"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2006-05-03' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تمجيد رسانه‌هاي آلمان از مهدوي‌كيا: ‌كيا به داد هامبورگ رسيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


مهدي مهدوي‌كيا بازيكن ارزشمند هامبورگ در بازي تيمش برابر كلن بار ديگر ارزش‌هاي خود را به نمايش گذاشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تك گل سه امتيازي بازي كه روي پاس تماشايي مهدوي‌كيا براي هامبورگ به دست آمد، سبب شد تا روزنامه‌ها و سايت‌هاي ورزشي به تمجيد از كيا بپردازند.

yahoo - sport با چاپ عكسي از مهدي مهدوي‌كيا و سرگئي باربارز پس از به ثمر رسيدن گل پيروزي هامبورگ، از كوتاه‌تر شدن فاصله‌ها در بالاي جدول نوشت.

پيش از پيروزي شب گذشته هامبورگ برابر كلن اين تيم در فاصله پنج امتيازي بايرن قرار داشت و اكنون اين فاصله (حداقل براي يك روز) به دو امتياز رسيده است. عنواني كه يكي ديگر از سايت‌ها در خبر پيروزي هامبورگ نوشته است «در تعقيب قهرماني» است.

سايت رسمي هامبورگ هم با اشاره به پاس گل مهدوي‌كيا، از بر باد رفتن فرصت ديگر هامبورگ در دقايق پاياني بازي نوشت. تاكاهارا مهاجم ژاپني هامبورگ در دقايق پاياني بازي پاس ارزشمند مهدوي‌كيا را با بي‌دقتي به بالاي دروازه كلن فرستاد.

يكي ديگر از سايت‌ها نوشت:« در اولين حركت تركيبي تيم ميهمان (هامبورگ) زينكيه ويچ بازيكن خط دفاعي كلن كه سرگئي باربارز را در پشت سر خود مي‌ديد، پاس دقيق و رو به جلوي مهدوي‌كيا را به اشتباه درون دروازه خود قرار دارد.

اين گل پنجاهمين گل اين فصل هامبورگ در رقابت‌هاي بوندس ليگا به شمار مي‌رود.

مورگن پست هم درباره اين بازي نوشت:« پنجاه هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه خانگي كلن شاهد گل به خودي بازيكن خط دفاعي‌شان روي حركت و پاس رو به جلوي مهدوي‌كيا بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آبند بلات هم نوشت: هامبورگ در روزي كه شش بازيكن اصلي خود را در تركيب نداشت، شانس و مهدوي‌كيا به داد اين تيم رسيدند تا دال در پايان بازي بگويد: «بيش از همه از شانس و بخت خودمان سپاسگزاريم.»

مركور - آن لان هم ديگر سايت اينترنتي بود كه در گزارشي از اين بازي نوشت:« هامبورگ نمي‌توانست هيچ شروعي را بهتر از اين پيش خود تصور كند. گاي دمل پاسي به مهدوي‌كيا بال راست هامبورگ ارسال كرد و اين بازيكن ايراني توپ دريافتي را به محوطه برد و پاس رو به جلوي او سبب شد تا اميدهاي كلن براي ماندن در بوندس‌ليگا كمرنگ شود.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29846

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تمجيد رسانه‌هاي آلمان از مهدوي‌كيا: ‌كيا به داد هامبورگ رسيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016