ميدان مي‌‏رفتيم، اما هرگز از حمايت پر شور هواداران خوزستاني برخوردار نبوديم.
وي ادامه داد: فكر مي‌‏كنم غرور بيش از حد بازيكنان فولاد پس از قهرماني يكي از مهمترين دلايل اين نتيجه‌‏گيري ضعيف بود.
كعبي ادامه داد: فولاد تيم بزرگي است ما هم هفت نفر ملي پوش داشتيم و با اين تعداد به ليگ آسيايي رفتيم اما حالا مي‌‏بينيد كه با اين نتيجه‌‏گيري تنها دو ملي پوش داريم كه اين براي ما خوب نيست.
حسين كعبي در پايان در مورد و شرايط حضور خود در تيم فولاد براي فصل بعد و يا حضور در تيم‌‏هاي اروپايي گفت: در حال حاضر و تا پايان جام جهاني هيچ تصميم قطعي در اين ارتباط نمي‌‏گيريم اما در مورد حضورم در يكي از تيم‌‏هاي اروپايي مدير برنامه‌‏هايم در حال بررسي شرايط پيشنهادات است.
محمد نصرتي:
جو تيم ملي عالي است
حداقل فرصتها را به مهاجمان مكزيك و پرتغال مي‌‏دهيم
مدافع تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: در جام جهاني حداقل فرصت‌‏ها را براي مهاجمان پرتغال، مكزيك و آنگولا ايجاد خواهيم كرد.
"محمد نصرتي" تصريح كرد: همه چيز خوب است ما يك هفته تمرينات تحت فشار را پشت سر گذاشته و از امروز به بعد تمرينات سبك تري را پشت سر خواهيم گذاشت تا به آمادگي مطلوب دست پيدا كنيم.
وي افزود: كار با توپ و تمرينات مفرح و شاد وارد شده را كاهش مي‌‏دهد.
نصرتي ادامه داد:جو تيم خيلي خوب است و مطمئن هستم در روزهاي آتي با حضور نفرات در كنار هم اين جو بهتر هم مي‌‏شود.
مدافع شماره 20 تيم ملي در مورد حضور نفرات جديد و جوان در خط دفاع تيم ملي تصريح كرد: اين بازيكنان ازجمله نفرات جوان ليگ هستند كه حضور آنها در كنار ساير ملي پوشان باعث تكامل هر چه بيشتر آنها مي‌‏شود.
نصرتي در مورد بازي‌‏هاي تداركاتي كم تيم ملي، گفت: بازي تداركاتي از جمله برنامه‌‏هاي حائز اهميت تيم ملي است كه هر چه بيشتر در دستور كار گنجانده شود باعث هماهنگي نفرات و مشخص شدن نقاط ضعف و قوت خواهد شد.
نصرتي در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايلنا در مورد برنامه خط دفاعي تيم ملي براي مصاف با مهاجمان طراز اول تيم‌‏هاي پرتغال و مكزيك همچنين آنگولا توضيح داد: اين مهاجمان جزو مهاجمان طراز اول هستند و نبايد آنها را با ديگر مهاجمان مقايسه كرد ما نيز در تمرينات تيم ملي كارهاي ويژه‌‏اي را در دستور داريم تا هنگام رويارويي با مهاجمان مطرح جهان حداقل فرصت‌‏ها را در اختيارشان قرار دهيم و بتوانيم با شايستگي كامل در جام جهاني حاضر شويم.
نصرتي در پايان در مورد اينكه آيا باز هم همچون بازي ايران - بحرين در چارچوب دور برگشت مسابقات مرحله مقدماتي تيم ملي كه با تك گل وي سند صعود ايران به جام جهاني را صادر كرد در جام جهاني گل تاريخ ساز به ثمر خواهد رساند،گفت: تمام سعي تلاشم را به كار مي بندم تا اول در كار دفاعي موفق باشم و پس ازآن هم اگر خدا خواست باز هم اسباب خوشحالي مردم را فراهم كنيم.
مجتبي جباري:
در شرايط ايده‌‏آلي قرار دارم
اردوي سوئيس در بهترين زمان ممكن برگزار مي‌‏شود
هافبك تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: با برپايي اردوي سوئيس تمامي بازيكنان تيم ملي در شرايط ايده‌‏الي قرار مي‌‏گيرند.
"مجتبي جباري" تصريح كرد: اردوي سوئيس در بهترين زمان ممكن برگزار مي‌‏شود.شرايط آب و هوايي اين كشور اين اجازه را به بازيكنان مي‌‏دهد كه تمرينات بانشاطي را در سوئيس انجام دهيم.
وي افزود: در طول مدت برپايي اردوي تيم ملي در تهران تمرينات فشرده و سنگيني را پشت سر گذاشته‌‏ايم كه در جهت آماده‌‏سازي بازيكنان مي‌‏تواند بسيار مفيد باشد ما در برخي از روزها حتي دو جلسه تمرين را پشت سر گذاشتيم.
جباري ادامه داد: خود من هم در شرايط ايده آلي قرار دارم در طول مدت تمرينات تيم ملي هم تمرينات مفيدي را پشت سر گذاشته ام و كاملا براي بازي هاي تيم ملي آماده هستم.
وي در پايان تصريح كرد: تمام تلاش ما آن است كه با قوي‌‏ترين تيم در مسابقات جام جهاني شركت كنيم و نتايج خوبي نيز مقابل حريفان خود كسب كنيم.
مهدي واعظي:
فضاي رقابتي خوبي در اردو حاكم است
زمان مناسبي براي آماده شدن است
دروازه بان تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: با وجود اين رقباي خوب در درون دروازه تيم ملي اميدوارم بتوانم مسافر جام جهاني باشم.
"مهدي واعظي تصريح كرد:شرايط خوبي مهياست و زمان مناسبي براي آماده شدن براي جام جهاني است در طول روزهاي اخير هم توانسته‌‏ايم به لحاظ جسماني به حد ايده‌‏آل است پيدا كنيم مطمئن هستم كه اين شرايط روز به روز هم بهتر مي‌‏شود.
وي در مورد رقابت با طالب لو، ميرزا پور و رودباريان خاطر نشان كرد: هر سه دروازه بان ديگر حاضر در تمرينات جزو بهترين هاي ليگ هستند و فضاي رقابتي خوبي را در اردو به وجود آورده اند كه من هم همچون آنها مي خواهم با تلاش بيشتر مسافر جام جهاني باشم و خط خورده فهرست نهايي نباشم.
دروازه بان تيم پيكان تهران در مورد وضعيت خود در اين تيم گفت: با توجه به هماهنگي هاي به وجود آمده با مسئولان پيكان اميدوارم در صورت صعود تيم به مرحله پلي اف بتوانم طوري كه به تمريناتم در تيم ملي ضربه اي وارد نشود در خدمت هر دو تيم باشم.
وي در مورد وضعيت قرار داد خود با پيكان گفت:در پايان اين فصل قرار دادن به پايان مي رسد و در حال حاضر هم چند پيشنهاد از تيم هاي ليگ برتري در دست دارم و مشغول بررسي آنها هستم اما هنوز نمي توانم صحبت خاصي در اين باره بكنم.
آرش برهاني:
اردوي خوبي را در كشور سوئيس خواهيم داشت
هركاري كه بتوانم براي سربلندي تيم انجام مي‌‏دهم
مهاجم تيم ملي فوتبال كشورمان گفت:اردوي ايران در سوئيس مي‌‏تواند كمك‌ زيادي را به مربيان ما بكند.
"آرش برهاني" صريح كرد:مسلما اردوي خوبي را در كشور سوئيس خواهيم داشت كه با پشت سر گذاشتن تمرينات فشرده بازيكنان نيز در شرايط ايده‌‏آلي قرار مي‌‏گيرند.
وي افزود: اردوي سوئيس با توجه به شرايط آب و هوايي كه دارد مي تواند براي ما بسيار مفيد باشد از سوي ديگر تعدادي از بازيكنان هم در اين اردو به جمع ملي پوشان اضافه مي‌‏شوند و تمرينات شكل جدي‌‏تري به خود خواهد گرفت.
برهاني ادامه داد: مصدوميت جزيي داشتم كه برطرف شده و تمام تلاشم آن است كه بتوانم با تمرينات مناسب نظر برانكو را به خودم جلب كنم.
وي خاطر نشان كرد: هدف همه ما كمك به تيم ملي است من هم از اين قائده مستثي نيستم اميدوارم هر كاري كه از دستم برمي‌‏آيد براي تيم ملي انجام دهم.
امير حسين صادقي:
تمامي بازيكنان در شرايط آرماني هستند
اميدوارم نظر برانكو را جلب كرده باشم
مدافع تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: اميدوارم با تمرينات خوبي كه انجام مي‌‏دهم يكي از حاضران جام جهاني باشم.
"امير حسين صادقي" تصريح كرد:در شرايط بسيار خوبي قرار دارم و اميدوارم در اين مدت توانسته باشم نظر مساعد برانكو را جلب كرده باشم و يكي از بازيكناني باشم كه به جام جهاني مي‌‏رود.
وي افزود: اردوي تيم ملي شرايط بسيار خوبي دارد و تمامي بازيكنان در شرايط ايده آلي هستند در طول اين مدت تمرينات فشرده اي را پشت سر گذاشتيم و همه بازيكنان از لحاظ بدني هم در فرم آرماني هستند.
صادقي ادامه داد: با اضافه شدن بازيكناني كه مصدوم هستند و يا در خارج از كشور بازي مي كنند تمرينات اصلي تيم ملي آغاز خواهد شد.
وي در پايان خاطر نشان كرد: اردوي سوئيس مي تواند براي تيم ملي مفيد باشد مطمئنا مربيان تيم ملي برنامه هاي خاصي را براي اين اردو در نظر گرفته اند كه در راه آماده سازي بازيكنان مي تواند بسيار مفيد باشد.
رضا عنايتي:
با هيچ يك از اعضاي تيم ملي مشكلي ندارم
مي‌‏خواهم به عنوان يك عضو كوچك در موفقيت تيم سهيم باشم
مهاجم تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: هيچ مشكلي با هيچ يك از اعضاي تيم ملي ندارم و در حال انجام تمرينات خودم هستم تا مسافر جام جهاني باشم.
"غلامرضا عنايتي"در مورد اخبار منتشر شده اخير در مورد بروز برخي اختلاف‌‏ها ميان خود و احمد سجادي مربي دروازه بانان تيم ملي، گفت: من كار خودم را مي‌‏كنم و هيچ مشكلي هم با هيچ كدام از اعضاي تيم ملي ندارم هر اتفاقي هم بيافتد من دست از تلاش بر نمي‌‏دارم.
وي افزود: تمرينات بسيار خوبي را شروع كرده‌‏ايم و از نظر جسماني هيچ مشكلي ندارم و مطمئن هستم رفته رفته اين شرايط بهتر هم مي‌‏شود.
عنايتي در مورد برگزاري كم مسابقات تداركاتي تيم ملي، خاطر نشان كرد: در اينكه بازي تداركاتي مفيد است هيچ شكي نيست اين قبيل بازي ها باعث به وجود آمدن هماهنگي بيشتر ميان اعضاي تيم ملي مي شود و بازيكنان سريعتر از مواقع عادي با هم هماهنگ مي شوند نقاط ضعف هم بهتر مشخص مي‌‏شود.
عنايتي در پاسخ به اين سوال كه براي كنار زدن مهاجمان تيم ملي و حضور در تركيب اصلي چه برنامه‌‏اي دارد، گفت: برنامه‌‏اي براي كنار زدن كسي ندارم و تمام تلاشم را مي‌‏كنم تا جزو مسافران جام جهاني باشم در اين راه هم از هيچ تلاشي دريغ نمي‌‏كنم.
وي افزود: حاضرم در آلمان روي نيمكت تيم ملي هم بنشينم اما به عنوان يك عضو كوچك در راه كمك به تيم ملي سهيم باشيم، تيم ملي كه ملك شخصي كسي نيست كه به طور مثال من از آن سهم بخواهم بايد تلاش كرد و به پيراهن تيم رسيد.
مهاجم تيم استقلال از شرايط فصل آينده خود در ليگ برتر گفت: چند پيشنهاد ازتيم هاي داخلي، حوزه خليج فارس و اروپا دارم كه فعلا مدير برنامه‌‏هايم در مورد آنها در حال بررسي است.
وي افزود: علاوه بر الشعب امارات كه علي سامره هم آنجاست و اصرار فراوان دارد تا به آن تيم بروم دو تيم اروپايي هم مرا خواسته‌‏اند اما تا پيش از پايان جام جهاني هيچ حرفي در اين باره نمي‌‏زنم.
آندرانيك تيموريان:
تمرينات برانكو ما را احيا كرد
مشكلي در جام جهاني نداريم
هافبك تيم ملي فوتبال كشورمان گفت:با تمرينات خوب برانكو بسياري از بازيكنان توانايي‌‏هاي ازدست رفته خودشان را كه به دليل فشردگي ليگ از دست داده بودند، به دست آوردند.
"آندرانيك تيموريان" تصريح كرد:بازيكنان حدود يك هفته است كه در اردو حضور دارند شور و نشاط موجود در اردو سبب شده كه همه بازيكنان هم از لحاظ روحي و هم از جسماني در شرايط خوبي قرار بگيرند.
وي افزود: تمام سعي و تلاش من آن است كه بتوانم همراه تيم ملي به آلمان بروم و در جام جهاني به ميدان بروم جام جهاني جايي كه هر بازيكني آرزويش را دارد.
تيموريان ادامه داد: درست است كه بسياري نگران وضعيت تيم ملي هستند اما شرايط به شكلي است كه تمامي مصدومان تيم ملي تا قبل از جام جهاني آماده مي‌‏شوند و ما مشكل چنداني در اين مسابقات نخواهيم داشت.
وحيد طالب لو:
بايد نظر برانكو را جلب كنم
اردوي سوئيس براي هماهنگي بازيكنان مفيد است
دروازه‌‏بان جوان تيم ملي فوتبال كشورمان گفت:اكنون وقت عمل و تمرين كردن است و بايد با تمرينات خوب خودم نظر برانكو را جلب كنم.
"وحيد طالب لو"تصريح كرد:اردو شرايط بسيار خوبي دارد در اين چند روزه‌‏اي كه در اردو بوده‌‏ايم زير نظر مربيان تمرينات مفيدي را پشت سر گذاشتيم و همه دروازه بانان تيم ملي در شرايط ايده‌‏آلي هستند.
وي افزود: تيم ملي شرايط حساسي را پشت سر مي‌‏گذارد و تمامي بازيكنان تيم ملي هم در تلاش هستند در تمرينات به شكلي عمل كنند تا يكي از مسافران آلمان باشند من هم بايد همين كار را انجام بدهم و با حداكثر تلاش خودم را به عنوان يكي از كساني كه به آلمان خواهد رفت، مطرح كنم.
طالب لو خاطر نشان كرد: اردوي سوئيس مي تواند براي هماهنگي هر چه بيشتر بازيكنان مفيد باشد ما در طول مدت حضور خودمان در سوئيس چند بازي تداركاتي را نيز انجام خواهيم داد كه مطمئنا به نفع مان تمام خواهد شد.
ابراهيم ميرزاپور:
براي روزنامه خواندن وقت ندارم
آمادگي‌‏ام را به 200 درصد مي رسانم
دروازه بان تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: مطبوعات ايران هيچ كاري ندارند به جز انتقاد از ميرزاپور و اين كار هميشگي آنهاست، البته من براي روزنامه خواندن وقت ندارم.
ابراهيم ميرزا پور در مورد انتقادات اخير از عملكرد نامطلوب وي در مسابقات پاياني ليگ برتر و جام باشگاههاي آسيا، تصريح كرد:اين كار هميشگي منتقدان تيم ملي و مطبوعات است كه تحت هر شرايطي از ابراهيم ميرزاپور انتقاد كنند و اين براي من تازگي ندارد من اين قدر سرگرم تمرينات باشگاهي و تيم ملي هستم كه وقت روزنامه‌‏خواندن ندارم و به هيچ يك از اين انتقادات هم توجهي ندارم.
ميرزا پور در پاسخ به اين سوال كه آيا افت روحي كه خود وي از آن در طول چند هفته اخير ياد كرده پايان يافته است، گفت: اين افت در مواقعي كه به تيم باشگاهي‌‏ام باز مي‌‏گردم به سراغ من آمد كه آن هم به دليل وضع نابسامان خط دفاعي تيم فولاد بود كه من هرگز در درون دروازه اين تيم راحت نبودم.
وي افزود: من كه نمي‌‏توانستم هم دفاع كنم هر دروازه باني، حالا هم در اردوي تيم ملي با آرامش كارم را مي كنم و سرحال و قبراق هستم.
ميرزاپور ادامه داد: با وجود تمرينات بيشتر اندك نقاط ضعف موجود هم تا پيش از شروع مسابقات تيم ملي در جام جهاني برطرف مي‌‏شود.
وي در مورد رويارويي با مهاجمان طراز اول جهان كه در تيم‌‏هاي پرتغال ومكزيك حضور دارند، گفت: براي من تيم ضعيف و قوي هيچ فرقي ندارد و در برابر همه آنها بازي خودم را مي‌‏كنم كه آن هم چيزي نيست مگر ايستادگي در برابر تمام ضربات آنها. براي دروازه بان بهترين و بدترين مهاجم فرقي ندارد و مهاجم، مهاجم است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ميرزا پور تاكيد كرد: آمادگي‌‏ام در حال حاضر صد در صد است و بايد آن را به 200 درصد برسانم.
دروازه بان تيم ملي در مورد برگزاري كم مسابقات تداركاتي گفت: در اردوهاي خارج از كشور و با حضور لژيونرها بازي تداركاتي خواهيم داشت كه فكر نمي‌‏كنم براي ايجاد هماهنگي بازيكنان با هم كافي باشد ما در خرداد هم دو ، سه بازي خواهيم داشت.
دروازه بان تيم فولاد خوزستان در مورد قرار داد پايان يافته خود با اين تيم خاطر نشان كرد: هنوز تصميم نگرفته‌‏ام كه پس از فولاد به كدام تيم بروم فعلا بايد تا پايان جام جهاني صبر كنم.
مهدي رجب زاده:
ملي‌‏پوشان انگيزه بالايي دارند
اردوي سوئيس شناخت مربيان را بالا مي‌‏برد
هافبك تيم ملي فوتبال كشورمان گفت:تلاش مي‌‏كنم تا يكي از بازيكناني باشم كه همراه تيم ملي به آلمان مي‌‏روند.
"مهدي رجب زاده" تصريح كرد:شرايط بسيار خوبي در اردو دارم و تمام تلاشم آن است كه عملكردم به شكلي باشد كه يكي از بازيكناني باشم كه به جام جهاني خواهد رفت.
وي افزود: بازيكنان حاضر در اردو انگيزه‌‏هاي بسياري دارند و سطح تمرينات تيم ملي هم به همين دليل بسيار بالا است تمام بازيكنان تلاش مي‌‏كنند كه خودشان را تثبيت كنند و بتوانند در نهايت به جام جهاني بروند.
رجب زاده ادامه داد: در طول اين مدت تمرينات فشرده‌‏اي را زير نظر برانكو انجام داديم ضمن آنكه فشار تمرينات نيز تا حدودي بالا بوده كه به آمادگي ما خيلي كمك كرده است.
وي در پايان تصريح كرد: اردوي سوئيس نيز براي ما مفيد است در مدت حضور خودمان در اين كشور اروپايي ديدارهاي دوستانه خواهيم داشت كه به هماهنگي تيم ملي و شناخت مربيان روي بازيكنان بسيار كمك مي‌‏كند.
مسعود شجاعي:
اميدوارم مسافر جام جهاني باشم
مشكل جسمي ندارم و در شرايط مطلوب هستم
هافبك تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: با پايان ليگ برتر با فراغ بال در تمرينات تيم ملي شركت مي‌‏كنم و اميدوارم مسافر جام جهاني باشم.
"مسعود شجاعي تصريح كرد: اردوي بسيار خوبي است و از روز چهارشنبه كارهاي هوازي را شروع كرده‌‏ايم تا پيش از آن هم تمريناتمان بر پايه كارهاي قدرتي بود و كم كم از فشار تمرينات كاسته مي‌‏شود.
وي افزود: مشكل جسماني ندارم و در شرايط مطلوب هستم.
شجاعي در مورد احتمال حضور خود در جام مسافران جام جهاني خاطر نشان كرد: همه تلاشم را به كار مي گيرم تا بتوانم در آلمان در كنار تيم ملي باشم و اين آرزوي من است كه اميدوارم محقق شود.
هافبك تيم سايپا تهران در مورد شرايط حضور خود در اين تيم در فصل آينده ليگ برتر اظهار كرد: من هنوز يك سال ديگر با سايپا قرار داد دارم اما با مسئولان تيم صحبت كرده‌‏ام كه در صورت موافقت آنها به تيم ديگري منتقل شوم.
وي كه پيش از شروع فصل گذشته ليگ برتر در آستانه عقد قرار داد با تيم استقلال پيش رفت حضور خود در اين تيم در فصل آينده را رد نكرد و گفت: اگر به تيم استقلال منتقل شوم خوشحال خواهم شد، اما احتمال انتقالم به يكي از تيم هاي حوزه خليج فارس هم زياد است.
همايون شاهرخي:
منافع ملي بر باشگاه اولويت دارد
تمام هدف ما نتيجه گيري در جام جهاني است
مدير فني تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: ما تابع نظر فدراسيون فوتبال هستيم، اما به عقيده من منافع ملي بر باشگاهي اولويت دارد.
"همايون شاهرخي" تصريح كرد:ما دوست داشتيم كه بازيكنان حاضر در جام حذفي هم در تمرينات تيم ملي حضور داشته باشند با اين وجود تابع نظر فدراسيون فوتبال هستيم.
وي افزود: خوشبختانه تيم ملي در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و تمامي بازيكنان انگيزه بسياري دارند تا بتوانند از فوتبال ايران و نام اين كشور در مسابقات جام جهاني دفاع كنند.
شاهرخي ادامه داد: در صورتي كه اين روند ادامه داشته باشد و براي تيم نيز حاشيه‌‏اي به وجود نيايد به موفقيت اين تيم بسيار اميدوار هستيم.
مدير فني تيم ملي خاطر نشان كرد: تمام هدف ما اين است كه در جام جهاني نتيجه بگيريم و حداكثر تلاشمان براي رسيدن به هدفمان انجام دهيم.
وي تصريح كرد: لژيونرهاي تيم ملي هم پس از پايان مسابقات ليگ هاي خود در تمرينات تيم ملي شركت خواهند كرد تا براي مسابقات جام جهاني آماده شوند.

در همين زمينه:

"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-06' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» دوازده ميليون دلار كمك دولتي به آنگولا در راه جام جهاني، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» برانکو: مسائل سیاسی بر کار ما تاثیر نمی گذارد، مهر
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» هنگفت‌ترين جايزه براي قهرماني پرتغال در جام جهاني آلمان، ايرنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-05' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» برانکو در گفتگو با رويترز: زمان كافي براي آماده‌سازي تيم نداريم، ايسنا
"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " ?>» جام حذفي بزرگ‌ترين دغدغه‌ي آقاي مربي، برانكو ايوانكوويچ: غمگينم، نه ناراحت، ايسنا
دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29882

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در آستانه سفر به سوئيس؛ برانكو، شاهرخي و ملي پوشان فوتبال از شرايط اردو گفتند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016